Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Done with this cold - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Done with this cold - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Done with this cold - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Done with this cold - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Done with this cold - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Done with this cold - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Done with this cold - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Done with this cold - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Done with this cold - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Done with this cold - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Done with this cold

Side 11 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 17:02

Baal grinede til hende. "Selvfølgelig. Ellers viller jeg jo ikke have spurgt. Og du vil sikkert komme til at nyde synet." Det sidste sagde han drillende, mens han rakte tunge af hende. Stille lod han sig trække med gennem stuen af hende, og han glædede sig næsten til at skulle bade foran hende. "Men pas nu på jeg ikke skræmmer dig væk." Han prøvede at lyde som om han mente det, men grinet lå lige bag ved og gennemsyrede det han sagde.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 17:09

Izobell grinede blidt. "Jeg tror nu ikke, du vil skræmme mig væk", sagde hun med et grin. "Du kan stadigvæk nå at springe fra", sagde hun drillende og trak ham med ud på badeværelset. Nu var hun glad for, at hun havde nået at gøre badeværelset rent. Alt skinnede nærmest. Lige fra bruseren til toilettet.
Izobell satte sig på toilet brættet, lagde det ene ben over det andet, og kiggede så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 17:14

Baal smilede over det rene badeværelse. "Kæft, du har fået gjort rent, skat." Han begyndte langsomt at tage sit tøj af. Ikke så langsomt at det virkede strip-tease-agtigt, men det foregik heller ikke så hurtigt, som han ellers plejede at gøre. Da han havde smidt tøjet, vendte han hovedet og blinkede frækt til Izobell. Han kunne mærke penissen klaske halvvejs nede på låret, og han gik ind i brusekabinen, hvor han tændte for vandet og begyndte at gnubbe sig forskellige steder for at vaske snavset af sig selv. Det foregik langsomt og sensuelt.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 17:21

Izobell trak lidt på skuldrene. "Det er ikke særlig sjovt, men jeg elsker at se resultatet", svarede hun. Nogle gange elskede hun faktisk at gøre rent. Ikke fordi det var sjovt, men fordi hun elskede at se resultatet. Der fandtes nærmest ikke noget bedre end at se forandringen. Imens han klædte sig af, kiggede Izobell på ham. Ikke så det virkede sådan helt creepy. Da han blinkede til hende, sendte hun ham et frækt smil. Hun fugtede kort sine læber, da han begyndte at vaske sig selv. Hun måtte da sige, at hun ikke havde noget imod det syn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 17:31

Baal nød at vaske sig selv så sensuelt, som han gjorde. Langsomt trak han forhuden tilbage, med ryggen til Izobell, for at få vasket sit andet hoved. Han vidste, at man risikerede kønssygdomme, hvis man ikke gjorde det. Derefter tog han shampooen og begyndte at massere den skummende masse ind i sit hår, og under armene for derefter at vaske det af igen. Da han var færdig, slukkede han for vandet, gik ud og tog sig et håndklæde, som han tørrede sin ret muskulløse krop med. Efter han havde tørret sig selv, gik han nøgen hen til Izobell og kyssede hende blidt.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 17:48

Izobell havde intet imod at kigge på ham, men hun lod alligevel blikket glide over på spejlet. Dampen fra badet fik spejlet til at dugge til. Det gjorde at man overhovedet ikke kunne se noget. Derfor lod hun igen blikket glide hen på ham. Han var begyndt at vaske hår. Og nu var han færdig. Da han kom ud af badet, sendte hun ham et lille smil. Hun fugtede kort sine læber, da han begyndte at tørre sin krop. Han så bestemt ikke værst ud. Hun gengældte kærligt Baals kys. Da han trak sig væk igen, rejste hun sig op. Hun førte fingrene op i hans hår. Det var fugtigt efter badet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 21:59

Baal kyssede hende igen, da hun førte fingrene igennem hans hår. Stille lagde han armene om hendes hofter, mens han kærligt kiggede på hende. Hun var en fantastisk smuk pige. Også selvom hun var så meget yngre end Baal selv. Langsomt begyndte han drillende at pille ved den nederste kant af hendes bluse, mens et kys plantede sig på hendes hals.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 22:15

Izobell gengældte kærligt hans kys. Hun smilede skævt, da han gav sig til at pille ved hendes trøje. "Du er stadig nøgen, ved du godt det?", spurgte hun med et glimt i øjet. Hun lænede sig lidt frem og kyssede ham blidt på brystkassen. Nu hvor han havde været i bad, havde hun det bedre med at røre og kysse ham. Det var lidt ubehageligt at tænke på, hvad han havde lavet. Men hvis det var hans job, så blev han vel nødt til at gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 22:24

Baal smilede til hende, da hun kyssede hans brystkasse. "Ja, og du kan jo lide synet af det." Han blinkede frækt til hende, og han bøjede sig ned og kyssede hende på toppen af hovedet. "Kan du da ikke lide, hvad du ser, skat?" Han lagde begge hænder omkring hende og smilede drillende til hende. "Hvis ikke, skal jeg nok tage tøj på."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 22:44

*Skyldig*. Baal så jo forbandet godt ud. Både med og uden tøj på.
Da han begyndte at fiske efter et svar, sendte hun ham et frækt smil. “Jeg kan skam godt lide, hvad jeg ser”, svarede hun og kyssede ham blidt på halsen. “Dit tøj er jo helt beskidt, Charming”, sagde hun drillende og skævede til tøjbunken på gulvet. “Jeg kan sagtens vaske det for dig”, tilbød hun og lagde hænderne på hans skuldre. “Er du sulten?”, spurgte hun roligt. *Du snakker for meget, spade*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 22:52

Baal smilede. "Må jeg så også få noget godt at se på?" Han kunne ikke lade være med at slikke hende på halsen og kysse hendes læber. "Du må da gerne vaske det. Og ja. Måske en smule, smukke." Han blev ved med at holde armene omkring hende mens han ikke kunne lade være med at kigge på hendes ansigt. Hun havde et meget attraktivt ansigt.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 23:00

Izobell smilede, da hun hørte hans ord. Tja, hun havde vel næsten lovet ham det. Efter kysset trak hun trøjen over hovedet og lod den falde på gulvet. Han havde altså ikke noget imod at få det vasket. Da Baal bare blev stående med armene om hende, grinede hun blidt og snoede sig fri. Derefter bukkede hun sig ned og samlede hans tøj op. “Du må hellere tage et håndklæde på”, sagde hun med et grin og forlod badeværelset. Tøjet blev hurtigt sat til vask. Izobell krydsede stuen og gik hen til en telefon. “Kan du lide pizza?”, spurgte hun over skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 23:06

Baal nød at se hende smide trøjen, og han kunne mærke, hvordan han næsten kunne savle over hende. Men den følelse forsvandt, da hun vred sig ud af grebet og sagde, at han hellere måtte få et håndklæde om sig. "Så du kan ikke lide at se mig helt afklædt?" Den drillende tone var tyk, og han rakte også drillende tunge af hende. Alligevel tog han et tørt håndklæde og viklede det om sig. Da hun gik hen til telefonen og spurgte om han kunne lide pizza, gik han hen til hende bagfra og lagde hænderne på hendes hofter og kyssede hendes skulder. "Klart."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 6:14

"Jeg tænkte nu mere på, hvis Zophia pludselig dukker op", sagde Izobell med et grin. Hendes veninde ville nok blive en smule overrasket, hvis der rendte en nøgen fyr rundt i huset. Hun mærkede hans hænder på sine hofter. "Så bestiller jeg lige en", sagde hun med et smil og løftede røret. Derefter kiggede hun kort på en seddel, der sad ved siden af telefonen, inden hun indtastede nummeret og ringede op. Hun snakkede i et lille stykke tid, inden hun lagde på igen. Izobell vendte sig om. "De har åbenbart ikke særlig meget at lave. De kommer her med den om et kvarter", oplyste hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 7:25

Baal grinede lidt. "Ja, det har du nok ret i, smukke." Da hun var færdig med at bestille pizza og havde vendt sig om, kyssede han hende kærligt, mens hans hænder nussede hendes hofter. "Jamen, det er jo bare godt for os. Så får vi jo hurtigere mad." Fingrene kærtegnede hoftebenet, og langsomt lad han dem glide op til hendes ansigt, som han blidt kærtegnede og nussede.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 9:18

Izobell gengældte hans kys og smilede derefter. "Præcis", sagde hun smilende. "Ved du hvad en nummer 22 er?", spurgte hun og løftede udfordrende det en øjenbryn. Hun gav ham dog ikke til at svare, da hun fortsatte. "Vegetar pizza. Og nej, jeg er ikke vegetar", hun kyssede ham blidt på halsen. Derefter berørte hun let hans læber med sine egne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 15:00

Da hun let lod læberne ramme hans, trak han hende helt ind til sig og gengældte hendes kys heftigt. "Hvad skal vi sige til pizzamanden, når han banker på og ser dig uden trøje og mig helt nøgen?" Baal smilede drillende til hende, mens han tog hende på røven. "Og hvor meget tør du vise mig nu, hvor jeg har vist alt af mig selv?" Hans toneleje var meget drillende og han blinkede legende til hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 18:05

Izobell blev en smule overrasket over hans heftige kys, men hun havde skam intet imod det. Hun valgte at gengælde det på samme måde. Da hun hørte hans spørgsmål, grinede hun blidt af ham. "Ja, jeg havde sådan set tænkt mig at tage en trøje på", sagde hun og prikkede let til ham. "Og dig... tja..", hun grinede drillende. Ved hans næste spørgsmål bed hun let sig selv i læben. "Det er et udmærket spørgsmål", svarede hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 18:58

Baal smilede til hende. "Ja, hvad med mig? Jeg gider da ikke tage tøj på lige nu. Har det for dejligt." Han grinede drillende til hende og slikkede hende på kinden. Da hun svarede, kiggede han eftertænksom på hende, tog hende om livet, satte sig ned og trak hende med ned på skødet af sig. "Du behøver jo ikke vise mig mere. Jeg er bare... sulten." Han grinede drillende til hende. "Ej, driller bare skat."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 19:06

Da hun hørte hans svar, grinede hun blidt af ham. "Bare du beholder håndklædet på, så tager han vel ikke skade", sagde hun drillende. Hun kunne ikke lade være med at fnise lidt, da han slikkede hendes kind. Izobell lod ham trække hende ned på hans skød. Det føltes anderledes end sidste gang han havde gjort det. Nok fordi han ikke havde bukser på denne gang.
Hun slikkede ham let på kinden. "Så er det godt du snart får noget pizza", sagde hun drillende. Det var ikke det han havde ment, det vidste hun godt. Hun valgte med vilje at misforstå ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 19:13

Baal grinede og nikkede. "Ja, måske. Det ved vi jo ikke før, han er her, vel smukkeste?" Han kunne mærke, at han fik jern på, men valgte at ignorere det i håb om, at Izo ikke ville kunne mærke det gennem håndklædet, selvom hans penis var ret stor. Men ellers ville hun sikkert bare ignorere den. Det håbede han i hvert fald. Da hun svarede, grinede Baal og kyssede hende på maven, lige over navlen, og derefter hendes brystkasse. "Ja det er dejligt. Har du husket at bestille min med frisk Izobell på?" Han håbede at hun kunne forstå sarkasmen i joken.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 19:22

"Nej, det har du ret i, Charming", sagde hun og prikkede ham på næsen. Izobell mærkede en bule igennem håndklædet, men hun valgte som tidligere at ignorere det. Der var ingen grund til at kommentere det. Han var vel udmærket klar over det selv. Hun nød alle hans kys. De føltes blide imod huden.
"Du er simpelthen så dum at høre på", sagde hun grinende rystede let på hovedet af ham. "Dumme, dumme Baal", hun sendte ham et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 20:02

Baal grinede tilbage til hende. "Nej nej nej. Jeg er ikke dum. Jeg er sjov!" Han kunne selv ikke lade være med at grine over, hvor dum han lød, så det eneste han følte, at han kunne gøre, var at kysse hende, hvilket han så gjorde, kærligt, blidt og passioneret på samme tid. Derefter nussede han hende kærligt på hofterne, inden han blidt kyssede dem.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Tirs 28 Feb 2012 - 20:11

"Så kalder vi det det", sagde hun med et grin. Hun førte blidt sine fingre op i hans hår, lige da han kyssede hende. Perfekt timing. Izobell gjorde ikke andet end at gengælde hans fantastiske kys. Efter hendes mening fjernede han sig alt for hurtigt igen. "Jeg er ikke færdig", mumlede hun, da han gav sig til at kysse hendes hofter. Et blidt grin undslap hende. Nu gik der vidst heller ikke så lang tid, før pizzamanden ankom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Tirs 28 Feb 2012 - 20:20

"Hvad mener du med det, smukke? Hvad er du ikke færdig med?" Han følte sig utroligt dum ved at spørge om det. Svaret var sikkert lige foran ham, men han var for opslugt af pigen til at kunne se, hvad svaret var. Gad vide, hvornår pizzamanden kom? Baal's mave begyndte at rumle svagt, så han lagde hurtigt en hånd på den. Lige derefter lagde han samme hånd på hendes mave og førte den langsomt op til den lå på hendes barm. Stille begyndte han at nusse dem uden på bh'en og han lagde sig forover og kyssede hendes skulder. "Du er skide dejlig" mumlede han.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 11 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum