Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 9 Jan 2016 - 22:50

Sebastian smilede bare lidt over det Joshua sagde. Hmm Han ville nu faktisk gerne se Joshua's røv i et par strammede læder bukser. Men på den anden side! Her havde han den jo helt naturlig og uden noget ud over.
Han smilede bare lidt. "hvad nu hvis jeg er mere til den...bar?" sagde han bare med et drillende smil.

Da Joshua rejste sig, så Sebastian bare efter ham, han betragtede han krop da han rejste sig, de perfekte former, den flotte lækre røv. ÅRH hvor var det virkelig forfærdeligt at skulle være den "voksne" her. Han lænede sig frem, og lod sig falde ned i sengen på maven. "Du er en ondskabsfuld person" klynkede han lidt ned i dynen, der stadig duftede af Joshua.

Han rettede hovedet op, og hvilede det mod hans hænder. "Nu forventer jeg også at se dig i et par læder bukser" Brummede han og rejste sig fra sengen, og placerede et langt kys på hans læber, inden hen han gik hen og fandt nogle underbukser og noget tøj til Joshua han nok ville kunne være i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 9 Jan 2016 - 22:54

Joshua grinte højt da han kiggede ned på Sebastian som væltede ned i sengen og brokkede sig over Joshua. Han smilte og kyssede blidt Sebastian tilbage igen og fulgte efter ham hen til skabet, hvor han hoppede legesygt op på hans ryg, lagde hans arme omkring hans hals og lod sig hænge der lidt, med hans kønsdel presset imod bunden af han ryg.

”Hm.. Det for jeg ofte af vide.. Jeg forstår ikke hvorfor.” Hviskede han blidt og bed Sebastian legesygt i hans øreflip, før han gav slip, dansede lidt rundt i badeværelset og smed sig ned i sengen igen med dynen hen over hans skød imens han kiggede over på Seb, som prøvede at finde noget tøj til ham.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 9 Jan 2016 - 23:12

Sebastian "greb" Joshua da han hoppede op på hans ryg. Lige til at starte med tænkte han lidt over det han kunne mærke mod sin ryg, men valgte at ignorere det. Han smilede bare lidt over det Joshua sagde.
Han så kort efter ham da han gik over i sengen igen. Da han havde fundet noget tøj, smed han det i fod enden, og gik hen foran Joshua, Han satte et knæ ned i sengen mellem Joshua's ben, og kyssede ham lidt. Han skubbede ham blidt tilbage så han lå ned, og Sebastian stod på alle fire ind over ham. Han kyssede ham, men afbrød kort kysset "Er både frokost og tøj ikke lidt overvurderet?" spurgt han bare med et lidt skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 9 Jan 2016 - 23:18

Joshua sad og pillede lidt ved hans negle, da han pludselig hørte Sebastian kom over og han kiggede op. Et kækt smil dukkede op på hans læber da han hørte hvad Seb sagde og han gispede da han blev skubbet ned i sengen igen.

”Mmmhh.. Måske?” Hviskede han imens han lod hans arme glide op omkring Sebastian, og satte af på madrassen, så de begge to blev skubbet ind midt på sengen og Sebastian lå helt tæt oven på Joshua.

Han grinte og begyndte blidt at kyssede Seb’s læber lidt mere lidenskabeligt og begyndte at massere hans hofter imod Sebastians.

”Mmh, hvad det ikke dig som sagde vi skulle vente til vi har lært hinanden lidt mere at kende?” spurgte han da han kort afbrød deres kys.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 9 Jan 2016 - 23:35

Sebastian nød at mærke Joshua's læber og hvordan han var med på det, men det det havde han jo faktisk været fra starten det var jo bare Sebastian der var lidt sær.

Han så på Joshua og sukkede over det næste han sagde. "jo det var mig..." Mumlede han lidt, og så lidt væk fra Joshua. Hvis han skulle falde ned nu, var han nød til ikke at kigge på Joshua. Men ville Joshua også helst have at de ventede?
Han rettede sig lidt op og så på Joshua "Du må hellere få tøj på" sagde han blot, og ville flytte sig så Joshua kunne komme op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 9 Jan 2016 - 23:39

Joshua kiggede meget forvirret op på Sebastian, han mærkede hvordan han flyttede sig og bed sig selv svagt i underlæben. Han ville ikke have deres første gang sammen hvor Sebastian var usikker, hvilket han virkede til at være lige nu.

Så han satte sig op, greb de underbukser han havde fundet til ham og trak dem på, sammen med en meget oversize sweater. Joshua rejste sig op og kiggede lidt ned på ærmerne som var alt for lange til ham.

”Du er virkelig en bøf.” Grinte han og tog sokkerne på, samt bukserne, som hang omkring hans hofter, klar til at falde af.

”Mhm.. Jeg føler mig sexet.”
Grinte han mere og snurrede rundt.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 9 Jan 2016 - 23:47

Sebastian var ikke i tvivl om at han havde lyst til at være sammen med Joshua, men han var stadig i tvivl om hvorvidt det var en god ide.
Og i virkeligheden var det jo kun fordi han var egoistisk! Han var bange for at hvis han var sammen med Joshua nu, så gad Joshua ham ikke mere. Så dette var nok i virkeligheden noget han gjorde for at passe på sig selv, og holde på Joshua længere.
Han havde haft nogle med hjem og bare været sammen med dem, og så var der ikke mere i det.
Men Sebastian kunne virkelig godt lide Joshua, og han havde ikke lyst til at øddelægge noget.

Han satte sig på sengen mens Joshua tog tøj på, og kunne ikke helt lade vær med at grine lidt af ham da han fik det på. Han rejste sig, og fik over til ham "ja undskyld, men det er det mindste jeg har" grinte han lidt. Han tøvede et kort øjeblik, men placerede alligevel et kys mod Joshuas læber. "men så er det jo godt vi skal køre så du ikke bliver set af for mange " drillede han bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 9 Jan 2016 - 23:52

Joshua grinte og lænede sig op på sine tær og kyssede ham blidt tilbage.

”Apo pro køre.. Husk du skal aflede mine tanker inde jeg sætter mig ind i det skideskur..” Brummede han svagt og kiggede meget nervøst op på Sebastian.

Derefter greb han blidt hans hånd og trak ham afsted igennem huset, greb hans egen jakke og tørklæde, før han blidt kyssede alle katte på deres hoveder og gik ud i gangen for at få hans støvler på.

Han lignede lige nu mest af alt en teenager dreng, som lige havde sovet ved en ven og var på vej hjem.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2016 - 0:06

Sebastian så på ham da han sagde at han skulle aflede hans opmærksomhed, han vidste dog ikke hvordan. Han fulgte med Joshua ud i stuen, og fandt bilnøglerne frem. Han gik ud og tog sko og jakke på, og så på Joshua. Han kyssede ham på kinden "jeg over jeg køre pænt" sagde han med et smil.

Da de kom ud til bilen så han på Joshua og åbnede døren for ham. "Kan du vejen her fra, eller skal jeg skrive det ind på GPS'en?" spurgte han med et roligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 10 Jan 2016 - 20:59

Da de stod foran bilen og Sebastian lukkede døren op for ham, bed han sig utrolig meget i underlæben. Greb derefter blidt fat i Sebastians krave, trak han hårdt hen til sig, lænede sig op på hans tær og stjal hans læber med sine.

Han lod sine fingre glide ind i hans hår, holdte det hårdt og begyndte at lade kysset blive meget dybere imens han svingede hans ene ben omkring Sebastians hofte så deres kroppe kom mere tættere på hinanden.

Han brød kort kysset og hviskede ind i Sebastians øre. ”Troede du skulle aflede min opmærksomhed.. ” Knurrede han og bed Seb i øret blidt med hans dæmon tænder som var vokset ud i mellem tiden sammen med hans dæmoniske øjne.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2016 - 21:21

Sebastian måtte indrømme at han blev overrasket over Joshua, da han pludselig trak ham ned og kyssede ham. Han nød det nu alligevel en del. Han lagde armen om Joshua, og slap lidt døren.
Han hørte hvad Joshua sagde, og smilede lidt over den. Han lavede lidt en grimasse da Joshaa bed ham i øret.

Han grinte en smule, bukkede sig lidt ned, og tog fat om Joshuas lår, og løftede ham op så Joshua havde et ben på Hver side af Sebastian "jamen så lad mig vise dig hvad sådan en "helvedsmaskine" Også kan bruges til" grinte han lidt, og bar Joshua over til kølerhjelmen, og satte ham ned på den, og stod nu mellem hans ben.
Han tog blidt fat om Joshuas kæbe, og kyssede ham længe og intenst. Han lod den anden hånd glide lidt op under den for store sweter, om på Joshuas ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 10 Jan 2016 - 21:26

Joshua gispede og grinede meget imod Sebastians læber da han bar ham rundt og satte ham på bilen. Han lagde hans arme omkring hans nakke og mærkede hvordan den varme hånd gled op under hans trøje og han gispede blidt imod Sebastians læber og mærkede hvordan hans lem reagerede rimelig meget til den berøring.

”hmm.. Lækkkert..” Hviskede han og bed blidt i Sebastians underlæbe og lod hans fingre glide op i hans hår og greb godt fat i det.

Han var virkelig begyndt at kunne lide denne anden dæmon foran ham. Han var varm, blød og behåret på den gode måde, imens han også var utrolig blid og virkelig sexet på samme måde.

Joshua kunne mærke inde i sig selv at Sebastian her nemt ville kunne holde styr på hans rastløshed og hans tørst efter drama i hans liv.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2016 - 21:41

Han kunne helt klart godt se for sig at han og Joshua brugte meget mere tid sammen! Det føltes ikke bare som sådan en engang ting. Helt ærligt! De kan jo ikke holde sig fra hinanden!
Han smilede lidt over de gisp der kom fra Joshua, og ikke mindst over det Joshua sagde.
Det var mærkelig for han hadet når folk ville røre hans hår, men underligt nok, så var der ikke noget dejligere end når Joshua gjorde det.

Han afbrød kort kysset og så på Joshua "Kan jeg lokke dig ind i bilen nu?... Jeg mener.. Jo før vi køre, og får spist frokost, jo før kan vi jo komme hjem igen?" Sagde han og smilede en smule skævt. Han mente det dog. Jo før de fik spist (selvom han selvfølgelig ville nyde det også) jo før kunne de komme her hjem igen og lave hvad de ville.
En tanke slog ham dog, og han så lidt ned på Joshua med et spørgende blik "Hvis du altså har lyst til at komme med her hjem igen bag efter?" spurgte han så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 10 Jan 2016 - 21:45

Joshua smilte og kyssede blidt Sebastians kæbe imens han snakkede. Dog stoppede han og kiggede på ham med en lille grimasse. Han kunne ikke lade vær med at presse hans, lige nu meget stive lem imod hans mave.

”Hvad siger dette dig? Dog selvfølgelig kun hvis du kan fange mig?”
Grinte han og gled elegant ud af hans greb, hoppede ned fra kølerhjelmen og sprang afsted ret hurtigt rundt om hans hus, imens han grinte højt.

”Du kan få lov til at gøre hvad du vil med mig senere, hvis du kan nå at fange miiiiig!”
Råbte han højt og grinte.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2016 - 22:02

Han mærkede hvordan Joshua pressede sig mod hans mave, og mærkede tydeligt hvad han talte om. Han så dog undrende på ham da han pludselig hoppede ned, og stak af.
Han måtte indrømme at han aldrig havde "jagtet" nogle på den her måde, men han kunne ikke lade være med at grinte lidt af det og ryste på hoved. Han satte dog af, og løb over Joshua.
Han var faktisk ret hurtigt, og havde faktisk hurtigt næsten inhentet Johsua.
Han smilede lidt kækt for sig selv.. Hans øjne ændrede sig, og han stoppede lidt op, og lod den ene fod trampe ned i jorden.
I næste sekundt kom en jord klump op foran Joshuas fødder, hvilken han umuligt ville kunne undgå at snuble over.

Heldigvis var Sebastian kommet op til ham, og greb ham inden han faldt. Han skubbede ham dog selv ned på jorden, og holde begge hans hænder fast, mens han havde et ben på hver side af ham.
Han grinede lidt, og så på ham "Regel nummer et! Lad vær med at tro du kan stikke af fra en Jord dæmon udendørs" grinte han lidt.
Han bukkede hovedet lidt ned, og kyssede Joshua.

Hvad var det for en underlig virkning Joshua havde på ham? Han fik ham næsten til at opføre dig som en fjollet og kåd teenager. Noget han jo aldrig havde været. Men det var sådan han ende med at opføre sig! sådan at jagte Joshua rundt i haven, og ikke at kunne lade ham være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 10 Jan 2016 - 22:13

Joshua grinte højt da han så hvordan Sebastian jagtede ham og han kunne ikke lade vær med at snurre rundt og danse afsted.

Dog havde han slet ikke opdaget den jord klump som pludselig var foran han fødder og han snublede utrolig u elegant. Heldigvis blev han grebet af Sebastian og han grinte endnu højere da han endte på jorden med ham over sig.

Han lagde hans arme omkring hans hals og kyssede hans læber da han lyttede til hans ord.

”Hvad er regel nr. 2 så? Herrrreee”
Grinte han og kiggede på ham, imens han lavede et uskyldigt ansigtsudtryk til ham og fniste svagt.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2016 - 22:22

Det var utrolig dejligt at høre Joshua grine på den måde! Han grine lidt da de lå på jorden, og hvordan Joshua lagde armene om hans nakke.
Dog vrængede han ansigt da han hørte hvad Joshua sagde "Åh nej!... lad vær at kald mig det! Jeg føler mig helt gammel og klam" Grinte han lidt. Han kyssede Joshua og smilede "Er du klar til at tage af sted?...Jeg lover jeg køre pænt, og at jeg passer på dig" sagde han med en blid stemme.

Han rejste sig op, og hjalp Joshua op. Han kyssede ham en enkelt gang. "Jeg er skrub sulten.. lad os se at komme af sted" grinte han lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 10 Jan 2016 - 22:27

Joshua smilte og lod ham hjælpe sig op.

”Pfft.. Du er ikke gammel.” grinte han og nød hvordan de var blevet så tætte. Han hoppede hurtigt op på Sebastians ryg, svingede hans arme omkring hans hals og ben omkring hans hofter.

”Hmm.. Jeg ved ikke om jeg nogensinde bliver klar til de døds maskiner..” Mumlede han og gemte sit ansigt i hans skulder.

Joshua stolede på hans køre evner, dog stolede han ikke på de andre skiderikker på vejene.. Det var der problemet lå. Dog holdte han sig tæt på Sebastian imens han bar ham derom til bilen.

Han satte sig hurtigt ind i bilen, tog selen på og sad meget spændt op i hans muskler.

Da Sebastian satte sig ind ved siden af ham, greb han hurtigt hans hånd og klemte den blidt, imens han forklarede hvor han boede.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2016 - 22:38

Han smilede bare lidt da Joshua sagde at han ikke var gammel. Sådan følte han sig nu heller ikke! Og så alligevel. Han var meget gammeldages, på den måde at de havde talt om i går, og han var typen der var mere til at sidde hjemme og læse en bog end at være ude og feste.
Han grab Joshua da han oppede op på hans ryk, og smilede bare over det Joshua sagde. "Bare roligt, du er snart hjemme ved sig selv" sagde han stille.

Da de begge sad i bilen, mærkede han hvordan Joshua tog hans hånd. Han smilede over det, og lænede sig frem og gav ham et langt og blidt kys, inden han startede bilen.
Han kørte mod Joshuas lejlighed, heldigvis havde han automat gear. så han behøvede ikke at skifte gear hele tiden. Derfor kunne han sidde og holde Joshua i hånden mens de kørte.
Nogle ville nok mene at det var lidt patetisk og "kæreste" agtigt, men i dette tilfælde var det nu faktisk bare for at berolige Joshua.

Efter noget tid var de fremme. Han perkerede ude foran "skal jeg bare vente på dig her nede?" spurgte han da han ikke var sikker på at Joshua nu også ville have ham med op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 10 Jan 2016 - 23:00

Joshua kiggede lidt over på ham, smilte blidt og rystede på hans hoved lidt af ham.

”Kom med op.. Jeg bor bare utrolig småt.. Har kun en et værelses lejlighed som jeg har brugt mange år på at lave om til min smag. Så bare kom med op.” Hviskede han blidt.

Han ville gerne vise Sebastian hvordan han boede, dog var han lidt flov over hvordan hans lejlighed var, siden han gerne ville have at Sebastian kunne lide hans smag.

Joshua hoppede ud af bilen og trak Seb med op til døren, som førte ind til en trappe. Han gik mange etager op, siden han boede på 3 sal, hvor han stoppede foran en dør og låste op ind til hans lille lejlighed.

”Ja, her bor jeg så.” Smilte han lidt genert.

Hele stedet var utrolig fint indrettet og det var tydeligt at Joshua havde brugt meget lang tid på det og mange penge. Han havde fundet mange genbrugs ting som han havde sat i stand, plus hevet i mange tråde for hjælp.
     
Well hello there – Sebastian   - Page 8 K1ta2t


Well hello there – Sebastian   - Page 8 Jszjt1


Well hello there – Sebastian   - Page 8 2n19wd0


Well hello there – Sebastian   - Page 8 2hhoqkj


Well hello there – Sebastian   - Page 8 Nq9t1z
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2016 - 23:08

Sebastian smilede da Joshua sagde at han gerne ville have ham med op. Han steg ud af bilen, låste de, og tog Joshuas hånd, og fulgte med ham der op. For ham gjorde det intet at Joshua boede i et etværelset lejlighed! Det var jo ikke alle der ligsom ham selv kunne bo i et hus på den størlse af hans.

Han så sig om da de kom ind. Han kunne tydeligt fornemme at Joshua elskede de lyse ting! Men det passede jo også meget godt til ham. Han så på ham "her kunne jeg da godt vænne mig til at komme noget mere" grinte han lidt, og satte sig i sofaen og strakte sig. Han så på Joshua med et drillende smil "Hvad vener du på? Jeg har ventet alt for lang tid på at se dig i de der læder bukser" Drillede han lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 10 Jan 2016 - 23:19

Joshua kunne ikke lade vær med at grine lidt da han hørte hvad Sebastian sagde og han smilte kækt tilbage til ham.

”Alt for varmt at have på omkring dig lige nu, men jeg pakker dem ned i den taske jeg tager med om til dig, siden jeg håber lidt på at jeg måske..” Hviskede han til sidst og gik over og satte sig ned på Sebastians skød og hviskede ind i hans øre.

”Måske.. Jeg kan blive omme ved dig i nogle dage?” Grinte han lidt og kyssede hans kind før han hoppede op igen og gik over til hans garderobe skab og åbnede den op, hvor en masse tøj lå inde, foldet pænt sammen.

Han trak en taske ud fra en hylde og smed noget tøj ned i det, før han trak sweateren af og fandt en hvid skjorte i stedet for, knappede den helt op og fandt en lysebrun striktrøje som han tog på oven på. Trak derefter hans bukser og underbukser af, så han stod med bar røv til Sebastian, grinte lidt og trak hurtigt nogle hvide underbukser på, som sad stramt omkring hans bagdel.

Til sidst fandt han nogle lyse bukser, som sad meget tæt, satte et bælte i og hoppede i hans støvler igen.

”Hmm.. Meget bedre.”
Grinte han og snurrede rundt og lavede en af hans utrolig charmende poses til Sebastian.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 9:37

Han blev nu både overrasket, men også glad da han fandt ud af at Joshua gerne ville med tilbage, og oven i kæbet være der et par dage?
Egentlig kunne sebastian ikke lade vær med at tæbke at det gik lidt stærkt, men det var nu ikke noget der generede ham. For så var der jo noget andet der ikke var gået nær så stærkt.
Og det var jo også meninden at de skulle lære hinanden bedre at kende, og dette var da en fantastisk måde at gøre det på.

Han smilede da Joshua rejste sig for at finde tøj "du er meget velkommen!. Men det er jo mandag i morgen, så jeg er nød til st tage på arbejde, og er først hjemme ved 16 tiden.. Hvis du kan holde ud at være der selv med kattene så er du velkommen" grinte han lidt.

Han betagtede Joshua mens han skiftede tøj, og måtte ikdrønme at det var et dejligt syn! Men igså temmelig pirrenede, mest af alt havde han bare lydt til at gå op og holde om ham, røre ved ham og kysse ham.

Han smilede da Joshua var færdig, og rejste sig. Han gik over til hsm og kyssede ham blidt. "du ser fantastisk ud!" sagfe han med et blidt smil, og man kunne høre at han virkelig mente det. Det gjorde han også, han var ikke typen der sagde noget uden at mene det, i hvert fald ikke den slags.
"ligger der nogle gode spisesteder i omkring? Så båhøver vi ikke tage bilen nemlig.. Og ende med at øddelægge sin appetit" drillede han lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 13:41

Han smilte blidt og lagde hans arme omkring Sebastian nakke og lænede sig helt op af ham imens han blidt kyssede hans læber.

”Mmmhh.. Ja, det gør der. Der er en italiensk restaurant her lige nede af gaden. Det er de bedste pizzaer i byen.” Smilte han blidt og kyssede Sebastian en gang til. Han nød hvordan den dejlige følelse af nydelse altid skød igennem ham for hver gang han kyssede Sebastian. Det var så utrolig rart, og det kilede altid i hans mave, hver gang han blev rørt af ham.

Joshua trak sig lidt tilbage og smilte mere til ham, tog et par skridt bagud.

”Jeg pakker lige færdigt, og så kan vi gå derned, du må endelig kigge lidt rundt. Der ligger en bog på min kommode med nogle model fotos af mig hvis det er.” Grinte han og vrikkede med hans øjenbryn.

I bogen var der mange billeder af Joshua, nogen hvor han havde fedt tøj på og nogen hvor han næsten ikke have noget. Det var på flere forskellige steder, i skoven, byger, søer og endda nogle få ved havet. Han havde været så mange steder med hans karrier, at han ikke kunne huske det mere.

Han fik hurtigt pakket noget mere tøj i hans taske, samt en toilet taske og et blødt tæppe han elskede at ligge med.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 16:38

Han smilede over kysssende "det lyder lækkert" ssagde han med et smil.
Mens Joshua gjorde sig færdig, gik Sebastian rundt og kiggede, og fandt også den bog som Joshua talte om. Det var bigle fede billeder.
Han stod blot og studere dem mens Joshua blev færdig. Han var ikke selv sikker på at han ville kunne være Model! Han ville være alt for akavet, og flov over at skulle stå på den der måde.

Han så lidt rundt i rummet. Hmm lidt lyst ville da passe meget godt ind i hans "jordhule" ham rystede dog hurtogt tankerne fra sig! Det var nok lige voldsomt nok at tænke på den slags ANDEN dag de overhoved kende hinanden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 8 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum