Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endelig Galla Fest - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endelig Galla Fest

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:34

Yuuki så på Lucifer og sagde"jeg tror jeg kender den her dans" hun følgede Lucifer og gjorde ikke en eneste fejl hun smilede glad og sagde"ja mine forældre de dansede den for mig da jeg var lille mens de sang" hun smilede sødt og strøg sin hånd blidt hen af hans kind og så ham i øjnene, Hun havde aldrig rigtig lagt mærke til hans øjenfarve eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:46

"okay så laver du vel ikke nogen fejl" sagde han for sjov da det ikke vil gør noget hvis hun gjort, "okay det gør min forældre ikke da de ikke havde så mange penge, jeg har arbejde lige side jeg kun for af vi kun overlever" sagde han mens de danse, hans øjne var lidt mørke brun man dybe, "hvor stor er dit sår nu på din hånd" spurget han da de næste var færdig med af danse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:48

Yuuki nikkede stille og sagde"årh der kan man se min familie havde mange penge men kun fordi de havde været så lang tid i militæret men det meste gik til nyt udstyr i krigen til at beskytte min bror og den dag jeg blev det" hun kiggede på lucifers øjne og sagde"hvor er dine øjne dog smukke Lucifer det først nu jeg opdager at de er så smukke" hun rødmede let og sagde"Hmm mit sår det vel okay det er helet fint nok men stadig lidt åbent jeg tror det har lukket sig 1 cm i den ene side mest ude mod fingerne" hun smilede sødt og så mod sin hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 18:58

"okay min forældre havde en lille gård som de arbejde hård på for af tjener til fød" sagde han og kiggede kort på hende, "jo tak og din øjne er og smukke" sagde han og bukke svagt da de var færdig med af danse, "okay det var godt nok og du skal lad din sår være ellers går der længe tid ind det er heler hele" sagde han og kiggede på hende, "du er vel ikke sur på mig eler noget efter det hjem hos mig" spurget han og kiggede på hende og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:01

Yuuki så på ham og lyttede med så godt hun kunne mens hun fik billeder i hovedet om hvordan han mund havde boet og det havde set ud hvordan han havde været som dreng inden han kom i militæret og blev en mand.. hun rystede på hovedet da han spurgte hende hvordan hun havde det efter den aften ved ham, Den tætte aften hvor det næsten var gået overgivind... hun havde ikke noget imod det vis det var en der havde elsket hende og ligeså men hun havde heller ikke noget i mod at lucifer gjorde det.. eller måske lidt men ikke sur bare rigtig rigtig flov.. hun smilede til ham og sagde"så længe du kan smile til mig sådan der og ikke være naturel i ansigtet vil jeg aldrig blive sur på dig lucifer" hun sendte ham et smil med hovedet lidt skråt og så rigtig nuttede ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:18

"okay godt så kan jeg godt være mere ond imod dig smukke" sagde han og kiggede på hende og smiler venligt til hende, han lad armene om hende og krammer hende lidt tæt indtil ham bare for af drille hende, hvis det enlig drille hende, "når nu er jeg ved af bliv tør i hals skal vi ikke går ind og få lidt af drikke og roligt jeg skal ikke havde blod" spurget han og kiggede på hende mens han krammer hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:23

Yuuki så på lucifer men fik så et smil frem og sagde venligt" haha dig være mere ond mod mig Lucifer det tror jeg aldrig kommet til at ske" hun strøg ham over kinden og sagde"Sikker på du ikke er tør i halsen fordi du ved at være sulten efter mit dejlige blod" hun blinkede til ham og begyndte stille at grine i det hun rejste sig op og sagde"Joo lad os det.. lad os gå ind og få lidt at drikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:30

"ja det kan jeg godt være man vil ikke være det her ved galla fest måske næste gang du kommer hejm til mig" sagde han og kiggede kort på hende ind han tog arm lidt så hun kun tager ham under arm, "ja det er jeg sikke på af jeg ikke er for jeg drak noget blod lige ind du kom" sagde han og gik indefor sammen med hende, han gik ind i spise sal hvor han går over til bord med drikke vare og tager to glas med vin, ind han gik der hen gab han slip på hende, da han kom tilbage til hende da han hende det en glas med vin og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:37

Yuuki så på lucifer og rystede på hovedet fordi han nu til tider altså var rigtig sjov. hun smilede sødt og slap ham stille da han gik og sagde"det da altid noget du nået af få noget blod inden" hun smilte og lænte sig stille i et hjørne og så på de mange gæster det var så sjovt hun kendte nærmest ingen kun lige nogen hun havde set nogen gange??
men ellers ingen.. hun tog mod glasset da Lucifer kom med det og sagde"tak lucifer" hun tog en lille tår og så på ham og sagde"såå hvorlang tid kan du holde dig uden nyt frisk blod igen??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:42

"ja det er det" sagde han og kiggede kort på hende ind han træk en stol ud for hende og skubbe lidt til da hun sad sig, hvorefter han sidder sig overfor hende, og tog selv en tår af vin, "så lidt, det er jo mændder henter når det er galla" sagde han og smiler roligt, "to eller tre dag vil jeg gæt på ved det ikke rigtig" sagde han og kiggede på hende og tog en tår mere af sin vin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:46

Yuuki smilede og sagde"wauw det jo godt efter som du lige har fået blod og sådan fordi at så jeg jo helt sikker nu på at du ikke kunne finde på det" hun blinkede og sagde"Nogen siger at blodet ved en pige og fyr bliver stærker tiltrukket vis de er forelsket?? tror du at det passer??" hun kiggede undrende på Lucifer efter han måske vidste det efter som han jo var vampyr nu??.,, hun tog lidt vin igen og lod stille vinen dreje i cirkler inde i glasset fordi hun elegant bevægede sin hånd stille rundt og rundt med små bevægelser.. hun så på vinen der blev ved med at deje og tænkte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:50

"ja det var heldig for dig" sagde han og smiler så hans hugtænde kommer til syn for af drille hende lidt, "det kan godt pas, det har jeg ike hørt noget om, nu har jeg heller ikke være vampyr i så lang tid i nu jo" sagde han og kiggede på hende, han tog noget mere af sin vin, "kun du enlig nogen side find på af giver mig noget af dit blod hvis det var ud af jeg behøve af bid dig" spurget han og kiggede på hende og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 19:53

Yuuki rødmede og tog sig lidt til halsen i det hun så på hans tænder og sagde"nåårh hvor ser dine tænder dog skarpe og farlige ud" hun gøs lidt men smilede sødt til ham så og kiggede ldit undrende på ham og tog en tår langsomt i det hun lod lidt glide fra hendes læbe og ned af hendes hals det lignede blod men var bare den meget kraftige blod røde vin.. hun tørte det væk og så stille på ham i det hun sagde"Hmm måske... Det tror jeg faktisk godt jeg kunne finde på?? efter som jeg kun er halv aspara dør jeg ikke af et bid fra en vampyr og du ikke fuldt udviklet så du kan teknisk set ikke lave mig til en vampyr og jeg tror heller ikke giften ville virke i en der allerede er halv af et andet væsen??" hun grinte og sagde"så ja det kunne jeg nok godt hvorfor da Lucifer??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:03

"ja det er de også mere ind du tror" sagde han og kiggede kort på hende ind han tog en tår mere af vin, "okay og det var bare et spørgsmål om du kun eller ej ingentig andet" sagde han og kiggede på hende, "ren nysgerrighed" sagde han og kiggede på hende, "så pas på om aften nu, man ved aldrig hvor man har mig" sagde han og smiler drille til hende, "når hvad har du dig så tænke dig af bliv her til imorgen eller tager du hjem og sove" spurget han og drak det sidste af sin vin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:06

Yuuki smilede og sagde"jeg må nok se at komme hjem snart og haha ha! lucifer jeg da ikke bange for vis du kommer ind til mig desuden ved du ingen gang hvor jeg bor altså etage" hun blinkede til ham og sagde"desuden vis du prøvede kunne det jo være jeg ikke ville lade dig gør det der" hun smilte sødt og prikkede ham på næsen i det hun tog en tår af sin vin og stillede den fra sig og sagde"skal du da snart hjem og sove natdyr ?? eller bliver du oppe hele natten??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:13

"Okay det var tidligt, du har kun være her i nogen time er du så træt og nej det skal jeg ikke, har ikke så meget bruge for søvn mere da jeg er halv vampyr nu" sagde han og smiler svagt, "jeg ved hvilke hoteller du bor på og man kan altid spøge der ind" sagde han og smiler drille til hende, "det kan godt være du ikke lad mig gør det men kan du gør modsted hvis jeg prøve alligevel" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:17

Yuuki grinte og sagde"Hmm i ca 5 timer har jeg været her måske mere fjolle" hun så på ham og roede sig lidt i håret og legede med en af hendes hårlokker i det hun nikkede bestemt med et smil på læberne og sagde"Ja jeg tror sagtens jeg ville ku gøre modstand men svaret er om du ville lade mig gør det eller du turde gå hele vejen for at smage den eneste der halvt af af vær vampyrs favorit blod" hun blinkede til ham drillende og sagde"sååå Lille vampyr skal du på jagt senere og desuden vis jeg siger de ikke skal lukke dig ind gør de det ikke" hun smilede ondtskabsfuldt men os sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:23

"ja det er da heller ikke så lang tid" sagde han og smiler, "ja det er et godt spørgsmål og det kun jeg godt find på" sagde han og kiggede på hende, han kiggede kort rundt og klør sig på kind, "nej det skal jeg ikke og hvis du gør det bliv det kun sjover for mig og det er kun nemer for mig hvis det er en kvinde som er på arbejde" sagde han og kiggede på hende og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:27

Yuuki grinte og sagde"Nåårh bliver det kun sjovere for dig hva" hun smilede lidt lumsk og rejste sig op og sagde"Men jeg må nok os hellere tilbage i seng og jeg for at være sikker siger de ikke skal lukke dig ind ved mindre du er alvorligt såret eller det er en nødsituation" hun blinkede til Lucifer med et smil og sagde"så kan vi jo se en dag hvor sjovt det bliver lucifer" hun gik forbi ham og strøg sin hånd over hans kind blidt og kyssede ham i nakken, og begyndte stille at gå sin vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:34

"ja det gør det" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det må du nok heller hvis du har bruge for det smukke" sagde han kiggede kort på hende ind han rejse sig op, "ja det gør du bare" sagde han og kiggede på hende, "lad mig følge dig ud" sagde han og lad en arm om hende hvorefter han følge hende hun, da gik kom udenfor vend han sig om mod hende og gav hende et kram, "så må du kom godt hjem og pas nu på dig selv" sagde han og kysse hende på hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:37

Yuuki smilede og sagde"ja det har jeg, jeg er så smadret efter alt i denne dag" hun sendte ham et rigtig sødt skråt smil og så på ham og sagde"Pas nu på dig selv Lucifer og ja jeg skal nok komme godt hjem det gør jeg altid" hun smilede sødt og tog om ham og sagde"Farvel lucifer ses i morgen eller rettere sagt senere" hun smilede og begyndte stille at gå der fra i mens hun så sig over skuldren op til flere gange og vinkede til Lucifer,

//Out ^^/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 20:44

"okay det er også hele iorden af du tager hjem" sagde han og kiggede på hende, "selvfølgeligt gør jeg det bedre ind sidste" sagde han og smiler for sjov, da han sidste havde love det var han blivet overfalder af en vampyr, "ja det gør vi Yuuki" sagde han og smiler roligt og vinker igen indtil han ikke kun ser hende mere, hvorefter han går ind på slot igen og hygge sig med dem han kender.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig Galla Fest - Page 3 Empty Sv: Endelig Galla Fest

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum