Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Night of Helix - DuChance XXX

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Tirs 20 Mar 2018 - 21:00

Det lod heldigvis til at han fik den reaktion han egentlig håbede på ved det specielle kærtegn og hendes vidunderlige støn var et vidunderligt vidne på hvor intenst det var. Egentlig havde han ikke lyst til det skulle slutte men lidenskaben var jo tydelig og det var jo klart hvordan de begge to blev mere følsomme.

Så da hendes næste orgasme ramte og hun strammede så klart omkring ham, kunne han heller ikke holde et dybt suk tilbage og lagde ligeledes armene om hende som hun holdt om ham. Det tog heller ikke mange sekunder efter hun havde sagt hvordan hun ikke kunne holde til mere at hun ville kunne mærke hvordan hans forløsning også ramte ham. Hun ville kunne mærke en pulseren fra hans lem og hvordan hans muskler nærmest sitrede samt gløden i hans øjne var tydelig. Så ganske roligt stoppede han stødene igen og lod hende få vejret imens han eget hjerte hamrede afsted. "Marcella...... Det var......" Det skete ikke så tit at Alain manglede ord men der gjorde han
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Tirs 20 Mar 2018 - 21:28

Da det var han lagde armene mere om hende, kunne hun ikke undgå at give et lille smil fra sig, før hun mærkede sig selv få orgasme og hvordan hun strammede om Alain´s hårde lem, der var dybt inde i hende og kort efter, kunne hun da heller ikke undgå at mærke, hvordan hans lem pulserede inde i hende, før hun mærkede en trykkende følelse i sit underliv, dog var hun helt sikker på, at det havde føltes vidunderligt, at blive fyldt op af Alain, men eftersom hun ikke havde fået gjort, så hun kunne være på en form for prævention, så var dette ikke en mulighed. Hun var ret ny i sit arbejde, så det var ikke fordi hun havde troet at hun ville få brug for det, før nu. Hun betragtede Alain med et blid smil og kyssede hans dejlige læber, før han stoppede med at støde op i hende... og lod hende få vejret, mens hun kunne mærke hans hjerte der bankede mod hendes bryst.

Da han sagde hendes navn, smilede hun over sine læber og betragtede hans smukke ansigt, inden hun strøg ham blidt over panden og mærkede sveden, dog var hun ligeglad. " Det var vidunderligt ". Hun omfavnede ham og kyssede ham lidenskabeligt på læberne og gav et lille klage støn fra sig, da hun kom til at bevæge sig, med ham inde i sig. Forsigtigt gled hun af ham, før hun satte sig på kanten af sengen og pustede en smule forpustet ud, inden hun blidt lod sig rejse op og gik hen til baren og tog noget vand og isterninger. Hun gik hen til Alain med et glas og rakte ham det, før hun strøg noget af sit blonde hår væk, inden hun smilede blidt og spurgte " Er du okay? ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Tirs 20 Mar 2018 - 21:32

Han så brændende intenst i hendes øjne ved hendes ord inden han selv sagde: "Det var det..... Utrolig meget....." Så gengældte han hendes dejlige kys og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet ved hendes lille støn da han jo godt var klar over hvor følsom hun var blevet. Det havde hendes krop jo så tydeligt fortalt.
Da hun så gled af ham og rejste sig, rejste han sig selv hurtigt og elegant inden kondomet blev fjernet og forsvandt på samme måde som den lap papir gjorde. Så tog han gladeligt imod vandet og tog en tår inden han svarede hende: "Jeg har det fint......"
Så kørte han hånden gennem sit hår og smilede forførende inden han fik en pludselig idé. "Marcella jeg fik en idé..... Jeg ved du har.... En samtale i morgen.... Men kunne du ikke tænke dig at overnatte hos mig?...."
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Ons 21 Mar 2018 - 19:05

Hun så forsigtigt mod Alain, da det var han spurgte hende om hun ville overnatte hjemme ved ham. Hun hævede det ene bryn en lille smule, før hun spurgte " Har du et badekar? ". Hun grinte og smilede forsigtigt, i det hun sagde " Fordi jeg kunne virkelig godt bruge et bad ".

Hun var dog lidt nervøs angående, at tag hjem til Alain, men så igen.. det var ikke nervøs på en dårlig måde, mere den gode måde, som sommerfugle i maven og følelsen af glæde der steg op. Hun nikkede forsigtigt og sagde " Ja, det vil jeg rigtig gerne Alain ". Hun smilede blidt til ham og lænede sig forsigtigt frem, før hun stjal et kys fra hans dejlige læber, inden hun trak sig tilbage og slappede af. Hun kunne mærke hvordan hele hendes krop stadig sitrede. Hun kunne godt se sig selv, lægge hjemme ved Alain og nyde hans selskab og vågne op i hans seng, til hans flotte ansigt. Tankerne kørte en lille smule rundt og hun kunne ikke lade vær med at tænke på hvordan hans sovende ansigt mon så ud for en stund, hvordan han ville lyde og hvordan det ville være at sove tæt op af ham.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Ons 21 Mar 2018 - 19:50

Han grinede varmt inden han kiggede ned af sig selv hvorefter han strøg hendes kind ganske blidt. "Det har jeg ja... Og det er stort nok til du kan have mig med hvis du vil...... Ja det var en varm omgang...."

Han kunne næsten læse i hendes øjne at hun var nervøs men han kunne heller ikke spore nogen dårlig nervøsitet. Dog havde han en idé om der var noget hun ikke fortalte ham men det måtte de jo tage når den tid kom. "Dejligt..... Det håbede jeg du ville sige..... Tror også jeg har noget du kan sove i hvis ikke du vil sove som du er nu..." De sidste ord var med en kraftig drilsk undertone. Han havde ganske vist ikke regnet med at aftenen ville komme til at ske som den gjorde nu men det var absolut noget han glædede sig meget over. Hurtigt trak han hende ind til endnu et kys inden han nærmest hviskede forførende: "Vi kan tage afsted når du vil..... Marcella....."
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 21:14

Hun kunne ikke lade vær med at lade et lille grin undslippe hendes læber, da det var at han sagde, at det skam var stort nok til vis hun også gerne ville have ham med. Selvfølgelig skulle ham med, vis det endelig var at de skulle tage et bad, hvilket hun var ret så sikker på, at de begge godt kunne bruge på dette tidspunkt. Et lille smil gled frem over hendes læber, mens hun studerede Alain´s ansigt en smule, før hendes øjne vandrede hen over hans krop, inden han sagde at han havde noget hun kunne sove i, vis hun ikke ville sove som hun var nu. " jeg har det okay med at sove nøgen nær dig.. ". hun gav et lille smil fra sig, før hun mærkede hvordan hans arm tog om hende, inden hun mærkede endnu et silkeblødt kys på sine læber, før han slap hende og hviskede forførende i hendes øre. Hun rødmede svagt hen over sine kinder og så på ham med et nænsomt blik, før hun forsigtigt strøg en hårlok væk fra hans svedige kind, sved hun havde været skyld i, var der til at starte med, eftersom hun havde klamret sig til ham, inden de begge kom.

" Lad os bare tag afsted nu Alain ". Hun rejste sig forsigtigt op og gik hen og iførte sig sine trusser, før hun tog sine bukser på. Hun kunne godt mærke en lille stikkende smerte oppe i maven, fra da han havde stødt dybt op i hende, men det var ikke noget hun ikke kunne leve med. Hun så forsigtigt hen mod ham, med et blid smil, inden hun satte sit hår op i en stram hestehale igen og gik hen og samlede sin ødelagte bh op. " Du godt klar over, at du skylder mig en ny bh, ikke også? ". hun grinte sødt og så mod Alain, mens hun holde den ødelagte bh, inden hun smed den hen på sengen, før hun strakte sig en smule og gik hen og sagde " Din skjorte, den snupper jeg ". Hun tog den op og iførte sig den. Den var alt for stor til hende, undtagen rundt om bryst området, der passede den næsten. Hun knappede den blidt i, før hun rettede en smule på ærmerne og foldede dem op, inden hun så mod Alain med de krystal blå øjne, der næsten så helt grå ud, i lyset fra rummet af. " Er du klar ? ". Hun tog sine stiletter på, hvorefter hun forsigtigt mærkede efter ved halsen. Bidemærkerne kunne være en hindring og ville sikkert også earne hende noget scolding fra hendes ma´am.. men det måtte være som det var, heldigt for hende, så havde Alain ikke ødelagt hendes salg yderligere, med mærker eller noget. Da hun var klar, stod hun blot og så afventende på Alain, mens hun ventede på at følge ham.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Tors 22 Mar 2018 - 21:39

Han blinkede forførende til hende som hun nævnte hvordan hun gerne ville sove nøgen hos ham, det håbede han også på hun ville sige jo. Diskret gav han hendes balde et klem inden han så sagde: "Det vil jeg elske..... Så vil jeg se om jeg kan undgå at være pilfinger... Men jeg kan ikke love noget.... " De havde ganske rigtigt brug for et bad begge to, de havde jo også brugt en del tid med noget så intenst. Selv gik han hen og tog sit tøj på men lod skjorten være.
Dog lagde han ikke skjul på at han nød synet og han fjernede da heller ikke sit blik fra hende på noget tidspunkt.

Han grinede varmt inden han sagde: "Jeg skal nok købe dig en ny..... En jeg kan lide at se dig i...." Selvfølgelig var tonen drilsk men der var ingen tvivl om han mente det. Da han havde stort set det hele på, tog han sin blazer på udover så der stadig var udsigt til hans bare overkrop hvorefter han lagde armen om hende. "Klar....." Døren blev låst op hvorefter han gik ud til bilen sammen med hende. Selvom de tiltrak mange blikke på vej ud, så han stadig stolt og dragende med blikket mest mod hende. Ude ved bilen åbnede han døren for hende men stod så hun skulle meget tæt på ham for at sætte sig ind. "Lad os....."
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 21:50

Hun kunne ikke lade vær med at ryste en smule på hovedet, mens hun grinte svagt af Alain, da det var han sagde at han ville købe en ny til hende, men at det ville være en han kunne lide at se hende i. " Så du kan måske ikke lide den jeg havde på? ". Hun grinte drilsk og rakte tunge til ham, i det hun sagde " jeg driller bare ". Hun så kort mod ham, da han gik hen til hende og lagde armen om hende, i det han sagde klar. Hun rettede en sidste gang på skjorten, så det lignede en hun med vilje havde taget på, samt det lettere uglede hår, var sat op i en hestehale, så det ikke kunne ses, at det uglede ikke var meningen. Hun var ret flov ved at forlade hotellet, som det at de faktisk havde haft noget inde på værelset. Hun rystede dog en smule på hovedet af sig selv, i det hun grinte let og smilede, da hun så op mod Alain igen.

Da de kom udenfor, gik hun hen til bilen med ham og satte sig ind, efter han havde åbnet døren for hende. Hun så flovt mod Alain, eftersom han stod ret så tæt, så hun nærmest gned sig op af ham. Hun kunne ikke lade vær med at give ham et blidt puff, før hun sagde " Fylde dyr ". inden hun satte sig ind i bilen og tog selen hen over. Hun så forsigtigt mod ham og fulgte ham med øjnene, indtil han kom gående hen til sin bildør, før hun hurtigt lænede sig hen og låste døren direkte foran ham, før hun rakte tunge til ham og grinte. " Ups ". Hun smilede lettere flabet og vis han prøvede at låse op, ville hun blot låse den igen hurtigt, med ordene " Hvad er kodeordet? ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Tors 22 Mar 2018 - 22:07

Han kunne ikke lade være med at grine varmt af hendes kommentar inden han strøg hende let hen over brysterne uden på skjorten hvorefter han sagde: "Selvfølgelig kunne jeg det..... Men derfor er der vel ikke noget i vejen med at få en ny?....."
Stille kørte han hånden gennem håret inden de gik ud så det sad nogenlunde igen men det var også det. De mange blikke var jo ikke bebrejdende eller noget så derfor gjorde han heller ikke noget ved det.

Da hun så puffede til ham ude ved bilen, grinede han og strøg hendes kind. "Åh ja meget.... Det troede jeg du havde fundet ud af....." Han kunne heller ikke lade være med at ryste lidt på hovedet med et lokkende smil som hun låste døren og spurgte efter et kodeord. Så kiggede han eftertænksomt på hende og sagde: "Du får et meget stort kys eller endnu mere hvis du lukker mig ind?..... Du er fortryllende smuk Marcella......"
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 22:27

Hun satte sig tilbage i passager sædet og så afventende på Alain, mens hun havde et stort smil hen over sine læber, som afventede hun at høre noget fra ham, noget specielt. Da han begyndte at lokke og sige smukke ting til hende, kunne hun dog ikke lade vær med at grine en lille smule, før hun lænede sig hen og låste op for ham, inden hun trak sig tilbage til sædet, eftersom solene var lettere i vejen, for at hun kunne holde til at læne sig frem i for lang tid af gangen.

" Hvor er du sød Alain, og sikke søde ord du kan komme med ". Hun grinte sødt og kyssede ham blidt på kinden da det var han endelig fik sig sat ind, før hun lænede sig tilbage og tændte hans radio. Hun nød at sidde i hans bil og slappe af, samt hun tog også sine fødder op, før hun så en smule mod Alain og gav et lille blid smil fra sig. " Så Alain.. ". Hun tøvede en lille smule, før hun fortsatte " Jeg er faktisk virkelig ked af at jeg fik dig smidt ud og dit ry plettet... ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Tors 22 Mar 2018 - 22:36

Han kunne heller ikke lade være med at grine lidt som hun låste op for ham hvorefter han satte sig ind på førersædet. Dog lænede han sig hen til hende og kyssede hende lidenskabeligt inden han smilede varmt og satte sig til rette igen. Selen kom på og han startede roligt bilen imens han sagde: "Det kan jeg.... Men jeg siger dem kun når jeg mener dem..... Og du kan jo lide det siden du lukkede mig ind ikke sandt?"

Så trillede han stille afsted da hun så undskyldte for hvordan det var endt sidst. Roligt smilede han til hende og rakte over for at give hendes ben et varmt klem inden han sagde: "Det er sødt af dig du siger undskyld Marcella..... Sket er sket, lad det være i fortiden.... Jeg tilgiver dig uden tøven..... Jeg var sådan set heller ikke fair overfor dig.... Det undskylder jeg for......" Så drejede han af mod byens midte hvor hans lejlighed lå. "Og jeg brød mig ikke om jobbet alligevel.... Udover dig"
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 22:46

Hun så kort ned mod hans hånd, der klemte hendes lår blidt, før hun så forsigtigt op mod ham igen. Hun kunne ikke lade vær med at smile en lille smule over hans ord. Han var altid så blid overfor hende, samt hans ord gav hende altid en indre ro, som at han faktisk mente dem. Hun kunne dog godt komme i tvivl engang imellem, men det var yderst sjældent i Alain´s selskab. Da han nævnte at han ikke brød sig om jobbet, undtagen hende, kunne hun ikke lade vær med at grine en smule, i det hun sagde" Oh ja, sikke minder.. kan du huske dengang jeg sætte sprinklerne igang?, så vi endte med at skulle holde klassen udenfor? ". Hun vidste at skolen havde været rigtig tålmodig med hende, dog var det for det meste, fordi hun havde kunnet få forbi systemet og ikke havde været opdaget. Det slog hende pludseligt, at Alain sikkert ikke vidste, at hun havde været skyld i sprinklerne gik igang og brand alarmen.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Tors 22 Mar 2018 - 23:27

Han lyttede i første omgang ganske roligt til hendes ord, inden han så vendte et meget forførende og drilsk blik mod hende inden han sagde: "Jeg havde godt overvejet hvem der skulle en tur over knæet for det...... Men nu ved jeg det..... Så må det jo være dig......" Så slap han et roligt grin inden han så drejede af til en parkeringsplads ved bygningen hans lejlighed lå ved.
Så fik han parkeret og var hurtigt ude af bilen for at stå ved hendes dør så hun ikke bare kunne komme forbi ham. "Jeg tror der er en del historier fra skolen jeg mangler..... Men hvad er kodeordet for at komme forbi mig?....."
Han vidste jo udemærket godt at der var mange ting der var sket på skolen hun havde haft ngoet med at gøre, men hun var også dygtig så han kunne ikke bare anklage hende. Samt det gav jo anledning til en dristig leg mellem dem
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 23:36

Marcella grinte lystigt, da det var at Alain gav hende lidt igen, for at ha gjort det, men ligeså spillede med til hendes overraskelse. Hun var glad for at han var så frisk i det, samt hun var ligeså også glad for hans selskab. " Så det skal jeg hva?. jeg tog ikke dig som en der var into SM ". Hun grinte en smule og rakte tunge til ham, før hun så mod bygningen de holde ind ved. Da det var han trådte ud, skulle hun til at tag fat i håndtaget, inden hun opdagede han allerede stod der. Hun åbnede blidt døren, i det hun trådte ud, dog opdagede hun hurtigt, at han ikke havde tænkt sig at lade hende komme forbi ham. " Jah, der er nok et par historier heh ". Hun smilede drilsk og prøvede forsigtigt at træde til siden, men han ville ikke give sig. " Så det er sådan vi leger ". Hun trådte hen til ham, før hun lod sine arme glide om nakken af ham, inden hun kyssede ham lidenskabeligt på læberne, før hun forsigtigt skubbede ham blidt bagud, dog vis han valgte ikke at rør sig, ville hun blot fortsætte med at kysse ham lidenskabeligt, indtil hun ville slippe kysset og sige hans navn, med en sensuel undertone, samt den franske accent. " Alain DuChance... please vis mig op til dit hjem ". Hun lød næsten tiggende og bedende, i det hun sagde " Please ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Tors 22 Mar 2018 - 23:43

Han kunne heller ikke lade være med at grine som hun kommenterede hans drilleri. "Det kan da være jeg er..... Man ved aldrig hvilke tanker du kan give mig.... Så det kan sagtens være du ender over knæet en tur...."
Ganske rigtigt flyttede han sig ikke og nikkede så til hendes konstatering inden han sagde: "Det er nemlig lige præcis sådan vi leger....." Han gav sig ganske vist hen i det lidenskabelige kys og holdt armen fast om hende. Og da hun prøvede at skubbe ham væk, flyttede han sig heller ikke men fastholdt derimod det lækre kys.
Som hun spurgte så kælent og nærmest tiggende, så han meget intenst på hende inden han trak på smilebåndet og sagde: "Marcella..... Selvfølgelig vil jeg det.... Jeg vil hellere end gerne vise dig hele mit hjem....." Hans sydlandske accent var tydeligt og forførende som en respons på hendes lækre måde at spørge på. Så gik han hen til elevatoren med hende og gik ind hvor han stod med armen ved hendes hoved så hun var helt tæt på ham. "Det er sjette etage...... Vil du?...."
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 23:59

Hun ville intet ha imod det, dog var det ikke fordi hun havde prøvet det før, men en gang skulle være den første. Hun kunne ikke andet end at elske den lettere drilske og friske side som Alain viste, dog elskede hun også den blide og omsorgsfulde side, han havde vist hende. Da han tog en arm om hende og ikke rokkede sig ud af stedet, så hun ikke andre muligheder end at begynde at tigge lidt og bede ham pænt, hvilket hun da også endte med at gør og til hendes glæde, rykkede han sig endelig, så de kunne lukke døren efter dem og komme indenfor i varmen, eftersom kulden bed en smule. Hun elskede den forføriske tone han holde overfor hende og hun kunne ikke lade vær med at smile over hele ansigtet, som de gik hen til bygningen, før de kom indenfor og han stoppede op.

Hun så lettere nervøst på elevatoren, da det var hun gik indenfor i den med ham. Da han sagde det var sjette etage, så hun på ham med et nervøst smil, i det hun rakte ud og trykkede på knappen. Hun kunne mærke sin hånd ryste en lille smule, før hun lænede sig op mod ham, i det elevatoren gav sig en lille smule. Hun knugede sig blidt fast til ham og så forsigtigt ind mod ham, i det hun lukkede sine øjne for en kort stund, før hun sagde " Gud hvor jeg hader elevatorer.. ". Det var mere følelsen af at være spærret inde og så stolede hun heller ikke så meget igen, på det menneskelig teknologi. Det kunne nok være, at det var dejligt at ha en etage højt oppe, samt fantastisk udsigt, men det at skulle med elevator.. at være fanget og hvad vis den gik i stå eller faldt ned. Hun kunne ikke lade vær med at føle sig en lille smule panisk.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 0:06

Han smilede dragende men også varmt da hun så virkede nervøs. Da hun så puttede sig ind til ham og holdt om ham, lagde han sine arme beroligende om hende inden han sagde: "Havde jeg vidst du havde det sådan, havde vi taget trappen..... Men det er hurtigt overstået......"
For at hjælpe hende med at finde ro, sørgede han for at kunne se dybt i hendes øjne med et klart skær i hans isblå øjne. Lidt pludselig kyssede han hende lidenskabeligt igen imens han tog om hende tæt, og sådan blev han ved til elevatoren stoppede igen.
Langsomt stoppede han kysset men nappede hende ganske kort i læben inden han hviskede: "Så er vi her....."
Så gik han roligt med hende hen og fik låst op til en utrolig flot og moderne indrettet lejlighed. Derefter drejede han rundt mod hende og sagde: "Her er vi så..... Rundtur?"
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 0:19

Hun lukkede sine øjne, mens hun klamrede sig til Alain, mens hun lyttede til hans blide beroligende stemme, der prøvede at berolige hende. Da hun åbnede sine øjne, blev hun mødt af hans isblå øjne, der så ind i hendes gråblå glansfulde øjne, der bar en svag nervøsitet. Hun mærkede hvordan hans læber igen fangede hendes, i et hedt kys der fik det til at krible over det hele indeni hende. Da elevatoren så stoppede igen, mærkede hun det blide nap i sin underlæbe, før hun så på ham med længsels fulde øjne, inden han sagde at de var der. Hun fulgte med ham hen til døren, hvor han låste op. Hun trådte forsigtigt indenfor og så en smule rundt, mens hun kiggede skiftevist på ham og så rundt. " Ja, meget gerne ".

Hun tog forsigtigt sine stiletter af, før hun fulgte barfodet efter Alain, mens hun lod sine øjne sluge alt til sig. Hun havde aldrig rigtig været så højt oppe før. Hun var ikke den her vildt rige pige, samt hun kom heller ikke ligeså fra en alt for rig familie. Hun mindes stadig sine forældre og deres hus, men dette var helt anderledes. " Så hvor lang tid har du boet her.. og hvad gør du engang, når du.. vis du.. ikke ældes? ". Hun så forsigtigt mod Alain og afventede et svar.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 0:42

Som han kom ind sammen med hende , lod han hende først kigge lidt rundt inden han så lagde hånden meget lavt på hendes lænd inden han sagde: "Kom.... Så skal jeg vise dig det....."
Lejligheden havde en stor stue der var i forbindelse med et køkken med en kogeø med bordplade i mørk marmor. Så var der kontor, et lille galleri og selvfølgelig badeværelse og soveværelse. Badeværelset var i lys marmor med forgyldte vandhaner dog stadig så det så meget smagfuldt ud. Og bagerst var der et meget stort badekar med mulighed for at tænde for en jacuzzi-funktion.
Så var der soveværelset med en kæmpestor seng i smukt kirsebærtræ. Den var allerede redt op med flot sort silke.

Da hun så spurgte, vendte han sig mod hende og så hende i øjnene inden han sagde: "Jeg har vel boet her et par år eller noget i den stil..... Jeg ældes ikke.... Det er en af de største kendetegn ved hvad jeg er...."
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 0:50

Hun rødmede svagt ved hans berøring mod hendes lænd, før hun trådte med lidt mere ind i lejligheden. Hun betragtede den smukke kogeø, samt den måde det hele var sat op og sad sammen. Meget smukt. Hun kunne godt lide den stil som Alain allerede kørte. Meget stilful som ham selv. " Det virkelig smukt her, men er det ikke dyrt?. Hvad arbejder du med? ". Hun så undrende på ham og lagde hovedet en smule på skrå, før hun fulgte med ham hen til badeværelset. " Wauw! ". Hun trådte indenfor og kiggede en smule rundt, før hun drejede elegant rundt om sig selv, inden hun smilede til Alain og gik hen til ham og fulgte med ind til soveværelset. " Uh, sort silke, smukt! ". Hun gik hen og berørte det blidt, før hun vendte sig om mod ham og satte sig blidt på sengen. Da han så vendte sig mod hende og så hende i øjnene, kunne hun ikke andet end at smile blidt fra sig. " Aha.. så.. hvad var du nu helt præcist? ". Hun kiggede en smule rundt i rummet, før hun rejste sig op og gik forbi ham, inden hun gik hen til badeværelset og så sig en smule i spejlet, før hun sagde " Tænder du for badekaret? ". Hun ville nødig ende med at dreje den forkerte og spilde vand. Hun anede ikke hvor dyrt det var for ham at bo her, men hun kunne dog regne med at det kostede en del!.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 0:58

Han kiggede nærmest drilsk på hende som hun spurgte til hvad han lavede hvorefter han sagde: "Dyrt? Tjo det er det vel.... Jeg har solgt nogle af de genstande jeg har samlet op gennem mine mange år.... Så har jeg investeret dem.... Der udover så er jeg jo altså forfatter..... Selvom mine bøger giver en del ballade en gang imellem....."
Da hun så virkede nærmest fascineret over silken, kunne han heller ikke lade være med at drille lidt og sagde: "Det er det ja.... Bare tænk på at være viklet ind i det imens du ligger op af mig...." Han ville selv nyde det virkelig meget sammen med hende så selvfølgelig skulle der et lille drilleri til.
Så gik han ud på badeværelset sammen med hende og svarede på hendes spørgsmål imens han tændte for det varme vand og kom lækker sæbe i. "Immortalem.... Der er mange forklaringer på hvor sådan en kommer fra.... " Efter vandet var blevet tændt, kiggede han på hende i spejlet og tog så langsomt jakken af så hans overkrop igen var helt blottet
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 1:28

Hun lod sine krystal blå øjne, langsomt fange spejlbillede af Alain foran, da han lod sin jakke glide langsomt af, før hans ryg var helt blottet og ligeså foran. Hun kunne ikke andet end at smile over at se hans smukke spejlbillede, dog var der en ting indeni hende, der blev ved med at gnave løs i hende. Hun kunne ikke lade vær med at tænke på sin gæld, samt hvad Alain måske ville sige til hendes arbejde. Hun sukkede tungt, i det hun forsigtigt rejste sig op og begyndte så småt at smide hans skjorte, hvorefter hendes bukser og trusser fulgte med. Hun så forsigtigt hen mod Alain, blottet helt bar og nøgen bag ham, så han kunne se hende i spejlbilledet, dog ikke at det gjorde hende noget, fordi han havde jo set hende. Hun løsnede blidt elastikken, før hun lod det lange blonde hår glide ned om sine skuldre og dække for hendes bryster, inden hun så mod karret, der næsten var fyldt op.

Forsigtigt gik hun ned i det og lænede sig blidt bagud, før hun så hen mod Alain og spurgte tøvende " Ved du egentlig hvad klokken er? ". Hun kunne mærke at vandet sved en smule mod hendes skulder, samt hals hvor vampyren havde haft fat, da hun endelig lagde sig mere tilbage i karret, så vandet kunne omfavne hendes krop næsten helt. Hun var heldig at hun ikke var forfærdelig høj. " Alain.. kommer du nogensinde på nogle af bordellerne.. her i byen egentlig eller har prøvet noget ligenen? ". Hun så afventende på ham og spurgte forsigtigt " Hvad syntes du egentlig om kvinder, der prostituerer dem selv? ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 1:37

Som karret var fyldt tilpas meget op, slukkede han for vandet men kunne slet ikke få øjnene fra hende. Hun var så utrolig smuk og det kunne ses på hende hvordan hun var mere tryg ved ham. Hendes krop var så utrolig smuk hvilket kunne ses i hans øjne. Da hun så satte sig ned i det varme vand, kiggede han kort på sit ur og sagde: "Den er omkring 02:30......"

Derefter tog han det sidste af sit tøj af og lod hende kort se på ham, inden han så satte sig ned i karret overfor hende med et meget varmt og dragende blik. Ved hendes spørgsmål, så han kort eftertænksom ud inden han nussede hende blidt på benet og svarede: "Jeg har prøvet det for lang tid tilbage i England... Men ikke her..... Hvad jeg synes om dem? Det afhænger af omstændighederne...... Det er jo ikke alle kvinder der har valgt det, nogen er på den ene eller anden måde blevet tvunget til det...." Hendes spørgsmål svarede nærmest på hvad det var han havde mistænkt men han ville heller ikke bare sige det direkte. Men han ville dog spørge: "Noget siger mig der er noget du ikke har fortalt mig...... Ellers ville du ikke have spurgt.... Må jeg høre?......" Han smilede varmt og hans stemme var blød og rolig
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 2:42

Hun rødmede svagt, da hun så hvor åbentlyst Alain gjorde det for hende, til at kunne se hver aspekt af hans flotte muskuløse og maskuline krop. Hun så flovt væk, dog ikke fordi han ikke var fantastisk at betragte men fordi at hun følte sig ikke helt hjemme. Det var sådan en mærkelig følelse, at være foran Alain. Han gjorde hende helt sårbar og fjoget til et punkt, hvor hun ikke rigtig kunne kontrollere hendes følelser eller reaktioner, på de forskellige ting. Hun var altid så rapkæftet og folk kunne bare komme an, men med Alain nu.. det var noget helt andet. Hun gav et lille forsigtigt smil fra sig, i det hun tænkte kort på klokken. Hun skulle arbejde fra 7 af, samt skulle være der præcis kl 7, ellers vidste hun at Artair ville komme efter hende og hun kunne ikke forstille sig, hvad han ville gør ved hende, når først han fik sine klør i hende. Hun gøs let ved tanken, før hun forsigtigt så mod Alain, da han nussede hendes ben, inden han svarede.

Da han sagde til hende, hvad hans mening var og at han havde prøvet det, nikkede hun forsigtigt. Hun havde dog ikke regnet med, at han direkte ville spørge hende bagefter, om der var noget hun ville fortælle ham, blot med hans ord. Hun så en smule ned, før hun forsigtigt lod sig synke ned under vandets overflade, dog inden lukkede hun sine øjne og smilede falsk. Da hun kom ned under vandet, kunne hun hverken høre andet end den dejlige bølgende lyd fra overfladen, samt hvordan stilheden spredte sig rundt om hende. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forklar Alain det, samt hvad vis han syntes at hun var ulækker??.. Hun kunne ikke rigtig holde den tanke ud.. at vis han blev stødt over det.. men det var hendes arbejde... Hun mindes tanken om dengang Artair tog hende.. dengang han dukkede op og hev hende med. Han havde ikke direkte truet hende til at sælge sig selv, men hun havde ikke set nogen anden udvej. Hun gled forsigtigt op fra vandets overflade, i det hendes mascara havde lavet smukke sorte striber ned af hendes kind, før hun flovt så mod Alain, men med et skamfuldt blik. " Der.. er intet.. ". Hun var ikke klar til at fortælle ham det, ikke lige nu.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 4 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 3:21

Den måde hun reagerede på inden hun dykkede samt den måde hun var da hun kom op på, sagde nærmest det hele. Et eller andet sted kunne han regne ud det var noget med den slags men han ville heller ikke bare sige det. Så i stedet for at grave i det lige der, besluttede han sig for at gøre hende mere tryg ved hele situationen. Eller i hvertfald prøve på det.
Så da hun sagde det på den måde, smilede han dragende og varmt til hende inden han satte sig lidt tættere på hende inden han sagde: "Det er okay.... Du skal ikke fortælle mig noget du ikke vil.... Men du skal vide at ligemeget hvad så vil jeg ikke se anderledes på dig end jeg gør lige nu... "
Roligt rakte han hen til hende og strøg lidt af den løbende mascara væk fra hendes øjne inden han så satte sig til rette igen og gestikulerede med en lokkende finger.
"Vil du ikke sidde lidt op af mig?..... Jeg bider ikke.... Måske...." Tonelejet var ganske vist drilsk men han ville heller ikke lægge mere pres på hende end højest nødvendigt
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum