Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 16:44

Joshua smilede blot over at Sebastian gik over og kiggede i hans bog. Han sukkede blidt og lynede tasken og svinede den hen over hans skulder.

”Klar.” smilte han og gik over og krammede Sebastian fra siden og kiggede ned på bogen.

”Kan du lide hvad du ser?” smilte han mere og kiggede på det billede som Sebastian havde været på imens han kiggede rundt i hans lejlighed. Det var et billede hvor Joshua var helt nøgen, stod i noget vand med ryggen til og var ved at vride noget vand ud af hans korte hår.

Han greb blidt Sebastians hånd og trak ham med ud af lejligheden igen, låste døren og trak ham med ned til bilen igen, så han kunne smide hans taske ind, inden de gik ned og spiste.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 18:04

Han grinte lidt da Joshua spurgte om han kunne lide hvad han så "tja... det er vel okay" sagde han bare som om det ikke var noget
Han vend sig dog hurtigt mod ham med et smil "men jeg kan nu bedre lide den ægte vare" drillede han lidt.

Han tog Joshuas hånd, og fulgte med ham ud af lejligheden. Han låste bilen op, og lod Joshua smide tasken ind, og så, så på ham "du føre an" sagde han med et smil.
Han tog Joshuas hånd, og flettede sinde finger ind i hans. Ligeglad med hvem og hvor mange der så det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 18:30

Han smilte og holdte hans hånd blidt da han begyndte at gå ned imod restauranten som han ville hive ham med ind på.

Dog blev de begge to stoppet rimelig brat da en kvinde skreg op og løb lige ind i Joshuas favn.

”Århhhhh Jos, jeg har savnet dig! Please kom med mig hjem igen.”
Råbte hun op om imens hun krammede Joshuas brystkasse.

Hans ansigt vidste tydeligt at han slet ikke kendte denne kvinde. Joshua tænkte hurtigt at hun sikkert var en af de få kvinder som virkelig stalkede ham og frygten dukkede svagt op i ham, siden han før havde prøvet at en ville slå ham ihjel.
Han kiggede hurtigt op på Sebastian med øjne som skreg at han havde brug for hjælp med hende her.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 19:43

Sebastian spærede øjnene op da der plydselug kom en Pige styrtende over og kastede sig i favnen på Joshua. Egentlig kunne han jo ikke tillade sig at sige noget, men han kunne faktisk mærke at han blev lidt jaloux og havde lyst til at bede Tøssen om at skride.

Han lagde dog mærke til Joshuas blik. Han så ikke lige frem ud til at have lydt til at tale med den her pige. Sebastian tog fat om pigens håndled, og skubbede hende blidt væk fra Joshua, inden han lagde armen om Joshua, og hovede ned mod hans skulder mens han så på pigen "Jeg ville fortrække at du ikle kastede dig sådan over min kæreste!" sagde han med en kølig og en smule bestemt stemme, inden han vende hovedet, tog fat i Joshuas kæbe og vende ham med sig, og kyssede ham så indtenst, og helt klart demonstrerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 19:56

Joshua mærkede hvordan hun pludselig blev hevet væk fra ham og varmen fra Sebastians krop ramte ham blidt, han kiggede op på ham og hørte hans ord. Hvilket fik ham til at stirre utrolig genert på Sebastian, dog fik han ikke lov til at tænke videre over det, før hans læber blev fanget af de varme og bløde læber som Sebastian havde.

Han hørte pige skrige op frustreret og gik sin vej. Men han var rimelig ligeglad lige nu, han rejste sig op på sine tær, lagde armene omkring Sebastians hals før han blidt levede sig ind i kysset og åbnede lidt hans mund, så hans tunge gled ind i Sebastians.

Kysset varede i lang tid før han blidt brød det og kiggede op på Sebastian med et kækt smil og rødmen på hans kinder.

”Kæreste? Se det vidste jeg ikke noget om!” Grinte han højt, dog havde det virkelig kildet i hans mave da han havde hørt Sebastian sige det.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 20:31

Han kunne ikke helt lade vær med at smile over at Joshua deltog i kysset. Han lukkede øjnene og deltog selv da Joshua åbnede sin mund en smule og lod hans tunge deltage.
Han nød virkelig det her, men samtidig måtte han også indrømme at han blev lidt befibbet over at de nu bare stod her midt i det hele og kyssede på den måde.

Faktisk lagde han slet ikke mærke til at pigen gik, hans hoved drejede sig kun om Joshua lige nu.
Da de afbrød kysset, og Joshua sagde det med kæreste. Han kløede sig lidt i nakken. "det var bare for at få hende til at skruppe af "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 20:38

Joshua så lidt trist ud over hans svag, dog trak han lidt på hans skuldre, greb hans hånd og gik videre ned af gaden.

”Jeg har mange af sådan nogle tøser engang imellem.. Det er ikke altid så super fedt.”
Mumlede han svagt og holdte hans hånd tæt.

De gik rundt om et hjørne og der lå en lille utrolig hyggelig restaurant. Joshua smilede til Sebastian og trak ham afsted med sig. De kom hurtigt ind, fik et lille bord i et privat hjørne og Joshua satte sig tilfreds ned på stolen og trak hans jakke af.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 21:08

Han kunne ikke lade vær med at undre sig lidt over at Joshua så skuffet ud over det Sebastian sagde. Var det ikke meget logisk at det kun var noget han havde sagt?.. Selvom... han egentlig ikke kunne lade vær med at nyde tanken en smule.

Han betragtede Joshua da han sagde at han havde en del af sådanne piger! Så han kunne tit komme ud for at skulle blive jaloux? "puha.. Det håber jeg da jeg har temperament til" Mumlede han lidt.

Da de kom ind på restauranten smilede han roligt, og fulgte med over til det lille bord. Han smilede til Joshua "Bare bestil hvad du vil have! Jeg betaler" sagde han med et roligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 21:15

Joshua kiggede strengt på ham og rystede på hovedet.

”Nope, jeg betaler denne gang, du gav sidste gang!” Knurrede han svagt, og kiggede på menu kortet. Hmm.. Skulle de måske have et glas vin. Han smilte lidt og da tjeneren kom hen, bestilte han for dem begge to. En flaske vin og en stor pizza med forskellige ting på. Han kiggede derefter selvsikkert tilbage på Sebastian og grinte.

”Hmm.. Jeg er ikke til at styre hva?” Grinte han og greb Sebastians hånd.

”Hvad skal vi når vi kommer tilbage?”
Spurgte han blidt.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 21:25

Han trak på skuldrende over det Joshua sagde. "jeg går ikke så meget op i den slags" sagde han bare roligt. For ham betød det ikke ret meget! Han manglede ikke penge, og derfor gik han ikke ret meget op i det med pengene.

Han så bare på Will mens han bestilte, faktisk var han ikke den store pizza mand, men han kunne sagtens spise det! Han smilede da Joshua tog hans hånd, og rystede bare en smule på hovedet af ham da han spurgte hvad de så skulle. "du er ikke så god til uforudsigelighed hva?" spurgte han og grinte lidt.

Han havde ikke selv noget imod at tage tingene som de nu engang kom. Han planlage sjældent hvad der skulle ske, ud over de ting der allerede VAR planagt for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 21:28

Han var ikke så god til det der med ikke at planlægge noget, han havde det på sammen måde, som at slappe af. Det gjorde ham rastløs og han havde svært ved at slappe af når det var.

Joshua smilte glad da deres tjener kom en med flasken og deres glas. Han hældte op til dem begge og smilte charmende til Sebastian.

”Vi kunne også tage en tur i spa?” Spurgte han med et løftet øjenbryn. Han kunne godt bruge det med at sidde udenfor i en varm spa sammen med Sebastian og slappe af. Oh, det kunne være lækkert!
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 21:50

Sebastian smilede og takkede tjeneren, og man kunne tydeligt se på hende at hun faktisk skulle tage sig sammen for ikke at sige "nååhh"
hvad var det med kvinder og tanken om et mande par? De blev helt ekstatiske og lille pige aktige når de så 2 mænd sammen.

Han hørte hvad Joshua sagde, og smilede bare lidt "så skulle jeg nok have haft nogle badebukser med" grinte han lidt. Men det lød nu faktisk meget lækkert. Selvom han jo mere var en jord fyr end en vand fyr.
Han smilede til Joshua, og da deres mad kom, drak han bare lidt af vinen, den var nu meget god.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 21:56

Joshua greb hans hånd, lod Sebastians pegefinger glide ind i hans mund hvor han blidt slikkede den og lod hans mund lukke omkring den inden han trak den langsomt ud og kyssede hans håndflade.

”Vi kunne også køre hjem forbi dig inden og hente dem. Eller.. Jeg har et par ekstra oppe i mit skab som du sikkert kan passe.. Og så kan jeg måske liiiiige tjekke om min glas væg stadig kan holde til noget.”
Grinte han og vrikkede med hans øjenbryn lidt.

Han ville begynde roligt at pirre Sebastian lidt. Måske nogle handjobs eller blowjobs. Men helt sex? Hmm.. Han ville vente længe og pirre ham meget inden han fik lov til at stikke noget op i Josh.

Da pizzaen kom smilte Joshua stort og begyndte fra den ene ende og tog en lille bid efter han havde skåret et stykke ud til sig selv. Selve pizzaen var stor nok til 3 personer, siden Joshua vidste at Seb sikkert spiste for 2.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 22:30

Han kunne ikke undgå at blive overrasket over hvad Joshua gjorde! Han bed sig en smule i læben da han mærkede Joshuas læber og tunge om hans finger. Joshua havde åbenbart tænkt sig at gøre det her til en leg! At pirre og ophidse Sebastian. Og den teori blev kun underbygget af at Joshua rent faktisk talte om, om hans glasvæg stadig kunne holde til noget.

Han smilede bare så roligt han nu kunne "hvis du tror der er et par hjemme ved dig jeg kan være i! Så ville det helt sikkert være nemmere" Smilede han.

Da maden kom, begynde Sebastian selv at spise, mens han ind i mellem drak lidt af vinen.
Det smagte godt både maden og vinen, og det var faktisk virkelig hyggeligt ikke at spise alene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 22:34

Joshua tog et stykke, som Sebastian ikke havde prøvet endnu, han smilte lidt og rakte hans gaffel over til Sebastian.

”Her, prøv det her, det er min yndlings.” smilte han og proppede det blidt i munden på Sebastian, hvorefter han tog et stykke selv og gjorde virkelig så hans læber langsomt lukkede sig omkring gaflen, hvor han blidt trak den ud imens han kiggede på Sebastian og slikkede hans læber derefter.

Han kunne virkelig ikke lade vær med at drille Sebastian, det var så utrolig pirrende. Joshua lod oven i hans fod glide op af indersiden af Sebastians ben imens han tog en lille tår af vinen.

”Tror nok jeg har nogle som du kan passe.” Smile han imens han tog endnu et stykke pizza og spiste det på samme måde som det stykke før.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 22:50

Han åbnede munden da Joshua ville give ham et stykke, og lagde mærke til hvordan Joshua spise. Okay.. Joshua legede med ham! Det var helt klart nu.
Sebastian smilede bare lidt roligt til ham, da han kørte foden op af hans ben.
"Er det dig der er trængende? eller prøver du at se om jeg falder for dine tricks?" Sagde han roligt, og hævede et øjenbryn.

Han lagde hovedet lidt på skrå. Han smilede varmt ti ham, og rakte sin hånd frem mod Joshuas "Du er utrolig dejlig, sød og VIRKELIG lækker!... Men jeg syntes stadig vi skal vente...... Også selvom jeg virkelig er ved at få en rygrad som en regnorm her" Grinte han lidt.
Han syntes at Joshua var virkelig dejlig og lækker! Men for en gang skyld, ville han faktisk gerne prøve at lære en person at kende og gå lidt langsomt fremad før de lavede en masse.
Dette var måske også fordi han faktisk syntes så godt om Joshua, at han helt ikke ville forhaste tingene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 22:56

Joshua tog en tår af hans rødvin og nikkede lidt. Han havde ikke fået noget i utrolig lang tid og ikke haft så meget tid til at.. Aflade ham selv.

”Undskyld.. Har.. Bare ikke haft kontakt med en person på den måde i lang tid.. Og.. Det er specielt svært med dig lige nu, fordi jeg også kan mærke at jeg har følelser for dig..” Han kørte en hånd igennem hans hår og sukkede svagt før han tømte glasset og smilte til Sebastian.

”Jeg skal nok lade vær med at ligge op til mere, før du.. Giver tegn.” Smilte han til Sebastian og trak hans ben tilbage, satte sig rank og spiste mere af pizzaen.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 23:03

Han blev en smule overrasket over det Joshua sagde, for det første, så havde han faktisk troet at Joshua ikke var en der have lang tid mellem at han fik noget... det kunne lyde forkert, men det var nu mere ment som, at han virkede til at være en alle ville have.
Men han blev dog ENDNU mere overrasket over det sidste han sagde. Så han havde følelser for Sebastian?

Han så på ham da han sagde at han nok skulle lade vær. Sebastian tog hans hånd, og nussede den "det var ikke det jeg sagde!.. Jeg ville bare ikke have at du troede jeg var fuldstændig ligeglad!... Det tænder mig! VIRKELIG meget!.. Men selvom jeg måske ikke bider på, må du ikke tro at jeg er ligeglad" sagde han med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 23:09

Joshua kiggede op på ham med smilte glad imens han vrikkede lidt med hans øjenbryn.

”Bare rolig, det jeg har haft gang i lige nu, er småting i forhold til hvad jeg kan finde på. Du ville ikke overleve en time i offentligheden, før du ville trække mig ind i et privat sted og tag mig.” Grinte han og slikkede hans læber lidt før han spiste mere af pizzaen og grinte.

Det her bare så utrolig sjovt og han kunne virkelig ikke holde sig selv i skindet, han havde brug for at vise hvor meget han holdte af personen når han havde en, specielt Sebastian her. Han kunne VIRKELIG godt lide ham og han var ved at eksplodere lige nu.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 23:21

Sebastian smilede bare over det han sagde. "er det en udfordring?" Sagde han bare med et smørret smil.
Han spiste selv videre, og drak noget af sin vin.
Han havde levet længe uden at få noget, og han kunne sikkert også klare det, selvom der var en der gjorde sig til for ham.

Men det var faktisk underligt, jo mere Joshua gjorde sig til, jo sjovere var et at igorere det, eller prøve på ikke at blive fristet. Han smilede lidt varmt til Joshua. "Jeg vil bare gerne have at du ved.. at lige meget hvor gammeldages jeg er, og hvor meget jeg gerne vil vente.. så er det ikke fordi jeg ikke har lyst! Det har jeg VIRKELIG!.. Jeg vil bare ikke have at vi gøre noget dumt!.... jeg syntes virkelig godt om dig Joshua, og jeg ville være ked af hvis det kom til at gå for hurtigt, og det så ødelagde noget" sagde han med en blid stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 23:39

Joshua smilte til Sebastian og lænede sig ind over bordet til ham.

”mmmh, I know.. Men det stopper dig ikke fra at forestille dig den utrolig dejlige følelse af at stikke dit store elskede lem op i min bagdel.”
Hviskede han med en utrolig charmende stemme, hvorefter han greb Sebastians krave og trak ham hen til sig som om han ville kysse ham, dog slikkede han blidt hans læber en enkel gang med spidsen af hans tunge og satte sig tilbage imens han løftede hans ene øjenbryn.

Joshua nød at drille Sebastian, mest fordi han selv blev utrolig liderlig af det selv.

Han smilte og drak mere af hans vin imens han spiste det han nu kunne af pizzaen.

”sååå, skulle vi i spa bagefter?”
Spurgte han blidt.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Man 11 Jan 2016 - 23:50

Sebastian så på ham da han lænede sig frem, og blev en smule overrasket over det Joshua sagde. Dog kunne han ikke lade vær med at smile lidt flabet. "Tror du ikke nærmere det er dig der fantasere om hvordan det mon er at få mit store, stive lem op i din lille bagel?" Sagde han med en forførende og lidt "dominerede" stemme. Han smilede da Joshua slikkede over hans læber.

Han spiste selv videre, og kunne ikke helt lade være med at smilde over Joahua lige nu.
Han nikkede til det han sagde "Jo lad os det!.. det kunne være hyggeligt" Sagde han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Man 11 Jan 2016 - 23:54

Joshua kunne godt mærke at han skulle passe på når Sebastian begyndte med hans mere Dominerende side, det tændte ham helt vild, virkelig voldsomt meget. Han mærkede hvordan han var nød til at sidde med hans ben krydset, bare på grund af den stemme han lige havde kommet med.

Efter at havde spist måske ¼ af pizzaen selv, satte Joshua sig tilbage og klappede på hans mave. Han spiste normalt ikke ret meget, siden han ikke behøvede det med hans slanke og tynde krop.

”Årh, det mad her.. Er sååå godt..” Grinte han og klappede på hans slanke mave, som havde fået en lille bule, på grund af alt det mad.

Han smilte glad og drak mere af vinen imens han sad og studerede Sebastian, mmh.. Han var sååå lækker.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jan 2016 - 0:07

Sebastian kunne ikke lade vær med at smile over hvor stille Joshua pludselig blev!
Men endnu mere over at han faktisk så ud til at være blevet påvirket af hvad han havde sagt til ham.

Han havde allerede spist en del, næsten havdelen af Pizzaen, og han var faktisk ikke helt mæt endnu. Det var nok det der var så stor en forskel på dem. En Jorddæmon havde det med at have brug for meget mere mad, men det var nok fordi han var meget som et krybdyr der spiste meget! Men ikke ret tit.
Så når han spise spiste han tit meget.

Han grinte lidt af Joshau. Som om der var noget at sige om hans figur! Ikke engang med den der lille mad bule på maven så han slem ud! Han drak selv noget af hans vin.
Han så på ham da han var færdig "skal vi smutte?" Spurgte han med en blid stemme.
Der var forskel på når Sebastian var blid og når han var dominerende. Det sidste var ikke noget der fandt sted så ofte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 12 Jan 2016 - 10:05

Joshua smilte tilbage til Sebastian da han var færdig med at spise. Han kaldte på tjeneren, fik betalt for dem begge to og rejste sig derefter.

”Ja, så kan vi lige se om du ikke kan passe de badebukser jeg har.” Smilte han til ham, imens han hurtigt trak sin jakke på. Det var virkelig som en date det her! Og Joshua elskede det.

Han greb blidt fat i Sebastians krave igen, hev ham ned og kyssede blidt hans læber, lige kort. ”Håber du kunne lide maden.” Hviskede han glad, inden han igen kyssede hans læber og gav slip.

Han greb hurtigt hans hånd, flettede hans fingre ind i hans og hev ham med ud af restauranten og op imod hans lejlighed igen. Denne gang blev de heldigvis ikke forstyrret på vejen. Joshua gik mest og tænkte på at han overhovedet ikke ville kunne udføre den udfordring som Sebastian havde givet ham, hvis han begyndte med den Dominerende stemme igen. Joshua blev bare utrolig tændt af det, så det ville virkelig ødelægge det hele!
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 9 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum