Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 8 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 22:22

han hænger i sin føder da hun kom ind til ham, da han var igang med af træner sin mave, så han træner dem var utroligt hård man det virkeligt så også hvis man kun, i starte hvor han prøve på det kun han næste så han måtte træner på en andre måde indtil han kun så, "ja det tror jeg også af det gjort og det må vi så pas på men af gør" sagde han og træner videre, han har kun træning short på, resten af krop var bar, så man kun ser alle muskel på ham, og dem han brugt var mere tydelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 8 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 22:39

Yuuki gik hen og prikkede Lucifer på maven drilsk og sagde"ja det må vi ... lucifer skal vi starte på en frisk min ven fra Domkirken??" hun rakte hånden til ham med et smil over sine læber som første gang hun lærte ham at kende og han var jo en af de fantastiske 3. hun grinte og satte sig stille ned og prikkede ham igen på maven og så på hans krop lidt og gik rundt om ham og sagde"hmm?? Lucifer du har virkelig trænet ud kan jeg se.. altså du ved igennem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 8 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 22:48

"ja det må vi og ja min ven fra domkirke" sagde han og gab hende hånd kun for af træner videre bare efter, "ja det har jeg, noget skulle jeg laver nu hvor jeg ikke kun drille dig smukke" sagde han roligt og tog fat det han han havde føder, hvorefter han tager føder ud og hopper ned på gulv, "når hvad med noget morgen mad eller laver du noget til os hvis du kan find ud af det efterr du har være ud af rejse" halv spurget han og kiggede roligtp å hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 8 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 23:04

Yuuki grinte og rakte tunge til lucifer i det hun gav ham en Boodie Puncher på hoften og sagde"baaaah lucifer kan jeg da godt kom jeg vil ha noget af dit morgen mad" hun kiggede bedende på ham som en hunde hvalp og sagde"beeee om!!!" hun grinte og prikkede ham i siden og sagde"du kan altid drille mig og vil med tiden os drille mig mega det gør vi jo altid" hun blinkede og gik stille oven på i det hun fandt noget frem til morgen maden og ventede spændt på at lucifer skulle lave det for hende efter som hun faktisk ikke kunne lave mad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 8 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum