Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:42

"ja ikke og du kan da også få et kys hvis du vil og okay det må du fortælle mig når vi kommer hjem til mig" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "jeg vil bare gerne har den hele men det kan venter til et bedre sted ind lige et indkøbe center" sagde han og gik roligt videre, "ja lad os det men bare hvor hen skla vi går" spurget han og kiggede roligt på hende, han tog en tår af sin vand flaske som han var nødt til af havde i hånd nu hvor veninde havde tager poser med tøj og hans vand flaske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:47

Yuuki kiggede på lucifer og rystede på hovedet i det hun smilede og sagde"du ville ønske jeg ville ha et kys fra dig men denne gang bliver der ingen kys lucifer" hun gik stille ud der fra og sagde"skal vi handle ind til dig og så tag hjem til dig så jeg kan få set mit nye værelse" hun kiggede mod ham og sagde"i mens du handler kan jeg lige løbe op til katja og hente mine trøjer vis det er du handler i den butik i terra der hedder Just eat" hun grinte lidt over navnet og kiggede mod lucifer og sagde"du blevet noget højre lucifer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:52

"næ enlig ikke, det kun bare godt være af du vil da du synes af det var hyggeligt af ser på af jeg kysser min veninde farvel" sagde han og kiggede roligt på hende, "jeg skal ikke handel så vi kan lige så godt tager hjem til mig med det sammen" sagde han og kiggede roligt på hende, "nej det gør jeg nu ikke og jeg kan bare går med og venter ud for så hun ikke tror af vi har noget køre og det synes nu ikke af jeg er" sagde han og kiggede roligt på hende og gik roligt mod udgang af center.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 20:56

Yuuki grinte og sagde"lucifer hun ved vi intet har kørende hun kalder dig... for ja lidt player agtig men det fordi hun ser dig med så mange veninder og ja bla bla bla, hun sagde os du havde haft en affære med en speciel veninde i centret så vidt hun havde set eller noget haha vis det var mig der havde set det havde jeg faldet død m af grin" hun sendte ham et sødt smil og sagde"jeg skal nok ha mine ting så vis du bare køre der hen løber jeg hurtigt ind og henter mit tøj" hun kiggede stille på lucifer i det hun roede lidt i sit hår og sagde"du har vel? ja.. et transport med har du ikke??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 21:05

"okay og ja jeg går med mange af min veninde her ind og hvad har hun set af jeg har laver her ind i center" spurget han da han aldrig havde laver noget i et center eller for af sig opforlige sted, ud over han har være sammen med nogen som gang vil man han havde altid sagde nej til det, "okay man jeg har ikke min motorcykel, har være her ind i by sige igår og drikke lidt og så køre jeg ikke, så vi går eller tager en taxi" sagde han og kiggede roligt på hende, "nej det har jeg ikke søde" sagde han og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 21:09

Yuuki kiggede stille på lucifer og roede stille i sit hår i det hun begyndte at gå mod katja og sagde"så går vi og jeg kan godt holde til det denne gang jeg har nemlig trænet mens jeg har været væk" hun grinte og var næsten ved katja da hun endelig var det løb hun der op og fik sin ryg taske, en lille rygsæk. og kom ned og sagde"skal vi tag hjem til dig nu så??" hun smilede og kiggede i smug på lucifer og kunne mærke stød gennem hjertet i det hun bed sig i underlæben og tænkte*Nej tag dig sammen nu.... Av! ... mit hjerte ... styr dine kræfter Cross!!! ellers går det galt!* Yuuki kunne godt ende med at dø vis hun fik for meget kræft igennem hjertet og det blev der så fik hun hjerte flimmer og ville dø i få sekunder og så ville hendes evne genoplive hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 21:18

"ja det gør vi og okay godt af du kan det" sagde han og kiggede roligt på hende, han skulle fint og venter ud fro byggning da hun løb op og henter sit tøj, "ja det kan vi" sgade han og begynde roligt af går mod sit hus, "hvor kender hun mig hen rigtig fra, har jeg snakke med hende og hvad har hun set af jeg har lavet i center" spurget han og kiggede rolit på hende, hans negle begynde roligt af bliv længe, *nej ikke nu, giver ikke af forvandle mig nu ikke til en ulv* tænke han og smiler svagt og prøve af hold forvandle tilbage, efter et stykke tid bliv hans nagle normal igen, der var han heldig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 21:55

Yuuki grinte og kom ned og kiggede stille på lucifer og sagde"bare glem det lucifer hun mener bare at ha set dig ha sex med en i centerts omklædnings rum haha med en speciel veninde men altså jeg har fortalt hende om dig og bad hende holde øjne med dig mens jeg var på min lille tur" hun gik stille med ham hjem af og kiggede stille på ham i mens og sagde"såååå?? lucifer hvordan har du haft det i mens jeg var væk" hun kiggede lidt flovt væk fra ham og sagde"og lucifer altså..... jeg har faktisk fundet mine evner...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:05

"okay og det har jeg ike, vil ike gør det sted hvor folk kan går ind eller kom forbi, ud over jge har haft tilbud har bare sagde nej hver gang" sagde han og smiler roligt, "hvorfor det, vil du vide om jeg laver noget som jeg ikke måtte efter dit hoved" spurget han og gik roligt videre, han drak det sidste af vand i flaske hvorefter han smid flaske i en affalde pose som de gik forbi, "jo jeg har haft det fint, begynde af træner hårder og drikke minder ind før" sagde han og kiggede kort på hende, "hvordan har du selv haft det og godt af høre, hvad er det så" spurget han og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:09

Yuuki så lidt væk og strøg en hårlok til siden og bed sig i underlæben og sagde"nej ... hvorfor skulle jeg dog det.. jeg sagde bare hun skulle passe på dig jeg var da ligeglad og er ligeglad om det er du har en eller flere altså jeg ikke intresseret i at få dig eller noget" hun så lidt væk og grinte kort i det hun sagde"nååårh så sex glad er du alligevel ikke hva" hun puffede blidt til ham da de var snart hjemme ved ham. hun kiggede stille på ham og sagde"min evne.... det .... det ikke noget særligt altså.... sådan da .. den ... Den er bare elektrisitet intet andet" hun løg over for ham den kunne slå folk ihjel og få dem til at lide eller få dårlig hjerte, den kunne slå hende selv ihjel og havde den gjordt da hun fik den første gang... hun havde været død...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:18

"det kun godt være af du vil vide alt hvad jeg gik rundt og laver af det hun så" sagde han og smiler roligt, "nej ike så meget af jeg vil opforlige sted og for det miste vil jeg da har sex i forhold til dig som ikke vil har det" sagde han og skubbe blidt igen, han venter lidt med af svar på det næste hun sagde om hendes evne, "jo det er noget særligt, den kan fantistig være rart farlig hvis du lærer af styr den" sagde han og kiggede kort på hende, han lås hoveddør op og lod hende går ind første, hvorefter han går ind og lukke dør og smid skoer, "når lad mig hvis dit værelse" sagde han og gik oven på og ind af de dør som hun ikke havde være ind af, som var gæste værelse, "ja det er så dit værelse" sagde han roligt, rum var lidt stor med en et mands seng og et skab og et seng bord og et arbejdes bord og arbejdes stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:27

Yuuki kiggede mod lucifer og sagde"Wauw.... det smukt lucifer" hun kiggede rundt og så på ham med et smil og lod ham stille stå op af muren tæt op af hendes ny trænet smukke formede krop og så ham i øjnene og hvisket blidt i hans øre"?... at jeg ikke vil ha sex? hmmmmm.. heh hvem siger jeg ikke vil ha sex eller ikke har fået sex" hun blinkede til ham og gik stille ud fra værelset efter at ha lagt sin taske på bordet og kiggede stille mod lucifer og kig rundt omkring i huset og fik de gamle minder tilbage i hovedet men sukkede lidt over de dejlige minder... Alt det der var sket. hun grinte lidt og sagde"hvornår er der noget af dit berømte mad??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:34

"ja det er det og godt du synes om det for det andet gæste værelse ligner det" sagde han og kiggede roligt på hende, han stille sig roligt op af væg da hun vil har ham der over af stå, "fordi så er du ikke og hvem skulle det være med, lige en du fandet hvor du nu var" sagde han og kiggede roligt på hende, han havde svagt hænder ned i lommer og ikke om hende som han plejer, han gik roligt ned under lidt efter hende og kiggede kort på hende, "det ved jeg ikke, er du da sulter" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:40

Yuuki kiggede på ham og sagde"Faktisk har jeg boet med en fyr i flere uger så det kunne jo godt ha været med ham men om jeg ville sige til dig vis jeg havde haft hed sex med en 8-pack mave?? ej det ville jeg ikke sige til dig eller hvor lang hans dejlige lem var" hun blinkede til ham og undlød det meget vulgær ord pik og kiggede stille mod lucifer i det hun sagde"hmm lidt men jeg tager mig bare noget mad" hun gik ud og så i køleskabet og tog lidt mader og kiggede mod ham igen og så lidt væk i det hun på en måde løg og på en måde ikke... hun havde næsten endt i seng med en men da hun var ved det endte lucifer mærkelig nok i hendes hjerne....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:47

"okay det har jeg så ikke men har haft nogen piger bor i nogen dage indtil de havde få maler deres hus færidg" sagde han og smiler lumsk da han også havde 8-pack, han gik roligt med ud i køkken og kiggede roligt på hende mens hun laver mad, "nu hvor du sige 8-pack" sagde han og hiver op i blus så hun kun ser hans, "og mit lem viser jeg så ikke frem når du nu har set et og haft et op i dig, hvordan føles det enlig" spurget han bare for af drille hende og høre om hun havde haft sex med en, han skulle nok ikke sige af han havde haft sex med nogen, sidste han sagde det bliv de uvenner som han ikke vil bliv igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:52

Yuuki vendte sig om med et æble i munden hun holdte fast med tænderne og ikke hænderne, hun kiggede stille på lucifer og viftede med hånden til siden og sagde"meget smukt lucifer" hun tog æblet ud af munden og gik forbi ham elegant og lidt snobbet agtig og sagde"Hmm hvad rager det dig hvordan det var og hans lem så ud og desuden vis jeg ville vide hvor stor din er skal jeg da bare støve en tilfældig pige op som sikkert os er din veninde og du haar knaldet med i den tid jeg har været væk" hun grinte og hoppede over sofaen og smed sig i den i det hun stille æblede fra sig og lagde sig strakt på sofaen og viste ej sin mave eller noget, hun kiggede mod tvet og kunne se lucifer i det, fordi det var slukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 22:58

"ja ikke" sagde han roligt og kiggede kort på hende ind han vendt sig om og kun kiggede på hende igen, "du har ikke haft sex og jeg spurget heller ikke til hans lem og du behøve også kun af svar godt eller dårligt ved det ikke mere" sagde han roligt og klør sig kort på sin hage, "og det skal du sgu ikke være sikke på af du kan og de vil nok heller ikke kun husk for det er ikke der kun plejer af kig, måske gør du" sagde han og sat sig i sofa overfor hende da hun lå i den en, han læner sig tilbage i sofa og kiggede kort op på loft ind han lukke øjne og slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:03

Yuuki kiggede undrende mod ham og skød en pude mod hans hoved og sagde"Hvad ved du om jeg har haft sex og det var godt rigtig godt! og jeg tænkte slet slet ikke på dig vis det er det du tror.." hun kiggede væk og smilede i det hun stille satte sig til at spise sit æble færdig og sagde"Desuden er jeg ligeglad med dig og hvad du laver vi kun venner og sådan vil jeg gerne ha det forbliver" hun smilede uskyldigt og rejste sig op uden at kigge på ham og gik ud i køkkenet og lænte sig ned for at smide skralden ud der var af æblet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:09

"det var godt af du synes det og det hentyder jeg heller ikke til af du gjort og du behøver ikke af bliv surt" sagde han roligt og bliv ram af pude som hun kaste, "okay slappe nu af og ja det er vi" sagde han stadig roligt, han sad sig op af armlæner og tænde for tv og begynde af ser på det, da hun kom ind i stue igen kiggede han ikke på hende, han sad bare og så på tv selvom det ikke rigtig var spænde, han skulle også snart havde selv noget mad ind han skulle i seng, som han nok havde for selv sig da hun havde et værelse, ud over det havde han ikke noget imod af har.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:14

Yuuki smilede og sagde"fjolle jeg ikke sur på dig... vis det er det du tror jeg bare lidt træt af spørgsmål.... sådan lidt her og der men jeg overlever vel men jeg bare træt af at høre dig sådan gå ind i mit sex liv altså som sagt kender du mig slet ikke mere " hun kiggede lidt væk fra ham og sagde"godnat Lucifer" hun gik oven på og skiftede til top en skjorte der gik under røven og lagde sig i sengen og kiggede bedrøvet op i loftet og fik lyset til at gå ud ... hun havde vel råd til en helt ny pære så fattig var hun nu heller ikke hun havde sølle 300 dollars...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:23

"okay så sige vi det og du behøve ikke af svar så så" sagde han og skifter over på en anden kanal, "det kan godt være af du er det man du kan stadig godt svar pæn og godnat" sagde han og kiggede kort på hende, ind han lad sig ned i sofa, efter noget tid sluke han for tv og smøre sig nogen rugbørds mad ind han gik op og klæde sig af og gik i seng, ind han gjort det havde han lige låser hoveddør, han var træt og jo han kender hende stadig væk bare ikke lige så godt, han våger næster morgen lidt tidligt og stå op med det sammne og tog nogen løs sidder stof bukser på og gik ned under og lås hoved dør op og sad sig ud i køkken og laver noget kaffe og tog et æble og begynde roligt af spise det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:33

Yuuki lå stadig og sov helt væk hun drømte om lucifer og at hun kom til at dø foran ham som i lejligheden i new york, hun vågnede met et sæt da hun hørte lyset og tvet gå amok neden under. hun rødmede og tog sig til hovedet og råbte"Nej!!! ikke nu ikke nu jeg vil ikke nej nej nej!!!! jeg vil ikke stop!" hun hørte pærene Spræges neden under og rejste sig op og løb neden under forbi Lucifer og ud af hoved døren og ud i den store skov og græd i mens, hun kunne mærke sit hjerte banke flere gange end det måtte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:38

han sad roligt i køkken med æble, han vidste ikke rigtig hvad han skulle laver ud over af han skulle træner og svømme for af hold form som han havde nu, han rejse sig op da tv tænde og slukke af sig selv ind i stue, han kiggede lidt mærke på det og vidste med det sammen af det var hende og hendes evne som hun ikke havde styr på, det måt hun snart lærer ellers bliver det meget dybet for ham af laver forskellig ting i hus og købe ny ting, han så af hun løbe forbi ham og ud af hoved dør, han gab ikke af løbe efter hende, han begynde bare af skifer de vigtig pæner ud da han ikke havde nok til dem alle sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:43

Yuuki skrig og gik ned i knæ i det hun tog sig til hjertet. hele verden kørte nu i slow motion .... som i det film hvor de sænkede hastigheden og man stille så personen dø og høre hjertet stoppe. hun skrig og så lidt rundt og kunne mærke de elektriske impulser og pludselig skete det væreste... hun mærkede hjertet stoppe og hele hendes verden forsvandt i et.. som om nogen havde slået hende ihjel og dog ikke det gjorde hendes evne når den blev for stærk... Hun faldt stille til jorden efter som hun var så let og alt var væk....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Lør 10 Apr 2010 - 23:50

da han havde få skifter din pæner han nu har nok til smid han de ødeladet ud og gik udefor og begynde af leder efter hende, jorden var tør så det var ikke nogen mærke fra hendes føder, men der var en svagt duft efter hende, som han så fuldt efter, hvorfor kun han ikke bare kun styr sin forvandle vil være 100 gang nemmer af find hende så men næ nej, så vidste han ikke hvordan han skulle træner så noget, han gik stille og roligt videre og leder efter hende, han vidste ikke hvor han skulle leder ud over skov da han ikke kun følge hendes duft mere og skov var stor, den kun tager flere timer af undersøge efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 2 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum