Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 19:51

Alexis kunne ikke tro. At han ville give hende en Chanse mere og for blive i sit skjul, Hvor han ikke kunne finde hende hun græde hvorfor kunne han ikke bare gøre det af med hende. lige som han havde gjorde det ved Ulrik
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:55

han smilede og strøg hende over kinden "du vil leve, men du vil lide hver eneste dag, hver eneste pokers dag, ligesom jeg gjorde, du har mistet den mand du elskede og bliver nu tvunget til at leve uden ham, som min slave, jeg vil bestemme over dig, din vilje er ikke mere din, men min, hver eneste ting du gør, gør du fordi jeg har sagt det, og ikke fordi du selv har lyst" snerrede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 20:00

Elizabeth nikke stille. Og lukke sine øjen i mens kunne an høre Alexis græde fra sig skjule under bordet, Hvorfor fik Elizabeth lov at leve for alt der onder hun havde gjorde. Det eneste Alexis ønske at kunne være sammen med sin bror og søster være dag, men sådan kunne det ikke være da hun skulle blive ved sin grav.
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 20:09

han smilede og så kort tid på hende før han gik til angreb og begyndte at skabe hende, skabe hende som det hun nu ville blive en vampyr, da han var færdig flyttede han sig fra hende og tørrede sig om munden, hvorefter han gik hen og satte sig hos Alexis "hej" hviskede han hæst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Søn 11 Nov 2012 - 20:13

" hej " piv Alexis svaget. Og gemt sig ind til ham hun var stadig væk bange og ked af det, men det var ikke så meget som det hvade være før nu var hun bare træt. Og havde lyst til at sove så meget hun kunne uden at blive forstyre,
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 20:20

han lagde armene om hende og trykkede hende ind mod sit bryst "det skal nok gå" hviskede han og strøg hene ned langs halsen "alt skal nok gå igen" han smilede og kyssede hendes hals "har du et sted at være i nat" spurte han og hævede det ene øjenbryn spørgene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Man 12 Nov 2012 - 11:10

" jeg har kun min grav. Ellers hajeg indet sted at være overhovedt jeg håbe at der en dage blive bede, for mig " sagde Alexis og så på sin storebror og læne sig ind til ham. Fordi hu var noget så træt og havde det ikke vider godt efter bidet
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 11:12

han strøg hende ned langs ryggen "det vil blive bedre, men hvis du har lyst kan du bo hos mig og Kendra og hendes lille blodpose" han klukkede stille og trykkede hende ind til sig, mens han stille begyndte at nynne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Man 12 Nov 2012 - 11:18

" vis jeg bare kunne. Blive som dig og Kendra men der er umuliget jeg er et spøglse en sjæle, som ikke kan finde fred " sagde Alexis og putte sig ind til sin bror. Hendes øjen var ved at lukke sig fordi hun var træt og havde ondt efter Ulrik, havde bidt hende ret hårdt i halsen
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 11:20

han nikkede "men du kan bo hos os" hviskede han og svingede hende over skulderen, han gik hen og tog fat om Elizabeth, hvorefter hun og røg over skulderen "for hvis du vil kan vi gøre det nu" han så på hende over skulderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Man 12 Nov 2012 - 11:23

Alexis rejste sig op. Og gik med ham hun ville helst være sammen med sine søsken end at være, alene og forladet sådan følde hun sig da de bare rejste uden. At tag hendes krop med sig men der var fortid nu
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 11:28

han smilede og åbnede døren, med den bevidstløse Elizabeth over skulderen, forlod han rummet, med Alexis bag sig "så kom kære søster" hviskede han og smilede blidt og varmt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Alexis White Man 12 Nov 2012 - 11:33

Alexis fuldt med ham ud. Da de var komme ud op gaden begyndte hun er ryste fordi hun frøs, det var rigtig mange år siden hun havde frossen sådan ikke siden. Hun var et barn på 4 år havde hendes bror lådt hende uden af huset i 4 timer, i den lidt over en meter dybe sne
Alexis White
Alexis White
Beginner (Rank 5)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan) - Page 3 Empty Sv: Så mødes vi igen bror (Bradley Jonathan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum