Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:36

Yuuki rødmede let og svømmede hen til kanten og tog håndklæde om sig og satte sig ved siden af lucifer og så lidt undrende mod ham og sagde"jeg troede du hadet nero??" hun kiggede lidt på ham og sukkede i det hun sagde"lucifer jeg.... Jeg blev jaloux den gang fordi at jeg .... er lidt vild med dig men bare rolig det er gået over i sig selv igen altså?.... vi jo os venner og det altså og du har jo aldrig følt sådan for mig før overhovedet fjolle" hun grinte og roede sig lettere nervøs i håret og kunne ikke fatte hun fortalte ham det hun lige sagde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:44

"nej jeg hade ham da ikke, hvorfor skulle jge det" spurget han roligt og kiggede på hende kort, ind han læner sig tilbage i stol og lukke øjne kort, "okay og er du sikke på det og hvem sige ikke af jge har det" spurget han og der løg han enlig ikke, han havde følet noget for hende man var væk nu efter hun havde være væk i en måned, han lad håndklæde om nakke og rejse sig roligt op og smiler svagt, "jeg smutte i bad" sagde han og gik oven på ind på badeværelse og tog sig et bad, et lille hurtig et, efter det kun han de sammen rød løs sidder stof bukser på og lad sig ind på sig seng og dovne kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:52

Yuuki sad tilbage med åben mund og store øjne og sagde til sig selv"hvad??? Pokker skete der dgóg lige der ?? sagde jeg noget forkert eller hvad siden han pludselig fik så travlt??" hun kiggede stille rundt i det hun rejste sig stille op og gik hen i bruse bad i det hun stlle satte sig til at lave lidt ice tea og gik oven på i nattøj til lucifer med en cola til ham og bankede på i det hun gik ind og sagde"lucifer du okay?? du gik så hurtigt og er du tørstig" hun smilede og kastede colaen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:00

han lå der stille op og slappe af og gab rigtig ikke af rejse sig med det sammen, efter noget tid fandet han en termokalde frem og drak noget af indhold, han havde bruge for noget blod, han havde enlig ikke få noget i et stykke tid nu, dør stod åben ind til hans værelse og kiggede kort op da hun banke på, "ja jeg har det fint, hvorfor skulle jeg ikke har det og nej tak ikke lide det jeg har lyst til af drikke lige nu" sagde han roligt og kiggede svagt på hende og slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:08

Yuuki tabte stille Colaen, hun havde aldrig set Lucifer så svag og nærmest trist hvad var der dog galt med ham hvorfor denne pludselige adfærds forvandling.. hvad var der galt hvad tænkte han på??. gik stille hen til ham og gik ned i knæ ved hans seng og så på ham, det var første gang siden hun var rejst hun igen stod ved hans seng inde på hans værelse. hun kiggede på ham og tog termokanden væk og så ham i øjnene da hun tog under hans hage og sagde"lucifer er der noget galt???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:14

"der er ikke noget galt er bare træt og mange blod men går ned efter det nu" sadge han og rejse sig op og smiler roligt, han strøg hende kort over hendes hår ind han gik ned under stile og roligt, han gik ned i køkken og tog en flaske og åben den, han drak lidt af det engang imellem mens han gik ud og lås hoveddør, da han havde drukke hele flaske stille han ud i køkken og gik oven på igen og lad sig i sig seng og dovne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:19

Yuuki kiggede på lucifer og sagde"lucifer det der ligner ikke dig at være sådan ... du virker helt nede du plejer aldrig at virke så træt overfor mig?? aldrig" hun sukkede stille i det hun gik med ham neden under og sagde"lucifer vis det fordi du mangler sund blod så få fra mig af" hun kiggede stille på ham i det hun gik oven på med ham igen og kiggede lettere undrende på ham da han lå i sengen og sagde"lucifer ... du virker altså ikke kun træt men os trist og du føler da ikke mere for mig en venner jo.... vel så det jo ikke det der galt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:23

"jeg har det fint bare træt og mangle blod ikke andet" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "nej det vil jeg ikke smukke, jeg vil ikke tager blod fra dig" sagde han og kiggede roligt på hende, "jeg er træt og blod stadig bare lige rundt i krop så er jeg frisk igen, kom bare i tænke om af jeg ikke havde få blod i et stykke tid ikke andet søde" sagde han og smiler, "okay hvis du endelig vil vide det, jo jeg har føler andet for dig man det er væk og så har du og haft for mig, der kun jeg ikkr igtig være med mere" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, så her plejer han ikke af sige det på af han normal ikke snakke om så nogen føles.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:28

Yuuki rejste sig op og kiggede stille på lucifer i det hun så på ham undrende og sagde stille med en lidt rystede stemme og lidt såret"Lucifer.... havd er det du fortæller mig??... har du følt noget for mig... og hvornår var det dog du følte noget for mig?" hun kiggede alvorligt på lucifer i det hun gik lidt bagud og tænkte*har han følt noget for mig mere end som ven... nej det kan ikke passe det har han aldrig gjordt ,.... han prøver vel bare at lave sjov??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:31

"hvad det er jeg fortælle dig, jo jeg sige af jeg har følte noget mere for dig ind bare ven, men det gør jge ikke mere" sagde han roligt og kiggede på hende, *jeg vidste af hun vil tager det så, hvorfor sagde jeg det også til hende* tænke han kort og smiler svagt, "kære lille Yuuki jeg laver ike sjov med det, den her gang, jeg mener det" sagde han roligt og sat sig op i sin seng og kiggede roligt på hende, han sad roligt og venter bare på af hun svar ham, med et andet dumt eller af han laver sjov med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 21:36

Yuuki kiggede stille mod lucifer og hun lod det ikke vises på hendes udseende men inde i... var det som om hun fik revet sit hjerte ud, at høre fra lucifers egen læber at han havde følt mere for hende end bare en ven men at sådan havde han det ikke mere pinte hende og en et stort sorg slør faldt ned over hende, hun stod bare der med rystende hænder og dirrende øjne og kiggede på ham helt lammet og i trance med ordene kørene i hovedet, hun så på lucifer og sagde stille"jeg... forstår.. men jeg vil ikke vide hvorfor, jeg håber hun bliver glad hende der har erstattede mig go vis ik så behold det for dig selv," hun fik et falsk smil på gled på de stramme læber der ikke ville ha hun smilte det mindste til ham, hun kiggede stille på ham i det hun vendte sig om uden et ord og tog fat i dørhåndtaget stille og lukkede sig ude fra det kolde rum, hun ville ikke se på ham lige nu, hun plejede at stille tusind spørgsmål og være utrolig nysgerrig angående dette her, men denne gang ramte dette hende for dybt, hun lød værken ked eller sur eller noget hun lød bare neutral da hun snakkede til ham, uden at vise følse selv om hendes krop var i dyb dyb sorg, hun gik ud er fra og lukkede døren efter sig i det hun stille så ud i luften og mærkede tårene presse på men ville ej lade dem lukkes ind i hendes lille moment, hun gik stille hen af den tomme hvide gang med de masse kunst billeder der skulle bryde det hvide look men i hendes verden var alt gråt nu, hun kiggede stille hen af gangen og gik ind til sig selv og lukkede døren helt lydløst og stille med et tomt sjælløst blik i øjnene og holdte alle tankerne tilbage som hvorfor han ikke følte noget mere, hvad havde hun gjordt galt, hvem var han mund forelsket i, hvad var der dog sket. Hun lukkede blidt døren helt i og gik stille hen til sin seng og tog langsomt tøjet af i det hun tog en lang silke kjole på og lagde sig stille i sengen og liggede på i loftet lydløst uden at sige eller tænke noget......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 10:18

han sad stille og roligt i seng og kiggede roligt på hende og lydet på hvad hun havde af sige, "der er ikke nogen som har erstattededig, du rejse jo bare væk og så har vi jo ikke set hinande i lang tid" sagde han roligt og kiggede på hende men hun lukke dør efter sig og gik ind på hendes ejer værelse, han tog sig kort til hoved og klør sig kort på næse, ind han rejse sig op og åben dør og går lydløs over til hendes dør og banke kort på, "må jeg kom ind søde" spurget han og kiggede roligt på dør mens han læner sig op af væg, "jeg synes vi skal snakke om det og ikke bare lad det ligger så her" sagde han roligt og håber på af hun vil snakke om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 14:45

Yuuki kiggede stille mod døren. hendes evner gjorde os hendes øjne skiftede farve efter humør, hun havde helt klare sølv grå øjne helt blanke og viste ingen følser, hun satte sig stille op i sengen og tog sig stille til hovedet i det hun svang bene ud til siden af sengen og rettede stille på sin nat skjorte i blå og kiggede mod den marmor hvide dør der stille lod 2 banke lyde komme fra sig, hun bed sig blidt i underlæben men slap grebet af den da hun rejste sig og gik mod døren stille og tog fat i håndtaget og kiggede lettere forvirret på det angående hvad hun skulle vælge og åbnede så stille døren og kom frem i dør åbningen stille. hendes platin blonde hår kom frem og så hendes ansigt hvor man kunne se de lyv løse sølv grå øjne og hun kiggede helt neutralt på lucifer og sagde"hvad vil du gerne snakke om lucifer" hun kiggede lettere spørgende på ham som om hun ikke rigtig vidste hvad han ville snakke om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 15:28

han stod roligt ud foran hendes dør læner op af væg og venter på hendes svar, han smiler svagt da hun åben dør og så andrelades ud ind før, "om vi kun starte med af snakke om os to og vores følte for hinande" sagde han roligt og smiler svagt, så noget her hader han virkelig af snakke om men det var nok kun det enste der vil hjælp lige nu på det, "det er fint hvis vi stå her og snakke" sagde han og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 15:36

Yuuki kiggede lettere uforstående på sam uden at smile eller se trist ud men bare forvirret og sagde"følser??... jamen lucifer du føler intet og jeg føler intet lettere er det vel ikke??" hun roede sig stille uforstående i håret og kiggede stille på ham med den alvorlige rolige tone og så på ham stadig helt neutralt uden at vise nogen følser og var helt blottet fra sorg eller glæde i sine øjne, Hun kiggede lettere forvirret igen på ham og sagde"Altså jeg forstod godt det du sagde og jeg ikke ked ... lucifer vis det er det du tror??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 17:32

han kiggede roligt på hende og man kun heller ikke læse ham om hvordan han havde det, "jeg vidste du vil kom med så et svar" sagde han kort og havde lyst til af går igen man han gjort det ikke, "vi har haft følte for hinande og har ike mere, så kan vi så spørge hinande hvorfor af vi ikke har det eller bare os selv om det" sage han roligt og stod stadig læner op af væg, "det var nu heller ikke det jeg regn med af du var, synes bare vi skulle snakke lidt om det men jeg kan da også går igen hvis det er bedre" sagde han og kiggede på hende, stadig med sammen udtryk af man ikke kun læse ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 19:45

Yuuki fik rødme øjne og så lidt vredt væk fra hans ansigt men kiggede så stille på ham igen og sagde"jeg..." hun så lidt væk fra ham og fik så almindelig øjennfarve og åbnede døren lidt mere og sagde"kom ind og snak med mig så" hun rødmede let og gik stille hen til sin seng og lagde sig oven på den bløde dyne hun havde betrukket med rød silke lagn og kiggede stille på lucifer i mens hun så uskyldig ud oven på det smukke silke lagn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:01

han stod still og venter på hendes svar og smiler svagt da hun burdt ham ind på værelse, han gik roligt ind og tog arbejde stol og sad sig på det med ryg læner foran sig, så han kun læner sig frem af, "okay jeg kan godt starte" sagde han og mumlede noget som hun ikke kun høre, "jeg havde følte for dig mere ind bare venner da vi har så meget til fælles men så rejse du væk i en måned, hvor jeg ikke rigtig tænke på dig, var sammen med andre og ikke kun piger også drenge og fest" sagde han roligt og kiggede over på hnede mens han læner sig foran.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:05

Yuuki kiggede overrasket på lucifer og sagde"er du biskesuel ? Lucifer og festet jamen det jo godt for dig og jeg har os været væk men det har ikke ændret så meget men jeg forstår og det helt iorden, bare glem alt okay vi bare venner" hun så lidt væk ud mod vinduet og rødmede let i det hun bed sig i underlæben og kiggede lidt frem og tilbage med et smil og sagde"Såå?? du kan bare gå i seng med ren samvittighed" hun lød ikke sur bare lidt ligeglad angående ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:09

"nej jeg er ikke biskesuel, du vil sikke bare kom med et svar af jeg ikke laver andet ind af være sammen medpiger derfor sagde jeg også af jeg havde være sammen med drenge som venner, det var dem jeg fest med" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "ja det kan jge og hvorfor skulle jeg gemt det" sagde han kort og kiggede kort på hende, "du mangle stadgi af fortælle hvorfor du har haft andre følte for mig" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:12

Yuuki kiggede mod ham og sagde"Nåårh og nej det ville jeg ikke jeg ligeglad med de andre piger og hvem du har været sammen med og hvordan du har været sammen med dem, det eneste jeg ikke vil er at stå i vejen for dig og dine veninder okay" hun krydsede armene og så lidt væk i det hun sukkede og sagde"man kan vel godt begynde at holde meget af en.... vis man er meget sammen så derfor fik jeg nok os andre følser for dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:18

"okay man du plejer bare af være rimelig nysgerrig and går så noget" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han sad roligt og kiggede roligt på hende da hun snakke til ham, "okay så kan du også godt sove roligt og fint ud af har det dårligt" sagde han roligt og rejse sig op og stille stol på plads ved arbejdes bord, "så må frøk sove godt og drøm behageligt" sagde han roligt og gik mod dør, han lukke roligt dør efter sig ind til hendes værelse og gik ind på sit ejer værelse, han sad sig på seng kant og klør sig kort på hage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:23

Yuuki kiggede rimelig undrende på lucifer og satte sig stille på senge kanten og rejste sig op og gik stille hen til vinduet og kiggede ud af det i det hun stille satte sig på sengen igen helt smadret og tænkte*ååårh det så hårdt det her hmm han er vel ikke rigtig bekymret eller noget er han?+ nå men jeg vil sove lidt og så snakke med ham i morgen om alt et her i stedet for så sent om aften??* hun smilede og lagde sig tilbage i sengen med et smil og lukkede stille øjnene og tænkte på hvad han mund lavede nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:30

han rejse sig op og tog noget andet tøj på, da han skulle ud af jagt nu, han havde ikke så meget blod tilbage i hus og det kun nemt går galt, han åben sit vinduet og hold ud af det og løbe mod by, der fik han købe noget blod som kun hold sig i lidt længe tid i sted for alt det dyr blod som bare tør ind og var nød til af blande med vand for af få hun og så virkeligt ikke lige så godt som bare det vare normal, omkring halv seks om morgen kom han ind af sit vinduet med noget flaske og lukke vinduet efter sig og gik ned i køkken med det og gemt dem i et skab, hvorefter han gik oven på og skifter til træning short og gik over og træner og af giver en lyder fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:40

Yuuki vågnede tidligt om morgen og kiggede stille rundt i det hun gik neden under og kiggede mod Lucifer og sagde"godmorgen søde" hun grinte og så lidt på ham og sagde"angående igår jeg forstår dig godt og det også helt fint altså du min første og bedste ven jeg har og jeg tror bare at alt det med vi gik så meget op af hinanden og havde så meget tilfælles at det tog over min ven" hun tog lidt vand og drak det i det hun kiggede mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 7 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum