Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens ro......
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Nattens ro......
Han var ikke overrasket over hvad hun havde sagt, men mere på den måde hun sagde det på. På en måde minede det om et hjul. Altså et vandhjul der bare kørte rundt og rundt.
Selvfølgelig var det der væreste samlining Dehvil kunne komme med, men det mindede bare så meget op et vandhjul.
"Sådan er alles skæbner nu engang. Man bliver skraffet, for at have gjort noget forkert. Men man bliver belønnet for at have gjort noget rigtigt. Sådan er alles ruter. På det punkt er vi alle nemlig ens Ting" sagde Dehvil som om det skulle være en stort hjælp.
Han sukkede og bed sig selv på læben.
Gæst- Gæst
Mr. Ting- Highly Proficient (Rank 18)
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
Antal indlæg : 1935
"Om jeg har en herre?" spurgte Dehvil og smilte"på en måde ja"
Gæst- Gæst
Det så i hvert fald ægte ud. "Er han også en vampyr..?" spurgte hun og havde hoved på skrå. Hun blev faktisk hurtigt nusgerrig og glemte alt det hun lige havde sagt. Hun smilede enda med et intresant smil.
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
"Han er mig" sagde Dehvil"bare en andelse onder" han havde ret. Det var jo den anden person inde i ham. Men dog, Dehvil betragtede ham ikke som en herre, men mere som en underlig person. Altså en fremmed.
Gæst- Gæst
"Han sover nu lille Ting. Og jeg vil ikke være dig hvis han vågner. Han er en led satan. Han var ved at dræbe en pige her forleden. En jeg elskede" Dehvil skiftede ansigtsudtryk. Han så ikke glad ud som før, men mere tænksom.
Gæst- Gæst
Den dræbte dem jeg havde kær og elskede" mumlede hun og så på ham
"Så. Ham, din anden side skræmmer mig ikke. Men Dehvil" sagde hun og uldrede lidt i hans hår "Nej ik noget aligevel" sagde hun og uldrede vidre i hans hår.
"Jo, du vil sikkert spørge om hvem personen var ikke?" spurgte Dehvil.
Han kunne se det på hende at hun vil spørge, men det vil en være nysgerrig væsen.
//Baybay^^//
Gæst- Gæst
"Men hvis du ikke vil sige det er det ok. Du behøves ikke" sagde hun og havde hoved på skrå og uldrede ikke mere i hans hår.
Hun så bare så trist ud, men vidste ikke hvorfor.
Nok fordi hun havde mistet to af dem hun havde kær og elskede....
"Jeg elsker hende så forfærdelig meget Ting, men jeg var tæt på at dræbe hende" Dehvil sukkede men smilede stille"hun hedder Asmamix, jeg ved ikke rigtig om du kender hende?"
Gæst- Gæst
"Ting, du er hendes veninde? Hmm..ja Asma er en sand engel, hun er god mod alle, selvom de fleste er ude efter hendes blod. Men underligt nok, har jeg følelser for hende.
Hun er blevet til mit et eller alt, jeg forstår bare ikke hvorfor" sagde Dehvil og rynkede kort sin pande. Han sukkede og så mod himmlen.
Gæst- Gæst
Eller retter sagt hans anden side.
"Ja jeg elsker hende ubeskrivelig meget" sagde Dehvil stille"men du er desværre ikke den første jeg skal forbi. Lad mig se, der er Ahngel, Aida, mig selv, også dig" smilede han. Der var sikkert også andre. Asma havde mange beskytter, nej faktisk mange venner, som holdte af hende.
Dehvil misundede hende på det grund. Asma havde masser af venner som elskede hende. Og som sikkert vil dø for hende.
Gæst- Gæst
Hun begynde at smile og fnisede lidt. Hun klappede lidt på Dehvil på skuldren og sagde mildt "Du er god nok" hun sukkede lidt og smilede "Jeg kan faktisk lide dig som ven, men hmmm. Du behøver ikke at blive misunderlig på Asma.
Hun er jo også omgivet af søde og rare væsner som vil passe på hende" Sagde hun imens hun så op på himlen "Jeg misunder hende også lidt, kun lidt.. Men ingen ville ofre sig for mig sagde hun lidt utydligt.
Side 2 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham