Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vores nye hjem EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vores nye hjem EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vores nye hjem EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vores nye hjem EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vores nye hjem EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vores nye hjem EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vores nye hjem EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vores nye hjem EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vores nye hjem EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vores nye hjem EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vores nye hjem

Go down

Vores nye hjem Empty Vores nye hjem

Indlæg af Gæst Ons 26 Feb 2014 - 21:23

Tid: Omkring 16 tiden
Vejr: Køligt og dog dejligt lunt inde i deres lejlighed
Sted: Xander's og Dai's lejlighed i Terre
Omgivelser: Xander og Dai
Lejligheden: https://i.imgur.com/m3hHfHp.gif

Det havde været en ret så kedelig dag denne kolde dag i Terre, og dog var det ikke som alle andre dage for Xander og Dai. Denne dag var nemlig den dag hvor de flyttede ind i deres lejlighed, og det var bestemt en dag som Xander havde glædet sig til. Han kunne endelig slippe af med sin far, og flytte sammen med en person som betød meget for ham. Det havde dog været en lille smugle svært for ham, at være i nærheden af Dai og ikke tænke på hvad der skete den dag hvor de besluttede sig for at lave den Bande sammen, som faktisk betalte for deres lejlighed. Det havde dog ikke holdt ham tilbage i at tage det skridt, så slemt kunne det heller ikke være at bo sammen med ham? Xander havde dog også for afklaret det med sine forvirrende tanker, og fundet ud af at han faktisk er til drenge. Han turde bare ikke at sige det højt, bange for at blive dømt af alle og ikke kun sig selv. Selv om han stolede 100% på Dai, så var det stadig ikke en af de ting som han havde fortalt ham.
De havde brugt den meste af dagen på at flytte kasser ind, og det hele lignede et stort rod inde i deres lejlighed. Xander sad inde i stuen og var igang med at samle noget som skulle blive til en reol, og dog var han vel ikke den bedste handyman som man kunne ønske sig. På gulvet ved siden af ham, stod en halv øl som blev drukket af hver gang han prøvede at finde ud af hvordan man skulle samle det. Det hjalp dog også på, at han ikke tog det hele og bare kastede ud af vinduet. Han hår strittede ud til alle sider, som var på et tegn på at han var ved at blive sindssyg af at samle det lort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Dai Ons 26 Feb 2014 - 22:01

Dai rendte rundt som en forvirret høne. Han kunne huske hvor varm han var blevet indeni da Xander havde spurgt om de skulelflytte sammen, og nu hvor dagen endelig var kommet, kunne han ikke holde styr på sig selv. Han fattede ikke at de havde haft råd til sådan en fed lejlighed. De var et rimeligt godt par de to. Og Dai havde kun skældt Xander ud få gange. Han kom til at tænke på hvordan de havde mødtes og smilede stort. Han rejste sig fra sengen som han netop var blevet færdig med at bygge og gik ud og tog en kold øl før han smuttede ind til Xander. "Går det? Eller forvirrer brugsforvirringen dig?" Han grinede lavt og satte sig lidt væk. Han åbnede øllen og tog en slurk af den.
Dai havde rimelig nemt ved at bygge ting efter han havde bakset en del med første del af sengen. Han regnede dog ud hvordan man kunne gøre det nemmere for sig selv. Han vidste ikke hvorfor. Det var jo ikke noget han brugte ret meget tid på normalt. Han betragtede Xander og kunne ikke lade være med at smile over hvordan hans hår strittede ud til alle sider. Han lagde bånd på sig selv for ikke at række armen ud og nusse hans kind. "Hmmm... Lad mig gætte.. Du sidder og overvejer hvorfor du valgte sådan en besværlig reol og du har mest lyst til at smide den ud?" Han grinede og huskede hvordan han selv havde haft det før han fattede hvordan brugsforvirringen egentlig sagde man skulle gøre.

//Undskyld det lidt korte svar D: //
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Gæst Tors 27 Feb 2014 - 11:42


Det var ikke fordi at Dai hjalp særlig meget, ved at komme hen og drille ham. Han tog bare en dyb indånding, og vende sit blik mod ham "åh... jeg ville jo bare bøsse lejligheden lidt op, så du kunne føle dig hjemme" sagde han med en drillende stemme, før han vende blikket ned på pladerne som lå foran ham. Det kunne godt være at Dai opførte sig som en far en gang i mellem, men det forhindrede ikke Xander i at være irriterende. Han skulle jo nok give igen, og var bestemt ikke bange for at gøre det. Hævnen var jo sød som man sagde, og det var den bestemt. Han drak resten af sin øl, før han bare kravlede hen og tog hans øl ud af hånden på ham "det lort kan vente" sagde han og sende reolen et ondt blik, før han vende blikket mod Dai og satte sig op af ham "synes vi skal diskutere, om hvis du tager en anden mand med hjem... gider nemlig ikke ende med at se en eller anden fremmede nøgen man i mit hjem, som har ondt i røven eller hvordan end du kan lide det" sagde han og havde en drillende tone i sin stemme, også selv om han mente det seriøst på samme tid. Han tog en slurk af øllen, og kunne ikke lade være med at mærke at han følte sig hjemme i lejligheden og sammen med Dai.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Dai Tors 27 Feb 2014 - 19:18

Dai kunne ikke lade være med at grine af Xanders udtryk. Han stoppede dog da han hørte hvad han sagde og skulede til ham. "Det kan jeg godt selv klare." Han kunne dog ikke være sur på Xander ret længe af gangen. Han smilede til drengen som sad foran den kun halvfærdige reol. Han blev siddende hvor han sad, tog en slurk af øllen og betragtede Xander. Han vidste ikke helt hvad det var, men han virkede anderledes. Måske var han bare glad for at være sluppet væk fra sin far.
"Jeg fatter ikke at vi endelig har fået skrabet så mange penge sammen." Dai smilede stort og betragtede Xander som denne kom over til ham. Han grinede da Xander tog hans øl. "Er du tørstig?"
Han lyttede opmærksomt og kunne ikke lade være med at udstøde et tørt grin. "Tror du selv på at jeg ville slæbe en person med hjem? For at have sex med ham?" Dai kiggede ned. Han havde endnu ikke fortalt Xander at han var jomfru, og han regnede heller ikke med at lade det ske. I hvert fald ikke før - hvis det nogen sinde skete - Xander gengældte hans følelser.
"Det sker sku nok ikke. Men jeg gider heller ikke rende og se på at du får gæster hjem som har tænkt sig at rende nøgne rundt." Dai smilede svagt. Han mente det, men sagde det på en jokende måde.
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Gæst Lør 8 Mar 2014 - 19:22

Xander havde bestemt ikke nogle tanker om at hive noget med hjem, for at lade dem løbe nøgne rundt i lejligheden. Det var nok det sidste som overhovedet ville ske, da han jo aldrig havde prøvet at være sammen med nogen og tvivlede mere og mere på at det nogensinde ville ske. Det var dog en af de ting som han ikke kunne fortælle til nogen, og havde heller den store lyst. Han var jo pinligt berørt over sådan noget, og var sikker på at alle ville grine højt af det. Han smilte bare til ham og træk på skulderne ”det ved man da aldrig” sagde han og håbede bestemt ikke på at han ville ende med at se en eller anden fremmede bagdel løbe rundt. Han kunne ikke lade være med at grine af det han sagde ”åh.. kan man blive træt af at se en kvindekrop?” spurgte han om også selv om han ikke viste det, han havde kun set sådan nogle rigtigt i fjernsynet eller andre steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Dai Tirs 8 Apr 2014 - 20:02


Dai smilede svagt tilbage til Xander. "Hmmm... Hvis du tager en tøs med hjem og jeg skal se på det, kan du også risikere at komme til at se på en drengerøv." Dai grinede. Han rakte hånden frem og lagde den på Xanders arm. "Ej jeg skal nok advare dig før jeg tager en med hjem. Så kan du komme væk eller blive, men så kan du ikke brokke dig." Dai kunne ikke lade være med at smile stort. "Hmm.. Kvindekrop.. Ja.. Når man er mig, kan man." Dai blinkede. Han rejste sig og nikkede svagt for sig selv. "Nå jeg smutter ind og laver videre på mine egne ting. Håber du finder ud af din brugsforvirring."

//Undskyld det korte svar, ville bare ikke trække tiden længere//
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Gæst Lør 28 Jun 2014 - 23:02

Xander kunne jo udmærket godt forstå det, det var sikkert underligt at se en kvindekrop når man var gay, som det var underligt for Xander at kunne komme til at se en drenge krop. Han rystede kort på hovedet, når tanker om at komme til at se sådan noget. Det var som om det brænde ind i hans hoved, og det næsten var umuligt at komme til at tænke på noget andet. Tankerne forsvandt bare hurtigt igen, når han mærkede Dai’s hånd mod sin arm. Han vende hurtigt blikket mod ham, et lille smil kom frem på hans læber ”okay.. det lyder fint” sagde han og måtte vel bare lære at leve med, at han faktisk kunne risikere at se en nøgen mandebagdel i hans hjem.
Han kløede sig kort i håret, som han kiggede efter Dai ”okay, men kan ikke lov at jeg ikke snart kaster det ud af vinduet” sagde han og vende blikket mod reolen, som bare ikke ville som han selv ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Dai Tors 3 Jul 2014 - 21:50

Dai kunne ikke lade være med at smile. Han kunne simpelthen se hvordan Xander efterhånden accepterede det. "Jeg ved godt du ikke er vild med tanken, men jeg skal nok advare dig før jeg slæber folk med hjem." Han løftede sin hånd fra Xanders arm og rodede ham i stedet i håret, hvorefter han gik ud fra værelset. "Hvis du er ved at kaste det ud af vinduet, så kald lige på mig først. Det ville ikke være fair overfor mig, hvis jeg skulle gå glip af alt det sjove. Forresten, husk lige at tjekke om du har alle skruerne. Jeg har nemlig et par til overs, som du kan få hvis det er." Dai grinede og gik ind på sit eget værelse.
Han satte sig ned på sengen og kiggede rundt. Det eneste der indikerede at det her faktisk ville blive et soveværelse, var sengen, samt de skrå vinduer, som ville være besværlige at have i et kontor, eller lignende. Det, og så det at værelset var blåt og hvidt. Dais yndlingsfarver.
Dai drak åndsfraværende af sin øl - som desværre ikke længere var kold - og overvejede hvad han nu skulle tage fat på. Han bestemte sig for at bygge sit tv bord, så han kunne få sat tv'et til, og derefter holde en velfortjent pause. Han rejste sig fra sengen, og satte sig på knæ ved siden af den pakke som meget gerne skulle indeholde delene til bordet. Han blev ret overrasket da han så alle de små dele, og sukkede så. "Nu forstår jeg dig bedre Xan." Han råbte ikke, men han snakkede alligevel så tilpas højt, at det burde kunne høres på Xanders værelse.
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Gæst Fre 4 Jul 2014 - 0:03

Det var som om at det gav gåsehud hele vejen igennem hans krop, når han mærkede hans hånd i sit hår. Han lukkede kort sine øjne i, og gav et lille suk fra sig. Det var bestemt en underlig tanke, at skulle se nogle andre mænd i sit hjem. Han var vel også bange for at høre nogle lyde, som ville påvirke ham resten af livet. Han åbnede langsomt sine øjne igen, og så kort efter ham som han forsvandt ud af døren "det skal jeg nok" sagde han og vende blikket mod sit lille projekt, som han ikke var sikker på at han ville kunne komme videre med. Han sad der og kiggede på det længe, og kunne ikke lade være med at smile når han hørte Dai's stemme i baggrunden "godt" hviskede han for sig selv, og rejste sig langsomt op. Han var virkelig ikke i humør til at arbejde videre på sådan noget, han var virkelig tæt på at bare smide det af h til. Han gik roligt ud i køkkenet og fandt to nye kolde øl, før han gik ind på Dai's værelse og kiggede kort på ham "vil du have en ny?" spurgte han om og gik langsomt hen til ham og rakte øllen til ham, før han satte sig ned ved siden af ham "hvad med at vi arbejder sammen?" spurgte han om og lod kort sit blik glide hen mod ham, og kunne ikke lade være med at betragte ham imens. Det havde da ligget i hans hoved, det sidste stykke efter de mødte hinanden. Da Dai kyssede ham, og siden har de ikke rigtigt snakket om det. Han havde jo heller ikke fortalt ham om Jonathan, men hvorfor skulle han også det? det var da ikke fordi der var noget særligt, det var jo bare en dum flirt med sin lærer, som alligevel aldrig ville ende med at blive til mere. Det var heller ikke fordi han regnede med noget, når det kom til Dai. De var jo begge to drenge, og så gode venner? Han sad bare og stirrede på ham, mens tankerne røg igennem hans hoved. Han lænede sig bare automatisk lidt tættere på ham, og gav et lille suk fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Dai Fre 4 Jul 2014 - 0:42


Dai sad bed sig i læben da Xander kom ind med en øl. Han var ved at lave et ordentligt sår, og var sunket helt hen i sine egne tanker, så det gav et ordentligt sæt i ham, da Xander snakkede til ham. Han havde siddet og overvejet om Xander også havde følt det lille stød, det havde givet i Dais hånd, da han havde rodet i hans hår. Dai havde også hørt noget. Noget som lød som et lille suk. Han slog det dog hen, da den anden dreng, virkede som om det var noget fis at være gay. Han virkede så fasttømret i at være til piger, at Dai egentlig var ved at give op. Da han hørte Xanders stemme fik han en kuldegysning og blev derfor siddende lidt før han vendte sig. "Ja tak. Jeg sad lige og overvejede hvordan den her skulle samles. Sengen var noget nemmere at samle. Der var ikke så mange små ting." Han tog imod øllen og smilede til Xander.
"Det er nok en god idé. Har du nogen idé om hvor man starter? Vent, jeg tror jeg har det." Dai lænede sig lidt fremad og prøvede at nå brugsanvisningen. Han fik fat i den med fingerspidserne, og lod den glide hen over gulvet, og hen imod sig. Han lod den ligge foran sig, og prøvede at få et overblik over hvad der lå foran ham, som han skulle bruge. Han tog en slurk af øllen, og smilede til Xander.
Han lagde mærke til at denne stirrede på ham, og så lænede sig over mod ham og sukkede. Pludselig blev Dai fyldt af modstridende følelser. En del af ham, havde lyst til at spørge om der var noget i vejen, om Xander havde brug for noget frisk luft, og så videre. Altså alt det en ven ville spørge om. En større del af ham, havde lyst til at læne sig over imod Xander, lægge armen om ham, og kysse ham, præcis som da han havde kysset ham første gang.
Han gjorde dog ingen af delene, rykkede bare lidt tættere på ham, og lagde armen om ham, og smilede til ham. "Træt? Hvis det er, kan du bare lægge dig lidt. Eventuelt på min skulder. Vi kan bare holde en pause lidt. "
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Gæst Fre 4 Jul 2014 - 11:24

Det var ikke fordi han gjorde det med vilje, at sidde sådan at stirre på ham. Han havde bare faldet så meget ind i sine tanker. Det var jo ligefrem hans bedsteven som han havde underlige tanker om, og hvorfor havde han overhovedet det? De var jo bare rigtig gode venner, og mere kunne der da ikke blive af det? Det var jo ligefrem skørt, Xander var jo også til piger og det kunne han ikke bare lave om. Det var vel også dumt at udgive sig for at være noget som han ikke var? han var jo til piger, og alligevel sad han der og stirrede på sin ven. Han hørte ikke engang efter på hvad han sagde, og prøvede bare på at mundaflæse ham. Det var faktisk nogle ret så kønne læber som Dai havde, han havde da også mærket dem en enkel gang før og dog kunne han ikke rigtigt huske følelsen.
Hans nakkehår rejste sig med det samme op, når han mærkede Dai's arm om sig. Han kom hurtigt tilbage til virkeligheden, men holde alligevel sit blik på ham "mmh jeg har det fint" sagde han og dumpede alligevel sit hoved ned mod hans skulder, han viste ikke hvad han ellers skulle gøre.
Han lod langsomt sine øjne glide i, og lod duften af Dai sive ind for hvert et vejrtrækningen han tog "du dufter godt" hviskede han og gav et lille suk fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Dai Fre 4 Jul 2014 - 18:47

Dai smilede bare til Xander. Han overvejede hvilke tanker der mon kom frem i hans hoved, men trak så mentalt på skuldrene. Det kom ham jo ikke rigtig ved. Han lagde dog mærke til at Xander overhovedet ikke virkede til at høre efter, så man kunne vel egentlig sige at han bare sad og snakkede med sig selv.
Dai kommenterede ikke på Xanders mentale fraværenhed, men lod i stedet bare som ingenting. Han samlede en plade og nogle skruer op og så fuldstændig forvirret ud. Han vidste virkelig ikke hvad han skulle stille op med tingene han havde i hånden.
Han smilede til Xander da han lagde armen om ham, og da fyren lagde sit hoved på hans skulder, kunne Dai ikke dy sig for at lade læberne strejfe hans hoved helt blidt. Det var egentlig ikke meningen at Xander skulle mærke det, men Dai kunne jo ikke vide noget om hvor følsom Xander var. Han lod derefter sit eget hoved hvile på Xanders. Han kunne ikke lade være med at smile.
"Tak. Og i lige måde Xan." Selvom Dai hviskede, håbede han at Xander ville høre ham alligevel. Dai snusede ind, og nussede så Xander i håret med den frie hånd. Han kunne næsten ikke tro at det her virkelig skete, at det var ægte, og egentlig sad han også bare og ventede på det tidspunkt hvor Xander ville trække sig væk. Det tidspunkt hvor Dai ville se afskyen i hans øjne, og ikke kunne lade være med at blive såret. Han var ret sikker på at al den afsky var rettet mod ham. Det var jo ikke normalt at være gay. Nogle troede endda at det var en sygdom, som man kunne blive helbredt for.
Der var bare den ene ting, at hvis det havde været en sygdom, ville Dai ikke have bedt om at blive helbredt. Han syntes der var noget helt specielt ved fyre. Noget man aldrig ville kunne finde hos en pige.
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Gæst Fre 4 Jul 2014 - 21:06

Hvis ikke det var fordi de var inde i lejligheden, så havde Xander aldrig været så tæt på Dai. Han viste udmærket godt hvad der skete med bøsser i hans skole, mest fordi han var med til at gøre livet surt for dem. Det var da også bare så forkert at sidde så tæt på en anden dreng, at nyde det som aldrig før. Det var jo ligefrem afslappende at bare sidde der, uden at have brug for at snakke som en eller anden gal gris. Det var næsten ligefrem som om de forstod hinanden, bare de sad der og slappede af. Han kunne jo næsten ligefrem sove sådan der, også selv om han nok bare ville få voldsomt ondt i ryggen.
Han lag ikke engang rigtigt mærke til det, når hans hånd langsomt gled over på Dai's lår og klemte blidt til. Han åbnede langsomt sine øjne, og vende blikket mod sin hånd på hans lår. Hvad havde han dog gang i? Det var jo Dai og ikke Jonathan, det hele var bare blevet forvirret siden Dai kyssede ham. Det var som om hele hans hoved var blevet vendt på hovedet, og han ligefrem følte sig forkert tilpas.
Det var som om han blev reddet fra gud, da mobilen i hans lomme begynde at ringe. Han træk sig hurtigt væk fra ham og tog den så hurtigt han kunne "hallo?" sagde han og man kunne høre en svag summen fra personens stemme i telefonen "okay jeg kommer" sagde han og inden personen fik lov til at svare, lag han hurtigt på og stak den ned i lommen "jeg er nød til at smutte" sagde han og rejste sig op og kørte en hånd igennem håret "vi ses senere.." sagde han og sende ham et varmt smil, før han forsvandt ud af lejligheden så hurtigt han nu kunne.

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vores nye hjem Empty Sv: Vores nye hjem

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum