Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:52

han sukkede "jeg er så ked af at jeg slog dig ihjel, virkelig" hviskede han og trykkede hende ind mod sig "jeg hader mig selv for det og det værste var at jeg kun var vred det øjeblik, jeg følte intent andet end vrede og først nu en smule skam" han strøg hende ned langs kinden og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 17:57

" bror jeg ved godt. Hvor vred du må følde dig men huske får altid fat i hele sandhende inde du, dømmer ander " sagde Alexis og trykke sig ind til ham hvorfor havde Elizabeth. Dog være så ond ved Bradley bare fordi han elskede hende, og ville gøre hvad som helst for hende
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:01

han lagde hagen mod hendes hoved og nikkede "du har ret, jeg skulle havde spurt dig, men jeg var så blind af raseri og sorg at jeg havde lukket ned for alle og enhver" han sukkede og strøg hende ned langs ryggen "undskyld jeg igen bed dig" han så ned på hende og smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:05

" det er okay bror. Du var blind af raseri og had så ser man ikke sine omgivlser, men bror forleden dage så Elizabeth inden i byen smamen med Ulrik de snakke. Om at finde dig og får dig til også at slog Kendra ihjel fordi hun er en trusel, i mod deres nye verdens orden " agde Alexis
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:12

han blev stram om munden og en umenneskelig knurren forlod hans strube "jeg vil ikke forråde Kendra, aldrig nogensinde, og hvis hun opsøger mig har hun et helved til et forklarings problem, kan jeg godt sige dig" hviskede han og nussede hende i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:16

" jeg ved godt. Du ikke vil svige Kendra som de fik dig til at sviget mig den gang og være gang jeg, forsøget at snakke med dig når hun var der fandt hun altid på et. Eller andet for at får mig væk så hun kunne manipuler med dit sind " sahde Alexis, Og læne sig ind til ham og følde sig meget træt nu
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:21

han strøg hende ned langs ryggen og nikkede "jeg husker det godt, hun var altid og selvom jeg fandt det underligt, nød jeg vel bare hendes selvskab, men det vil aldrig ske igen, aldrig vil jeg lade dumme følelser komme i vejen for mig igen" han lukkede øjnene og nynnede blidt for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:23

Alexis lag hovedt på hans skulder. Og var tæt på at falde i søven da der kom nogen ind af døren til baglokalet, Og det var nogen som havde ondt i sinde. Alexis åben øjnen igen og så der over og begyndte at ryste
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:25

han rynkede brynet og så ned på hende "hvem er det" hviskede han i hendes øre og lukkede kort øjnene, hans vejrtrækninger stoppede og han spændte i kroppen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:32

" det er dem bror. Ulrik og Elizabeth " sagde Alexis bange og gemt sig ind mod ham. Fordi Elizabeth altid havde hadt hende siden første gan de havde set hinanden. Til den første gadefest på deres gammel vej
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:34

han hvæsede og så direkte mod døren, han stivnede og gispede da han så hende, selvom han hade hende, gav hun ham stadig på en eller anden måde åndenød, hver gang han så hende og det havde ikke forandret sig det mindste

//ikke for at sige det, men jeg tvivler stærk på at der er gadefester i 1400 tallet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:39

Alexis så bange på hende. Og viste ikke om hun skulle gemme sig eller stikke af, men hun kunne ikke rør sig ud af stædet for hun var som lammet ved synet at. Elizabeth og Ulrik hvorfor var de komme her til i aften hvor Alexis snakke med sin bror,
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:41

han gav slip på Alexis og rejste sig yndefuldt op, hvorefter han begav sig hen mod dem "jeg vil kun vide en eneste ting og det er hvorfor lod du som om du elskede mig" spurte han og hans stemme var igen forførende og måske endda sexet, men sådan var den jo altid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:48

" fordi jeg skulle brug dig. Til noget men ikke længer du er vampyr og jeg er varulv nu, det blive aldrig som føre og nu skal du se hvorfor Ulrik er den som jeg vil ha " sagde Elizabeth. Og så over på Ulrik som havde få fat i Alexis, og holdt hende fast fordi han ville bide hende hun skreg fordi hun var bange
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:53

han hvæsde og greb fat om Elizabeth, han holdte hende fast i et hårdt kvælertag "sig til ham at han skal slippe hende fri ellers flår jeg halsen op på dig og ve min gud hvor jeg dog har glædet mig til det" hviskede han og holdte hende ind til sig, hendes ryg ind mod hans mave, han holdte fast i hendes hår og tvang hendes hals til at blive blottet "sidste chance" hviskede han og blottede tænderne hvorefter han lod dem presse mod hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 18:57

" Ulrik slip hende " sagde Elizabeth. Og Ulrik slap Alexis som dumpe ned på gulvet hvor hun sad, og ryste fordi hun var bange hun rejste sig op og trak sig lidt tilbage. For at undgå hendes bror vrede som hun kunne se var ved at koge over i, hans sind pog Alexis vistea t hun skulle forholde sig i ro
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:03

han smilede og fjernede sin mund fra hendes hals "god pige, nu forsvinder i fra min by og hvis jeg nogesinde ser dig eller din lille behårede kæreste igen så skal jeg love jer at i kommer til at frygte nogensinde at se solen igen, for måske dræber jeg ham og for dig til at se på, også forvandler jeg dig og gør dig til min slave, hvordan lyder det" spurte han hæst og trykkede hende ind modsig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:06

" vi skal nok forsvinde. Med det sammen men en ting til Ulrik nu " sagde Elizabeth og kaste, en røgbombe så man intet kunne se og Alexis var afskår fra sig bror. Og blive der for fælde af Ulrik som bed hende i nakken så hårdet at, hun skreg ved det hun skreg og hulke fordi det gjorde så ondt
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:10

han hvæsede og snerrede "et var dumt" han tvang igen hendes hår væk fra halsen og blottede den "nu er det sgu slut, din ko, men fordi jeg engang elskede dig er jeg sød, be ham om at fjerne sig fra min søster også vil jeg lade hans død være hurtigt overstået og hvis du er heldig vil din egen også være ligeså smertefri" hviskede han og blottede tænder "kun en chance, jeg ville tage den hvis jeg var dig" hviskede han og pressede dem mod hendes hud på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:32

Ulrik slap Alexis. Og lod hende ligge på gulvet hun åben øjene svaget og hoste , og losse Ulrik sådan en i mellem hans ben så han faldt sammen " det var som tak " sagde Alexis svaget og kom på bene selv om hun var svimmel som bare pokker,
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:36

han snerrede "god dreng, og nu ulrik se her" hviskede han og borede hjørnetænderne ind i Elizabeths hals, han var ligeglad med at hun sprællede, hun skulle dø og det var nu, efter lidt tid hvor han havde drukket fra hende, godt nok ikke så hun døde, men hun havde problemer, slap han hende og gik hen til ulrik "din tur makker" hvæsede han og nikkede ham en skalle, hvilket kun gjorde mere ondt, når man tænkte på at han var en vampyr og slog meget hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:40

Alexis gemt sig. Hun ville værken se eller høre det da det mindes hende om hendes egen død, og det skræmet hende stadih væk selv om det var ved at være længe siden nu. Hun så stille frem og så alt blodt ud over gulvet
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:42

han hvæsede og knækkede hurtigt Ulriks nakke, hvorefter han gik hen til Elizabeth, han knællede ned hos hende og trak hende op i sine arme "sådan nu skal jeg holde hvad jeg lovede" hviskede han og strøg hende ned langs kinden, han gik hen og lagde hende på sofaen "så nu er spørgsmålet, vil du leve" spurte han sexet og forførende

//husk nu du sådan set styre de to

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:45

Ulrik lå død på gulvet. Og Elizabeth ryste græden på hovedt nu hvor hendes elskede ulrik var død, ville hun også død så de igen kunne være sammen. Alexis var meget bange og ture ikke komme frem før Bradley kaldt på hende,
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:47

han grinede og strøg hende ned langs kinden "åhh det var da synd, for jeg har fem hudrede års vrede jeg skal have af på dig, din lille hund, så at dø er sgu et paradis for dig, men søde, jeg kan fortælle dig at det kommer ikke til at ske" hviskede han og kyssede hendes hals blidt "er det forstået" spurte han også på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 2 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum