Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en stille dag - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en stille dag - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en stille dag - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en stille dag - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en stille dag - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en stille dag - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en stille dag - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en stille dag - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en stille dag - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en stille dag - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en stille dag

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en stille dag - Page 2 Empty Sv: en stille dag

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 17:23

"snakker.." hun rullede med øjne, fordi hun syntes det var et mærkeligt spørgelsmål. "Jeg snakkede til Tear, som jeg lige havde mødt. Uhm ja hun hedder som sagt Tear.." sagde hun og vidste ikek om hun måtte sige hendes anden side, men lod være.. Hun strammede grebet om den ting hun holde, ja den var der. Men den var usynligt. Godt, så fik hun ikke opmærksomhed, hvis meneskerne så den.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:26

Han kiggede på hende og så nok at hun rullede med øjnene men reagerede ikke på det.
"Tja du ser da lidt gladere ud, så hvis der ikke er noget jeg kan hjælpe med så skal jeg måske lade jer to være lidt alene?"
Han kiggede på de to.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 17:34

Hun så på Tear om det var i orden. For hende måtte han godt være her. Men hvorfor svarede Tear ikke..? Hun så på Cricker med et mildt smil "Du må da godt blive her, hvis du ville. Og tak fordi du bekymre dig, men du behøves ikke" sagde hun venligt og havde hoved på skrå *Hvad mon Tear vil sige..?* tænkte hun

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:50

Han kiggede sig omkring og derefter på Chan igen
"Det var så lidt, sådan er jeg"
Han smilte til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 19:29

Hun kunne ikke lade være med at fnise, tænk en smilede til hende. Fordi hun sagde tak..? Mærkeligt nok, men alting er jo mærkeligt. Når hun har glemt følelserne. Vildt træls.
Hun så på Cricker og tænkte meget over hvad for en demon han var.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:30

//sorry... jeg skulle lige ordne en masse ting.//

Tear så på den nyankommende dæmon. *En ilddæmon. Og jeg vil helst blive inde i dag.* sagde en stemme i hovedet til Tear, så hun også kunne være med. Tear blev lidt overrasket over det sidste, som var blevet sagt.
Tear fløj tættere på ilddæmonen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 19:38

Hun så Tear flyve tættere på Chicker og hun smilede.
Faktisk nu mere en kækt smil. *Gad vide hvad der sker nu*
tænkte hun, og fnisede lidt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 6:39

Cricker kiggede på Tear da hun fløj nærmere, han vidste ikke rigtig hvad hun ville gøre, men han slappede helt af.
"Tear var det?"
Han kiggede på hende og derefter over på Chan, og blev lidt glad da han hørte hende fnise lidt, og kom selv af med et lille grin da han spurgte hende.
"Hvad er det du fniser sådan af?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 10:43

"Jo, mit navn er Tear. Og dit var Cricker, ikk?" spurgte Tear og smilte. Hun gjorde afstanden lidt større, så hun ikke kunne udgøre nogen trussel. Hun havde aldrig mødt en ilddæmon før, de var facinerende væsner. De havde nemlig en sær varme over sig.
Tear fik igen en ny idé, hun fløj hen og satte sig på Crickers skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 12:38

Cricker kiggede på Tear da hun satte sig på hans skulder og smilte bare.
"Jo mig navn er Cricker, fryser du siden du satte dig der?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 16:22

Hun smilede lidt og havde lyst til at holde op med at smile sådan... Gad vide hvad der skete nu...
Hun kunne ikke lade være med at smile kækt. Hun fornemmede noget der vil ske. Ting chan så på dem.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 17:24

Cricker så på Tear og rystede smilende på hovedet og kiggede derefter over på Chan.
"Du ved godt du er sød når du smiler ikk?"
Han blev ved med at kigge på hende i et stykke tid hvorefter han kiggede tilbage på Tear

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 17:30

Hun stoppede med at smile, det var som om et lys blev slukket. Smilet forsvandt. 'du er sød når du smiler' den sætning var som ekko i hendes hoved *Gå ikke amok, han mente det ikke* tænkte hun, aldrig havde hun hørt en sådan bemærkning. Hun strammede grebet om den usynligt ting. Hun var jo ingenting, så hun måtte ikke føle noget nu. Eller skulle hun..? *Tear....* tænkte hun og så på dem igen.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 18:08

"Nææhh.. jeg ville bare prøve noget." sagde Tear. Hun lagde sine hænder på hans skulder, hun lukkede øjne og koncentrede sig. Omkring hendes begyndte der at danne sig vand. Vandet begyndte at fordampe. Tear åbnede øjne og vandet om hendes hænder forsvandt. Tear smilte og kom på benene.
Tear så på Ting med et undrende blik. Hvorfor så hun nu sådan ud? Cricker havde jo bare givet hende et kompliment, elelr sådan så Tear det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 18:11

Hun så hvad Tear gjorede syntes det så sjovt ud. Men hun smilede ikke
*Hold op med det, bare være dig selv. DU KAN GODT* tænkte hun stædigt, alle minder strømmede igennem hende. Men det stoppede da hun mødte Tear's blik åndede hun lettet ud *Tak* tænkte hun og så på Tear.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:35

Cricker havde dog lagt mærke til at hun havde mistet smilet og så lidt mærkelig ud, så han tog en dyb indånding.
"Undskyld, sagde jeg noget forkert?"
Han kiggede på Chan og derefter på Tear med at lidt bekymret og trist blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 20:19

"Nej nej, er bare ikke vant til sådan en høfligt bemærkning. Der hvor jeg komme fra, kalde de mig grimme ting, derfor hedder jeg 'Ting' for 'Ingenting'" forklarede hun og så på Tear om hun ville hjælpe... Hun vil helst ikke såre ham og hende. *Undskyld Tear*tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 20:53

"Det er da skrækkeligt, der findes dog mange onde ild dæmoner har jeg hørt men du skal bare vide at jeg ikke er en af dem"
Han kiggede smilende på hende og kiggede derefter på Tear

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 20:59

"Jeg er ikke en ild demon jeg er en demon med en le som også kaldes 'Pigen med leen' uhm ja. Du ved demon, døds demon eller hvad man du kalder dem" sadge hun til ham og så på ham med at smil, fordi han hele tiden blev ved med at bekymre sig af hende. Det var da sødt, hun blev glad inde i fordi nogen var sådan... Hun så på Tear *gad vide om hun er sur på mig..? det håber jeg ikke* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:07

Han kom af med et lille grin da hun nævnte det med pigen med leen.
"Tjaeh så tror jeg da ikke at jeg skal gøre dig vred, så ender det da med at jeg ikke kommer herfra i live"
Han havde et stort smil i hele ansigtet og kiggede igen på Tear og derefter over på Ting.
"Men du siger at du blev kaldt for Ting? Har du ikke et andet navn, altså det du blev kaldt af dine forældre?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 22 Maj 2010 - 21:17

Hun nikkede "mit navn er 'Chan' på japansk står det for sød eller nuttet. Min mor kom fra Vienam, men elskede Japanske kælenavne. Men jaa min far kalde mig for ingenting. Derfor hedder jeg Ting chan" forklarede hun og så ned. Hun så på Tear mon hun hørte det og på Cricker.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 21:23

"Ahh på den måde, hmm dit navn passer da til dig"
Han bukkede for hende for at være lidt formel og for at se hvordan hun mon reagerede på det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:59

DaCricker bukkede, gled Tear ned ad hans skulder. Hun fløj op i øjenhøjde, så de kunne se hende. Hun havde hørt deres samtale, men havde ikke rigtig sagt noget, fordi hun vidste ikke, hvad hun skulle sige til det. Men hun gav Cricker ret.

//sorry... har været til fødselsdag.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 13:09

Hun smilede til Tear, men hvad ville hun sige om hende...
Nu ved Tear hvem hun er. Hun fnisede lidt da Cricker sagde det.
Hun havde hoved på skrø og smilede "Tak for det"

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:39

Cricker kiggede på Tear
"Ups, undskyld Tear"
Han grinede lidt og kiggede derefter på Chan
"Det var da så lidt"

Gæst
Gæst