Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Flying dancer! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Flying dancer! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Flying dancer! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Flying dancer! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Flying dancer! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Flying dancer! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Flying dancer! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Flying dancer! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Flying dancer! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Flying dancer! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Flying dancer!

Go down

Flying dancer! Empty Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:24

Tid: Morgen
Sted: Skoven
Vejr: Solskin
Omgivelser: Dyr O_o



Inde i skoven, faktisk meget tæt på dens midte, hvor mange dyr græssede i en lysning og slappede af, gik en lille Ribble rundt i græsset ved et træ. Hun kiggede op, men måtte knibe øjnene sammen, fordi solen skinnede hende i øjnene. Hun smilede bredt for sig selv, kiggede om på sine vinger og spredte dem lidt. De havde det vist ikke for godt, men de virkede da stadig. Hun havde lyst til at danse, sådan lige pludseligt. Hun svævede op i luften, og som hun gjorde, voksede hun lidt efter lidt, indtil hun var omkring en halv meter høj, men havde form og udseende som en almindelig ung kvinde, bortset fra de spidse ører selvfølgelig, og det måske noget usædvanlige hår. Dyrene kiggede op på hende, men da hun var et væsen af naturen, og derfor også virkede meget naturlig for dem, blev de ikke skræmt, men blev stående og spiste af det lettere fugtige græs. Ribble fløj op, og så der, midt i luften, imens hun fløj, begyndte hun at danse lidt imens hun nynnede en melodi til. Hun drejede rundt om sig selv, bevægede benene som stod hun på et usynligt dansegulv midt i luften, og hyggede sig egentlig bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:30

inuyasha kom springene, han løb meget hurtigt. han så sig rundt, og fik øje på et dyr. han løb efter det for at jage det. inuyasha havde ikke set den lille alf, da han mere tænkte på at jage og dræbe det dyr. inuyasha sprang på dyret. og stak sine lange demon negle ind i dyrets hals, for at dræbe det. han fik det dræbt, og ¨så så rundt. han var meget på vagt, som om han frygtede noget. han slebte det døde dyr hen til et træ og begyndte at spise af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:40

Pludselig, som et lyn fra himlen, var et eller andet løbet forbi hende, og bare vindstødet derfra havde fået hende til at vælte omkring i luften. Hun endte med hovedet nedad, stadigt flyvende i luften. Hendes hår hang ned fra hende, og hendes tøj gled også lidt ned. "Hey!" Råbte hun klagende og foldede armene over hinanden. "Pas dog på hvad du laver!" hylede hun klagede og kneb øjnene sammen, tydeligt utilfreds med den måde, hun var blevet væltet ud af sin ellers så fine dans på! Hvor ubehøvlet, måtte hun nok sige! Hun kiggede over på ham, surt, og tænkte ikke rigtigt over, at han lige havde dræbt et af skovens fredelige dyr. Hun var ikke så meget en 'skovens beskytter', det var elvernes job, hun var jo også en mørk alf, hun tænkte mere på sig selv og sit eget bedste!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:44

inuyasha spiste hele dyret og begravede knoglerne. han tog en blomst og lå på dyrets grav. "undskyld du lille dyr, at jeg måtte dræve dig for at overleve" sagd ehan. han lå sig under et træ, for at slå mave. han gabte, men så over på et andet dyr, og tænkte på om han skulle jage det eller lade være. han valgte at lade være. han havde jo allerede taget et dyrs liv, og skulle ikke tage et mere forløbig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:56

Ribble vendte sig normalt i luften og lod armene hænge slapt ned om sine sider, imens hun kiggede på ham med dunkle øjne. Så ignorerede han hende bare?! Det skulle han ikke slippe godt fra! Hun gjorde sig større igen, så stor hun kunne, så hun var en del højere og større end ham. Hun gik så hen og stillede sig foran ham. "Er du blind eller hvad?!" spurgte hun højt ned til ham. Dyrene flygtede, da en så stor person betrådte jorden og skræmte dem. Hun bukkede sig ned foran ham og stirrede ham surt ind i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 11:59

undskyld at jeg ikke regerede på dig.. jeg så dig godt," sagd ehan og så væk. han rejste sig op. og hoppede op i træet. "men når vi demoner er sulten, så jager vi.. i sær når man skal samle mad ind, når man også skal tage sig af sin søster" sagd ehan. han så på hende og gabte. "jeg hedder forresten Inuyasha Demon" sdagd ehan. han kløede sig bag det ene øre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 12:55

Ribble sukkede irriteret og gjorde sig normal størrelse igen, og fløj så op på en gren lidt over ham, hvor hun satte sig, kiggede ned på ham og holdt øje med, hvad han lavede. Hun var ikke videre interesseret i, hvem han havde at passe, eller hvordan dæmoner fungerede, når de var sultne, hun ville bare være sur på ham! "Hm... Ribble" præsenterede hun sig kort og med et dødt toneleje. Hun stirrede skummelt på ham med sammenknebne øjne. Hun kunne ikke lide ham, sådan som han bare havde forstyrret hende, og så ikke engang undskyld ordentligt, og endda også ignoreret hende! Det skulle ingen slippe godt fra!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 13:02

hør lille ven.. jeg ved jeg dumme mig, og det må du meget undskylde" sagd ehan. *hun er da godt lille, hvis den mindste alf jeg har set, og jeg har set mange* tænkte han. han skuppede en gren lidt væk, men stadig så den ikke ramte den lille alf, for det ville være ondt, at slå den lille alf ned med en gren. han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 13:09

"Lille ven?! Er du nu også diskriminerende?!" udbrød hun i vrede og fløj ned foran hans ansigt med næverne i vejret. "Vil du slås eller hvad?! Jeg kan sikkert få et par gode slag ind! Kom an! Jeg flår dig!" råbte hun i hans ansigt og skulede på ham. Hun var ikke længere i et særlig fredeligt humør, ingen danselyst var i hende mere, nu ville hun slås! Forsvare sin titel som alf. Hun var ikke bare en 'lille ven', og han skulle ikke slippe godt fra at have kaldt hende sådan noget! "Er du bange?!" spurgte hun udfordrende og slog ud i luften foran ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 13:12

han tog fat i hendes vinger og satte hende i sin hånd. "hør, du burde slappe af.. og det var ikke ondt ment at jeg kaldte dig lille, hør jeg berundre jer alfer, i kan flyve og have det sjovt. men du skal ikke tage det ondt ment, det jeg siger. jeg er en halv demon og glemmer nogle gange at tænkte mig om før jeg siger noget, og det jeg sagde skulle altså ikke have gjort dig vred" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Flying dancer! Empty Sv: Flying dancer!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum