Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endelig Galla Fest - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endelig Galla Fest

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:24

han kiggede bare ned i jorden da hun gik lidt væk fra ham, "ja jeg ved det godt men jeg føle bare af det ikke bare det rigtig tidspunkt af sige det på da jeg heller ikke selv hvis det" sagde han og kiggede kort op på hende, han krammer hende igen og lad hoved mod hendes, "nej det er mig der undskylde af jeg ikke bare fortale det til dig, og jeg sove helle ikke den nat ellers havde jeg nok bid dig søde" sagde han og kiggede kort på hende og lad hoved mod hendes igen, "du kun nok ikke rigtig havde gjort noget ved det og jeg ved også altid hold af dig Yuuki" sagde han og strøg hende kælig ned af hendes ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:27

Yuuki holdte om ham og sagde"Nej men jeg ville ha prøvet at beskytte dig om det så skulle koste mig livet" hun kiggede på ham med blanke våde blå øjne og smilte sødt i det hun tørte nogen tåre væk der var ved at glide ned af hendes glatte kinder og sagde"Det gør intet Lucifer jeg vidste ikke du havde det sådan men næste gang ik hold noget hemmeligt for mig fordi jeg vil altid acceptere dig som den du er fordi du accepteret mig den aften på kirkegården da du mødte mig og gav mig en ven måske mere for livet" hun rødmede let og holdte stadig om ham med hovedet liggende mod hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:59

"okay men nu er det sket og kan ikke laver om på det, jeg har det også find med det, jeg kan smiler igen, ud over det er lidt mærke af skulle drikke blod" sagde han og kiggede kort på hende og gav hende et smiler, "det skal jeg nok Yuuki det skla jeg nok love dig søde" sagde han og kiggede kort på hende og kysse hende på kind, "jamen det var så lidt, der skal ikke så meget til før man snakke med hinande og til af bliv ven" sagde han og krammer hende lidt tæt indtil sig, ind han giv slip på hende, "hvad med det af danse lidt" spurget han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:02

Yuuki så på ham og sagde"årh hvor ser du dog nuttede ud når du smiler Lucifer du ser slet slet ikke skræmmende ud overhovedet og for mig vil du altid være en engle" hun blinkede til ham og sagde"det jo kun bad ass der er Vampyr" hun grinte sødt og tog hans hånd og sagde"ja jeg vil meget gerne danse med dig igen" hun stod tæt op af ham og de begyndte stille at danse igen hun lagde hovedet ind til hans brystkasse og hendes hår følgede elegant danse bevægelsen, hun så op mod ham og sagde"tak fordi du lover det Lucifer det betyder meget for mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:17

"ja det fik jeg også af vide den gang jeg var et menneske" sagde han og kiggede på hende, "tak og lige måde Yuuki" sagde han og tog hendes hånd og begynde roligt af danse, "så er jeg kun halv bad ass" sagde han for sjov og danse roligt videre, "det er så lidt Yuuki og jeg er også glad for hvis du lad være med af sige det til nogen af jeg er halv vampyr" sagde han og lad hoved mod hendes hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:20

Yuuki så på lucifer med et smil og hvisket blidt i hans øre" selvfølgelig siger jeg det ikke til nogen Lucifer det skal jeg nok lade vær med" hun smilede til ham og kyssede ham blidt ned af halsen da hun havde mulighed for det bare for sjov for at pine ham selv om det ikke gjorde det ville hun væde med.. hun så flovt på ham og sagde"så har du ellers en dejlig aften nu når du kommet ud med alt det du vil sige til mig" hun sendte ham et sødt smil og følgede hans takt og slikkede sine tøre læber fyldig igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:40

"godt det er jeg glad for" sagde han og kiggede kort på hende, "jo den har være find og det vil ikke har gjort noget hvis jeg ikke har sagdet det" sagde han og smiler, "hvad med din aften hvordan har den være" spurget han og kiggede kort på hende mens de danse videre, da de var færdig med af danse lad han sin hænder på hendes hofter, "når hvad synes du så vi skal laver nu, nu har vi få danse og snakke" spurget han fir sjov, han har ikke noget imod af danse med hende eller bare snakke med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:43

Yuuki smilte og sagde"Min aften har været himmelsk også selv om du har fortalt det og næste gang jeg bløder ved dit hus skal jeg nok passe lidt mere på ellers ender du nok med at angribe mig tror du ikke??" hun kiggede undrende på lucifer men smilede så glad og gav ham blidt et kys på læberne og rødmede let i det hun sagde"og selv om jeg ikke fik den første dans med dig Lucifer fik jeg da 2 danse med dig" hun blinkede stille til ham og holdte om ham mens hun sagde"Hmm hvad vi mere skal lave?? det ved jeg egenlig ikke??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:53

"det er godt af høre af din aften har være god" sagde han og kiggede på hende, "og det tror jeg nu ikke du skal være bange for, bare jeg har få nok med blod så skulle jeg ikke var farligt" sagde han og smiler, "ja det gjort du og du kan også godt få den tre hvis det er og mere til" sagde han og kysse hende kort på mund, "nej det ved jeg nu heller ikke, måske går en tur i slot´s have den skulle være pæn har jeg hørt" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:26

Yuuki kiggede på lucifer og smilte "det altid dejligt at vide at så længe du får blod er du okay og ikke i hunter mode" hun grinte og prikkede ham stille i siden mens hun så ham i øjne og sagde"Men det var utrolig dejligt at danse med dig du bare så go til det" hun slikkede sine læber kort og så ud over altanen og kunne stille mærke kysset hun fik på sine læber hvor hun stille rødmede over sine bløde kinder.. hun så på lucifer mens hendes hånd stille strøg over de bløde fyldige læber. Der kom et smil på dem og hun tog ham under armen og sagde"det kan vi da godt Lucifer" hun blinkede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:38

"ja det er det, jeg skal også bare lære af styre mig hvis jeg ikke få noget blod så jeg ikke overfalder dig alligevel" sagde han og kiggede kort på hende, han gik roligt med hende ud i have, det han havde hørt nogen af kvinder snakke om var rigtig nok, have var pæn også selvom det er aften, han kiggede kort rundt, nu ved han laver lidt sjov med hende, han slikke hende kort på hendes hals ind han kysse hende på hals, hvorefter han stille sig bag hende og ligger armene om hende og ae hende roligt på hendes mave, "hvem synes du bedst om eller bedst lide hvordan du nu ved kalde det, mig eller Nero og hvis du ikke har lyst til af svar er det iorden" spurget han og ae hendes mave roligt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:43

Yuuki smilede og sagde"wauw hvor er her dog flot" hun kiggede rundt i det hun mærkede Lucifers tunge stivnede hun og endnu mere da han kyssede hende på halsen.. hun tog sig stille til halsen bagefter og så sig over skuldren og rødmede meget flovt.. *Lucifer!?? Hmm driller han mig nu eller??....* hun kiggede undrende på lucifer og sagde"jeg... hmm det har jeg egenlig aldrig tænkt særlig meget over Lucifer.. hmm ?? jeg har jo kendt dig i længest tid men du er så mystisk fjolle" hun grinte sødt og så på ham og så mod haven og sagde"hmm?? og Nero ham bor jeg med indtil han har fundet sit eget?? sted" hun bed sig kort i underlæben og sagde"Jeg lidt forvirret jeg ved ikke rigtig hvem jeg holder mest af Men vis jeg gjorde hvorfor skulle jeg så afsløre sådan en stor hemmelighed over for dig Nu nåårh du har drillet mig" hun blinkede til lucifer og grinte rigtig sødt og så på ham med et blændende tandpasta smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:55

"ja det er fint nok" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det behøve du jo heller ikke" sagde han og kiggede kort rundt, "og jeg sagde også af det var iorden hvis du ikke vil sige det" sagde han og kysser hende på hendes nakke hår, "ved jeg ikke hvorfor jeg skulle det og jeg drille dig da ikke, jeg mobber dig" sagde han for sjov og smiler roligt, han gab slip på hende og gik hen og sad sig på en bænk som stå lidt længe ud i have, "kommer du og sidder dig søde" spurget han og klappe roligt ved side af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 16:58

Yuuki smilte og gik stille og elegant hen til ham i det hun satte sig ved hans side og så på ham"Hmm?? men jeg are så forvirrede for tiden" hun så på lucifer og trillede stille med sine tomler og sagde"Hmm?? jeg... Hmmm?? jeg ved os at du sagde jeg bare kunne lade vær med at spørge men jeg kan nok aldrig vælge mellem mine bedste venner" hun smilte til Lucifer og grinte sødt i det hun lænte sig op af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:25

"okay det gør jo heller ikke noget" sagde han og lad den en arm om hende da hun læner sig op af ham, han strøg hende kort ned af hendes side ind han lad hånd på hende hofte,"okay det er også hele iorden af du ikke kan vælge mellem os" sagde han og smiler roligt, "når hvad synes du så om have her" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:30

Yuuki smilede og sagde"Men jeg vil altid holde af jer begge uanset set hvad så længe i ikke begynder at slås til døden eller noget" hun grinte sødt og sagde"Hmm hva jeg syntes om haven den er utrolig smuk og stor i det hele taget?? tænk hvor lang tid det har taget at lave den så smuk og med så forskellige blomster planter og frø" hun smilede og strøg ham over håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:35

"okay godt af høre af du vil det og det ved man aldrig ud over jeg ike regn med det" sagde han og kiggede kort på hende, "okay og ja den er stor og der har sikke være flere om det ind bare en person" sagde han og kysser hende på hår, "vil frøk også har en danse her ud i have nu hvor frøk synes om den" spurget han på den pæn høfteligt stemmer igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:38

Yuuki smilede sødt i det hun rejste sig op og sagde"ja eller os har det bare været en ihærdig person der elskede denne have mere end noget i verden og var fast besluttede på at gør dette til den mest smukkeste have og passe og pleje den" hun rødmede let fordi hun sådan lod sig gribe af stemningen og sagde"det kan vi da godt smukke" hun rakte stille sin hånd til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:42

"ja det kan det også godt være af det var man personer eller person har bruget meget tid på af laver have" sagde han og rejse sig roligt op og tog mod hendes hånd og gør sig klar til af danse, "det er dig der er smukke" sagde han mens de roligt danse lidt frem og tilbage i have, "kan du enlig find ud af danse andre danser ind lige den her" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:45

Yuuki smilede til ham og sagde"Ja det kan det nemlig være" hun kiggede på lucifer og følgede ham i det hun stille så på hans øjne da han sagde til hende at hun var den smukke. Hun rødmede let og sagde"årh det ved jeg nu ikke om jeg er" hun smilede sødt til ham i det hun sagde"Hmm ja selvskabs danse men ellers nej? ik rigtig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:50

han nikke bare som svar på det hun sagde, "jo du er den smukke af os to" sagde han og kiggede kort på hende, "okay hvad med vi prøve af danse en andre danse hvis du vil" spurget han og kiggede kort på hende mens han smiler, han danse roligt videre, godt folk ikke så dem hvad vil de ikke tænke om dem bare så af de danse ud i have isted for bal sal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 17:54

Yuuki grinte og sagde"Hmm joo det kan vi vel godt prøve fjolle" hun smilede sødt og sagde"nej det da dig jeg har bare prøvet at se smuk ud men det jo os let når man er en blanding af de smukkeste væsner på jorden" hun grinte sødt i det hun stille lod sit hår falde fra den knold hun havde spændt sit hår i, det krøllede foran men ikke bagved det bølgede smukt og lagde sig som en prinsesses hår. hun rødmede let og så på Lucifer og sagde"Hvad for nogen danse kan du da??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:02

"nej det er dig der er smukke og ikke mig, jeg kan nok kun lige være pæn" sagde han og danse stille videre, "hvad jeg kan find ud af at danse, alle de fin danse som man danser til bal igmmel dag" sagde han og smiler da de var færdig med af danse, "så du vælge bare en du vil danse så kan jeg nok kun find ud af den" sagde han og strøg hende kort på hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:05

Yuuki rødmede og sagde"det første gang du siger jeg Smuk faktisk??" hun så ham stille i øjnene med et glad skær i øjnene og hendes øjne glimtede i månen skindet. hun kiggede stille på Lucifer og strøg ham over kinden og sagde"du utrolig Flot" hun smilede sødt og sagde"Hmm?? ved ik du bestemmer " hun smilede sødt og sagde"bare dansen er rolig" hun grinte sødt og sagde"fordi min hånd er stadig ikke kommet sig siden før hen på dagen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:31

"ja det er det hvis og har du noget imod det smukke" spurget han og kiggede på hende og send hende et lille smiler, "jo tak og lide mådt men du er flotte" sagde han og krammer hende kort og strøg hende ned af hendes ryg, "selvfølgeligt er den roligt ellers er den kedeligt da den hurtig er slutte sagde han, "jeg ved ike om du kender den men den er gammel ældre ind den vi har danse" sagde han og lad hænder hvor de nu skulle være og begynde stille og roligt, danse var stille og roligt i sig selv, det var normal af de fin danse den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 2 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum