Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Work.. once more EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Work.. once more EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Work.. once more EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Work.. once more EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Work.. once more EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Work.. once more EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Work.. once more EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Work.. once more EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Work.. once more EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Work.. once more EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Work.. once more

Go down

Work.. once more Empty Work.. once more

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 17:28

Sted:: Gyderne
Tid:: Lidt over midnat
Vejr:: Lettere køligt og det styrt regner
Omgivelser:: Gyderne
Påklædning:: Det samme som ava, et par sorte høje stiletter og en sort frakke med hætte, som dækker næsten hele hendes krop, man kan kun lige se snuden af stiletterne, og man kan knapt nok se hendes ansigt.
___________________________________________

Natten var over Terre og havde mørkelagt de fleste gader, men alligevel var der lidt liv denne aften, vampyrer, varulve og andre af nattens børn var ude i gaderne og lede efter et bytte, en de kunne sætte tænderne i, men det var jo ikke alle sammen der var lige nemme at narre. Lyden af høje hæle som ramte mod brostenene, som belagde gaderne i byen, fyldte folks ører. Mange folk ignorerede det, mens andre ikke gjorde, kvinden som ejede disse stilletter og gik i dem, fik en masse blikke og kommentarer fra folk, mest mænd, men hun var ligeglad, hun lukkede ørerne. Hun var målrettet om hvor hun skulle hen. Gyderne.. Hun skulle mødes med en der ude, en som hun ikke have hørt fra i noget tid, men det skulle nok blive et møde med gang i.

Da hun kom til gyderne, kom der et velovervejet smil frem på hendes læber. Dog kunne andre ikke se det, men mindre man kendte hende godt og vidste hvordan hun var, så vidste man at hun ret faktisk smilede. Lyden af skridt bag hende fik hende kort til at stoppe op for at lytte " Hey... Hey vent!!!" lød stemmen, hvilket fik hende til at vende hovedet mod personen, uden at gøre andet " Du er hende... Hende elveren alle snakker om!" personen lød bange og skræmt, hvilket var klart, da hun normalt ikke var i byen, med mindre hun havde fået arbejde hun skulle gøre, hvilket hun ikke havde denne gang, ikke endnu..

Hun himlede med øjnene og lod hendes hætte falde ned og afsløre hendes smukke ansigt med de lysende øjne " Jeg ved ikke hvem du tror jeg er.. Om jeg er prostitueret.. Morder... Well du kan kalde mig begge dele" sagde hun og smilte koldt til denne fremmede " Men hvis du vil have mig undskyldt.. jeg har bedre ting at give mig til.." sagde hun og lod en hånd glide gennem det lange blå hår, der var gennem vådt, takke været regnen der faldt. Hun så sig omkring inde i gyderne og bed sig kort i underlæben. Personen hun skulle mødes med var her vidst ikke endnu, så hun kunne bare gå og vente på ham, men det var ikke noget nyt, hun var vandt til at vente på ham, sådan var det hver gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work.. once more Empty Sv: Work.. once more

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 17:52

Gemt godt inde i skyggerne stod der en mand og en kvinde. Kvinden var en eller anden random chick som han fik lyst til at udnytte. Det blev gjort ved at han gik igang med hans one night stand med tøsen. Han havde trukket bukserne ned til anklerne og havde taget hans brede, tykke lem frem, han sendte tøsen et kækt smil"Nu skal vi to rigtig more os"lød den kolde, gyselige stemme. Tøsen prøvede at slippe væk, men kunne ikke for denne bestemte mand stoppede ikke før han havde fået det han ville. Han rev hendes trusser væk, og stak hans pik op i hende, og han rykkede hurtig op i hende og ud og ind igen. Sådan gik rutinen i lidt tid før han fornemmede noget i nærheden. Han kiggede på tøsen der græd over at blive voldtaget."Ti' dog stille kvinde!"væssede han, og trak sin pik ud ad hende, og lod bare tøsen falde ned på jorden. Et tilfreds smil gled sig over de kolde, ligblege læber."Det trængte jeg til, tak kælling"smilte han og gav tøsen 100 kr, hvorefter han satte kursen væk fra hende, og hen imod det store lysskryds. Hvad fanden kunne det være, han fornemmede et eller andet underligt noget. "Ah'ha!"lød stemmen, som var bestemt. Han satte farten op og skyndte sig hen mod luften af en bestemt kvinde han godt kunne kende lugten på.

*Hvad fanden laver hun her ved gyderne?, måske ville hun opsøge mig hvad kan jeg sige jeg lærer aldrig at forstå kvinder* Tankerne blev omkring det lidt, før han stødte ind i noget, en til random chick der var ude efter sex, han gav hende et charmerende smil og lagde en finger under hendes hage"Beklager smukke du må vente"sagde han, og gik videre. "Ser man det, lugten kom jo fra dig"stemmen var lidt lusket, men også bestemt, som om den var rettet på kvinden han stod foran. Hans fødder havde begavet sig hen mod hende. Han fik hevet en smøg op fra lommen, fandt lighteren frem, og satte ild til smøgen. Så stod han og betragtede hende lidt fra den ene vinkel til den anden"Du ser ud som jeg husker jeg, men vil du svarer mig på hvad du laver herude"han spurgte nysgerrigt om det, men vidste også godt at hun kunne vende spørgsmålet tilbage mod ham.

Flere randomme chicks, men også dudes kom frem bag hjørner og kroge"Knep mig!, nej mig!, jeg spurgte først, han er lækker, jeg vil have ham op ad mig, nej mig, han er min tøser, nej min gutter!"sådan lød de mange ord rundt fra de forskellige folk der betragtede ham og kvinden. "Navnet er Diablo Devinci, glem det ikke"lød det koldt fra ham. folkenen blev ikke bange nej de blev helt bløde i knæene sådan en virkning havde Diablo skam set før."Skrid nu bare med jer, og glem ikke mig ansigt"sagde han med en irriteret stemme, og sukkende tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work.. once more Empty Sv: Work.. once more

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 18:18

Lyden af en kvinde der græd, en fyr der sagde nogle ord, som hun ikke fangede, fik hende til smile. Hun var gået rigtigt, han var som han plejede, et selvoptaget og sexfikseret liderligt handyr, som altid var på jagt og blev ved til han fik hvad han ville. Da hun så ham komme over mod hende hævede hun det ene øjenbryn " Du lærer aldrig Diablo din idiot.." sagde hun og sukkede kort. Hun kendte ham ind og ud, men havde aldrig været sammen med ham, som på den måde andre kvinder var og om han havde tænkt på hende som et objekt.. Havde hun ingen idé om, men han skulle bare ligge hånden på hende en gang.. Og så ville han miste hånden.

" Virkelig? virker jeg bekendt? Du er fanme godt nok en idiot.. Du knepper stadig klamme kællinger og klamme dudes.. Skat altså.. jeg har de ægte varer.. Mine patter er i det mindste ægte" sagde hun og så ud på kvinderne som omsværmede ham. Hun væmmedes ved dem alle, men de væmmedes sikkert også over hende " Hey.. Du er hende elveren.." lød en stemme mellem folke mængden, som ville have fyrens krop. Hun så mod denne fyr som havde sagt ordene og kneb dem kort sammen og fnøs " Skrid med dig, med mindre du vil miste hovedet din forbandede idiot" hvæsede hun og så efter denne fyr som hurtigt fulgte efter de andre.

" Diablo... Du er en idiot.. er du klar over det? Godt nok ved jeg du har et sexbehov som skal stilles.. Men voldtægt!? Hvordan kan du synke så lavt!" sagde hun og puffede kort til hans skulder. Regnen silede ned og gennemblødte hendes frakke, hvilket irriterede hende som bare fanden. Hun løsnede spænderne på frakken, lynede den ned og lod den falde til jorden, så hun nu kun stod i det outfit hun havde på under og hendes stiletter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work.. once more Empty Sv: Work.. once more

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 18:53

Det her var lige hvad hele aftenen trængte til, morskab, og luskethed. Han betragtede folkene lidt og pustede røgen ind i deres ansigter bare fordi han kunne og havde lyst til det."I folk skal sgu ikk tro i får nget ligenu, jeg chiller lige"lød stemmen, der bare var helt normal. Så blev hans blik afbrudt af kvinden han smilte lidt"Nikaru darling du burde kende mig"sagde han og stilte sig foran hende. Han gav hende hurtigt et elevator blik, hun så skam godt ud som han huskede hende, som hun altid havde gjort. Men det skulle ikke stoppe ham fra noget, enlgi havde han ikke tænkt på Nikaru som et sex objekt, det var lidt undeligt måske. Eller nej det var måske bare andre folk han betragtede ham sex objekter, og andre objekter."Jeg ER en idiot, jeg er den jeg er søde skat"svarede han og fik pustet lidt mere røg ud ad munden.

Hendes ord fik ham til at smile,og han begyndte at grine lidt"Haha! du morer mig Nikaru, alt du siger passer, jeg er et svin, et klamt svin, men du burde være klog nok til at vide at jeg også kan være sød"sagde han og sendte hende et hevet øjenbryn og et kækt smil. Det var virkelig bare sjældent han var sød, man skulle være fortjent til at opleve ham sød, ja man skulle grave dybt ned i hans indre for at finde det søde frem. Samme med kærlighed, man skulle grave dybt ned i hans sjæl for at finde den frem. Blikket var fastlåst på Nikaru self kendte han hende, han hørte orderne og havde næsten lyst til at tage på hendes store patter bare for lige at gøre det, og mærke dem"darling dine patter ser sgu dejlige ud, you know that"svarede han med og tog et hiv af smøgen, hvorefter han kløede sig lidt i nakken og gloede rundt på diverse kvinder, kællinger, og dudes der stod og kiggede på dem."Jeg har altså ikke kneppet dem allesammen , just a one night stand baby"lød stemmen , med den lidt engelske accent i.

"hvorfor vil du ikke knalde mig Diablo"lød en tøset dullet stemme, som faktisk kom fra en af dullerne ved gyderne. Hun klamrede sig fast foran Diablo, han lagde en arm om hende og trak hende ind til sig, hvorefter han lige kunne nå op til hendes ene øre"Hør her bitch du har ikke noget jeg vil have, så skrid"lød den hviskende stemme. Han sendte hende et vink og et lusket smil. "Nå Nikaru hvornår har du tænkt dig at fortælle mig hvad du laver her ved gyderne"stemmen lød lidt spørgende og nysgerrigt.Og så hørte han de ord, hende der elveren, han var ligeglad med samtalen og tog bare flere hiv af smøgen."det er godt du har skabt dig et image allerede"sagde han med et bredt smil."Tst hvad kan jeg sige du ved jeg elsker sex, godt sex er godt"svarede han og faldt næsten helt i trance men kom hurtig ud ad den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work.. once more Empty Sv: Work.. once more

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 19:39

Hun så på folkene, som stadig stod rundt omkring dem og sendte så Diablo et irriteret blik " Ja jeg er klar over du kan være sød.. Men det klæder dig ikke min kære" sagde hun og smilte blidt for sig selv og så op mod himlen, hvor regnen fortsat kom fra. I et ryk så hun på Diablo da han begyndte at kommentere hendes patter " Ja.. Det er de.. men du ved du ikke får lov til at få dem!" sagde hun med en bitchy accent. Ikke fordi hun havde noget imod Diablo, han var en lækker fyr, men hun havde skabt et søskende bånd sammen med ham i stedet, det var sådan hun havde det. Før i tiden kunne hun godt lide ham mere end ven, men hun havde aldrig turde vise ham det.

Da hun hørte den kvindelige stemme fnøs hun og fulgte kvinden med øjnene hele vejen op til Diablo. Da hun hørte hans ord og kvinden gik nogle skridt væk grinede hun af hende " Hør nu her kællinger.. Jeg bliver den næste... Han vil egentlig ikke have jer.. Men mig.. Så skrid med jer klamme væsner!" vrissede hun og gjorde tegn til de skulle smutte, men de gjorde det ikke, kun nogle skridt fra hende og Diablo. Hendes ene hånd gled gennem hendes hår inden hun gik op ved siden af ham og fnøs kort " Hvor er du ynkelig.. Jeg har ikke haft sex i flere år Diablo.. Og jeg overlever? Tag dig sammen mand" sagde hun og klappede kort hans skulder.

" Hvad jeg laver her? Jeg leder efter noget at lave.. Jeg har ikk lavet noget i... 2 måneder.. Ingen der skulle dræbes eller noget.." sagde hun og strøg kort hans kind " Og jeg ved du.. kan hjælpe mig" sagde hun med et kækt smil på læberne. Hun gik forbi ham og så sig omkring. Gyderne var som de plejede, de stank af blod og væsnerne her ude var ækle og belastende " Jeg fatter ikke hvad du ser i alle de kvinder.. Hold dig dog til en... Ikke fordi jeg siger du skal tage mig.. Trods jeg ved du har lyst" sagde hun og sukkede. Hun kendte ham, havde flirtet med ham, men det er længe siden og det gentager sig aldrig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Work.. once more Empty Sv: Work.. once more

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum