Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Party with the Guys - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 21 af 28 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Næste

Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 29 Apr 2016 - 15:08

Harry bed sig i læben da Niklaus far sagde at Niklaus i det mindste havde lært Harry at sige tak.
Han skævede lidt mod Niklaus da hans far sagde at Niklaus hvade været for blød ved Harry. Han nåede ikke helt at sige noget, før Niklaus satte sig ned, og bad ham komme over til ham og tilfredsstille ham.
Han kraavlede over til ham, og så op pp Niklaus. okay han skulle spørge. "Må jeg åbne deres bukser herre?.." det næste vsr lige sværre at få ud når nu Nikæaus far sad og så på "og sutte deres pik?" spurgte han roligt.

Da Niklaus havde givet ham tilladelse, gjorde Harry det. Åbnede hans bukser og begynde så at give ham et blowjob. dog langt mindre kærligt end han ellers ville. der var så få følelser indblandet som overhoved muligt.
han fortsatte lige til Niklaus kom. Da han kom ham i munden, slugte han det, og satte sig ned på sine knæ igen.

han så lidt op på Niklaus far. "må jeg sige noget Hr?" spurgte han stille
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 29 Apr 2016 - 16:57

Niklaus så roligt på Harry, som lige nu kravlede over til ham. Han smilede lidt over det og hørte Harrys spørgsmål. Smilede skævt over det. Han havde aldrig helt lært Harry at bede om det, mest fordi han ved, at Harry ikke vil syntes specielt meget om at skulle spørge, og derfor også nægte at gøre det. Da han spurgte om han gerne måtte åbne Niklaus bukser og sutte hans pik, så Nik på Harry med et roligt blik. "Du kan god gøre det bedre næste gang ved at bruge flere ord." sagde han til Harry. "Men jo du må godt gøre det for nu." sagde han, og så roligt på Harry.

Niklaus sukkede blidt, da Harry begyndte at give ham et blowjob. Dog manglede han virkelig at det var som det plejede. Det var meget bedre. Dog skulle hans far helst ikke opdage noget. så vil hans far helt sikkert hive dem bege med, men sørge for, at de ikke så hinanden i lang tid, og det vil Niklaus ikke kunne klare. Han vil være sammen med Harry.
Lige nu sad han roligt, og nød det her blowjob, selvom han vidste det kunne være meget bedre end det her. Han kom efter 10 min og smilede stille til Harry som slugte sæden.

Niklaus' far sad bare og så på imens. Da Harry så valgte at spørge om han måtte sige noget, så han roligt på ham. "Hvad vil du sige?" spurgte han køligt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 29 Apr 2016 - 17:15

Harry bed sig lidt i læben over det Niklaus sagde. Han anede overhoved ikke hvordan han skulle spørge om den slags, og han syntes ærligtalt også at det var pinligt og underligt. måske kunne han godt gøre det, hvis det havde været alene, og hvis ikke ddt vsr noget han skulle tcinge frem.. "Jeg skal nok blive bedre Herre" sagde han og sank blikket.

Normalt elskedd Harry at give Niklaus blowjobs... men dette? Der var så ligegyldigt! så... ufølsomt! Han var ellers ikke en fyr der gik ret meget oo i det med følser og ømhed.. men dette? Det var så tomt som noget kunne være! Så meget at han næsten var overrasket over at Niklaus overhoved kunne nyde det!

Da Niklaus far gav Harry lov til at tale, så han lidt på ham. "altså... jeg har været hos min herre i ret kort tid.. så.. jeg glemmer stadig nogle af tingene.. Han er en hård, men god Herre.. så.. jeg ber dem.. de må ikke blive sur på ham over mine fejl" sagde han og bukkede hovedet, som hvis han bukkede for Niklaus far.
Harry var heldigvis ubeskriveligt dog til at lyve, så det at han sagde han havde været her i kort tid lød 100% ægte.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 29 Apr 2016 - 17:41

Niklaus nikkede til det Harry sagde, at han nok skulle blive bedre. Egentlig var det jo ikke noget han som sådan selv gik op i, men hans far vil bedre kunne lide det på den måde. Niklaus forbandede stadig sin far langt væk, og var i den grad ikke sikker på, hvordan han havde fundet frem til ham. Ingen fra hans gamle liv havde fået af vide han boede her.

Det blowjob han fik var lige godt nok, eller faktisk mere på grænsen til et som ikke var så godt igen, men Niklaus vil bare ikke vise det. Han savnede virkelig de følelser som Harry plejede at ligge i det. Han vil ønske de var med i stedet for det her blowjob uden nogle følelser over sig.

Både Niklaus og hans far lyttede til det som Harry sagde. Niklaus vidste udmærket godt, at det var løgn, og fandt hans far ud af det, vil han ikke blive specielt glad. "Når så du er stadig ny? Hvor længe har du været her da?" spurgte han og så lige på Harry lige nu, en del opsaverende.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 29 Apr 2016 - 17:57

Harry var heldigvis mester til at lyve, den eneste han ikke kunne lyve overfor var Niklaus, og han vidste ikke hvorfor. men denne amd havde han ingen problemer med at lyve overfor. Da han spurgte hvor længe Harry havde været her tøvede han ikke et sekundt. "altså... jeg ved ddet ikke præcis da jeg vsr bevistløs i et godt stykke tid efter at Min herre slog mig ud og tog mig med her til.. men jeg har været vågen i omkring en uge tror jeg" sagde han og så på Niklaus som om han ville have dwt bekræftet.

nogle gange overraskede han faktisk sig selv i hvor god en løgner han var. Han så tilbage på Niklaus far. "Men.. jeg beder dem blot om ikke at være sur på min Herre.." sank en klump for det næste han sagde "hvis jeg laver fejl... så straf mig!.. det er mig der er sløset.. ikke min herre"
Harry vidste at dette sikkert kunne medføre nogle slag og afstraffelser, men han ville ikke kunne klare hvis det her gik ud over Niklaus!

Det var jo egentlig ikke Niklaus skyld at Harry fra start af nægtede at adlyde ordre, lige meget hvor mange slag han fik. Han havde jo blot en usædvanlig magt over Niklaus, som hsn ikke selv forstod
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 29 Apr 2016 - 21:21

Han lyttede til det Harry sagde, og da han sagde han kun havde været vågen i ca 1 uge, så han en smule mistroisk ud. "1 uge? Og du er allerede temmelig lydig? De fleste vil stadig gøre modstand efter blot en uge, med mindre man bestemmer sig for at blive underdanig. Har du været slave før eller hvad?" spurgte han og så lige på Harry. Niklaus bed sig blot i læben, og sagde ikke noget selv. Ventede bare på hvad Harry vil sige.

Da Harry så bedte ham om, ikke at være så sur på Niklaus, var det tydeligt han undrede sig mere over det. "Og hvorfor må jeg ikke være sur på ham? Men hvis det er sandt du kun har været her en uge, så er du allerede rimelig underdanig. Dog kender du ikke alle reglerne endnu tydelig vis." han rakte over og greb fat i Harrys halsbånd, og trak ham over til sig, og så lige ned på ham. "Der er andre ting når det kommer til at skulle give et blowjob. Når nogle kommer i din mund, lad vær med at slug det med det samme. Det kan jo være de vil have dig til at gøre noget andet." sagde han roligt, og så ned på Harry. Niklaus rørte bare uroligt på sig. Han vidste godt hvad det var hans far var ude på lige nu med det her.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 29 Apr 2016 - 21:49

Harry hørte hvad han sagde med at han så var meget lydig af kun en uge. fuck! havde denne mand gennemskuet ham? dan han spurgte om Harry hvade været slave før, så han lidt ned. han rystede på hovedet. "jeg var hjemløs før min herre fandt mig... jeg boede i et lagerhis, levede af at sælge stoffer, og mit blod.... så han har KUN gjordt min tilværelse bedre!... det mindste jeg kan gøre til gengæld, er at opføre mig pænt" sagde han og så op på ham.

Han skulle til at svare da han spurgte hvorfor han ikke måtte være sur på Niklaus. dog nåede han det ikke før der blev grebet fat i hans halsbånd. han på lidt forskrækket på ham, og hørte hvad hvad han sagde. Han så dog mere roligt på ham "hvos det er tilfældet... så gør jeg det gladeligt igen" sagde han roligt.
Han skævede lidt over mod Niklaus da han rørte på sig. Han virkede bestemt ikke bekvemt med den her situation. det var da altid nogeg
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Fre 29 Apr 2016 - 22:13

Roligt så han på Harry lige nu. Syntes virkelig at Harry var lydig af en slave som kun havde været hos sin Herre 1 uge. Hørte på det som Harry fortalte. "Hm så du var hjemløs? Well du må vel så være glad for at få et bedre hjem hvor du får tag over hovedet og mad, og kun skal gøre hvad der bliver sagt for at få det." sagde han, og så over på Niklaus kort.

Da han havde taget fat i Harrys halsbånd, så han lige på ham og hørte det han sagde. Slog ham en enkelt gang. Dog ikke specielt hårdt endnu. "Du glemte et ord min lille slave." sagde han med en rolig stemme, og så bare lige på Harry. Selvom han ikke var hans Herre vil han have Harry til at kalde ham for hr når han snakkede til ham. Niklaus så lidt ned. Ikke tilfreds med det som hans far gjorde mod Harry, selvom han langt fra var hård endnu. "Dog behøver du ikke gøre det igen endnu. Men husk det næste gang, ellers vil du fortryde det." sagde hans far og slap igen Harrys halsbånd igen. Han vil lige nu se hvor meget Harry egentlig vil gøre, og derfor tog han sin fødder over mod Harry. "Tag mine sko og strømper af for mig, og gør mine fødder rene." sagde han med en kølig stemme, og så på Niklaus kort. "og efter det kan du gøre det samme mod din Herre" sagde han roligt. Niklaus var dog ikke med på det her, men turde ikke sige sin far imod.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Lør 30 Apr 2016 - 3:08

Harry så på Niklaus far som han sad der og havde fat i Niklaus halsbånd. Han mærkede alaget mod ain kind, og skulle virkelig koncentrere sig om ikke at blive sur over det. Han hørte dog hvad han sagde. "Undskyæd hr... det skal ikke ske igen" forsikrede han ham.

Han hørte hvad han sagde med at han ikke behøvede det, men at han skulle huske det til næste gang "ja Hr" sagdd han og nikkede til det.
Han tog sig en smule til nakken da hans halsbånd blev sluppet, da det havde klemt ret meget der imens. Han så lodt undrendd på hams fod da han stak den hen mod Harry. Han hørte hvad han sagde, og Nikkede "javel hr" sagde han roligt.

Han var dog ret sikker på at dette skulle gøres meget anderledes end som så. Han tænkte over om han skulle spørgenom lov, men denne gang havde Niklaus far beordret ham spicifikt om hvad han skulle gøre, så at spørge ville nok bare irratere ham. Dog tænkte Harry at han helle måtte være så underdanig han overhoved kunne.

Han lagde sin hånd under hans sko, og holde den oppe, inden han bukkede sig ned, og med sine tænder åbnede hans sko. Han trak hans sko roligt af, og bed fat i hans strømpe, og hev den af. Okay dette var grænseoverskridende! Men det var nok ikke det værste han havde gjort i sit liv! Han havde spist mad fra en skralde spand!

Harry stak sin tunge ud, og lod den glide op af hans fod! Han begynde at slikke hans fod og tær, samt sutte på dem. Det var virkelig grænseoverskridende, og ikke vildt lækkert! Men han sagde intet, og gjorde heller ikke modstand.
Først da Niklaus far selv var tilfreds, gik han videre til den anden fod og gjorde det samme.

Da han var færdig, så han Roligt op på Niklaus far. "skal jeg hjælpe dem strømper og sko på igen hr?" spurgte han roligt.
Hvis han sagde ja ville han hjælpe ham det på.

Derefter vende han sig mod Niklaus, der jo allerede havde bare fødder. Han løfrede Niklaus fod op, og kyssede kort toppen af hans fod, et klart tegn på underkastelse. Derefter gjorde han det samme med Niklaus fødder som med hans fars
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Lør 30 Apr 2016 - 16:43

Niks far smilede over Harry som nu undskyldte over at havde glemt ordet Hr, og nok skulle huske det frem over. "Godt. Ellers får du mere end blot et blidt slag for det" sagde han roligt.
Han sad roligt og så på Harry som lynede hans støvler op med hjælp af tænderne, og også tog hans strømper af med dem. Han smilede over det og nød det da Harry slikkede op af den, og begyndte på sit arbejde. Han lod Harry fortsætte til han var færdig, og hørte hans spørgsmål. Nikkede til det han sagde. og lod Harry hjælpe ham på med både sko og strømper igen.

Niklaus sad bare og så på imens. Han sagde intet da Harry tog fat i hans fod, men sad bare og så på ham. Et stille suk kom fra ham da Harry kyssede hans fod og begyndte på det samme som han havde gjort med hans far. Nik prøvede på ikke at vise hvor meget han egentlig kunne lide det her, da det ikke var noget han vil ha Harry til at gøre igen efter hans far var smuttet, men det føltes stadig utrolig rart. Han så bare ned på Harry med et roligt blik.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Lør 30 Apr 2016 - 17:28

Harry var nu ikke så vildt med at høre at hvis han glemte det igen, ville han få noget værre end et lille slag. Han gjorde ingen form for indvendinger. Han sad blot og gjorde Niklaus fars føder rene til han sagde det var god nok.
Da han var færdig og Niklaus far sagde ja tak til at Harry skulle hjælpe ham strømper og sko på, gjorde han også det. Han kunne tydeligt mærke at denne mand var en ad dem man bare skulle adlyde.

Da han sad foran Niklaus, og kyssede hans fod, så han en smule op da han hørte Niklaus suk. Dog startede han blot. Han fornemmede godt Niklaus nydelse, kunne han virkelig lide det her? Han havde ikke regnet med det, men på den anden side, Niklaus kunne lide mange ting om Harry ikke helt havde forstået. Dog havde han ikke nær så meget imod at gøre det på Niklaus som på hans far. Harry ville ikke dø af at gøre det her for Niklaus i ny og næ, hvis det var det han ville have. Men lige nu var det ikke det fedeste.

Da han havde gjort det færdig, og Niklaus var tilfreds, stoppede han roligt, og satte Niklaus fod ned igen. Han blev siddende som han gjorde, og sank blot blikket. Det her var så underligt. Blot at sidde her og vente på at disse 2 fandt på noget nyt at udsætte ham for! Var det virkelig livet for en slave?
Ham og Niklaus lavede da i det mindste ting sammen til at bruge tiden, men dette…. Han sad jo blot og ventede på den næste forfærdelige ting der ville ske for ham
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Lør 30 Apr 2016 - 23:56

Niks far var tilfreds med Harry. Vidste ikke om det passede, at han kun havde været en uge her hos Nik, men hvis det passede, var Harry den fødte slave. Han manglede stadig en del træning dog, men hvis han fik den rette, vil han virkelig blive god var han sikker på. Han gjorde jo allerede mange ting uden at indvende. "Du skal skam nok blive en meget god slave hvis du fortsætter på den måde her, og med den rette træning." sagde han roligt. Anede ikke at Harry i princippet ikke var en slave, og viste han det, vil det gå ud over Nik.

Imens Harry gjorde det samme mod Nik, sad Niklaus bare roligt imens og kunne ikke helt lade vær med at nyde det. Der var mange ting han faktisk kunne lide, som Harry ikke kendte noget til endnu. Han skævede kort mod sin far, og overvejede kraftigt en måde at slippe af med ham på. Men han var på sin vis bange for sin far, da han vidste hvad han kunne finde på. Han vil helst ikke udsættes for de ting igen. Godt nok havde han været menneske sidst han havde set sin far, og han havde gjort ting imod ham, men Niklaus var sikker på, at han stadig kunne finde på ting som Niklaus ikke vil kunne lide.  

Han lod Harry gøre det noget tid inden han var tilfreds, og stoppede ham roligt. Han vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre og den slags. Han kunne ikke gøre mod Harry som hen plejede, fordi hans far var her. Hans far så roligt over på Nik. "Han har brug for mere træning, og jeg ved godt du har ting her, men tror den bedste ide vil være at vise ham helt hvordan man er slave. Vi tager hjem til mig, og der kan du og din slave få lov til at bo til han er en lydig slave. For noget i mig er begyndt at tvivle på, at du kan klare det her hjemme." sagde han roligt. Han rejste sig op. "Kom med" sagde han, og begyndte at gå ud mod entreen før Niklaus kunne nå at gøre indvendinger. Han så ned på Harry, og det var tydeligt at han i den grad ikke var glad for det her. Han vil ikke tilbage til sin fars hus. Det han det meste af sin barndom var spæret inde i nede i kælderen. Han blev bare hvor han var og så på Harry, og hans far blev utålmodig og kom igen ind i stuen. "Det var ikke en anmodning men en ordre, så kom her." sagde han med en hård stemme. Niklaus bed sig hårdt i læben, og rejste sig modvilligt op. Han anede ikke hvordan han skulle sige nej til det her, og gik tøvende ud mod gangen hvor hans far også var. Anede ikke om Harry vil følge med eller ej.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Søn 1 Maj 2016 - 0:35

Harry vende blikket lidt mod Niklaus far da han sagde at Harry nok skulle blive en god slave. Han havde virkelig lyst til at fortælle den her mand at han addeles ikke var nogle slave! Men han havde på fornemmelsen at det ikke kun ville bringe ham i knibe men også Niklaus, og det var han ikke intrasseret i.

Harry havde det også virkelig underligt over det her, normalt ville Niklaus nok nusse ham, kysse ham eller andet fordi han havde gjodt det her, men det føltes så tomt at Niklaus ikke så meget som smilede til ham som han plejede.

Han lyttede til hbad Niklaus far sagde, og jo mere han talte jo mere kunne Harry mærke angsten stige. Hvad? skulle de pludselig med ham? han skulle være en slave? Harry kunne ligefrem mærke hvordan hans krop begynde at dirre af nervøsitet. dog skjulte han det ganske godt. Da han rejste sig, og gik mod gangen så Harry lidt panisk på Niklaus. Mente han det her? Hans hjerte hamrede afsted, og lige nu var det kun fordi frygten for hvad denne mand ville gøre ved em var større end hans modvilge mod at være Slave.
Han så dog godt at Niklaus blot blev siddende, men det var tydeligt at denne mand skræmte Niklaus. Da han kom ind og sagde at dette var en ordre og ikke en anmodning. Bed harry sig lidt i læben. Han rejste sig før Niklaus gjorde det, og gik ud til Niklaus far "Hr.. må jeg tale?" spurgte han forsigtigt.

hvis han ikke fik lov, ville han tige stille, men hvis han fik lov, ville han så på Niklaus far med et roligt blik. "uhm... ville det ikke være nemmeest hvis... JEG blot tog med dem?.. det er jo mig der kræver træning? såå..." han bukkede for Niklaus far for at vise sin raspekt "jeg ville blive virkelig glad og taknemlig hvis de ville træne mig? så jeg kunne komme tilbage til min herre og være helt lydig og trænet" sagde han og fik det virkelig til at lyde som en god ide.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Søn 1 Maj 2016 - 1:06

Niklaus vil gerne være som han plejede. Han savnede faktisk allerede at nusse Harry eller at mærke hans læber mod sine, men så længe hans far var her, så turde han simpelthen ikke gøre det. Og efter hans far havde sagt de skulle hjem til ham, kunne Niklaus tydeligt mærke hvor nervøs Harry også var for det her. Niklaus vil virkelig ønske han kendte en måde han kunne stoppe hans far på, men han kendte ingen. Da hans far var gået ud i gangen, havde Niklaus virkelig meget lyst til, blot at kramme Harry og forsikre ham om, at det nok skulle gå, men hvis hans far så hvor blødsøden han var blive, vil han fortryde det.

Niklaus så undrende på Harry, da han bare gik lige forbi, og ud i gangen. Det her gjorde ham utrolig nervøs, da han ikke anede hvad Harry havde i tankerne at gøre lige nu. Niklaus far så bare lige på ham, da han kom ud, og hørte hans spørgsmål. "Fint du må tale." sagde han roligt, og lyttede til det Harry sagde til ham lige nu. Han smilede over det han hørte. "Du har ret i, at det er dig der kræver træning, men lige så gør din Herre også. Dog ikke lige så meget som dig, men jeg ved hvem jeg kan sende ham over til." sagde han roligt. Han så på Niklaus som nu kom ud til dem. "Det er okay du bliver her. Din slave gav mig en god ide med kun at tage ham med. Det vil på den måde blive lettere at træne ham. Dog ved jeg hvem jeg skal sende over til dig i mellemtiden." sagde han roligt, og Niklaus så ikke begejstret ud. Han vidste hans far sikkert snakkede om hans skaber lige nu, og hende vil han helst ikke se igen. "Kan jeg ikke bare selv få lov til at træne min slave? Jeg behøver ikke din hjælp til det." sagde han, og så lige på sin far som sukkede en enkelt gang. "Ud fra det jeg så i dag, har i begge brug for mere træning, så jeg tager din slave her med, og du får ham tilbage igen når han er blevet lydig." sagde han roligt, og tog fat om Harrys halsbånd, og trak ham med sig, inden hverken Niklaus eller Harry kunne nå at sige mere. Han hev Harry med over til hans bil, og gik om bag i for at åbne bagagerummet. "Du har brug for at være mere slave, og en slave høre til her i en bil." sagde han, og hurtigt løftede han Harry op, og smed ham ned i bagagerummet. Så kort på Harry inden han bare lukkede det. Roligt gik han selv ind i bilen, startede den og kørte hjem inden Niklaus nåde at gøre noget.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Søn 1 Maj 2016 - 1:23

Harry lyttede til hvad Niklaus far sagde, og bed sig en smule i læben. Han havde virkelig håbet at han havde ordnet det, så dette ikke gik mere ud over Niklaus, men det var desværre ikke tilfældet. Han vende hovedet lidt mod Niklaus da han kom der ud, og da Nikalus far sagde at han ville tage Harry med og at det havde været Harrys ide, så han på Niklaus med et undskyldende blik.

Han sank blikket lidt, mens Niklaus og hans far talte. Dog nåede han slet ikke at reagere før der blev grebet fat i hans halsbånd, og han blev trukket med. Han så lidt tilbage mod Niklaus, men nåede set ikke at sige eller gøre noget før han var ude af døren igen med Niklaus far. Han fulgte med uden at gøre modstand, og så på ham da han trak Harry med hen til bilens bagagerum. Han hørte hvad han sagde, og nikkede blot til det.

Han blev dog lidt overrasket da han blev løftet op. Da han blev lagt ned i det, sagde han intet. Han blev bare liggende og prøvede på at slappe mere af, men det var meget svært.
Han skulle faktisk ligefrem tage sig sammen for ikke at begynde at tude. Hvad havde han lige rodet sig ud i her? Nu anede han jo ikke hvornår han fik lov til at se Niklaus igen! Hvad hvis hans far blev så glad for Harry at han ville beholde ham?


Da bilen endelig stoppede, lå Harry på siden, og var næsten faldet i søvn. Han var allerede halvtræt, men det var nok nervøsitet der gjorde det. Da Bagagerummet blev åbnet, så han blot op uden at sige noget
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Søn 1 Maj 2016 - 1:49

Turen hjem til Niks far, tog omkring 30 minutter. Han kørte op til et stort hus og parkeret. Huset var større end det som Niklaus boede i. Efter han havde parkeret, gik han roligt ud af bilen og om til bagagerummet hvor Harry lå. Åbnede det, og så roligt ned på Harry. Hev ham ud så Harry landede på jorden. "Kom med" sagde han blot roligt, og gik op til døren som han roligt låste op, og så på Harry, og lod ham gå ind først. Roligt lukkede han døren efter dem, og låste den. "Velkommen. Dette er dit nye hjem, til du er lydig nok til, at jeg vil lade dig komme tilbage." sagde han roligt. "Og her i huset er der skam også visse regler.
1: Du adlyder mig altid.
2: Du beder om lov til alt det du vil gøre.
3: Intet tøj overhoved, med mindre jeg gir dig besked på andet.
4: Du tiltaler mig altid som Hr siden du jo allerede har en Herre. Og du skal også spørge om lov til at snakke.
5: Der skal altid være let adgang til alt så du må aldrig samle dine ben helt.
6: Ingen leg med sig selv uden tilladelse.
7: Efter et blowjob skal du vente på besked inden du sluger sæden, da det kan være jeg vil have dig til andet.
8: Husk altid at spørge om tilladelse til at måtte komme. Gør du det uden tilladelse vil du blive straffet for det.
9: Altid tak mig for det jeg gør imod dig, og sig hvad du takker mig for.
10: Du skal altid huske at tælle hvert et slag du får og takke for dem og bede mig om at give dig det næste slag. Glemmer du dette, vil du få dobbelt så mange slag.
Det må være fint nok for nu. Regn med at der løbende kommer flere regler." sagde han bare roligt, og så lige på Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Søn 1 Maj 2016 - 1:59

Da Niklaus far hev ham ud, og han landede på jorden, kom der et ømt støn fra ham. Han rejste sig op, og børstede sig af. Han fugte med op til huset og så sig en smule om. Da der blev låst op, og det så ud til at han skulle gå ind først, gjorde han det. Han så sig lidt om, men vende sig om mod ham da han lukkede og låste døren. Han lyttede til hvad han forklarede.

Han lyttede til alle hans regler. En del af dem mindede om Niklaus, men han kunne tydeligt høre at ham her var langt mere hård, og havde noget mere fast regler. Han nikkede roligt til dem, og håbede virkelig på at han selv kunne huske alle dem her. Men han måtte blot gøre sit bedste. Dog var der allerede en nu der ramte ham i hovedet, for sådan som han stod lige nu, var med benene samlet. Han så lidt ned på dem, og rykkede så på det ene ben, så hans stod med lidt mellemrum mellem dem.

Han så roligt på denne mand, både spændt men også meget nervøs for hvad han ville gøre ved Harry. Dog turde han slet ikke spørge. Han ville nok prøve at være så stille som muligt overhoved.
Han nikkede til det sidste han sagde med at der nok løbende ville komme flere regler, det var dog ikke noget der morrede ham ret meget, da han syntes der var rigeligt
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Søn 1 Maj 2016 - 2:14

Han så roligt på Harry, som nu flyttede på sig, så han stod med spredte ben. Han var tilfreds med det, og smilede over det. Gik roligt ind i stuen, og satte sig ned i sofaen der var der inde. Så lige på Harry. "Hjælp mig af med mine sko." sagde han roligt, og så på Harry. Havde allerede på fornemmelsen at Harry ville glemme noget inden han gjorde det. Dog havde han ikke nævnt den ene ting som en regel, men regnede stadig med, at Harry ville huske det. Han kunne også tydeligt mærke, hvor nervøs Harry var nu.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Søn 1 Maj 2016 - 2:34

Harry stod blot og betragtede Niklaus far, da han gik ind i stuen, og satte sig ned. Han så efter ham og hørte hvad han sagde. Han skulle til at gå ind i stuen, men stoppede dog op. Han bed sig lidt i læben, men så, så op på ham ”må jeg komme ind i stuen Hr?” spurgte han så.
Først da han havde fået tilladelse, gik han ind i stien og satte sig ned foran ham. Han sørgede for at sidde ordenligt, så han sad med le spredte ben, trods han sad på sine knæ.

Han så lidt op på ham, men bukkede sig så ned mod hans sko, og åbnede dem på samme måde som tidligere. Han tog skoen af ham, og stillede dem pænt ved siden af hinanden lidt væk fra ham.
Derefter så han op på ham igen. Han prøvede virkelig på ikke at virke roligt. Men han følte sig nervøs når Niklaus ikke var her. Det her slave noget var jo slet ikke ham. Og egentlig havde han lyst til at gøre modstand, men det gjorde han ikke. Og det mest åndsvage for ham var at han kun gjorde dette for at det ikke skulle gå ud over Niklaus
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Søn 1 Maj 2016 - 2:45

Han sukkede kort over Harry. Det var ikke lige det han mente med at spørge om lov til alt. "Ja du må gerne komme ind i stuen. Du behøver ikke spørge om lov til at gå rundt i huset. Med mindre det er mit værelse, så skal du altid spørge. Det er mere ting jeg mener end at gå rundt i huset du skal spørge om, forstået?" sagde han, og så lige på Harry. Han betragtede ham sætte sig ned på gulvet foran ham. Smilede over synet af Harry som valgte at åbne dem med sine tænder igen. "Good boy, og nu kan du så få lov at tilfredsstile mig." Sagde han med en rolig stemme, og så lige på Harry. Ventede roligt på han vil gøre det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Søn 1 Maj 2016 - 11:24

Harry stod og lyttede til hvad Niklaus far sagde, med at han ikke behøvede at spøge om lov til at gå rundt, men at det var mere sådan noget som at spise og sådan. Han nikkede da han spurgte om det var forstået ”ja Hr” sagde han så og kom ind i stuen.

Harry så lidt op da Niklaus far sagde good boy til ham. Han hørte hvad han sagde, og bed sig en smule i læben. Okay sidst havde han fået afvide at han skulle spørge først, og da Han havde spurgt Niklaus havde han fået af vide at han kunne gøre det bedre. Han så lidt op på ham ”Hr.. Må jeg få lov at smage deres.. store pik, og mærke den i min hals?” sagde han mens han så op på ham, og sad på sine knæ. Fuck det var underligt at skulle spørge på den måde! Og han håbede virelig det var godt nok.
For ham lød det helt underligt, og det var næsten klamt at skulle spørge om sådan noget.
Men han vidste at han hellere måtte gøre det, hvis han skulle hjem til Niklaus igen, måtte han hellere lære reglerne lidt hurtigt.

Men det var nok også lidt tydeligt, at det var rat uvandt og underligt for ham at skulle tale på den måde. Men han gjorde hvad han kunne
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Søn 1 Maj 2016 - 11:37

Han sad roligt og så på Harry, og da Harry valgte at spørge om lov til at smage hans pik, smilede han over det. "Du må godt få lov at smage den. Du tar bare selv." sagde han roligt. Han syntes det var rimelig flot klaret af Harry, at han spurgte på denne måde her. Den kunne sagtens blive meget bedre, men det kunne alt jo næsten.
Han sad roligt og ventede på, at Harry vil åbne hans bukser og komme i gang med sit arbejde. Han havde dog også virkelig meget lyst til at binde Harry fast til et eller andet, og kneppe ham. Dog vil han gøre det senere.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Søn 1 Maj 2016 - 11:46

Harry ventede på at han fik tilladelse, og da han gjorde det, åbnede han rolig hans HR’s bukser, og lod hans pik komme frem. Han fugtede lidt sine læber med tungen, inden han bukkede sig ned over den, og begynde at sutte den af på ham. Han skulle værkelig vænne sig til at han ikke måtte ligge noget i det, selvom det ikke var så svært med den her mand! Der var jo ingen følelser at ligge i det. Men det var også det der var virkelig underligt. Han havde svoret at han ikke ville gøre de her ting med andre end Niklaus. Men nu…. Nu sad han så her med hans fars pik i munden og arbejde for at gøre et godt stykke arbejde.

Harry gjorde det godt, han vidste heldigvis hvordan man gav et godt blowjob. Dog vidste han også at det var MEGET bedre for Nikalus, men det var jo fordi der som regel blev lagt noget mere i det. Flere berøringer, og langt mere ømhed. Her var det jo bare et blowjob.
Harry fortsatte, og ville selvfølgelig føre det indtil han blev stoppet eller til Niks far kom i munden på ham.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Søn 1 Maj 2016 - 12:04

Han sad lige nu og betragtede Harry mens han åbnede hans bukser. Da han mærkede Harrys mund om sin pik, sukkede han stille over det. Nød følelsen af det, og lod Harry fortsætte. Han tog fat om Harrys hoved og hjalp ham med et gøre det hurtigere. Han lod den ogs komme helt ned hver gang, og var stille begyndt at mærke, at han snart vil komme. Han lod Harry fortsætte lide ind til han kom i munden på ham. Trak sig roligt ud, og så på Harry. "Vis mig du ikke bare har slugt det" sagde han roligt til Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 21 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Søn 1 Maj 2016 - 12:17

Harry var i gang med at sutte den af på Nik’s far da han mærkede at han igen tog fat i Harry, og begynde at bevæge hans hoved. Han var tæt på at gage flere gange men nåede dog at rede den hver gang. Dette var alt andet end behaget. Det gjorde ligefrem ondt. Og det med at få presset en pik ned i halsen var ikke ligefrem det fedeste. Og denne mand var jo aldeles ikke lille.
Det var næsten lige før at Harry fik krampe i hans kæbe over det her, og det var bestemt ikke en rar følelse. Da han pludselig mærkede denne salte væske der sprøjtede ind i munden på ham, skulle han lige til at synke, men kom i tanke om hvad Nik’s far havde haft sagt hjemme ved Niklaus, stoppede han sig selv.

Da han fik besked på at vise det, lagde han hovedet lidt tilbage, og åbnede munden, så man tydeligt kunne se den hvide væske der skvulpede lidt i hans mund, og faktisk havde fyldt hans mund, det at han åbnede munden resulterede så også i at der løb en lille smule ned af Harrys mundvige. Han lukkede dog munden for at der ikke skulle løbe mere ud. Han måtte faktisk indrømme at dette var meget værre end at sluge det. Det føltes klamt, og han fik næsten kvalme
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Side 21 af 28 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum