Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 13 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 19 Jan 2016 - 21:41

Han grinte og var ikke helt tilfreds endnu siden Sebastian ikke var kommet. Joshua slikkede sine fingre rene imens han kiggede på Sebastian med et sultent blik. Han bevægede sig ned af, greb Sebs hånd og slikkede også den ren, derefter hans mave ren og kravlede helt ned til hans lem.

Joshua greb blidt hans lem og slikkede spidsen af den imens han langsomt tog den i hans mund og gav han et super godt blowjob.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 21 Jan 2016 - 12:18

Han blev lidt overrasket da Joshua begynde at slikke både hans og sine egne finger rene, samt hans mave. Han så lidt ned på ham. "Joshua!.. Det der behøver du altså ikke" sagde han lidt.
Han behøvede virkelig ikke at gøre det. Dog kom der et suk fra ham da han mærkede Joshua tunge og læber om hans lem.

Han lagde hovedet tilbage, og stønnede over det. Han lod sine hænder glide ned og nusse Joshua i håret. Han nød det virkelig og stønnede over det.

Efter noget tid, tog hans lidt fat i Joshua har, og ville trække ham væk "Joshua jeg kommer..." Stønnede han lidt, og trak lidt i Joshua da han ikke ville ende med at komme ham i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 21 Jan 2016 - 15:27

Joshua var vildt ligeglad med at han kom i hans mund, siden han selv lige havde skikket det sæd væk, som han selv var kommet med. Han holdte hans hoved nede og da Sebastian kom, slugte han det hurtigt o satte dig op med et grin.

Han tørrede hans mund lidt og trak han egne bukser op, så de sad ordentlige igen, før ha hoppede over og satte sig imellem Sebastians ben.

"Skal jeg gå ud og børste tænder? Nogen mænd har jo meget imod smagen af sæd. Jeg er ret ligeglad med det, me ved ikke med dig?" Spurgte han inde han gjorde sig klar til at hoppe ud af sengen.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Ons 27 Jan 2016 - 18:38

Sebastian mærkede hvordan han næsten gik I panik da Joshua ikke flyttede hovedet. Han stønnede lidt højere da han kom, og vældede ned i sengen helt forpustet. Det var det bedste blowjob han havde fået i sit liv! Om det så var fordi Joshua bare var enormt god til det, eller om det også havde noget at gøre med at han havde hold det hen, og at det ENDELIG skete, de var det nok også lidt.
Han lå forpustet på sengen, og så op på Joshua da han satte sig mere op, og kom op til ham. Han gengælde hans smil.
Han hørte hvad han sagde, og satte sig lidt mere op. Han grab Joshuas kæbe, og kyssede ham intens, og lod endda hans tunge glide ind i Joshuas mund, og lege med hans.
Okay Joshua smagte underligt, grimt faktisk. Men han havde lige slugt Sebastians sæd, det var temmelig ubehøvlet at bede ham om at gå ud og børste tænder.

Han afbrød kysset, og så på Joshua mens han stadig holde ham om kæberne ”Hvis man kan fylde en anden mans mund med sæd, så kan man også klare at kysse ham bag efter” sagde han med et skævt smil, og plantede et smæk kys mod Joshua mund, inden han slap ham.
Han så på Joshua, og nussede hans kind lidt ”Du er fantastisk… ved du godt det?” sagde han roligt, og så på ham med et blidt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Ons 27 Jan 2016 - 22:38

Joshua så utrolig overrasket på Sebastian da han satte sig helt op og kyssede hans læber. Han gik næsten i panik da han gjorde kysset dybere og deres tunger mødtes.

Det fik ham kun til at stønne dybt imod hans læber og gengældte kysset lige så intenst tilbage igen.

Dette var livet! Være sammen med sådan en kærlig og dominerende mand, så også oven i så virkelig hammer lækker ud!

Josh kiggede på ham med et kærligt blik over hans svar og kyssede ham tilbage igen.

Da han sagde de dejlig ord, rødmede han svagt og kiggede imens han blidt nussede Sebastians slanke mave.

”Det er du virkelig også..” Hviskede han blidt og kiggede op på ham med hans dæmoniske øjne, som ikke så kølige ud som normalt, men nu havde de næsten en varm og forelsket glød over dem og det blå i dem, så næsten ud til at bølge som havet.

”Jeg vil aldrig lade dig gå..” Hviskede han kærligt, før han sprang frem, greb ham om halsen og klyngede ham ned i madrassen i et legesygt kram.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Ons 27 Jan 2016 - 23:19

Han holde om Joshua, og smilede over det han sagde. Det var nu rart at vide at Joshua syntes han var dejligt.
Han kunne stadig ikke helt forstå at Joshua var her sammen med ham. Og ikke mindst at det var gået så stærkt.
Han var ikke bare tiltrukket af Joshua, eller vild med ham. Han var forelsket. Men det kunne han vel ikke sige? Det ville nok være lidt voldsomt når de ikke havde kendt hinanden i længere tid.

Han så på Joshua da han sagde at han aldrig ville lade ham gå. ”det kan du også lige våge på” sagde han bare med et roligt smil. Han grinte lidt overrasket da Joshua kastede ham ned i sengen.
Han trillede om, så han lå over Joshua, og kyssede ham lidt. Rettede sig lidt op, tog hans arm, og kyssede langsomt op af den, helt ud til hans finger spidset, som han også kyssede hvert enkelt af.
Han så på Joshua, og førte hans hånd ned til sit bryst. Han så blidt på ham ”du har fået det til at banke igen” sagde han roligt, men bund seriøst.
Under Joshuas hånd kunne det tydeligt mærkes at hans hjerte slog hurtigere end normalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 28 Jan 2016 - 19:56

Joshua kiggede ned på hans hånd og op på Sebastian igen imens han læste imellem linjerne. Han mærkede hvordan hans eget hjerte næsten sprang ud af hans brystkasse imens han kiggede op på han igen. Hans øjne var store og det var tydeligt at han kæmpede med noget inde i ham.

Han brugte alle hans kræfter og vendte dem rundt igen imens han satte sig på hans skød, hev ham op og sidde imens han nøje overvejede hans ord.

Det var tydeligt at han virkelig skulle overveje dem nøje.

”Det.. Er gået så stærkt, alle dette med dig Sebastian..” Hviskede han blidt og lagde han ene arm rundt om hans nakke, og den anden lagde han på hans kind.

”Men der er en ting, som jeg er helt sikker på.. Noget jeg meget gerne vil sige og jeg håber.. Virkelig.. At du også føler sådan.. Ellers vil dette være meget akavet..” Mumlede han lavt og kiggede ned.

”Men.. Jeg..” Han bed sig i læben og mærkede hvordan han virkelig ikke kunne holde det inde mere.

”Jeg er blevet.. ufatteligt.. Utrolig meget.. Helt.. Ugh.. Jeg er virkelig forelsket i dig..” Hviskede han imens han langsomt kiggede op i hans øjne.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Fre 12 Feb 2016 - 17:16

Sebastian blev noget overrasket over at Joshua pludselig vende dem rundt, men han smilede bare lidt over det, og det samme da han trak ham op og sidde.
Sebastian så dog på Joshua at der var noget han kæmpede med. Og han mærkede hvordan han blev nervøs. Hvad hvis han ikke havde det so Sebastian, og han syntes det her gik for stærkt.

Han bed sig i læben da Joshua begynde at tale, så han syntes det havde gået stærkt? Altså det havde det jo også.. men.. han havde da håbet at det var ens for dem begge. Han mærkede tydeligt hvor skidt han fik det jo mere Joshua sagde.
Åh nej! Han kunne virkelig ikke tage det hvi Joshua bakkede ud nu!

Han havde ikke følt sådan her siden den gang. Og det var mange år siden.

Dog så han meget overrasket på Josua da han hørte det sidste han sagde. Han lyste helt op i sit ansigt, og smilede stort. Han trak Joshua helt ind mod sig, og kyssede ham blidt men intens. Efter noget tid brød han kysset, og så på ham ”Og jeg har det på helt samme måde” sagde han med et smil, og kyssede ham en gang til.

Efter lidt, så han på Joshua ”skal vi ikke gå ud og lave noget mad?” spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Fre 12 Feb 2016 - 17:31

Joshua smilte utrolig meget da han hørte hvad Sebastian og de dejlige kys han tog imod. Han lagde hans arme blidt omkring Sebastians nakke imens han så lidt trist på ham.

”Jamen.. Så skal jeg jo ned fra dit skød..”
Mumlede han trist, dog lyste hans læber hurtigt op i et smil, hvorefter han sprang op fra hans skød, rettede på hans bukser før han greb den trøje Sebastian havde haft på og trak den ned over hans eget hoved.

Sebastians trøje sad utrolig løst omkring Joshuas slanke og meget lavere krop, den kunne næsten bruges som en kjole til ham.

Han tøffede til sidst ud af soveværelset med et grin og gik ind i stuen hvor han hurtigt blev overfaldet af de 4 katte.

Josh greb dem alle i hans favn og hoppede ned i sofaen hvor han blidt kælede med dem imens han ventede på at Seb ville komme ud. Dog savnede hans krop allerede kontakten med de varme hænder og han følte sig meget kold over det hele.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 13 Feb 2016 - 1:34

Han kunne ikke undgå at grine lidt af Joshua da han kom med den triste mine. Men smilede dog da han hoppede ned alligevel. Han rejste sig op sammen med ham, og trak sine bukser op, eftersom at de stadig sad nede under hans baller.

Han lukkede dem, og kunne ikke lade vær med at grine da Joshua tog hans trøje på, og den næsten kunne have været en kjole.

Han fulgte lidt efter ham ud i stuen, og gik over til Joshua. Han bukkede sig ned, og kyssede ham lidt intenst, mens han holde den ene hænd mod hans nakke, og den anden mod sodaen.
Dog mærkede han pludselig noget der nev hårdt i hans finger han brød hurtigt kysset og udbrød ”arv!!” han så ned, og den ene af hunkattene sad mod hans finger i munden.

Sebastian så meget overrasket på hende. ”hmm.. hun har aldrig bidt mig” brummede han. Han kunne ikke lade vær med at smile. Han ville afprøve noget. med samme hånd lod han den glide hen og nusse Joshua på låret, hvilket fik hende til at læbe over og bide ham igen. Det var ikke hårdt men en markering.

Sebastian grinte lidt ”det ser ud til hun har fået ejer fornemmelser” grinte han lidt. Han nussede ende på hovedet, hvilket hun spandt over.

Han kyssede hurtigt Joshua ”du kan bare tænde TV’et så laver jeg noget mad til os” sagde han med et smil.

Han gik ud i køkkenet, og begynde at tage nogle ting frem, og begynde at lave mad. Han stod kun i sine jeans, og med bar mave. Joshua havde jo taget hans trøje, og så frøs han jo aldrig. Så det var ikke noget der generede ham.

Han stod og var i gang med maden da det pludselig bankede på døren. Sebastian så ud mod Joshua ”kan jeg ikke logge dig til at åbne, jeg står lige med noget der helst ikke skal brande på” sagde han roligt.

Uden for døren stod en ung kvinde. Meget smuk, og cool. Hun stod og gloede i sin mobil med solbriller på mens hun tykkede tyggegummi. ”Hej skatter!.. Jeg var lige i nærheden så jeg ville li….” hun fik kigget op og så at det bestemt ikke var Sebastian der havde åbnet døren.

Hun tog sine solbriller lidt ned og afslørede de mørke brune øjne ”øh… og du er?” spurgte hun lidt underne. Hun gav ham et hurtigt blik op og ned af ham, og studerede ham meget tydeligt. Og lagde hurtigt mærke til Sebastians trøje ”jeg er vidst kommet på et dårligt tidspunkt?” sagde hun med et undskyldende smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 13 Feb 2016 - 9:54

Joshua grinte blidt over hvordan katten lige nu, beskyttede ham på en måde fra Sebastians hænder og kærlighed. Dog kyssede han, ham blidt tilbage da han smuttede ud i køkkenet. Imens han begyndte på maden, lå Josh med kattene oven på ham og så noget TV. Han hørte godt at det bankede på døren og Sebastian som råbte.

”Skal jeg nok!” Råbte han tilbage. Han tog dog katten med som tydeligt godt kunne lide ham og resten fulgte hurtigt med ham og bevægede sig rundt om hans ben.

”He-!” Mere nåede han ikke at sige før hunkønnet som stod foran ham snakkede afsted.

Hvem fanden var det? Tænkte han og mærkede hurtigt hvordan jalousien brød op i hans krop. Joshua var stadig utrolig lækker i det tøj og det udseende han havde lige nu. Hans hår sad roddet som altid og der var nogle få bide mærker på hans hals og arme.

”Seb?! Du har gæster.” Råbte Joshua, ligeglad med at hun åbenbart synes det var et dårligt tidspunkt. Joshua så ikke glad ud da han kom ind i køkkenet og forventede at kvinden fulgte med.

Joshua hoppede op på en af barstolene og en anden kat hoppede op på hans skød, imens de to sidst løb om til Sebastian.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 13 Feb 2016 - 10:13

Pigen stod der ude, og da Joshua råbte efter Sebastian smilede hun bare lidt. Sebastian tog maden fra plusset, og gik ud mod dem. Han lagde dog mærke til Joshuas udtryk og undrede sig over det. Hmm hvem kunne det være der fik ham til at se sådan ud.

Han var på vej ud i gangen, da pigen kom løbende og kastede sig om halsen på ham ”Hey bassemand!.. hva så?” sagde hun med en glad latter. Sebastian blev noget overrasket, men grinede lidt ”Jessica! Hej” sagde han med et smil, og gav hende et kram. Han så på hende med et først uroligt blik ”har jeg glemt en aftale igen?” spurgte han.
Hun rystede på hovedet ”nej nej!... jeg var bare i nærheden og ville lige hilse på… men…” hun så hen mod Joshua. ”jeg kommer vidst på et dårligt tidspunkt?”

Sebastian vende blikket mod Joshua og kunne ikke lade vær med at smile. ”det er okay… vi var ved at lave mad..” sagde han med et roligt smil. Han gik over mod Joshua ”jeg vil for resten gerne præsentere dig for Joshua!” sagde han og så på hende.

Hun smilede lidt til Joshua. Sebastian så på ham ”joshua… det her er min veninde Jessica.. det er hende der har givet mig den der film” grinte han lidt. Jessica gik over til Joshua ”hej!... sorry jeg ved godt jeg kan være temmelig frembrussende og nærgående overfor sebastian” sagde hun med et roligt smil.
Hun så på Sebastian ”når men… hvad… hvad er der så mellem jer to?” spurgte hun med et roligt smil.

Sebastian så på Joshua ”tja… det ved vi ikke helt endnu, men i hvert fald noget dejligt” sagde han, og rakte hen, og tog joshuas hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 13 Feb 2016 - 10:42

Joshua lignede mest af alt et barn som så hvordan hans yndlings bamse blev hapset af en anden. Han stirrede på hende med et blik som tydeligt vidste ubehag.
Dog blødte han lidt op, imod hans vilje, da han hørte at det var hans veninde.

”Hey.” Sagde han bare og greb blidt Sebastians hånd tilbage igen imens han hoppede ned fra stolen og gik tæt ind imod ham, så han kunne ligge hovedet imod hans skulder.

Han vidste ikke helt hvordan han havde det med at hun var så nærgående på Sebastian, han skulle nok bare lige vænne sig til det. Ellers var det også fordi han vidste at Sebastian endnu ikke var hans kæreste. De flirtede jo bare indtil videre, med forelskelse, så han kunne endnu ikke sige at Seb var hans.

”Jeg skal nok lave maden færdig, så kan i snakke lidt.” Sagde han lavt og smuttede ud i køkkenet, hvor han hurtigt begyndte at lave maden færdig. Han kunne godt finde ud af at lave mad, dog gjorde han det virkelig sjældent, men han havde taget nogle kokke kurser igennem årene.

Katten som var blevet ret vild med ham, lå hen over hans skuldre og bag hans nakke imens han rodet rundt med de sidste ting til maden.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 16 Feb 2016 - 12:52

Sebastian så lidt efter ham da han gik ud i køkkenet. Han kunne tydeligt fornemme at der var noget alt. Han så på Jessica, og hun smilede lidt undskyldende "sorry!... jeg ville have spurgt om du ville med i centeret senere.. men.. du har vidst andet at lave" det sidste grinte hun lidt
"Ja.. Joshua er her nogle dage, så jeg vil gerne være sammen med ham så længe vi nu kan" sagde hun med et Roligt smil.


Jessica smilede bare til det "helt fair" grinte hun lidt. Hun valgte dog at gå ud i Køkkenet til Joshua "det var hyggeligt at hilse på dig Joshua!.. og undskyld min opførsel.. jeg har bare ikke set Sebastian med en "boende" før.." grinte hun lidt.
Hun sende ham et sødt smil "Men jeg håber på at se mere til dig!... og hvis Sebastian opføre sig dårligt så ringer du bare efter mig" drillede hun lidt, ingen hun vinkede til ham og smuttede ud af køkkenet.

Hun sagde farvel til Sebastian, og smuttede.
Sebastian kom ud i køkkenet. Han stillede sig bag Joshua, og lagde amene om ham, og kyssede ham mod bakken "du er virkelig sød når du er Jaloux" drillede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 16 Feb 2016 - 13:08

Joshua nikkede bare til hende imens han kæmpede imod hans dæmoniske side som blot ville flå hende i småstykker. Årh han ville aldrig ringe til hende, ALDRIG.

Da Sebastian kom ud igen, efter han havde hørt døren lukke. Mærkede han de varme arme omkring hans krop og hans smeltede næsten da han mærkede de dejlige kys imod hans nakke. Dog gik hans pis i kog igen, da han hørte hvad Sebastian snakkede om.

Hans hale skød op fra hans bukser, bevægede sig rundt og smækkede Sebastian hårdt bagi, inden han vente sig rundt og kiggede op på ham. Hans hale piskede hidsigt rundt bag ham, lige før den ødelagde og væltede maden på gulvet.

”Sød?.. SØD?!” Skreg han vredt og surmulede utrolig meget imens han kiggede væk. Ja han var en jaloux typen, meget jaloux..

Dog bevægede han sig ikke væk, han blev ståede i Sebastians arme, imens han hale tydeligt vidste hans humør lige nu.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 16 Feb 2016 - 13:24

Sebastian mærkede slaget fra Joshuas hale ”Auv..” grinte han lidt. Han så på Joshua da han vende sig, og kunne se hvor sur han var. Og hvor Jaloux han var.
Han hørte ham skrige op, og det der utroligt surmulende ansigt.
Sebastian prøvede virkelig at lade vær, men kunne ikke holde længere, han grinte lidt højt af Joshua, og måtte næsten tørre en tåre væk fordi han havde grint sådan.

Han så på Joshua ”ja.. du er virkelig sød.. hvis ikke vi heller skulle kalde det nuttet” grinte han lidt.
Han trak Joshua mere ind til sig. ”hørte du ikke hvad hun sagde… hun har aldrig set mig med en partner før! Og jeg har kendt hende i snart 15 år” sagde han med et smil.

Han smilede lidt smøret ”desuden… selv HVIS jeg skulle have lyst til at være sammen med hende, så kommer der ikke noget ud af det” sagde han bare. Han kyssede Joshua en enkelt gang ”er du klar over du bliver så Jaloux og tøsesur over at jeg har en lesbisk veninde?” sagde han og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 16 Feb 2016 - 13:30

Joshua kiggede overrasket op på ham imens han hørte at hun var lesbisk. Han rødmede meget over kiggede lidt ned, pludselig meget forlegen over ham selv. Dog ville han ikke give efter. Han skød hans underlæbe lidt ud og surmulede endnu mere.

”Ja.. Uhm.. Det.. Ugh..” Mumlede han lidt imens han gemte hans ansigt i Sebastians skulder. Hans hale slappede lidt mere af, dog var hans bukser trukket lidt ned, for at den skulle have plads.

”Jeg har lavet maden færdig..” Mumlede han lidt, mest for at skifte emne. Hvorfor blev hans så forlegen? Det var jo ikke hans skyld at hun virkede som en trussel? Han kunne jo bare sige til hans venner at de skulle skrive først?! Hvorfor fik Sebastian ham til at føle så meget?

Han lagde hans arme lidt mere rundt om ham imens han kiggede lidt ned og gemte sig væk i hans favn. Dog bevægede hans hale sig op og prikkede Sebastian lidt på kinden, bare for at drille.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 16 Feb 2016 - 19:07

Han så godt hvordan det lidt gik op for Joshua at han måske havde overreageret. Men også hvordan han surmulede endnu mere. Han smilede lidt over det. Hold kæft hvor var han lækker, og mega nuttet når han gjorde det der. Og når han var så Jaloux. Han hørte hvad han sagde med maden. Sebastian slukkede blusset, og satte maden hen på et koldt ret hurtigt.
”fuck maden…” sagde han med en dyb tone, og tog fat under Joshuas lår, og løftede ham op så han havde et ben på hver side af ham. Han bar ham over til spiseøen der var bag dem, og satte ham op på inden han fangede hans læber.

Tænk at Joshua var blevet så Jaloux! Han kunne ikke lade vær med at smile over det, og han kunne da slet ikke lade vær med at blive opstemt af det der nuttede fjæs han kom med. Han trak Joshua hen mod sig, så han sad helt op af ham på bordet, mens han selv stod på gulvet. Han kyssede Joshua ned af halsen, og lod hans hænder glide op under trøjen. Det var tydeligt at mærke på ham hvor opstemt han var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 16 Feb 2016 - 19:23

Joshua kiggede lidt forvirret op på ham, da han hørte hvad han sagde og kom med en ret overrasket lyd, da han blev hevet op af Sebastian, han knurrede lidt irriteret på ham, mest fordi han så gerne ville blive ved med at være sur på ham! Der var jo kommet en anden pige ind, som han ikke kendte!!

Men det var så svært at være sur på ham, han kunne næsten ikke være det og han lagde hans arme rundt om hans nakke, da han blev båret over på det andet bord.
Han knurrede lidt igen, og kiggede op på Sebastian.

”Jeg er sur på d-..” Mere nåede han ikke at sige, før han blev kysset af ham og han blødte lidt op, dog kæmpede han lidt imod hans hænder og greb dem imens han peb svagt.

Dog var der en ting ved hans krop, som forrådte ham helt, hans manddom. Den stod stift og hårdt i hans bukser lige nu, som blev presset op af Sebastians mave.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 16 Feb 2016 - 19:47

Han kunne godt mærke på ham at han stadig ikke var helt tilfreds. Han kunne nu også godt forstå ham. Det var de færreste der syntes om at deres partner havde en pige ven. Men i deres tilfælde ville en dreng vel udgøre det samme?

Han kyssede Joshua lidt, og så, så på ham og nussede ham på kinden ”Der er virkelig intet mellem os.. og det har der heller aldrig været.. ellers havde jeg nok heller ikke været venner med hende” sagde han roligt ” men du må undskyld.. jeg skulle have sagt det med det samme, men jeg regnede ikke med at det betød så meget for dig” sagde han stille.

Han kyssede Joshua lidt igen. ”kan du tilgive mig?...jeg har virkelig ikke lyst til at være uvenner” sagde han stille og krammede Joshua lidt. Det var alt for tideligt hvis de skulle til at have deres første skænderi. Det havde han slet ikke lyst til overhoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 16 Feb 2016 - 19:53

Joshua blev meget overrasket over hans tale og han sad lidt og kiggede på ham imens han smilte lidt. Josh lukkede hans øjne lidt imens han blev krammet af Sebastian og han kunne ikke lade vær med at forvandle sig.

Pludselig sad den lille vanddæmon foran ham, med de store horn, de lange hører, halen, vingerne, det lange blå hår, skællet, finerne og de utrolig store blå og sorte øjne, som fyldte næsten hele hans lille hoved.

”Ligner jeg en som er sur?” Spurgte han og hans lidt skarpe tænder blev vidst imens han rødmede og kiggede lidt ned. Han var ikke sur, mere. Han kunne ikke være det i ret lang tid og lige nu ønskede han blot at Sebastian tog ham i sine arme.

”Skal vi ikke se en film? Ligge på sofaen med dine katte og hygge?” Spurgte han blidt og kiggede, meget bedende op på Sebastian imens hans vinger dirrede lidt bag ham, utrolig ivrig.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 16 Feb 2016 - 20:14

Han mærkede tydeligt hvordan Joshua forvandlede sig imens de krammede, og han smilede bare lidt over det. Han så på ham da han spurgte om han så sur ud. Han rystede på hovedet. "nej... du ser dejlig ud" sagde han med et varmt smil.

Han grinte lidt af det Joshua spurgte om. "jo lad os det.. så kan vi bare tage en tellarken mad med hen til TVet" sagde han og kyssede Joshua en enkelt gang. Han flyttede og gik over for at tage 2 tallerkner til dem og øse mad op på.


Han kom over i sofaen med dem, og rakte den ene til Joshua med bestik til. Han så lidt på Joshua med et smil "hvad har du lyst til at se?" spurgte han med et roligt smil. Han gav Joshua fjernbetjening "jeg har netflix så du kan bare kigge den igennem" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tirs 16 Feb 2016 - 20:18

Joshua hoppede elegant ned fra bordet og trak hans vinger ind på vejen, så de ikke fyldte så meget. De havde heldigvis ikke ødelagt Sebastians trøje, men derimod haft plads inden under til at være foldet.

Hans hale piskede glad rundt på vejen da han slog sig ned i sofaen og tog imod madet, da Sebastian kom ned. Han satte tallerken på hans skød imens han valgte en film. Det var en romantisk film med to drenge og han kiggede legende op på Sebastian imens han satte sig tilrette, med benene oppe og spiste imens han lænede sig lidt op af ham.

Det var hyggeligt dette! Hans katte var hoppet op og lå på både armlænd og ryggen af sofaen, for at de også kunne få lidt plads.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 18 Feb 2016 - 17:37

Han måtte indrømme at dette var virkelig hyggeligt! Han havde aldrig haft en med hjemme som han havde lavet sådan noget med. Den eneste han kunne tænke på at gøre det her med ud over Joshua var Vanessa… men det var så uskyldigt som det overhoved kunne blive, det lo begge i sofaen, med hovedet i hver sin ende, eller også lå den ene på den ene side, og den anden på den anden side.

Men med Joshua ville han gerne sidde så tæt som muligt på ham. Han smilede da Joshua tog imod maden, og begynde selv at spise. Han fulgte kun halvt med i filmen! Han tog sig selv i flere gange at betragtede Joshua. Han var virkelig dejlig, både at se på, men også bare at være i nærheden af. Han betragtede ham mens de spiste.

Da han var færdig satte han tallerkenen på sofabordet og lænede sig tilbage. Han sad lidt bare og så filmen, men betragtede Joshua en gang i mellem, indtil det blev for meget for ham.
Han tog Joshuas tellarken, og satte de på sofabordet. Han lagde en hænd mod Joshuas kind, og kyssede ham sultent. Han skubbede ham ned i sofaen, og lagde sig ind over ham, og begynde at kysse ham ned af halsen og kørte sin hånd op under hans bluse.

Hans vejrtrækning var allerede tung, for han var allerede opstemt. ”kan vi ikke bare glemme min regl?” spurgte han mod hans hals.
Han vidste godt at han selv havde sagt at de skulle vente, men han var ikke sikker på at han kunne vente mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 18 Feb 2016 - 20:45

Imens filmen kørte hen over skærmen, sad Joshua bare og spiste langsomt, han nød at nyde maden meget og mange folk synes ofte at han spiste aaaalt for langsomt.
Men han kunne godt lide at gøre det! At smage alle de forskellige smage! Det hele var pragtfuldt i hans verden, siden han havde fået en fysisk form og kunne spise! Joshua lod slet ikke mærke til hvordan Sebastian kiggede på ham, han var alt for opslugt af hans mad og filmen lige nu, mest fordi han så sjældent havde set en film..

Dog blev han meget overrasket da hans mad pludselig blev taget fra ham, han mærkede den varme hånd imens hans kind og det hede kys væltede ind over ham.
Han hev efter vejret og slyngede hans arme omkring Sebastians nakke imens han blev skubbet ned i sofaen og han grinte blidt imens hans læber og lod hans hale glide rundt og skubbede Sebastians bluse lidt op. Mmmh.. Hans læber og mund smagte så lækkert!

”Hmm?!” Kom da fra ham da han hørte hvad Sebastian sagde og et rødt skær spredte sig hen over hans blege kinder og skæl. Hans lange ører lagde sig genert ned og han mærkede hvordan hans horn skrabte hen over hans sofa, da de varmen hænder angreb hans slanke og bløde mave.

”Jo.. Lad os..” Fik han fremstammet imens han vred sig lidt under ham.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 13 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum