Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:19

Tid :: 17:32
Sted :: Storcenteret(4 Etager)
Omgivelser :: mange folk men Ikke fyldt helt op
Dato :: irl
Udseende ::
Blonde med Lidt blå og pink i, Net leggins,(sort. Sort trøje(lang) og halskæde med en skelethånd.(ægte Sølv) Solbriller sorte og lidt store. Sorte stiletter



Yuuki var endelig tilbage i byen efter noget tid, hun havde fået skaffet sig lidt penge til noget mad og havde boet det meste af sin tid over i New York, Der havde hun haft et opgør med en Fransk mafia boss... men desværre havde hun ikke kunne løse problemer, hendes hår var dog farvet... som den gang og hun gik ikke under navnet Yuuki men..... Cross.. hendes rigtige navn var Cross. men hun havde prøvet at gemme sig og ikke lade andre se hvem hun virkelig var. Hun havde trænet os i mens hun var der over. Hun lignede slet ikke sig selv. hun havde fået pæne former og en endnu smukker mave med navle ring i. hun kiggede stille rundt i mens hun søgte efter en bestemt butik oppe på 4 etage. Nemlig sushi butikken. Hun var overhovedet ikke til at kende som hun stod der og var på vej op til 4 etage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:33

Lucifer gik roligt rundt ind i en tøj butik sammen med en af sig god veninde som han havde kendet rigtig meget af sit liv, han fandet ikke mpget spænde af købe som ikke var mærkeligt da det mest var til kvinde, hans veninde skulle kiggede på tøj og vil han af han skulle bedom hende, efter lang tid bliv de færdig der ind og han bliv sat til af bære poser som var fylder med tøj, han var efterhold bliv sult af at går rundt og kiggede på tøj til hende, han synes de skulle går op og spise noget sushi da det var lang tid side af han havde få det, veninde gik med til det så lang han betale for det, de fandet hurtig butik og sat sig ved et bord til tre da der ikke rigtig var plads ved de andre bord, hvis man ikke kender dem bedre vil man tror af de var kæreste, da hun næste sad på stød af ham og tog hans mad, han havde selv forandres sig lidt han har træner en dele mere hårdt for det sidste da han gerne vil har 8-pack og han har få rød string i hår og så havde han også få en ny tato som ikke kun ser da han havde den på ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:43

Yuuki kom gående elegant og smuk da hun gik fra rulle trappen, Folk stoppede op helt lamslået og stirrede på hende i det hun gik hen mod sushi butikken. hun havde fået en ny Iphone i helt metal blå, man ville kun kunne kende hende på hendes specielle blå lyse øjne der næsten gjorde at hun lignede en der var blind så blå var de. hun kiggede stille mod det kæreste par eller hun troede de var kærester(Lucifer og veninden) og smilede med sit smukke hvide blindede smil og gik direkte forbi dem i det hun gjorde det syntes hun at hun kendte den besynderlig mystiske smukke fyr men ignorerede signalerne og gik stille hen og stillede sig sexet op af det bar agtig ligende bor og sagde"jeg vil gerne ha en Sushi Ris og fisk" han smilede og sagde"Så gerne skønhed" Yuuki havde fået en tatto på sit håndled(venstre) med Cross kaname.. navnet på og ikke nok med det så havde hun fået lavet lange sorte smukke engle vinger på ryggen men kunne ikke ses for hendes t-shirt kjole. hun satte sig hen til et bord og lidt tid efter kom fyren med det til hende. Hun smilede og begyndte stille at skille Spise pindene ad og tog lidt. med noget ice tea til. hun sad 3 meter fra Lucifer og hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 17:57

han skubbe blidt til veninde for af kun få love til af spise sin mad ud hun hjælp til, han kiggede kort op da Yuuki gik forbi dem, han synes af ahvde set hende før, hun ligner Yuuki og så ikke af alligevel og hendes stemmer lyder også som hende, han spise roligt færdig ind han tog en tår af sin vand flaske som han var begynde på af drikke lidt mere af i sted for øl, øl gjort også bare det af han havde svær ved af opnår sin 8-pack som han endelig havde få efter meget hård træning, han tato på ryg var to dæmon vinger og lidt ild ud om dem og så stå der noget ned under vinger på japens, hans venide ligner en normal 18-19år kvinde i sort tøj og forskellig farve hår og ring i øre og en lille tato på hendes håndled bare hendes navn på latin (gabriella), han kiggede over på Yuuki ud af hun vil kun ser det og bliv mere og mere enlig med sig selv af det næste måt være hende, "Yuuki Kaname Cross er det dig" spurget han roligt, han havde næste også få styr på sin vampyr evne nu ud over han stadig ikke kun forvandle sig til en ulv når han vil, det sted bare nogen gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:03

Yuuki kiggede stille mod Lucifer når han kiggede væk og tog sin iphone op i det hun stille snakkede med en fyr og sagde"ja.... Jeg skaffer arbejde her ... jeg skal nok klare mig?? jeg ikke en lille pige mer husker du nok" hun snakkede med en af sine veninders venner.. som hun havde overnattede lidt ved i noget tid. hun så mod Lucifer igen og rødmede lidt da han så samme vej, hun strøg sit hår til siden og tog solbrillerne af og spiste videre i det hun pludselig var ved at kvæles i maden da hun hørte Lucifer sige hendes navn. hun kiggede ikkke mod ham og ladet som ingen ting... efter som hun ikke var den samme mere...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:12

han lydet lidt med i hvad hun snakke om da hun snakke i mobil, hvis det er hende har hun få ny og har hun så sammen nummer som før, han kiggede roligt på hende da han sagde hendes navn og kun mærke forandrening på hendes puls, han hviske noget til sin veninde hvor han rejse sig og sidder sig overfor hende ved bord og kiggede roligt på hende, "yuuki er man blivet for fint til af sige hej til sin gammel venner eller venter du på en som ikke må vide hvem jeg er, for hvis er så, så går jeg da bare igen" sagde han roligt og kiggede roligt på hende med et svagt smiler på læber, hans veninde sad stadig over ved det anden bord og kiggede lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:15

Yuuki kiggede stille på lucifer og rødmede da han gik hen til hende og kiggede væk ... hun kunne høre og mærke på jordens rystelser at han satte sig ved hendes bord og kiggede mod ham men ikke da han sagde Yuuki. hun kiggede mod ham med et hævet øjenbryn og lidt undrende blik i ansigtet og sagde stille"??? hvad mener du.... Jeg hedder ikke Yuuki jeg tror du har fået fat i den forkerte sir" hun kiggede igen væk og det var ikke gået op for hende at det var lucifer. men hun havde fornemmelsen i maven men den sidste aften hun så ham var da hun kyssede ham... hun kiggede stille mod ham og sagde"og nej jeg ikke for fin nærmer for fattig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:21

han kiggede roligt på hende og hørt på hvad hun havde af sige, "det tror jeg ikke af jeg har men det lyder til af du ikke giver af kender ved mig" sagde han kort og rejse sig op og gik over til hans veninde og sagde kort af han vil går op og betale, hvorefter han går ned og tager poser og kiggede kort på hende hvorefter han begynde roligt af går ud af sushi butik, de når næste kun lige ud af butik før hun sagde lucifer jeg gemt noget der ind, hvorefter hun går ind og tager sin ring som lå på bord hvorefter hun går ud til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:27

Yuuki kiggede stille på ham i det hun så væk og sagde"jeg kender dig ikke så jeg kan teknisk set ikke lade som om jeg ikke kender dig vel" hun så væk i det han gik tilbage og så mod pigen og mumlede".... lækkert... flere kæreste par..." hun så lidt på pigen og hørte nu navnet i det hun rejste sig op og så mod fyren og sagde"lucifer" hun så på lucifer og gik hen og betalte og sagde"bare behold resten" hun gik hurtigt forbi veninden og hen til lucifer og kiggede på ham i det hun stod lidt fra ham og sagde"... lucifer... er det dig??" hun så på ham med de blanke øjne nu som den gang og lod stille sin hånd glide mod hans kind blidt og kærtegneligt, mens hun stod overfor ham helt i trance

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:32

han svar ikke på det hun sagde lige ind han gik op og betale for deres mad og drikke vare, han stopper op da veninde gik ind efter sig ring, veninde kiggede mærkeligt på hende da hun gik forbo hende hurtig og så over til ham, som Yuuki sagde af hun ike kender ham, da hun kom over til ham læner hun sig roligt op af ham, han kiggede roligt på Yuuki da hun stod foran ham, "ja det er mig hvem ellers skulle det være og jeg tror du ikke vil kendes ved mig" sagde han roligt og smiler svagt, han lad roligt sig arm om veninde da hun læner sig op af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 18:38

Yuuki tog sin hånd til sig hurtigt og det lignede i bevægelsen at hun led... i stilhed. hun kiggede på Lucifer og sagde"jeg.... mit navn er ikke rigtig Yuuki..... jeg hedder Cross.... dette er den virkelig mig .. og du har os ændret dig derfor kunne jeg ikke huske dig... jeg har næsten glemt alt jeg husker og os at du..." hun kiggede lidt væk og begyndte stille at grine og så på ham med et skævt smil og sagde"jeg ville bare være sikker på det var dig Lucifer" hun kiggede stille mod veninden og man kunne se små gnister i hendes hånd vis man så efter men det var ikke tydeligt... men det lignede hendes pulsåre blev is blå... hun smilede og sagde"men det var dejligt at se dig igen lucifer og lad mig høre fra dig en dag altså når du ikke er ude med tøsen" hun sagde tøsen som var det en hund og vendte ryggen til dem og begyndte at gå i det hun kastede et papir mod lucifer med hendes nye nummer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:02

"okay Cross men bliver nok stadig ved med af kalder dig for Yuuki medmind du vil har Cross" sagde han og smiler roligt, "okay men det er du nu og det er dejligt af ser dig igen smukke" sagde han og kiggede roligt på hende, han kun mærke på hendes puls af hun ikke var glad for af ser ham sammen med en anden kvinde ind llige hende, "jo tak og lide måde og det skla du nok" sagde han og kiggede lidt mærkeligt på hende, da hun begynde af går fra fra dem og slip et stykke papir, han samle det op og lad det i lommer da han kun ser af det var hendes nusser, han tog armene til sig og gik op ved side af Yuuki, "søde hvad med af går lidt rundt med mig og min veninde, du tror da ikke af jeg har få kæreste på" spurget han og kiggede roligt på hende, veninde gik roligt bag dem for ikke af smid dem af syn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:07

Yuuki stoppede undrende op og kiggede mod lucifer, hendes hår fulgte hendes drejende bevægelse da hun kiggede på lucifer med de banke øjne og sagde"hmm?? det kan vi vel godt og mig... tro du har fået en kæreste" hun gik tæt på lucifer og så ham i øjnene i det hun stille hvisket blidt i hans øre mens hendes hånd stille havde blidt fat i hans hage og sagde"nej aldrig, jeg ved du er til single livet" hun smilede og slap ham i det hun så mod veninden og sagde"hejsa mit navn er ... ja lad os bare sige Yuuki det er sådan folk kender mig nu.." hun kiggede mod lucifer i det hun kendte sine evner og de gik meget ind i hendes krop og ændret pulsen på hende og hendes vejr trækning man kunne næsten ikke høre den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:20

"det lyder godt af du vil det, det er jo så lang tid side vi sidste har set hinande" sagde han og smiler roligt, han lod hende går tæter på ham og kiggede roligt ind i hendes øjne, han smiler bare roligt af det hun sagde af han var til single liv, veninde smiler svagt og sagde "mit navn er Gabriella og hyggeligt af møde dig Yuuki" venidne gik op på hans anden side og smiler kort, "det er jge da ikke og har bare ikke første den rigtig i lang tid" sagde han og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:24

Yuuki smilede til pigen og sagde"så? hvor vil i hen?" hun kiggede undrende på dem og så på lucifer i det hun strøg sit hår til siden og kiggede neutralt over centret og sagde"skal vi ikke gå ned og se på?? .... hmm våben eller noget" hun smilede lidt i det hun bed sig let i underlæben og så mod lucifer og sagde"er du ikke til single livet??" hun kiggede undrende på ham nu og roede sig lidt i sit lange hår og sagde"Forresten du opsøgte vel ikke mit hotel da.... da det var du fik brevet den gang??" hun fik nærmest et stød i sin hånd og bed sig i underlæben af den lette kildende smerte der susede i hendes nerve baner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:31

"hvor vil du hen, jeg er så set ligeglad" sagde han roligt og kiggede på sin veninde, som sagde "ja jeg er også ligeglad", "det akn vi godt hvis du vil" sagde han roligt og smiler kort til hende og veninde kiggede lidt mærkeligt på dem begge for det plejer hun aldrig af kig på, de gik lidt ind han svar på det næste hun sagde til ham, "måske jeg har det fint med af være i forhold og ikke af være i forhold" sagde han roligt og strøg hende kort over hende kind, han gik stadig med to poser i den en hånd med venindes tøj, "nej det gjort jeg ikke da du skrevet af jeg ikke skulle prøve af opsøge dig, jeg skrevet kort en sms til dig som jeg håber på af du fik" sagde han roligt lige ind de gik ind i våben butik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:37

Yuuki kiggede stille på lucifer og sagde"ja jeg fik den men jeg har fået ny mobil og det hele som du kan se" der var Gummi omme bag på den helt flat gummi der skulle afvise en vær del af hendes evner. hun kiggede stille rundt og så på veninden og så på lucifer og rødmede let i det hun sagde"Måske burde du ikke rør sådan ved mig det .... det kan godt gå galt" hun kiggede lidt mod lucifer i det hun kiggede på våben og sagde"så lucifer hvordan har du ellers haft det? altså .... du har vel ikke bekymret dig om mig eller noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:45

"okay godt og ja det kan jeg ser af du har" sagde han roligt og kiggede kort på veninde som var ligeglad med våben, "hvordan vil det kun godt galt af nogen misforstå det eller" spurget han og kiggede lidt mærkeligt på hende, han stille poser ved kassen så der ikke ved nogen tog dem hvorefter han begynde af kig på våben, "jo jeg har det fint og nej det har jeg ikke, hvordan har du haft det" spurget han og kiggede roligt kort på hende, ind han tog et artomatig gavær og kiggede på det og tog det op til skulder og sigt kort med det ind han lad det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:51

Yuuki skubbede blidt til ham da han stod med det og sagde"Bang nu skød du en af dine egne mænd haha lucifer du har altid været dårlig til at sigte" hun mente det ikke hun drillede ham bare for en gangs skyld.. hun kiggede stille på lucifer og sagde"det.... det bare noget med mine Nye..... evner jeg ved hvad de er nu men kan ikke kontrollere dem sådan da" hun grinte og kiggede stille på ham og sagde"jeg har os haft det fint overhovedet ikke savnet dig... eller okay... lidt men sådan er det vel altid" hun kiggede mod veninden og ham,"Sååå bor hun ved dig eller skal hjem til dig i dag??" hun kiggede mod veninden lidt i det lyste i butikken begyndte at blinke sagde hun"skal vi ikke gå ud her fra igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 19:57

"haha du er ike sjov for det er ikke ladet så kan ikke skud og jeg er bedre ind dig til det" sagde han roligt og skubbe blidt igen, "okay så er det nogen gang og så har jeg det også selv med en af min, ud oevr den ikke er så vigtig for mig" sagde han og kiggede kort over på veninde, han nikke bare til det hun sagde og hvordan hun havde haft det, "nej det gør hun ikke og nej det skal hun heller ikke, hun gab bare godt af havde mig med ud af handel tøj til hende og bedom hvordan det ser ud til hende, hvorfor da, vil du hjem til mig og hygge snakke ud af hun kan hører det" spurget han og kiggede kort på hende, han kiggede på nogen få andrr våben men tog dem ikke op, "jo det kan vi godt" sagde han og gik over og tog poser og venter på af de skulle går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:07

Da de gik ud af butikken sprang en af deres øvre lys, hun kiggede stille på lucifer og sagde"lucifer jeg ... har ingen penge så jeg ville spørge dig om jeg kunne bo ved dig ... om tilbudet om at bo der med eget værelse og det hele stadig er åbent" hun så på ham og kiggede stille mod veninden. hendes puls gik ikke relmæssigt nu men var helt blandet, det var som om hendes hjerte hele tiden fik stød. hun kiggede på lucifer stille og sagde"og forresten du ikke bedre end mig fjolle" hun prikkede ham blidt på næsen og grinte sødt i det hun kiggede rundt og var lidt bekymret over være så tæt på elektriske impulser fordi.. hendes evne var elektrisitet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:14

"jo det er det da, og hvornår flytte du så ind, i dag eller" spurget han og kiggede roligt på hende, han tog sig ikke af hendes puls var en del mærkeligt så længe hun havde det fint var det godt nok, veninde kiggede kort på hende og så på ham, "det har du aldrig tilbud mig selvom jeg har kender dig i så mange år" sagde veninde og kiggede uforstålig på ham, han smiler roligt over veninde og strøg hende kort over hendes hår, "det er fordi du kan klare dig selv og jo det har jeg du har bare altid sagde nej tak til det" sagde han og smiler svagt, veninde nikke bare af hans svar, "det tror jeg ikke af du er" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:20

Et lille sekundt inden han sagde det til sin veninde at han havde tilbudt hende det der følte hun sig lidt speciel men bagefter gjorde hun ikke . hun sendte lucifer et smil og sagde"hmm jaa i dag helst efter som jeg ikke kan bo nogen steder ellers skal jeg ligesom? ja.... bo ude på gaden vis jeg først skal flytte ind ved dig i morgen og ... hmm du ser vel ingen for tiden fordi jeg vil nødig trænge mig på eller noget" hun kiggede på lucifer og tog rulle trappen ned af til 1 etage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:27

"okay det gør du bare og har du ikke hoteller af bor på mere eller hvordan" spurget han og kiggede roligt på hende, han tog roligt rulle trappe ned til 1 etage med hende og veninde med, da gik kom ned kiggede han sig roligt rundt og smiler svagt, veninde kiggede på hende hvorefter af kig på ham, "jeg tror af jeg vil ser af kom hjem an men tak for hjælp og hyggeligt af møde dig Yuuki" sagde veninde og tog imod poser og krammer ham kort og kysser han svagt og kort på mund, ind hun gik væk fra dem, han kysser svagt igen og kiggede kort efter hende ind han kiggede på hende, "når hvad vil du så laver i nu eller skal vi bare tager hjem til mig" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:31

Yuuki kiggede væk fra Lucifer og roede sig lidt i håret og sagde"mmmmmmh dejligt at se på men altså,... det svært at forklar lad os bare sige at hotellet var et.... ja midlertidligt Bo sted for mig ... sååå det er jeg kommet af med eller retter taget fra mig og har igen ting andet end mit tøj ved min veninde fra hospitalet og så... ja som jeg sagde lang historie er der da noget du speciel vil vide??" hun kiggede efter veninden og tog sig let til sine læber ved mindet om kysset fra ham den gang og rystede på hovedet og grinte kort og sagde"skal vi gå??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum