Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 17:58

"Jeg ved da, hvad vi gør." Han smilede, og hældte noget af blodet op i den tomme kaffekop. "Her! Jeg drikker resten først, så du ikke føler dig fristet, ikke?" Han sugede blod ud af posen, snart var den halvt tom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:01

"Jo, jeg går lige ind og skifter. Det er altså for meget at både ha' en ridset og beskidt kjole på." hun grinte kort og gik ind i soveværelset og kom snart tilbage. Nu havde hun nogle smukke mørkeblå bukser med lidt revner i, og en lille lilla top på. Hendes hår var blevet sat op i en høj smuk heste hale.

//bliver logget på men skal lige spise komme snart lover jeg//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:03

Da hun kom ind igen, havde Pitch tømt posen. "Det er pænt, jeg kan godt lide håret." Han smilede til hende, og rejste sig op. Han gik hen, og så ud af et vindue.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:16

//Har spist nu^^//

"Er det en god udsigt over vandet?" spurgte hun og lagde en arm på hans skulder og i den anden hånd holdte hun koppen med blod. "Tak, fordi du synes mit tøj er pænt, men det dålige er at man kan se såret din instikt gav mig." Hendes smukke øjne sendte ham et blik der spurgte om de skulle gå en tur langs vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:18

//Undskyld, nu er det mig, der skal spise xD Vi må skrive senere, undskyld//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:20

//Okay, bare skynd dig at spise//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 19:42

//Færdig, hurra for thaimad ^^//


"Det må du virkelig undskylde..." Han holdt en hånd på hendes mave, og lysende tråde begyndte at svæve omkring hånden. Små sorte lyn bevægede sig op og ned af de lysende tråde. Efter et par minutter fjernede han hånden, og såret var helet. Hans hånd var fyldt med blod, som han øjeblikkeligt gik ud og vaskede af. "Vil du ud og gå en tur? Udsigten er garanteret endnu bedre, når man er midt i den." Han smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 19:49

"Ja meget gerne!" hun smilede tilbage til ham, men hun kunne stadig lugte blodet for han havde glemt at bruge "Jeg tager lige en lille jakke med hvis det skulle blive for koldt for mig. Jeg er jo lidt en mere "frossen" vampyr end andre" hun smilede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 19:58

"Jeg plejer at bruge mine vinger, når der ikke er mennesker i nærheden, de er dejlig varme." Han slyngede sin ene vinger rundt om sig selv, og den anden om Twi. "Så behøver du ikke hente jakken" Han smilede til hende, og de gik udenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:09

"Tak." sagde hun stille. Hun kunne mærke den tunge vinge om sig, men den var dejlig varm så hun tænkte ikke på det. Hendes grønne øjne glimtede i solnedgangen og hendes hun var ikke så bleg længere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:12

Han så på solnedgangen, normalt overtog vampyren ham nu, men han var helt mæt af blod, så der var ingen fare for det. "Det er meget smukt..." Han så ud på solnedgangen, og smilede. Han stak en hånd uden for vingen, og en tråd af lys slog smut over vandet, indtil den var ude af syne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:15

"Kom!" sagde Twi øg løb. Mann kunne ikke se hende, men høre hende: "Flyv!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:20

Han sprang op, og så efter hende. "Twi! Hvor er du?" Han fløj i den retning, hun var løbet, imens han grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:22

"Her!" lød en smuk pigestemme nede fra vandet(Hun sad på en sten i vandkanten.) "Kom nu."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:24

Han landede ved siden af hende, og pakkede sig ind i sine vinger igen. "Hvad skal vi?" Han så spændt på hende, og smilede. Han havde ofte været ved søen, men ikke her. Han så sig rundt, så på Twi igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:27

"Jeg sidder her nede hver aften og synger om solen." sagde hun og pakkede sig ind i hans anden vinge. Hun lænede sig op af ham. Så begyndte hun og synge den smukkeste sang om solen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:38

Han lyttede opmærksomt, han elskede musik. Han ville gerne synge med, men kendte den ikke, så han nynnede bare melodien. Han havde det dejligt, og tråde af lys dansede rundt i luften omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:40

Da solen var gået ned så Twi på ham. "lad os gå tilbage." Man kunne tydeligt se at hun var træt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:43

"Ja, lad os." Han så på hende, og tog så fat om livet på hende med begge arme. Han satte af, og de fløj tilbage til huset. Da de var ved huset, landede han, og satte hende ved døren. "Jeg elsker at flyve." Han så op mod himlen, og smilede. Han savnede at være en ren engel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:45

"Jeg elsker at løbe," gabte hun og gik indefor. "skal vi gå i seng?" hun så spørghende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:50

"Ja, lad os det." Han tog sin trøje af, og lagde sig i den ene side af sengen. Hans vinger dækkede ham nu som en dyne. "Jeg er glad for, du ikke er ked af det. Bare rolig, du skal nok finde den rigtige!" Han smilede til hende, og en tråd af lys fløj hen, og slukkede lampen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:52

"Ja," sagde hun og tog sit tøj af og fandt en lille blå natkjole og trak den på. Hun lagde sig i den anden side og Lukkede øjnene. "Godnat."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:56

//Det var hyggeligt! Vi må skrive sammen igen, men jeg smutter om lidt. Lad os lave et emne i morgen ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:56

//Vi er da ikke færdige. vi skal lige have morgen.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 20:58

//Skal vi ikke gøre det imorgen? Jeg logger lige om lidt -.-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 2 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum