Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 14:31

-------------------
Dagen efter
-------------------

Pitch vågnede allerede før solen stod op. Han stod forsigtigt ud af sengen for ikke at vække Twi, og begyndte at lave en ny kande kaffe. Hans vinger folede sig rundt om hans overkrop, som en skjorte. Han satte sig på en stol med udsigt over vandet, og begyndte at tromme med fingrene på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 14:36

Twi sov så trygt indtil hun hørte lyden af kaffe der blev lavet. Hun vågnede og satte sig op. Et smukt smil kom frem på hendes læber. Hendes øjne vendte sig mod Picth's plads i sengen. Det var ham der lavede kaffe. Hendes smukke ben fløj ud af senge og hun skyndte sig at åbne en skuffe, med små fine sommer kjoler i. Kjolen var hvid, med nogle flotte lilla blomster på. Hun hik ud i køkkenet og så Pitch sidde på en stol ved vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 14:47

Pitch vendte sig rundt. Hans hjørnetænder var blottede, og han så anderledes ud i ansigtet. "Godmorgen." Han rejste sig op, fandt blodposen fra dagen før, og tømte dens rester ned i kaffen. "Jeg er sulten... Lad os jage!" Et sygeligt grin bredte sig over hans læber, og han tømte kaffekoppen i én slurk. Han så på Twi, vampyrblod smagte også godt... Nej, han ville jage, og han gik ind i soveværelset for at hente sin trøje.

//Smutter lige i en lille times tid, lektier -.-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 14:55

Hun var med på at jage. "Men jeg vil kun jage de dyr der er farlige for vampyrer. Såsom vilde ulve og alt det der, men hjorte og dem der hører inde under hjorte slagsen dem jager jeg ikke." sgade hun bestemt og så på ham med et vidunderligt, men alligevel alvorligt bil.

//Det er helt fint. Skriv under PM når du er på igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 15:40

"Jeg har lyst til... Menneske..." Han rejste sig op, og tog sine sko på, som havde stået ved bordet. Hans vinger var gemt væk, og han lignede til forveksling en vampyr, bortset fra kuløren i huden. Han gjorde intet for at skjule sine tænder, van viste dem nærmest frem. "Men du må da godt snuppe en ulv..." Han gik ud af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 15:43

"Nej!" råbte hun efter ham. "Jeg viol også have menneske., men jeg kan ikke lade være med at lade mennesket dø.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 15:56

Han stod foran et vindue, og tændte sin pibe. Han råbte igennem glasset ind til hende. "Pyt med det, det lever videre som en vampyr, hvis vi er heldige." Det var tydeligt, at det ikke var den samme Pitch, som fra aftenen før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 15:59

Hun gik ud til ham. "Hvad er der galt?" spurgte hun sagte og tog hans ene hånd. Den var varm. MÆrkeligt for en vampyr var jo altid kold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:06

"Jeg er sulten! Jeg skal have blod!" Han tog fat i hendes hånd, og gik ud på vejen, på udkig efter et offer. han hældte pibens indhold ud, og trampede på det for at slukke det. Piben stak han i sin skuldertaske. Han tog fat i Twis skuldre, og trak hende med ind i en busk. Pludselig var han oppe i et træ. En kvinde kom gående ned af stien, og han gjorde tegn til at Twi skulle være stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:09

Twi kunne ikke engang få et ord frem så ked af det var hun fordi den kvinder der gik der var hendes...ja hendes...en af hendes bedste veninder som hun ikke ville gøre fortræd. "Nej, nej jeg ville." hviskede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:11

"Er der noget galt?" Pitch så interesseret til, imens Twi blev nervøs. Han satte sig til rette, og så på kvinden, der kom nærmere. Han slikkede sig om munden. Hans negle borede sig ind i træet, han kunne næsten ikke klare spændingen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:16

"Det er min bedste veninde!" sagde hun og satte sig lidt længere ind til ham for bedre at hunne se om hun havde taget fejl, men nej det havde hun ikke. "Du må ikke gøre hende noget."

//Jeg skal lige med min mor ned i byen. Kommer på om tyve minutter ca igen. logger nu ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:19

//Ses, jeg smutter også lige i noget tid. ^^//

Han bed sig fast i grenen, han kunne snart ikke styre sig længere. Han landede ved siden af hende. "Jeg skal have blod! NU!" Han gik ud på stien, og stillede sig bestemt foran kvinden. "Så stopper vi, skat." Han gik hen til hende, og blottede hendes nakke. Hun gjorde sit bedste for at komme fri, men hun var ingen udfordring for hans overnaturlige styrke. "Jeg er så sulten..." Så bed hans sig fast i hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:10

"Nej!" skreg Twi efter ham. "Undskyld, Shane." råbte hun og hoppede ud til hende. Blodet duftede, men hun kunne ikke få sig selv til at tage noget af det også. Hun rev i Shane og det lykkedes at få revet hende fri fra Pitch bid i halsen på hende. "Jeg kan ikke lade vær," hviskede Twi og duftede endu en gang til det dejlige blod. I det samme kom der en mand gående fobi dem og så det. "Pitch tag ham!" skreg hun og suede selv giften ud af Shane der var ved at blive forvandlet til en vampyr. Hun fik det suget og stoppede da der ikke var mere gift i kroppen på hende.

//Er tilbage nu^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:17

Han slikkede en smule blod af sin hage, og kastede sig så over manden, der kom gående. Han væltede ham ned på jorden, og bed sig fast i hans hals, imens han holdt hans arme nede. Blodet flød ned af mandens hals, og lavede en stor pøl rundt om dem. Pitch blev ved at drikke, han var utrolig sulten. Da han var færdig, tog han fat i manden, og fløj op i luften. Han kastede ham i retning af søen, og et stort plask hørtes. Han landede, og slikkede lidt blod op fra stien, før han gik over imod Twi og hendes veninde. "Hvem er det?" Han så på kvinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:25

"Hun hedder Shane," sagde Twi og kiggede på pigen der lå med lukkede øjne på jorden. "Jeg var der da hun blev født. Hun voksede op med mig ved sin side. Efter håden jo ældre hun blev jo bedre veninder blev vi. Hun fyldte 18 her i lørdags og nu er vi lige gamle i menneske år for jeg er 134." Twi så på Pitch der havde noget blod over munden. "Vil du love mig ikke at dræbe hende før jeg ikke vil være ven med hende mere? spurgte hun og løftede Shane op. Shanes øjne åbnede sig og hun blev forskrækket da hun så Pitch og Twi begge med blod om mundene. "Sæt mig ned!" bedte Shane og Twi satte hende ned. Shane løb væk fra dem og så meget bange ud:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:31

Han så efter hende. "Vil du ikke unde dine venner den skønhed det er, at være et nat-væsen? Nånå..." Han slikkede sig om munden, det havde været et godt måltid. Han rystede sine vinger, for at få det værste blod ud af fjerene, men det hjalp ikke. "Jeg tager et bad." Han gik tilbage imod søen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En overnatning i sommerhus(Pitch=privat) - Page 3 Empty Sv: En overnatning i sommerhus(Pitch=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum