Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD

Go down

Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD Empty Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 19:06


Hellow xD så er det min tur til at skrive om mig selv.
første ting i skal vide er at jeg er en pige i virkeligheden xD og jeg bor på Fyn, hvor siger jeg ikke!! >.<
mit navn er Denise , mærkeligt navn ikk? O.o og er 14 år (bliver snart 15 :3)
men det er der ikke noget at gøre ved, jeg er Anime fan og
Yaoi fan xD to af mine ynglings animer er Kuroshitsuji og D. Gray man WEEE xD. Jeg er gift med min mobil og pc for kan virkelig ikke leve uden dem
det er ret irriterende at være afhængig af elektronik >.< helppppp mmeee. Der er mange der kan lide kage
men jeg kan bedst lide is O.O
i know im weird but i screem for ice cream!! xD Jeg har aldrig brækket eller forstuet noget i mit liv , go me xD jeg er ret heldig da jeg kan finde noget
som 500 kr og en mobil på gaden O.o. Jeg har ingen dyr men har haft 3 kaniner siden jeg var hmm 5? men de er døde nu >.< R.I.P.
Jeg er en person som Næsten griner af alt men det er mest når jeg har fået æblejuice hvad putter de i det stas? O.o


nå det var vist det xD bye bye

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD Empty Sv: Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD

Indlæg af Mr. Ting Man 26 Jul 2010 - 19:13

OH... DU ER EN PIGE. Sejt ^^, uha, nu ved jeg på en måde hvem Allen er bag skærmen ^^ Men hyggeligt at møde dig jeg er glad for du er logget på igen ^^ virkelig. Jeg er også total anime fan.

Ps, er også fynbo :P

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD Empty Sv: Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 10:54

Jep jeg er en pige xD sejt endnu en fynbo, go fyn xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD Empty Sv: Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 13:45

Nemlig ^^ Fyn er fin :P Go Fyb. Også selvom det er en lille ø, i forhold til sjælland, er Fyn stadigvæk en dejlig ø :P

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD Empty Sv: Personen bag Allen dam dam dammm O.o xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum