Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Keep out the nightmares! - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Keep out the nightmares!

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 31 Maj 2018 - 18:14

Han elskede deres nærhed når de var sådan, han elskede et hvert sekund han kunne få sammen med hende. Dog gik der ikke længe inden han kunne mærke på hende at hendes tanker endnu en gang begyndte at overvælde hende.
Han kunne godt mærke at hun blev utryg ved situationen og dybest set var hun nok heller ikke klar til at tage det næste skridt med ham. Men han havde svoret ved hende at han ville være der ligemeget hvad og den slags skete når det skulle ske og hun var helt klar. Ikke et sekund før.

Selvfølgelig ville hun ikke gøre det ved ham igen, det var han fuldt ud klar over. Men han var også meget bevidst om at hun ikke gjorde det for at såre ham, så derfor blev han heller ikke såret af det. Som hun rejste sig op, rejste han sig ligeledes op i en elegant bevægelse
"Jeg forstår.... Det er helt ok...."

Han var jo godt klar over det var en undskyldning hun prøvede at komme med, men han var også godt klar over hvad det var det handlede om. Et eller andet sted vidste han godt at hun ikke mente hun var hvad han ville få brug for men det var hun! Han havde alle dage valgt for sig selv selvom så mange havde forsøgt at fortælle ham andet. Og han ville holde sit løfte til hende, koste hvad det ville.
Det var vigtigt for hende at komme i sikkerhed så derfor ville han også hjælpe hende. Da hun så undskyldte og gik mod parkens udgang var han hurtigt henne og efter en dyb indånding samlede han korset op for derefter at skynde sig ind foran hende. Hurtigt lagde han korset i hendes hånd og så dybt i hendes øjne.

"Amy hør på mig!..... Det er helt okay.... Du skal ikke noget du ikke vil, før du vil det.... Skal jeg hjælpe dig hjem?.... Det skal nok gå..." Hans blik var meget beslutsomt og det at han havde samlet det kors op for hende viste hvor beslutsom han var
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 31 Maj 2018 - 18:55

Han rejste sig op og hun kiggede kort på ham, hendes hjerte hamrede og hun kæmpede med de minder som prøvede at danne sig for hendes indre øje og hun prøvede at bekæmpe dem, hun kæmpede for ikke at skrige af smerte – hun ønskede ikke at være her, men hun ønskede ikke at forlade ham. Hun ville være sammen med ham, hun ville tage det skridt, hun nød hans samvær. Han var så forstående og hun kiggede bare på ham, smerten stod malet i hendes øjne og hendes ansigt.

”nej det er ikke i orden!”

Hendes stemme var nærmest snerrende og hun kunne mærke hun var ved at miste overtaget. Han nærmede sig hende og hun vidste at han ville gøre alt for at være tæt på hende, trøste hende og fortælle hende at det hele var i orden, men det er overhovedet ikke i orden – hun kunne ikke tillade sig at behandle ham sådan. Minderne om smerten dansede i hende og hun mærkede smerten hele vejen ned igennem ryggen. Hendes hjerte hamrede, men denne gang af både frygt og smerte. Hun fornemmede kun at noget nærmede sig, men hun kunne ikke mærke hvem, hun kunne ikke se hvem. Hun plantede to hænder i brystet på ham og skubbede ham så hårdt hun kunne

”neeej bliv væk!”

Hendes ord var snerrende, skræmt og gennemvædet med smerte. Et kort og hjerteskærende skrig forlod hende, da det for hende føltes som om pisken på ny smældede over hendes ryg. Hun buede ryggen og smerten stod malet på hende. Hun mærkede noget røre ved hendes hånd og hun kiggede ned, korset.. Hun vendte tilbage til virkeligheden og kiggede lidt uvirkelig på det lille sølvkors i hendes hånd, hvor var det kommet fra. Hun kiggede op og så på Caine – havde han? Nu havde hun også fysisk skadet ham .. hun stod som forstenet og kiggede på ham. Hans stemme trængte igennem den sidste del af mindet og hun vågnede lidt op og blev sig selv. Hun kiggede imod ham, han havde taget en smerte for hende som hun vidste var ulidelig, det havde han sagt til hende. Han tvivlede på at hun havde lyst og hun rystede på hovedet.

”minderne stopper mig, det er ikke mit sind og det er ikke min krop… ”

Hun var afkræftet og hørte kun halvt at han havde spurgt om hun skulle hjælpes hjem. Hun stod lidt som forstenet og følte egentlig at hun kunne falde om når som helst. Hendes øjne faldt så nærmest helt fortabte over på ham – han burde gå.. hun … vidste ikke hvad hun lige skulle gøre.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 31 Maj 2018 - 19:06

Smerterne fra hendes minder lod til at boble op til overfladen endnu mere og han kunne godt se at hun blev mere og mere overvældet. Det var også en af de ting der gjorde at han måtte bevise endnu mere at han var kommet for at blive. Hun skulle have noget stabilt i hendes liv, et sikkert sted, et sted hvor hun kunne føle tryghed. Det var meget nemmere sagt end gjort selvfølgelig men Caine var en meget stædig mand.

"Jo det er! Det er ikke et valg du selv har truffet!"

Hans stemme var lige så bestemt som den kunne være varm, men det var også nødvendigt for at trænge igennem til hende når det blev så meget.
Han kunne ikke se minderne hun oplevede men det var noget utrolig stærkt der havde sat sig i hende. Selvom hun skubbede ham så rykkede han sig nærmest ikke, han var stålsat i at hjælpe hende.

"Nej.... Det har jeg lovet dig"

Hans blik var fastlåst og underligt beroligende selvom hun måske ikke så det lige nu. Det gav en rigtig træls fornemmelse i hans indre som hun skreg af smerten, han ville så gerne hjælpe hende. Det måtte han så gøre på den måde han nu kunne.
Det havde på ingen måde været rart at holde det kors men det havde den effekt han håbede på. Hun fandt lige nøjagtigt ro nok til at komme lidt mere tilbage til virkeligheden.
Han havde aldrig tvivlet på hendes lyst på nogen måde hvilket hun også skulle vide.

"Jeg er udemærket godt klar over det ikke er dig.... Jeg bliver heller ikke såret.... Men jeg vil have du har det godt, ligemeget hvor lang tid det tager"

Uden at sige noget som helst, tog han en beslutning og løftede hende op så hun kunne hvile i hans arme hvorefter han så bestemt men roligt på hende.
"Jeg holder virkelig meget af dig og den mening ændrer jeg ikke.... Jeg vil altid være her.... Der er kortest hjem til mig her fra men hvor vil du gerne hen?"
Hvis hun valgte et af stederne, satte han i løb med en sådan fart at verden omkring dem ville virke sløret.
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 31 Maj 2018 - 19:29

Hun kunne ikke være i sig selv, dette skete ofte – men heldigvis ikke så ofte som det førhen havde gjort. Hun havde ikke tal på hvor mange gange hun havde fundet sig selv skrigende og såret et eller andet sted fordi hun ikke kunne styre sig når disse blackouts havde fundet sted og oftest havde hun endt med at komme til skade. Hun lod blikket kort falde på ham og først nu så hun virkelig hvem der stod foran hende, en tårer løb ned af kinden på hende og lige nu kunne han ikke sige noget som kunne gøre hende bedre – ingen ord i verden kunne dulme hendes smerte lige nu. Det var ikke den modbydelige smerte fra hendes minder, det var ikke den smerte hun havde mærket på hendes ellers så arrede ryg. Det var smerten over at hun endnu engang havde gjort dette imod ham. Hun trådte let et skridt tilbage og ønskede ikke engang at sige noget – hvad kunne gøre det her godt igen?

Den smerte hun havde skreget ud havde været lige så virkelig som den dag hun havde været igennem den – den smerte havde været udholdelig i forhold til at se på ham lige nu. Hendes øjne forblev i hans og hun bed sig i læben for ikke at lade tårerne rende. Hans stemme lød så og han sagde at han ikke havde været såret over det, men hun vidste at det alligevel et eller andet sted måtte være træls for ham. Han havde ikke skrevet sig op til dette, hun havde ikke advaret ham inden hun havde valgt at lægge sig ud med ham. Dette var også en af grundende til at hun havde haft utrolig svært ved at overgive sig til ham da de mødtes her til aften – hun vidste ikke hvad hun skulle gøre.

¤….¤

Hun åbnede munden for at sige noget, men intet kom ud. Hun stod i hvad der føltes som evigheder og kiggede på ham. Hun mærkede verden omkring sig snurre, hovedet dansede rundt og pludselig mærkede hun hans arme om hende, han løftede hende og hun lagde afkræftet hovedet ind til ham. Der gik ikke sekunder før hun var helt væk. Hun var besvimet så afkræftet havde hun været af disse minder.

Hun slog øjnene op og missede let med øjnene – hun kunne først ikke finde ud af hvor hun var, men hun lå i en seng. En seng som ikke tilhørte hende selv, hun satte sig let rundt og uglede let op i håret og kiggede rundt. Hun kiggede rundt og der gik lidt tid før hun faktisk opdagede at hun var hjemme hos Caine. Hun så kort rundt efter ham, men han var ikke at finde nogen steder – hvad var der sket i går?
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 31 Maj 2018 - 19:39

Han vidste ikke hvor ofte de blackouts skete men derfor var han stadig blevet. Han havde oplevet det før, han oplevede det nu og han ville gøre det igen hvis det med tiden betød at hun fik det bedre eller blev mere sikker i at han rent faktisk mente det.
Selvom han ikke kunne læse hendes tanker så vidste han så udemærket at hun var ked af det skete overfor ham. Han vidste jo et eller andet sted godt at hun ville give sig mere hen i det hvis minderne ellers ikke holdte hende tilbage. Det var selvfølgelig trist at blive afbrudt men det var ikke på grund af selve akten der blev afbrudt. Det var på grund af hun skulle gennemleve den smerte igen.

Som hun besvimede, tog han en hurtig beslutning og løb hjem til sig selv med hende. Ikke fordi han ikke ville have hende hjem, men der havde han bare bedre mulighed for at tage sig af hende. Han løb så hurtigt som han overhovedet kunne imens han nærmest hviskede: "Det skal nok blive godt igen Amy.... Det lover jeg....."
Som de kom hjem til ham, fik han nogenlunde fisket nøglen op og låst dem ind uden at sætte hende fra sig.
Så skyndte han sig ovenpå og lagde hende ganske blidt i sengen hvor han så tog hendes hoodie af. Ganske vist var hendes overkrop så nøgen og hun var virkelig smuk, men han stirrede heller ikke. Derefter tog han en af hans skjorter og gav hende på imens han puttede hende og hviskede: "Sov godt Amy......"

Lidt efter hun var vågnet et stykke op af morgenen, kom han ind af døren med en bakke med en overdådig morgenmad på og gik hen til sengen. "Godmorgen Amy..... Jeg ringede til værkstedet og lagde en besked om du havde fået et ildebefindende og at jeg tog mig af dig..... Har du det bedre?" Så satte han sig roligt på sengekanten
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 31 Maj 2018 - 19:57

Hendes blik gled forvirret rundt, hvad pokker var der sket. Hun vågnede her og hun vidste faktisk ikke hvad hun skulle tænke om det for hvordan var hun kommet hertil? Var hun kommet hertil i vrede for at skælde ham ud? Hendes tanker var mange og pludselig kom hun i tanke om hvad de havde været i gang med da minder var væltet ind over hende. Hun løftede kort dynen og kiggede en smule underligt på sig selv da hun ikke havde sin egen bluse på.. havde de virkelig gjort det? Ville hun ikke kunne huske hvis de havde? Hun bed sig en smule forvirret i læben og mærkede forvirringen, hvorfor kunne hun ikke huske hvad der var sket? Det sidste som gik igennem hovedet på hende var at hun havde mærket hans krop imod sin egen og pludselig så.. Hun gemte kort hænderne i hovedet.

Hun sad kort og så lidt rundt på de ufattelig mange overdådige ting som han ejede – hvordan de to var endt som de var, det anede hun ikke. Men hun følte at hun var heldig at have mødt ham, men var så glad for ham i går at hun havde overgivet sig selv helt til ham? Døren blev åbnet og han trådte ind af døren. Hendes hoved blev med det samme forvandlet til noget der føltes som en ildkugle. Hendes kinder brændte og hun kunne mærke den røde farve over hendes kinder. Han snakkede om at han havde ringet til Jacs og hun nikkede så roligt. Hun førte kort hånden igennem håret og betragtede ham en smule indgående, hun prøvede at få ordene frem men de nægtede. Hun tog bakken fra ham og stillede den på natbordet ved siden af, før hun lod de brune øjne let betragte ham. Hun lagde let hånden på hans brystkasse og skubbede ham let ned i sengen. Hun puttede sig helt ind til ham, nærmest gemte sig far verden.

¤Caine… gjorde vi.. du ved.. ¤

Hendes stemme var tydeligt usikker, men man kunne også lidt høre nervøsiteten i den – hun ville egentlig gerne at de ikke havde gjort det da hun gerne ville huske det første gang. Hun lagde hånden let og afslappet på hans mave – hun ville nærmest ikke bevæge den i frygt for at starte noget og lade minderne få frit løb igen.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 31 Maj 2018 - 21:00

Det havde været en utrolig intens og stærk oplevelse at de havde været så tæt, de var jo faktisk kommet tættere på end de havde været hidtil. Men i den anden ende af spektret lå det at hendes minder havde overvundet hende og givet hende nogle ubeskrivelige smerter. En ting var at han havde taget hende op i sine arme og hun var besvimet. Han kunne jo ikke bare lade hende ligge og der var længere hjem til hende der fra. Så derfor havde han også taget beslutningen om at tage hende hjem til ham.
Havde han været en mindre mand, kunne han have udnyttet situationen når hun lå der gået helt kold i hans seng, men lige som hende så skulle deres første gang være noget særligt og unikt. Noget hun gerne ville og kunne huske.

Da han kom ind til hende kunne han godt se at hun havde været utrolig forvirret omkring hvad der var sket. Hun lignede i hvertfald en der ikke kunne huske hvad der skete.
Som hun satte bakken fra sig på natbordet og skubbede ham ned at ligge, fulgte han også roligt med ned hvor han så lagde armen om hende så hun kunne putte sig så meget ind til ham som hun ville.

Da hun så spurgte lidt forsigtigt, vidste han godt hvad det handlede om. Roligt kyssede han hendes hår og nussede hendes arm ganske stille imens han svarede:
"Nej det gjorde vi ikke..... Du besvimede og jeg ville have du var sikker.... Så jeg tog dig med her til og gav dig skjorten på så du sov i noget behageligt....." Der var ingen negativitet at spore i ham overhovedet, for ham havde det været vigtigt at hun havde det godt
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 31 Maj 2018 - 21:43

Hun vidste udmærket at han egentlig kunne have gjort hvad han ville med hende imens hun var gået kold – hun vidste at han kunne have taget fuld fordel af hendes krop og enhver anden djævel havde måske gjort det. Det havde nok også været grunden til at hun havde valgt at besvime netop i armene på ham, hun vidste at han ville passe på hende uanset hvad og det gav hende en dyb ro at hun kunne betro sig til ham på den måde. Hun vidste at hendes skrig og hendes smerte nok ikke havde været behagelig for ham – det var det sjældent når man holdte af nogen. Hun elskede hans berøring og hun følte sig så ekstremt tryg i hans arme, hendes vejrtrækning var rolig og utrolig afslappet. Hans duft, hans vejrtrækning og hans tilstedeværelse var alle noget som var med til at gøre hende tryg. Hun måtte forklare sig. Hun puttede sig søgende ind til ham og trak vejret roligt.

”Da jeg var 4 år gammel, ramte jeg et bord med en lampe på. Lampen faldt til jorden og knustes. Men forstanders mand tog mig ud i garagen og spærrede mig ind i et hundebur, han lod mig blive derude kun i mine underbukser. Det var koldt og kulden skar i mine led – han kastede de knuste stykker efter mig og lod mig sidde derude i 4 dage uden noget at spise udover de få rester der var tilovers fra deres hund”

Hun sukkede let og en tårer banede sig vej ned over hendes kind, den landede let på hans brystkasse. Hendes stemme var tydeligt præget, men hendes vejrtrækning var alligevel rolig. Hun havde affundet sig med at hendes liv aldrig ville blive normalt, men han måtte vide hvorfor hun nogengange reagerede som hun gjorde og hun stolede nok på ham til at vide at han ikke ville udnytte denne svaghed hos hende. Hans kærtegn var blide og beroligende og hun elskede bare at ligge sådan her med ham. Hans ord lød så og hun nikkede kort, en smule lettet. Hun elskede faktisk at ligge her sammen med ham. Hun vendte sig efter lidt tid om på maven og lod de brune øjne søge hans. De var tydelige at læse, de var taknemmelige, blide og fulde af kærlighed.

¤Du betyder altså rigtig meget for mig Caine – uden dig ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre¤

Hun løftede let den ene hånd og førte den nussende om i hans nakke. Hun lod fingrende danse imellem hans dejligt tykke hår. Hun plantede let et kys på hans læber og forsvandt egentlig lidt hen i hans øjne.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 31 Maj 2018 - 22:28

Caine var ganske rigtigt ikke som andre Djævle men dog skulle man ikke tage fejl af ham. Gjorde man ham uret eller sårede nogen han holdte af så ville man for alvor møde Helvedes Vrede. Og ja han kunne have udnyttet hendes utroligt smukke krop som hun lå besvimet, han kunne have besudlet hende på alle punkter. Men det var det første under hans værdighed og langt mere vigtigt så betød hun virkelig meget for ham. Mere end han havde sat ord på endnu men ikke desto mindre var det sådan det var.
Det gav den mest fantastiske varme i ham at mærke hvordan hun fandt tryghed hos ham og kunne trække vejret roligt sammen med ham. Og der var jo ikke nogen der klagede over at ligge sammen med en man holdt så meget af.

Da hun så begyndte at fortælle den del af hendes fortid kunne han godt mærke at han fik en knude i maven. Selv når han var fra Helvede så var det frygteligt at hun skulle udsættes for den slags. Forstanderen og hendes mand var så absolut mennesker der ville ende i Helvede selv og aldrig komme ud igen.
"Det er jeg virkelig ked af at høre nogen kunne finde på at udsætte dig for..... Men samtidig gør det mig endnu mere glad for du er her......" Så kunne han jo passe på hende.

Det var en meget stor ting at fortælle ham, men han var rigtig glad for hun gjorde det. Så kunne han meget bedre forstå hvad der skete med hende når hun reagerede så voldsomt på minderne en gang imellem. Forståelsen gjorde og at han langt bedre kunne hjælpe hende til at få det godt.
Det var rigtig dejligt intimt og hyggeligt at ligge sammen med hende, det var faktisk noget han elskede meget. Da hun så lagde sig om på maven, smilede han til hende og strøg hende på kinden.

"Du betyder også rigtig meget for mig Amy...... Du behøver slet ikke tænke på hvad du skulle gøre uden mig...... Jeg vil altid være her...."

Så sukkede han lavt som hun nussede ham i nakken og kyssede blidt igen imens han kørte fingrene stille igennem hendes bløde smukke hår
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 3 Jun 2018 - 19:47

Hun kunne ikke helt dreje sit hoved om hvad der egentlig var sket dagen før, hun vidste at hun faktisk var vågnet op det sted hun nok egentlig helst ville, men alligevel bed samvittigheden i hende. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forholde sig til disse minder, hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare ham det. Han virkede som om han støttede hende fuldstændig og hun vidste det egentlig også godt. Hendes hjerte hamrede derud af når han var tæt på hende og hendes tanker og hendes sind lysnede. Hun vidste dog ikke hvad disse følelser betød og hvordan hun skulle forholde sig til dem.
Hendes hånd flød legende over hans bryst og hendes tanker dansede egentlig lidt væk fra situationen. Tænk hvad det kunne føre til hvis hun egentlig lukkede ham helt ind, hvis man kunne stole så meget på hende som hun egentlig gerne ville. Hun træk vejret en lille smule, hvordan ville det kunne blive? Hun bed sig i læben, hvad hvis han fandt en anden smuk pige som måske ville lokke ham i fordærv. Hun var en type som når hun virkelig lukkede nogen ind, så lukkede hun dem 100% ind og det ville ende med at blive såret hårdt! Hun vidste at han var typen som ikke ville sårer hende, det havde han vist alt for mange gange efterhånden, alligevel var der altid en lille tvivl. Hans ord gjorde en smule ondt, han skulle ikke være ked af det – det havde gjort hende til den hun var blevet til.

”Jeg er glad for at være her sammen med dig…. Det er det bedste sted jeg kan forestille mig.. Vil du høre en hemmelighed?”

Hun vidste at hun måske ikke burde sige noget, hun burde ikke lukke ham længere ind end han allerede var, men hun måtte være lige så ærlig overfor ham som han så ofte havde været overfor hende. Hun bed sig lidt i læben, nærmest tøvende – hun ville blotte sig selv hvis hun sagde det.

”Da jeg havde mareridt og vågnede – så jeg rundt efter dig. Jeg ønskede at løbe direkte hjem til dig og lægge mig ind til dig. Det gjorde mig bange at du var den eneste jeg tænkte på… ”

Hendes hjerte hamrede da hun sagde det og hendes blik faldt ned over hans brystkasse for ikke at kigge ham i øjnene imens hun var så sårbar. Hun førte langsomt blikket op i hans – en smule undskyldende for hendes tanker. Hun elskede hans blide kærtegn og hun lukkede nydende øjnene. Hans blide berøring igennem hendes hår fik en kuldegysning til at føres hele vejen ned over hendes rygsøjle. Hun bed sig kort i læben og faldt helt hen i hans blå øjne.

”hvordan ved man hvad kærlighed er… ?”

Et lettere tungt suk forlod hende let – det var et tungt spørgsmål, men hun vidste det faktisk ikke og hun vidste ikke om hun nogensinde ville vide det. Hun løftede sig kort op og lagde sig faktisk ovenpå ham. Hendes hånd førtes igennem hans hår og hun plantede læberne kort og forsigtigt på hans, i starten. Hun gjorde det dog en smule mere intenst imens – hun kunne ikke helt holde sig fra ham.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Søn 3 Jun 2018 - 20:29

Det havde ganske vist været den mest intense illustration af hendes minder indtil videre men han havde ikke rokket sig overhovedet. Han havde lovet hende at blive og han var også blevet. Selvfølgelig reagerede hun kraftigt på minderne og ham, men han ville være den stabilitet hun ikke havde haft før måske. Men ligemeget hvad der var sket i hendes fortid så var han stadig kommet for at blive, det var ikke et faktum der kom til at ændre sig på nogen måde.
Han havde holdt utrolig meget fast i hvordan han havde det med hende og han kunne heller ikke slippe tanken om hende hvor end han var. En lille del af ham kunne ikke lade være med at tænke på om hvor vidt det havde været skæbnen at de skulle mødes i parken den nat men han var rigtig glad for at det var sket. Han smilede varmt og så hende direkte i øjnene og strøg hendes arm inden han sagde:

"Det er jeg rigtig glad for du siger...... Fortæl...."

Han kunne godt se på hende at det absolut ikke var nogen lille ting hun skulle til at fortælle ham, men han var også roligt og viste hvordan han oprigtigt gerne ville være der for hende.
Da hun så fortalte hvordan hun havde det efter mareridtet, smilede han varmt og intenst inden han sagde:

"Det ville jeg elske..... Min dør er altid åben for dig.... Jeg har også tænkt utrolig meget på dig.... Og her er vi....."

Hans eget blik vandrede over hende imens han havde et varmt smil der ikke var til at fjerne på nogen måde. Da hun så igen løftede blikket, ville hun blive mødt af hans isblå og dog varme øjne. Han blev helt varm indeni ved kontakten mellem dem, hans hånd gled et par gange gennem hendes hår inden han lagde den ved hendes side.

"Kærlighed er frustrerende og så utrolig smukt på en gang..... Det føles som om maven er fyldt med livlige sommerfugle. Ligemeget hvad man laver så kan man ikke lade være med at tænke på den man er blevet forelsket i.... Ens hjerte slår hurtigere ved den blotte tanke om den anden.... At røre ved den anden føles som varme og dog med kuldegysninger......"

Han svarede så ærligt som han overhovedet kunne og ud fra hvordan han faktisk selv havde det med hende.
Så lagde han sig lidt mere ned så hun bedre kunne ligge sig op på ham hvor han så lagde armen omkring hende og mødte hendes læber i et blidt kys. Kysset blev dog langsomt mere intenst men det føltes så rigtigt
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 3 Jun 2018 - 20:57

Hun kunne ikke styre sine minder og hendes hjerne forsvandt ofte hen i minderne. Hun havde hele sit liv levet efter at holde disse minder væk fra alle de andre. Hun vidste at det var en ting som mange ikke ville acceptere eller kunne forstå. Han havde første gang været skræmt og forvirret, men alligevel valgt at følge efter hende. Dagen i går havde været slem og hun havde endt i et blackout og han havde været den allermest perfekte gentleman. Hun havde ikke prøvet at skræmme ham væk, men alligevel havde tingene foldet sig sådan ud at hun havde lært at han var her for at blive og hun vidste at hun kunne stole på ham.
Hendes hjerte havde galoperet da hun skulle fortælle ham det, hun havde aldrig før lukket sådan op for nogen og det skræmte hende helt ind til benet og alligevel var hun tryg ved at fortælle ham det. Hun kiggede let i de lokkende øjne og lagde hovedet lidt på skrå. Hun bed sig i læben

”Caine.. Du .. jeg mener altså jeg.. øhm kan ikke bare komme altid.. ”

Hun lod så blikket glide ned i hans og mærkede hans hånd og nød den. Hun ønskede virkelig hans berøring og elskede at være så tæt på ham. Hans ord lød så og hun kiggede på ham – hendes brune øjne åbnede sig en smule som om at de opfangede noget. Kunne det passe? Hun åbnede munden for at snakke, men ordene forblev i hendes mund. Et smil ramte hendes bløde læber og hun legede så let med hans pandehår måske fordi hun ikke ønskede at se ham i øjnene imens hun snakkede.

”så jeg er forelsket i dig? Du frustrere mig og alligevel så gør du mig glad. Du får mit hjerte til at galopere afsted bare ved at du ser på mig. Når du er i mine tanker smiler jeg hele tiden – dine berøringer brænder mod min hud, jeg mangler dig når du er væk og alligevel føltes du aldrig helt væk?”

Hun havde aldrig snakket om sådan noget før og holdte blikket væk fra ham bevidst. Den brændende varme spredte sig over hendes kinder. Hun mærkede hans dejlige mave imod sig og i stedet for at lægge sig fladt på ham, førte hun benene ud på hver side af ham. Hun lå dog stadig over ham. Hendes læber blev intenst plantet på hans og hun hev let fast i hans hår. Hun kunne ikke holde sig fra ham. Hendes hånd førtes ned over hans mave, ned over hver eneste mavemuskel og hun førte kort munden op til hans øre og nappede blidt i det.


¤Du får mig til at tænke på dig konstant – du får mig lyst til at bryde mine grænser og du får min lyst til at stikke helt af.. ¤

Hendes ord blev sagt lavt, pirrende og en anelse lokkende – hun vidste ikke hvordan han kunne lokke det her frem i hende.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Søn 3 Jun 2018 - 22:28

Han var godt klar over at hun gjorde alt hvad hun kunne for at hendes minder ikke ville komme omgivelserne til last, og derfor også forsøgte at gemme sig væk når de så dukkede op. Det var også meget stærke minder der havde sat utrolig dybe spor i hende. Men han ville ikke bare droppe kontakten til hende fordi hun havde en fortid der kunne være svær at håndtere, han ville slet ikke droppe kontakten til hende på nogen som helst måde. Og hun var jo så småt begyndt at vise hun stolede på ham så det var endnu vigtigere for ham at vise hun kunne ligemeget hvor svær tiden så end måtte være.
Som hun fortalte ham det, kunne han nærmest høre hvordan hendes hjerte hamrede afsted og hvor overvældende en ting det var for hende. Men alligevel kunne han spore en beslutsomhed i hende at det var noget hun ville sige.

"Det ved jeg godt.... Men ligemeget hvad jeg laver så kan du altid komme til mig.... Min dør og min favn vil altid være åben.... Og skulle det blive nødvendigt så ringer du bare og så kommer jeg til dig....."

Hans intense øjne hvilede varmt og dragende i hendes blik, et blik der sagtens kunne fastholde ham. Og han nød virkelig den fornemmelse.
Det virkede til at hans forklaring på hvordan en forelskelse var, lod til at røre noget i hende. Han havde heller ikke sagt noget for at skubbe hendes overbevisning, han havde sagt det med en indlevelse så det egentlig var ret tydeligt at han havde det sådan.
Da hun legede lidt med hans pandehår, trak han på smilebåndet og slap et lille suk. Det var altid dejligt når hun rørte ham og nærheden de havde, ville han aldrig være foruden.

"Det lyder sådan...... Det er også sådan jeg har det med dig..... Det føles tomt når du ikke er der..... Og alligevel føles det som om du er med mig.... Du er i mine tanker og når du ser på mig, føles min brystkasse for lille...... Og når du rører ved mig, føler jeg den mest fantastiske varme......"

Det var også nyt for ham at snakke om den slags på den måde, det var første gang han havde mærket så stærk en fornemmelse. Han kunne slet ikke lade være med at smile som hun lagde benene på hver side af ham, og strøg hende på ryggen med begge hænder. Hans ene hånd holdte hende dog mere fast som deres læber intenst mødtes endnu en gang og den måde hun tog fat i hans hår var fantastisk.
Han strøg hende længere ned af lænden som hun strøg hånden over hans mave, hvordan hun nærmest udforskede hver eneste muskel på ham. Da hun så nappede ham i øret, kom endnu et suk og et blændende smil.

"Jeg tænker altid på dig.... Min lyst til dig er ubeskrivelig..... Jeg er med dig hele vejen...... Amy....." Hendes navn blev hvisket sensuelt inden han selv nappede hende i øret og kyssede hendes hals et par gange
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 3 Jun 2018 - 23:35

Hendes minder var blevet langt værre de sidste par uger, det hang sammen med alt den tid hun havde kendt ham. Hun vidste også hvorfor de var blevet værre, hun havde lukket sindet op for at lukke ham ind og det betød også at hun åbnede lidt op for disse minder. Han ville nok jo tættere han kom på få flere af disse møder og det ønskede hun ikke. Hun ønskede dog heller ikke på den anden side at holde ham væk fra disse sider af sig selv – men de minder hun havde var værre end disse, langt værre. Han blev og han havde lovet at blive og hun havde efterhånden lært at stole på ham, han havde aldrig nogensinde givet hende anledning til noget andet. Hun havde prøvet mange nye ting med ham, hendes grænser var presset til det yderste, nogen på den dårlige side som med hendes minder. Men langt de fleste på den gode side. Dette var denne side som havde omhandlet hans omsorg, hans omfavnelser, hans dejlige smil og hans brændende kys – disse havde hun aldrig drømt om kunne betyde så meget som de gjorde, men for hende betød det egentlig mere end det ville gøre for de fleste. Kys var en privat ting, en ting som man delte med folk man følte noget for og ikke noget som man gav ud fordi man kunne. Han sagde godt nok at hun altid kunne komme til ham, men hun vidste også at hun altid ville have svært ved det – hun var ikke typen som bare brast ind i folks liv og pressede sig ind. Han havde et arbejde og et liv udover hende og hun var ikke typen der ville bede ham smide disse ting udelukkende på grund af hende.

”det er sødt af dig, men du har andet i livet end mig”

En tanke strejfede hende kort, han havde levet længe og han var en djævel – de var vidst ikke sådan lige til at tage livet af. Hun ville vokse sig ældre end ham og en dag forsvinde imens han stadig var lige om han var nu. Hun ville da ikke kunne gøre det mod ham? Havde det været omvendt ville hun da ikke se ham dø en dag? Nej hun ville ikke lade tankerne overmande hende igen! Ikke denne gang, denne gang var det hende der havde kontrollen og ikke alle de andre fibre i hendes krop som skreg noget andet! Det varme blik han kunne sende hende var nok til at smelte hende helt, han vidste han havde den indflydelse på hende. Hun elskede at ligge og nusse ham, røre ham og mærke den kærlighed hun efterhånden havde opbygget til ham , det var berusende! Hans ord gav let genlyd i hendes ører – han havde følelser for hende? Det kunne ikke passe at sådan en så… skøn som ham kunne have noget der mindede om følelser for hende. Der bredte sig alligevel et stort smil på hendes læber og hun kunne ikke forhindre den varme og skønne fornemmelse i at sprede sig igennem hendes krop!

¤du er ikke helt normal… du er godt klar over at jeg er en udfordring ikke? Jeg kan ikke tage med til alle dine fine arbejdsmiddage og sådan.. jeg er ikke til finere brug og så ville jeg ikke kunne holde fingrende fra dig¤
Hun hviskede ordene sensuelt og blidt til ham – hun havde ikke lært af de tidligere dage, jo tættere hun kom på ham, jo mere åbnede hun for minderne. Hun ville bevare kontrollen denne gang, det måtte ikke gå galt igen! Hans blide strøg på ryggen fik hende til at bue ryggen, dog ned i retning imod ham så hun pressede kroppen imod ham. Hans greb blev fastere og et let lille suk forlod ham i takt med at hun kort nappede ham en smule lystent i øret.

Hun elskede hans mave, hun elskede hans krop, hans berøring.. og alt omkring deres tid sammen. Huns suk fyrede op under hende og hun førte let neglende over hans mave og nærmest prøvede at gribe en smule krævende fat i den da hans læber kærtegnede hendes hals. Hendes navn havde en blid og så utrolig fristende klang og hun smed kort hovedet en smule nydende tilbage før de brune øjne faldt i hans.

”Jeg er farlig at tænke på.. det er en langt bedre tanke at tænke på sådan en som dig. Dig – som du ligger her, i bar mave, et par løse joggingbukser, et fantastisk smil og de dejligste øjne”

Hendes læber bevægede sig legende ned af halsen på ham og kort ned på hans kraveben, hun satte sig en smule og lænede hovedet lydende tilbage og lod det lange mørke hår falde bølgende bag hende.

¤hvad er det du gør ved mig?¤
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Man 4 Jun 2018 - 0:25

Hvor slemme hendes minder havde været før i tiden vidste han af gode grunde ikke noget om, men ganske som han havde lovet hende så var han der endnu. Og det kom ikke til at ændre sig. Det var selvfølgelig en stor ting at sige men en af de ting der nok var mest gennemgående ved ham var når han besluttede sig for noget. Og det var ikke kun fordi han havde besluttet sig for det var sådan at han stadig var ved hende. Det var lige så meget på grund af hvordan hun fik ham til at føle. Han var godt klar over at han ikke bare kunne få hendes minder til at forsvinde, men han var stålsat på at han med tiden ville kunne hjælpe hende med at håndtere de minder bedre. Han var trods alt skabt i Helvede, hjemstavn for den mest frygtelige ondskab nogensinde. Og når hun alligevel havde set på ham som hun gjorde, som manden og ikke som Djævelen.

Han trak lidt på smilebåndet og sagde: "Måske ja..... Men ikke noget der er så vigtigt at jeg ikke kan hjælpe dig.... Det er en af fordelene ved at være selvstændig.... Så der er altid plads til dig"

Tiden ville ganske vist gå og en dag ville tiden også indhente hende. Men det var ikke noget han ville lade sig mærke af nu. Og skulle det komme til stykket så ville han finde en måde at forlænge hendes liv på. Men det var ikke en snak de skulle tage der, han ville elske hvert et lille sekund han havde sammen med hende. Og et eller andet i ham sagde at hun selv havde taget kontrollen over hendes tanker på det punkt, hun ville selv tage sine valg i stedet for at lade tankerne vinde.
Det var selvfølgelig en stor ting at fortælle hende hvor stærke følelser han egentlig havde for hende, men hvert et ord var sandt. Det gav også en dejligt befriende fornemmelse igennem hans krop at få det sagt til hende.
Ved hendes ord trak han dragende på smilebåndet og sagde:

"Det er jeg udemærket godt klar over..... Og jeg ville faktisk elske at have dig med til sådan en middag.... Jeg følger ikke standarder.... Og hvis ikke du kan holde fingrene så endnu bedre.... Det ville jeg heller ikke kunne overfor dig...:"
Den måde hun sagde ordene på, det lækre sensuelle toneleje gjorde ham endnu mere blød i knæene end før hvis det da var muligt. Det var som om.... Der var en ny og endnu stærkere beslutsomhed end han havde hørt fra hende før, en beslutsomhed om at hendes liv var hendes. Hans blik vandrede over hende, hvor var hun dog betagende smuk.

Hans suk lod til at give en virkelig skøn fornemmelse, det var også et fuldt ud oprigtigt suk. Da hun så kørte neglene over hans mave og tog fat, måtte han kort bide sig i læben over hvor dejligt det var. Den tone han lagde i hendes navn var lidenskabelig, kærlig og dragende varm. Når det var om hende, kunne han ganske enkelt ikke andet.

"Farlig er ikke ordet jeg ville bruge.... Jeg nyder synet, tanken og ikke mindst følelsen af dig lige her..... I trusser og min skjorte...... Aldrig har min skjorte set så fantastisk ud som den gør lige nu..... Dine øjne hypnotiserer mig fuldstændig..... Dit smil brænder så lækkert....."
Da hun så igen kyssede ned af hans hals og kraveben, sukkede han lavt og langsomt, det var så brændende vidunderligt at mærke.

Så lod han sit intense blik finde hendes imens han smilede lige så intenst. "Det samme som du gør ved mig..... Lyst..... Lidenskab..... Varme følelser....."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Man 4 Jun 2018 - 6:48

Han havde været så god på at fokusere på hende at det nærmest gjorde helt ondt i hende. Hun havde ikke hørt meget om ham, hun havde hørt få ting – men langt fra så meget som hun gerne ville høre. Hun ville jo gerne vide alt om ham. Hun trak vejret dybt og kunne allerede nu mærke hvordan hendes vejrtrækning og tanker pludselig var blevet påvirket af at de igen nu så småt var begyndt at blive intim. Denne gang var det dog ikke de slemme minder kom tilbage, men hendes tanker havde svært ved at hænge sammen fordi han havde denne indflydelse på hende? Hun vidste at han var en djævel, men havde han så nogensinde været i helvede, havde han besøgt sin far? Kunne man overhovedet det? Hun kiggede kort ned af ham og lige da hendes øjne fandt hans skønne blå øjne faldt et skævt smil over hendes læber – han havde bestemt fanget hende, hun kunne jo ikke se på ham uden at smile. Hun rystede mildt på hovedet over hans ord og et blidt grin forlod hende kærligt.

”det er sødt af dig, men du kan ikke sætte dit liv på standby, bare fordi der kommer en eller anden lille tøs og forstyrre dig – du burde vel egentlig heller ikke ligge her lige nu”

Tanken om at hun egentlig ville blive gammel og at han stadig var denne indbydende dejlige dreng kunne egentlig godt virke overvældende for hende og havde nok også på alle andre dage fået hende ned i kulkælderen, for i princippet havde de jo egentlig ikke en fremtid sammen – det ville hun aldrig kunne byde ham, når hun om for ham om ikke så mange år, ikke længere var tilstede. Hun rystede kort på hovedet og lagde blikket glide ned over ham. Men i dag ville hun ikke lade tankerne overtage hendes selvkontrol. Hun grinte kort ved hans ord og hun rystede på hovedet med et smil på læberne.

”nej jeg ville nok aldrig passe ind og helt sikkert holde mig fra alt sådan noget – den side af dit liv er ikke lige et sted jeg passer ind. Havde du nu haft et lille hyggeligt hus i bjergene eller sådan noget, så havde jeg passet ind. Men alt det her med forretninger, store mennesker og store samtaler.. du må hellere bare gemme mig i et værelse ved siden af. Så kan jeg sidde derinde med et par fine stiletter og intet andet end denne fine skjorte”
Hendes smil blev større af hans utrolig lokkende suk, han havde vidst fundet ud af hvordan han skulle tænde op under hende, hendes mave kildede når han var tæt på og hendes smil var utrolig stort. Hendes brune øjne faldt så på hans læber da han kort bed sig i læben og det fik hende kort til at føre underlivet imod hans – årh det var dælme svært at holde sig på den rene sti sammen med ham. Han mente ikke at hun var farlig at tænke på og på en eller anden måde havde han jo egentlig ret. Det kunne godt være at han var djævlen, men hun havde dog på fornemmelsen at hun kunne lokke ham en smule i uføre hvis hun egentlig gerne ville. Nærmest for hvert ord han sagde voksede hendes lyst til ham mere og mere. Hun lukkede nydende øjnene og lyttede bare indgående til hvert et ord.

”Tænk sig… det kunne være at den skjorte kunne være bedre et andet sted. Tænk hvis den en dag lå på gulvet?”

Hendes stemme var en smule lokkende og hendes brune øjne lå intenst i hans, hans blide og fantastiske øjne lå i hendes. Hele hendes krop rystede en anelse bare i lyst til ham og hun måtte egentlig virkelig kæmpe for at holde sig selv en smule tilbage. Hans suk gjorde det endnu svære at holde sig fra ham. Hun satte sig en smule op på ham og førte hånden let ned over hans mave – han gjorde det altså ikke nemt at holde sig fra ham. Hun kiggede ned på ham og elskede alt omkring ham – han havde vidst virkelig fået et godt tag i hende og hun kunne mærke hjertet nærmest eksplodere når han var så tæt på.

”Du har ret – det er nøjagtig de ting du får frem i mig!”

Hun sad kort på ham inden hun atter og sensuelt lagde sig over ham. Hun nappede ham kort i kæben og lod så de brune øjne kort søge hans inden hun nærmest sultent plantede sine læber på hans – hun kunne ikke holde sig fra ham!
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Man 4 Jun 2018 - 8:13

Ganske vist havde han ikke snakket specielt meget som sin fortid, men det var egentlig ikke fordi han ikke ville. Han var bare ikke vant til at folk var interesserede i det, de fleste ville jo bare vide noget om hans nutid og specielt hans formue. Men hun havde op til flere gange vist hat hun absolut ikke var som andre og det var noget af det der virkelig gjorde hende tiltalende. For hende lod pengene slet ikke til at indflyde hendes mening om ham.
Han var også klar på at svare på hvad end spørgsmål hun kom med, og han ville svare ærligt, det fortjente hun fuldt ud. Så grinede han lidt tilbage til hende og sagde:

"Det kan jeg og det vil jeg.... Min tid er min egen til at gøre som jeg vil.... Og der er intet sted jeg hellere ville være end lige her med dig...."

Dybt i ham var der tanker om han også ville blive gammel sammen med hende, koste hvad det ville. Og han skulle nok finde en måde hvis det var, det var han fast besluttet på. Selvfølgelig var det ikke en snak de tog lige i det øjeblik, nu handlede det om at nyde hinanden og den tid de havde. Så smilede han meget intenst og nærmest drilsk til hende inden han sagde:

"Tror nu du ville passe fint ind..... Men nu du siger det.... Jeg har faktisk en hytte i bjergene et stykke her fra..... Og hvis du sidder inde ved siden af kun i stiletter og skjorte som det eneste..... Så skal du se mig afslutte en forretningsmiddag meget hurtigt....."
Det var ikke fordi han tænkte over det men han kunne da tydeligt mærke hvad hans suk gjorde ved hende, og det føltes virkelig lækkert. Den måde hvorpå hun kort kørte sit underliv mod hans slap endnu et suk og nærmest mere varme fra ham. Ganske rigtigt havde han oprindelse i Helvede men hun kunne sagtens lokke ham i uføre og han ville kun elske hende endnu mere for det.
Hendes ord fik ham til at trække vejret lidt tungere inden han så lukkede øjnene. Så kiggede han meget fast på hende med et varmt blik inden han sagde:

"Se det lyder som en rigtig dejlig tanke..... Altså hvis den lige pludselig lå på gulvet og du stadig var her.... Så vil jeg på ingen måde stoppe dig...... Så kunne det selvfølgelig også godt være der blev så varmt at mine joggingbukser forsvandt.... Hvem ved....."

Hendes lokkende stemme var den sødeste musik og han kunne mærke hele hans krop sitre af lyst og lidenskab efter hende. Hun gjorde det også virkelig svært for ham at holde sig i skindet men det generede ham nu heller ikke på nogen måde, nærmere tværtimod.
Som hun kørte hånden ned af hans mave, førte han begge hænder op af hendes ryg under skjorten og ned til hendes bagdel i en lidenskabelig bevægelse med et blik der brændte efter hende.

"De ting får du til at brænde så klart i mig....."

Han buede let i kroppen som hun lagde sig over ham igen og trak så nydende på smilebåndet som hun nappede ham i læben. Kort mødtes deres blikke inden deres læber mødtes i et sultent kys. Han hverken kunne eller ville holde sig fra hende
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Ons 6 Jun 2018 - 10:38

Hun havde hørt efter da han havde snakket om hans familie og dette var egentlig også grunden til at hun egentlig var begyndt at slappe af i første omgang, han havde lukket hende ind. Hun havde på en eller anden måde kunne knytte sig til hans familiesituation. Det at han så efterfølgende havde sagt at hans far havde solgt hans sjæl og hans mors var røget med i købet var kommet bag på hende. Hun vidste ikke om det havde været en skidt beslutning for den familie, men det havde under alle omstændigheder bragt ham ind i hendes liv og det var hun utrolig glad for. Han havde fejet hendes ben væk og fået hende til at åbne sig og lukke nogen ind, hvilket hun ikke havde gjort utrolig længe. Hun førte kort en finger over hans kæbe, den blev ført langsomt og nærmest undersøgende. Hvordan pokker kunne nogen så fantastiske som ham stamme fra helvede? Det gav bestemt ikke mening i hendes optik – helvede var ikke et godt sted. Hendes tanker blev dog stoppet da hans ord igen lød og et smil gled let over hendes røde læber.

”Du har en virksomhed at passe – Det havde været så meget nemmere hvis du ikke havde, hvis du bare havde været en helt almindelig fyr. Så kunne man tage steder hen, væk fra alt uden at tænke over det ansvar du har.. ”

Hun sagde ikke at hun ikke syntes det var fedt at han havde en virksomhed, men for hende var alt det ansvar, alt den magt og alt det ansvar bare en hæmsko. Hvis det havde stået til hende, så så hun gerne at han ikke havde alle disse ting. Men så havde han måske ikke været den fantastiske mand som han var nu. Hun skubbede tanken om at han nok stadig ville være ung og dejlig når hun på et tidspunkt ikke var her mere. Hun ville slet ikke tænke på det – han ville finde en anden som hende og starte forfra. Det stak lidt i hende og hun bed sig kort i læben, men valgte at skubbe tankerne helt væk. Et blidt grin forlod hende over hans ord.

”jeg ville bestemt ikke passe ind, ville vælte ting over de fine herre, gør dig forlegen og garanteret ædelægge et eller andet. Du kan ikke bare afslutte et møde, du skal passe dine pligter. Så må jeg jo bare vente”

Et blidt suk forlod hende da hun nævnte ordet vente – hun kiggede i hans smukke vidunderlige øjne og et legende blik faldt i hendes brune øjne. Hun kunne ellers godt lide tanken om at han sad i et andet rum og ikke kunne komme til at røre hende selv om han utrolig gerne ville. Hun førte hånden let igennem hans fantastiske hår og hev hende en lille smule i håret.

¤hvis du ikke kan passe dit arbejde fordi jeg er i nærheden… så må jeg hellere .. smutte¤

Hun gjorde kort et tegn til at skulle til at rejse sig, før hun kiggede ned på ham med et lidt udfordrende glimt i de brune øjne. Hans blik blev nu fast efter at hans vejrtrækning havde taget en smule til og hun var glad for at hun kunne påvirke ham på denne måde, selv om hun langt fra var som andre piger og ikke bar den tydelige sensuelle facon. Hans ord var drillende og udfordrende og hun bed sig en smule lystent i læben.

”Du ville da slet ikke kunne holde til det – det ville næsten være helt synd for dig”

Et legende grin forlod hende og hun førte hånden endnu engang ned over hans mave – hun elskede hans krop! Hun kiggede så på ham og kunne ikke holde sig fra ham. Hans hånd på hendes bagdel fik et smil på hendes læber og hun førte legende bagdelen imod hans hånd. Hendes underliv førtes let over hans og hendes læber forblev på hans. Hun lukkede øjnene og vred kroppen en smule fordi hun ikke helt kunne holde styr på sine lyster. Hun stoppede kort kysset og lod de brune øjne søge hans.

¤vi kan vel ikke ligge her hele dagen?¤

Hendes stemme var blid og en smule udfordrende – han havde vel noget han skulle nå på et eller andet tidspunkt?
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Ons 6 Jun 2018 - 11:34

Det havde egentlig altid været svært for ham at snakke om sin familie, for hvordan får man lige sagt at ens far solgte sin kones sjæl til Djævelen for at få en søn? Eller at man ikke var fra jorden overhovedet? Men hun havde taget det overraskende pænt og det føltes helt naturligt at åbne sig for hende. Det var egentlig noget af det der havde overrasket ham mest, men lige så meget hvordan hun så bestemt havde givet udtryk for at hun stadig var der. De få gange han havde sagt hvad han var, var folk jo løbet skrigende bort. Hvem ville ikke det når man sad overfor en Djævel? Heldigvis var det ikke hans ophav hun så.
Han smilede varmt til hende og lyttede til hendes ord inden han så blinkede til hende og sagde:

"Jeg har en virksomhed ja... Men jeg har sat den op så jeg har alt den frihed jeg overhovedet vil have... Jeg er min egen chef..... Og jeg ville ikke kunne mærke det overhovedet hvis jeg tog ferie....."

Han havde arbejdet meget hårdt for at nå der til men det gjorde også at han var fri til at gøre som han ville. Så hvis man ikke vidste hvordan hans arbejde virkede, kunne det selvfølgelig godt virke som om han var meget hæmmet af det. Men i virkeligheden havde han jo så mange penge at han slet ikke behøvede at arbejde. Arbejdet var egentlig mest af alt for at fordrive tiden, pengene voksede jo af sig selv.
Han kunne slet ikke lade være med at smile ved lyden af hendes dejlige grin.

"Jeg passer skam heller ikke ind.... En af de ting jeg laver er jeg er kunstkritiker.... Så enten fedter de helt vildt eller også hader de mig... Og jeg har aldrig de lange møder de fleste andre chefer har.... Dybest set skal jeg bare sige om jeg kan lide billedet eller ej, måske købe det eller sælge det.... Så jeg kan afslutte eller sætte et møde på pause som jeg lyster... Så du vil ikke komme til at vente...."

Han elskede når hun kiggede på ham på den legende måde, det var som om hendes øjne trak i ham. Han kunne faktisk rigtig godt lide tanken om hun sad i rummet ved siden af, han ville ganske rigtigt elske at kunne komme til at røre. Og hvem ville klage over hvis hun så drillede ham lidt imens?

"Det ville jeg være ked af.... Tro mig jeg kan sagtens passe mit job og så kan jeg jo nyde tanken om du er der...."

Hans blik trak nærmest i hende som hun gjorde tegn til at ville rejse sig, det var fantastisk at de kunne have den effekt på hinanden. Så blinkede han til hende imens de isblå øjne vandrede over hende, han gjorde intet for at skjule at han elskede udsigten.
"Tror du ikke jeg vil kunne holde til det?...... Jeg tror du undervurderer mig....."

Han gengældte hendes grin med et der var både varmt og lokkende, det var egentlig pirrende den måde hvorpå de udfordrede hinanden. Som hun førte sin bagdel mod hans hånd, tog han lidt bedre ved hendes bagdel imens han bed sig lokkende i læben. Han trykkede ganske blidt mod hendes underliv med hans som hun bevægede hendes imens han kyssede hende lidenskabeligt. De lod til at kunne fyre godt op under hinanden.

"Måske..... Der er masser af tid..... Og jeg har faktisk en idé til senere hvis det er..... Du sidder på mit skød imens jeg får kigget på lidt arbejde, så kan du se hvorfor jeg har så meget frihed.... Og derefter en tur i poolen?..... Med mindre det her er fint?...."
Hendes bagdel fik endnu et fast klem
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Ons 6 Jun 2018 - 20:20

Det at han havde åbnet sig for hende var blot et tiltrækkende træk hos ham og nok også grunden til at hun følte denne åbenlyse tiltrækning af ham. Da han så havde åbnet og fortalt hende at han havde været en djævel havde hun nok inderst inde ikke troet helt på ham, men hun kendte ham alligevel godt nok til at vide at han ikke ville lyve for hende. Hun bed sig i læben bare ved tanken om hvad han var. Hun vidste faktisk ikke hvordan hun skulle forholde sig til dette. Det var jo ikke en negativ ting, men selve ordet skreg ikke ligefrem af en positiv klang. Hun lod de brune øjne betragte hans smukke blå øjne og allerede der vidste hun at hun bestemt kunne se bort fra det for at være sammen med ham, lige som hun heldigvis kunne se bort fra alle hans penge. Disse i hendes verden var mere negativt end positiv, mange som havde den formue han måtte have var altid højrøvede og ikke til at have med at gøre, men han havde været anderledes og også derfor så hun ham stadig selv om han havde penge – havde det været en anden ville snakken måske have været en helt anden.

Hun mærkede hendes hjerte hoppe, ikke på grund af noget han gjorde, men blot det at hun var så tæt på ham, det var en berusende følelse og hun måtte ærligt sige at den var vanedannende. Han snakkede om at han alligevel havde frie tøjler og egentlig kunne gøre hvad han ville. Hun vidste på en måde at det i sig selv var sandt, men han ville altid have et ansvar – han kunne ikke stikke af sammen med hende til Argentina uden at skulle ordne en masse inden. Hun sendte ham bare et blidt smil inden hun helt stille kiggede ham i øjne.

”jeg tror måske at du skal finde en som går lige så meget op i karriere som du selv gør”

Hendes stemme var ærlig og ligefrem, man kunne tydeligt hører tristheden i hendes stemme hvis man lyttede efter, hun ønskede ikke at han gik. Men hun vidste også at når man holdte af nogen eller noget skulle man tænke på deres bedste og ikke sit eget og hans bedste var – uanset hvad han sagde ikke hende. Hans smil gjorde det svært for hende at være så alvorlig, men hun formåede alligevel på en eller anden måde at bevare overblikket og køligheden. Hun rejste sig pludselig og trådte væk fra ham, hendes brune øjne faldt på ham nærmest længselsfuldt, der var et glimt i dem af legesyge og hun trådte så ind i hans kontor som ikke var langt væk. Hun hoppede let op på hans skrivebord og satte sig med benene oppe på stolen og kiggede mod ham med et nærmest dragende blik i øjnene.

”Så kom og vis at du kan passe dit arbejde selv om jeg måske distrahere en lille smule”

Hun bed sig i læben og førte hånden op og førte hånden legende igennem håret og rodede det lidt sensuelt op. Hun kunne ikke lade være med at grine over den næste tanke som ramte hende – så han mente sagtens at han kunne holde til at hun stod ugen ret meget tøj foran ham. Det kunne være hun en dag skulle teste det, men for nu ville hun drille ham lidt.

”Så du mener at jeg er så utiltrækkende at du sagtens kan holde nallerne væk fra mig – sagtens kan holde til at se uden at røre lidt?”

Hun lod et trist glimt falde i øjnene og lod blikekt falde nærmest såret til jorden. Det varede dig ikke længe før hun førte øjnene drillende op imod ham – hun førte let og legende hånden over hendes eget lår og så lokkende imod ham. Et smil faldt over hendes læber før hun en smule sensuelt lænede sig bagover og sendte et dragende og blidt suk i hans retning. Kunne han virkelig arbejde når hun sad der og havde lyst til ham?
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 7 Jun 2018 - 0:03

Han havde allerede været tiltrukket af hende både ved hvordan hun åbnede sig for ham og hvordan hun var, men det var også meget tiltrækkende at hun så forbi både pengene og det faktum at han var Djævel. Bare det ord var nok til at de fleste løb skrigende bort eller ganske enkelt ikke ville have noget med ham at gøre. Men der var jo så meget mere til en person end bare hvad de kom fra, det havde hun heldigvis valgt at se.
Og ja selvfølgelig havde han masser af penge og det gjorde mange ting en helt del nemmere, men han var også meget mere end sin formue. Han levede jo ikke kun for at tjene penge, livet var der jo for at kunne nydes.

Det gav den mest fantastiske fornemmelse at være så tæt på hende, en fornemmelse han måtte indrømme at han var blevet helt afhængig af. Han lagde godt mærke til hvordan hun var lidt stille som hun kommenterede hans karriere og det var jo egentlig forståeligt nok at hun tænkte sådan. De fleste der havde penge i det niveau levede jo nærmest for at få flere af dem.
"Jeg tror du overvurderer hvor meget tid jeg bruger på karriere..... "

Hans varme blik vandrede efter hende som hun rejste sig, hun var helt fortryllende at se på. Selv den måde hvorpå hun gik ind på hans kontor var lokkende og fantastisk.
Så rejste han sig elegant og kørte hånden gennem hans hår imens hun nærmest udfordrede ham. Det var da en udfordring han var helt med på, men ikke helt som hun måske troede.

"Jeg kan prøve men jeg kan ikke love noget......"

Da hun så lød trist og spurgte udfordrende om han kunne holde fingrene, gik han langsomt hen til hende imens han rystede lidt på hovedet. "Du er på ingen måde utiltrækkende.... Og nej.... Jeg hverken kan eller vil holde fingrene fra dig....."

Så gik han hen til sin stol hvor han lagde hånden ved hendes knæ og førte den op af hendes lår. Hun var fuldt ud klar over hvilken effekt hun havde på ham og han ville da også vise hende det. Roligt lænede han sig ned og kyssede hendes lår som hun sendte det så dragende suk. Imens han blidt løftede hendes fødder, satte han sig i sin stol og lod så hendes fødder hvile på ham. Stille begyndte han at køre hænderne fra hendes ankler og op af hendes ben.

"Jeg elsker synet..... Og selvfølgelig kan jeg ikke lade være med at røre.... Vil du gerne have jeg lader være da?...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 7 Jun 2018 - 6:45

Hun var en smule forundret over at sådan en dejlig person som ham havde fået et lidt godt øje til en lille fattig pige som hende – hun havde ikke meget hun kunne tilbyde ham. Dette havde dog ikke afskrækket ham og han var her endnu og han havde faktisk godt langt mere end det – han havde bevist gentagende at han ikke havde tænkt sig at stikke halen imellem benene og løbe væk. Bare tanken gjorde hende varm indeni og det skræmte hende faktisk rigtig meget at han var begyndt at holde ham. Hun overvejede kort om sådan en som ham, som havde været så utrolig velhavende hele sit liv, kunne gå over og leve et liv som hun havde levet. Det øjeblik hvor man ikke vidste om kunne betale alle regning, han ville nok bestemt ikke trives i hendes tidligere liv. Hans ubeskrivelige krop var lokkende, den måde hans arme var store og nemt ville kunne løfte hende. Hans meget veltrænede mave fik altid startet lyster hos hende. Han øjne som var dragende og lokkende, hans hår som var lige til at nusse og hive i. Hele denne pakke var simpelthen krydret med den dejligste personlighed og han havde ramt hende hårdere end hun troede muligt. Hans stemme lød så og hun rystede let på hovedet.

”Så hvis jeg tog ½ år til Argentina?”

Hun havde godt en ide om hvordan hun påvirkede ham og hun kunne faktisk godt lide at være den lokkende og sensuelle, det var aldrig noget hun før havde været. Han var dog god til at trække nye sider frem i hende og hun var glad for at prøve at udforske andre dele. Den måde han nu stod op ved siden af sengen, førte en hånd igennem håret på – årrh. Hans jogging bukser som hans let på hoften og virkelig komplimenterede hans krop. Et smil ramte hendes læber og hun måtte indrømme at hun måtte holde i sig selv for ikke at springe hen og tage ham lige der.

”Be my guest…”

Han rystede allerede på hovedet imens han var på vej hen til hende. Han sagde allerede der at han ikke kunne holde fingrende fra hende. Hun lod et stort smil falde over hendes læber, så kunne han jo ikke arbejde når hun var i nærheden. Det betød at hun jo distraherede ham en stor smule.

”hvis du ikke kan arbejde når jeg er her, så kan jeg jo ikke bare blive her”

Hun kiggede drillende på ham og lod blikket falde ned over ham, hun kunne ikke lade være. Hun kom helt hen til hende og lagde hånden på hendes knæ og førte den op af hendes lår. Hun fulgte hans hånd som den førtes op af hans lår, han lænede sig nu ned og kyssede hendes lår og et stort smil ramte de bløde læber og hun lukkede nydende øjnene. Hun lod ham løfte hendes fødder og de blev da også placeret på hans lår igen og han førte hænderne op af hendes ben. Hun lagde blidt hovedet på skrå og kunne ikke fjerne blikket fra ham – han var jo et syn for guder. Hun rystede så roligt på hovedet og kiggede på ham, hun ønskede ikke at han skulle lade være.

”Men du skulle jo bevise at jeg ikke distraherede dig når du arbejdede? – ellers kan jeg jo ikke hænge ud her når du arbejder”

Hun grinede blidt og lod kort den ene hånd føres over hans skægstubbe og til sidst blidt løfte op i hans hoved. Hun lod kort de brune øjne falde i hans før hun plantede læberne på hans. Årh. hun kunne tilbringe evigheder sammen med ham.


Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 7 Jun 2018 - 11:59

På trods af han selvfølgelig var glad for at have penge, så havde han faktisk en stor del af sit liv set dem som en hæmsko. Folk havde en tendens til enten at dømme ham på dem eller for den sags skyld fedte voldsomt for ham. Men egentlig havde han det helt fint med dem nu, specielt fordi de var ligemeget for hende. Hun havde virkelig sat dybe spor i ham og han ville for alt i verden ikke af med den fantastiske følelse igen.
Det var aller første gang han nogensinde havde tænkt at hvis de var sammen så var han fuldstændig ligeglad med om han mistede sine penge. Han smilede meget intenst til hende og sagde så med en dragende og alligevel stålsat ro:

"Så ville jeg tage med uden tøven....."

Han var virkelig glad for hvordan hun påvirkede ham på, hvordan hun kunne give den mest fantastiske varme fornemmelse i hans indre med blot et smil. Og glæden var kun endnu stærkere ved at hun tillod sig selv at finde de sider hun måske ikke troede hun havde.
Som hans blik vandrede over hende måtte han også bide sig lidt i læben men hans blik var på ingen måde til at fjerne igen. Aldrig havde hans skjorte været mere tiltalende end når hun havde den på og nærmest smilede lokkende og kælent til ham.

Han kunne ikke helt lade være med at grine lidt inden han så trak lidt på skuldrene og sagde:
"Mon ikke vi kan finde en gylden middelvej?....."

Hendes fantastiske dragende blik trak nærmest i ham og han havde heller ikke noget problem med at give lidt igen. Den måde hun smilede på og lukkede øjnene af hans lille kys var et magisk syn. Da han så havde placeret hendes fødder og kiggede op på hende, trak han lidt på smilebåndet igen og sukkede ganske kort. Hun var på alle måder et fantastisk syn.
Så grinede han ganske kort af hendes drilske kommentar og nød så deres kys. Derefter drejede han stolen en anelse og klappede på sit lår imens hans ene hånd strøg fra hendes lår og op til hoften.

"Så kom og sid her..... Så må vi jo se hvor meget du distraherer...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 7 Jun 2018 - 13:15

Hun havde aldrig været god til den her form for finere steder,, mænd med penge var i hendes verden nogen der var kontrollerende, magtbegavede og arrogante og ofte dem som sårede nemme ofre som hende og hun havde svoret at hun aldrig nogensinde ville ende sammen med en af dem. Derfor kom det stadig mere tilbage på hende at hun lige nu befandt sig så tæt på en af disse og hun havde indtil videre taget helt fejl. Hun var egentlig ret glad for det, men alligevel var hun ikke helt overbevist om at hans penge ikke var vigtige for ham. Men det ville hun ikke lade sig påvirke af nu, det måtte tiden vide. Hun førte kort hånden over hans kæbe og bed sig let i læben. Hun mærkede kroppen nærmest danse inden i for at komme tætter på ham og på en eller anden måde var det rart, men alligevel var det en pinsel at have det sådan med et andet menneske. Hun grinte blidt af hans kommentar og rystede på hovedet.

”Du er simpelthen en tosse – du kan ikke bare tage af sted med en eller anden tøs”

Hun lod blikket kort falde ned over ham og tanken om at det nok ikke var første gang han havde en pige med hjem til ham, gjorde egentlig ondt – det kom bag på hende, det var ikke noget hun burde blande sig i og ville han tage andre med hjem, så skulle han vel egentlig også have lov til det. Hun førte let hånden op til hans læbe da han lokkende bed sig i læben og hun frigav let hans læbe før hun blidt plantede et lille kys på hans læbe med et lille smil. Hun nød at han faktisk nød at se på hende, det var ikke selvtillid der var mest af og det gjorde hende egentlig en smule mere glad at han alligevel formåede at holde hende i det her stadie. Hun smilte endnu større da han bad hende om at hoppe ned og hun gjorde det. Men i stedet for bare at sætte sig, valgte hun at placere et ben på hver side af ham og lade de brune øjne søge hans med et legende smil.

”hvordan vil du have mig?”

Det var meningen at det skulle hentyde til hvordan hun skulle sætte sig, men hun kunne tydeligt hører den sensuelle reference i sætningen og hun sagde den dog også med et drillende smil. Hun hev let fast i hans hår og hev hans hoved en smule bagover før hun lidenskabeligt plantede sine læber på hans. Hun lukkede øjnene og et kort suk forlod hende – årh han var så skøn. Hun trak sig så en smule tilbage, lænede sig lidt væk fra ham og knappede let de 2 øverste knapper op og blottede let kavalergangen. Før hun førte de brune øjne op i hans – hendes hånd fandt vej til hans mave og hun lænede sig let frem og placerede en række kys op af hans hals, hele vejen op til hans ører hvor hun blidt nappede i det.

¤husk nu at arbejde¤

Hun nød faktisk og drille ham, hun elskede at han havde lyst til hende og hun syntes det var helt vildt fantastisk at de var så intime. Hun vidste faktisk ikke helt hvad hun skulle gøre, han var så utrolig charmerende og dejlig. Hun ønskede faktisk at bare ville løfte hende op og gøre hvad han ville, men på den anden side vidste hun faktisk ikke om hun ville være helt klar til det han måske gerne ville.

¤Du er alt det jeg normalt har holdt mig fra¤
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Caine Blackwell Tors 7 Jun 2018 - 14:22

Caine havde ganske vist lidt under mange af de fordomme der var omkring rige folk, men han lod sig ikke specielt mærke af det da han vidste han ikke var som dem. Han gjorde som han ville, han var helt sin egen herre. Han var selvfølgelig ikke klar over hvad hun præcist tænkte omkring ham når det kom til penge men han havde sagt hvordan han var så det måtte han også vise hende at han var.
Han lukkede kort øjnene og sukkede nydende som hun strøg hans kæbe hvorefter han så gengældte hendes grin og et blik der sad fast på hende.

"Måske ja... Jeg kan men det gør jeg ikke..... Men hvis det nu er dig.... Så er snakken en ganske anden...."

Der var mange der havde mistænkt ham for at tage en ny pige med hjem hver aften men det var på ingen måde tilfældet. Han gad ganske enkelt ikke den slags hvis ikke der var en eller anden form for gnist. Og det havde hun så absolut startet hos ham. Han var tiltrukket af hende, og han måtte indrømme at følelserne for hende var også blevet utrolig stærke. Også på et niveau han egentlig ikke troede var muligt.
Da hun så hoppede ned og stillede sig sådan med benene, kiggede han også meget intenst på hende imens han smilede dragende og stærkt lokkende. Ved hendes spørgsmål tænkte han også kun ganske kort over det inden han sagde:

"Åhh..... Det er faktisk ganske nemt..... Jeg vil have dig så tæt på som overhovedet muligt....."

Måske var det mest omkring hvordan hun skulle sidde, men hendes sensuelle undertone fortalte så lækkert hvad hun mere tænkte. Han elskede den måde hvorpå hun tog ved hans hår og gav så lidenskabeligt et kys, imens strøg han hende op af lårene til bagdelen.
Da hun så trak sig lidt og knappede et par knapper op og afslørede lidt mere af den smukke kavalergang, fortalte hans blik så fint at han virkelig nød den fantastiske udsigt. Så sukkede han ganske stille som hun førte hånden op af hans mave og begyndte at kysse ham op af halsen. Han trak lidt mere på smilebåndet som hun nappede ham i øret.

"Det skal jeg nok..... " Det var fantastisk at være så intime og endnu bedre at de kunne mærke lysten til hinanden. Først rakte han ind på skrivebordet hvor han tændte sin computer. Derefter lagde han hænderne på hendes hofter inden han sagde: "Jeg er virkelig glad for du har skiftet mening så....." Med en drilsk men bestemt bevægelse, pressede han ned ved hendes hofter så hun kom helt ned at sidde på hans skød
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Keep out the nightmares! - Page 4 Empty Sv: Keep out the nightmares!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum