Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Done with this cold - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Done with this cold - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Done with this cold - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Done with this cold - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Done with this cold - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Done with this cold - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Done with this cold - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Done with this cold - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Done with this cold - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Done with this cold - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Done with this cold

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 19:45

“Det er...”, hun blev afbrudt, da han trak hende ind til sig. Izobell lagde armene rundt om ham og gengældte hans kys. “En time siger du?”, spurgte hun med et lille smil. “Det er lang tid”. Izobell havde fuldstændig mistet tidsfornemmelsen. Var det middag? Eftermiddag? Det gjorde ingen forskel. Hun lænede sig lidt frem og bed ham let i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 26 Feb 2012 - 20:30

Baal smilede af hende og kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun bed ham i læben. "Måske, men så håber jeg da, at jeg kan blive her resten af dagen." Han nussede hendes ryg, inden han slap hende, og langsomt gjorde mine til at rejse sig op. "Må nok hellere se at komme afsted, så jeg kan komme tilbage, hurtigst muligt."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 20:53

Izobell sendte ham et smil. "Det tror jeg ikke skulle blive noget problem", sagde hun. Da han gjorde mine til at rejse sig op, nikkede hun langsomt. "Det er nok en god idé", sagde hun med et smil. Hun bed sig let i læben. Der var noget hun havde tænkt over, og han kunne give hende et svar. "Hvorfor har du egentlig den der habit på?", hun lagde hovedet let på skrå. Det havde undret hende en smule. Især fordi der ikke rigtig var nogle, som gik med habit. Ikke medmindre de skulle til fest.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 26 Feb 2012 - 21:19

Baal smilede til hende og kyssede hende, imens han rejste sig op. "Tjaaa. Jeg har bare altid godt kunne lide at gå med sådan noget tøj. Specielt med den familie jeg har haft." Her grinede han lidt dumt og kyssede hende igen. "Min familie har altid haft nok med penge, så derfor fik jeg kun fint tøj. Det er nok den bedste forklaring." Han begyndte stille at samle sin skjorte op, tage den på og knappe den.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 21:51

Izobell gengældte kærligt hans kys. Det han sagde gav vel god mening. Efter at have gengældt hans andet kys også, rejste hun sig op. Hun tippede hovedet let på skrå. "Har du nogensinde overvejet jeans?", spurgte hun med et drillende smil, "Og en t-shirt? Det ville ikke tage livet af nogen", fortsatte hun. Hun gik hen til ham og skubbede blidt hans hænder væk, for selv at knappe hans skjorte. "Pas nu på, ikke?", sagde hun stille. Hvis der skete ham noget... Hun kunne ikke engang tænkte tanken til ende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 26 Feb 2012 - 22:01

Baal smilede og lod hende knappe skjorten. "Haha, det er meget muligt, men nu har jeg gået med det her de sidste 200 år, så jeg har ikke foreløbigt tænkt mig at skifte stil." Han blinkede drillende til hende, lagde armene omkring hende og trak hende ind til sig og kyssede hende. "Bare rolig. Der vil ikke ske mig noget, skat. Overhovedet."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 22:03

"Hvis du har gået med de i 200 år, er det måske tid til lidt forandring", sagde hun med et grin. 200 år med den samme tøjstil måtte da være kedeligt.
Skjorten blev knappet og hun lod hænderne falde. Da han kyssede hende, gengældte hun det intenst. "Godt", sagde hun stille. Han var ikke engang gået endnu, og hun var allerede bekymret for ham. Virkelig flot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 26 Feb 2012 - 22:09

Baal grinede højt. "Jeg gik klædt som munk i 500 år, søde skat. Så nej. Mangler lige 300 år endnu." Han blinkede drillende og kælent til hende. "Faktisk har jeg været lejemorder siden min død, før jeres tidsregning. Men under forskellige udklædninger." Han smilede drillende til hende og kyssede hende. "Nu må jeg hellere komme afsted, smukke."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 22:24

Izobells skuldre begyndte at ryste. Munk? Hun brød ud i grin. "Det er da løgn! Har du været munk?", hun fandt det umådelig morsomt. Bare tanken om ham i sådan noget tøj, fik hende til at grine. Det næste han sagde, fik dog hendes latter til at dæmpe sig lidt. "Mand... Det var lang tid", sagde hun og førte en hårlok om bag øret. Hun gengældte hans kys og kærtegnede blidt hans kind. "Kan man godt sige god tur?", spurgte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 26 Feb 2012 - 22:33

"Jaja, det virker dumt, det ved jeg" svarede Baal til hendes grinende spørgsmål. "Men jo, har været klædt som munk." Endnu en gang kyssede han hende og smilede. "Ja, det kan man vist godt, smukke. Jeg lover, at der ikke sker noget." Han beholdte den ene arm om livet på hende, mens han begyndte at gå ud i entreen. "Burde du ikke få din trøje på skat?" Han smilede og kiggede sultent på hendes næsten helt nøgne overkrop og bryster under bh'en.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 22:50

Izobell fulgte helt automatisk med ham ud i gangen, da han jo havde sin arm om livet på hende. Da hun hørte hans spørgsmål, smilede hun drillende. "Kan du da ikke lide hvad du ser, Charming?", spurgte hun drillende. Hun plantede et kys på hans hals. Hun var lige i drille humøret. Hvem skulle hun drille nu, hvor han tog afsted? Sikke da noget forfærdeligt noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 26 Feb 2012 - 22:54

Da han hørte hendes spørgsmål, smilede han frækt, lagde hænderne på hendes baller for at løfte hende op, så hun kunne svinge benene om ham, og kyssede hende så. "Alt det, jeg ser, er lækkert." Han blinkede sultent til hende og kyssede hendes barm. "Du er mega lækker. Du gør mig helt sulten."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 22:57

Ligeså snart hun fik muligheden, svingede hun benene rundt om ham. Kysset gengældte hun intenst. Hun smilede ved hans ord. "Nå? Gør jeg det?", spurgte hun drillende. Izobell lænede sig frem og slikkede ham let på kinden, for derefter at kysse ham på munden. "Det må du vente med, til du kommer tilbage", hun rakte drillende tunge af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Søn 26 Feb 2012 - 23:14

Baal grinede og gengældte hendes kys. "Ja, du gør, min lille godte." Han satte hende blidt ned og kyssede hende igen, mens han blidt masserede hendes baller. "Kunne jo også vælge at blive.. Men.. Bliver nød til det her." Han vendte sig igen mod entreen, hvor han tog jakken og skoene på. Derefter vendte han sig igen, lagde armene om hende og kyssede hende. "Jeg forventer dig kun iført det her når jeg kommer tilbage." Han spandt kælent til hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 10:11

Imens han tog jakken og skoene på, kiggede hun på ham. Holdt øje med hans bevægelser. Et lille smil bredte sig på hendes læber, da han vendte sig imod hende. Lige inden hun gengældte hans kys. Da han trak sig væk igen, grinede hun drillende til ham. "Så må du jo skynde dig, Charming", sagde hun og blinkede til ham. Hun prikkede let til ham med sin pegefinger. "Og smut så med dig", tilføjede hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 11:42

Baal smilede kælent til hende, inden han vendte sig og gik ud af døren og ud på gaden. Han trak vejret dybt og nød at være udenfor, selvom han hellere ville blive derinde, sammen med Izobell. I hvert fald burde han skynde sig at få dræbt hittet, så han kunne komme tilbage. Det kunne ikke gå hurtigt nok. Men heldigvis var det ikke så langt herfra.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 12:18

Da han forlod gangen, lukkede hun døren efter ham. Derefter gik hun ind i soveværelset. Izobell gik hen til skabet og trak en trøje ud. Når Baal kom tilbage, kunne hun bare smide den. Efter et hurtigt kig på sengen, konstaterede hun, at hun ikke havde redt sengen endnu. Hun skyndte sig at gøre det. Nu Baal var smuttet, kunne hun ligeså godt foretage sig noget fornuftigt. Såsom at rydde op. Izobell begyndte så på det. Hun startede med køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 12:24

"For fanden!" Endnu en gang havde hittet næsten sluppet væk og slået alarm ved de nærmeste mennesker. Men heldigvis havde Baal hurtigt fået trukket ham væk og ind i en mørk gyde, hvor Baal skar halsen over på hittet og forklædte det som en sovende vagabond. Der ville gå noget tid, før folk ville opdage, at det var liget af en af de største pushers. Det havde taget Baal tre kvarter at finde og slå fyren ihjelt, så han havde ikke rigtigt tid til at nå hjem og skifte, inden han skulle tilbage til Izobell igen. *Nå, hvad fa'en.* Humpende, da han havde fået et trælår af hittet, da han begyndte at flygte, begyndte Baal at gå tilbage mod lejlighederne, hvilket tog ham 13 minutter. Da han nåede hen til døren, bankede han på.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 12:43

Izobell forlod badeværelset, da hun hørte en banken på døren. Hun havde faktisk nået at rydde ret meget op. Køkkenet var skinnende rent, og det samme var badeværelset. Det var helt befriende at se på nu. Hun bevægede sig ud imod døren og åbnede den så. Det var Baal. Han havde overholdt tiden. Faktisk var han lidt for tidligt på den. Hele 2 minutter før tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 12:46

Baal grinede. "Nå, så du har taget trøjen på? Øv, nu havde jeg ellers lige håbet." Han kunne ikke lade være med at grine idet han lagde armene omkring hende og kyssede hende. Derefter lagde han hænderne på hendes baller, og løftede hende op så hun kunne svinge benene om ham og han kyssede hendes hals. "Har du ellers hygget dig, min lille godte?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 13:06

"Beklager, Charming, jeg skulle gøre rent. Det er ikke så nemt uden trøje", svarede hun drillende. Hun gengældte kærligt hans kys, og svingede benene om ham, da hun fik muligheden. "Ja, helt vildt. Det er bare sjovt at gøre rent", sagde hun med et grin og lagde armene om halsen på ham, så hun ikke bare faldt ned. Det ville nok gøre lidt ondt, at lande på gulvet. "Hvordan gik det?", spurgte hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 13:10

Baal grinede af hende. "Ja, det siger du jo, smukke." Han grinede endnu mere af hende, da hun fortalte om rengøringen. "Det skal I kvinder synes." Den drillende tone lå bag hvert et ord, han sagde, mens han kyssede hende igen. "Det gik godt. Han slap næsten væk, men jeg fik ham. Så jeg går ud fra at jeg kan få min belønning nu?" Han grinede drillende til hende og nappede hende kærligt i læben.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 15:34

Izobell bed ham i øret, da han jokede med kvinder og rengøring. Så længe han ikke mente det, gjorde det ikke så meget. Hun brød sig ikke rigtigt om diskriminerende jokes. Blondine jokes kunne hun godt klare, for hun vidste, at hun ikke var sådan. Izobell gengældte hans grin. "Det kunne nok godt ske", sagde hun smilende og slikkede ham let på halsen. "Men har du noget imod at tage et bad først?", hendes stemme var ikke drillende, for hun mente det faktisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Baalichi Man 27 Feb 2012 - 16:44

Baal smilte af hende og slikkede hende igen på halsen. Han gik jo trods alt ind for gengældelse. "Hmmmm. Kommer du med?" Tonen var drillende, og han blinkede drillende til hende også. Derefter lagde han armen omkring hendes hofter, og nussede hendes mave under trøjen, mens han kyssede hende. "Eller tør du ikke, smukke?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Gæst Man 27 Feb 2012 - 16:54

Izobell løftede det ene øjenbryn. Hun gengældte hans kys og kærtegnede blidt hans kind. "Tør du selv?", spurgte hun udfordrende og sendte ham et lille smil. "Jeg vil da gerne kigge på", fortsatte hun. Derefter kyssede hun blidt hans kind og fjernede blidt hans hånd fra sin mave. Hun tog den i sin egen hånd og trak let i ham. Hun bevægede sig ind imod stuen og trak ham med sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Done with this cold - Page 10 Empty Sv: Done with this cold

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum