Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En ny ven? ///Privat-Zen/// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En ny ven? ///Privat-Zen///

Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:34

Sted ~ Søen
Tid ~ Irl
Omgivelser ~ ikke så mange, emn stadig nogle få
Påklædning ~ et par stramme korte cowboy shorts, en t-shirt og en hætte trøje
Vejr ~ varmt, for varmt.
Dag/dato ~ Irl og Irl

Night var gået ned til søen da det var for varmt at være indenfor. Det var jio nærmest kogende varmt og det var underligt i forhold til, hvad klokken var. Han kiggede rundt og så nogle der sad og kyssede. En pige og en dreng. De stoppede hurtigt da de så Night, men han var ret så ligeglad med at de kyssede. Han havde jo selv en kæreste han kyssede med så, hvorfrpo skulle han gøre noget ved det..?
Han kedede sig emget og så nogle der svømmede i vandet og drillede hinanden "man her er kedeligt" sagde han og gabte. Han kigged eop og så månen "klokken er jo næsten ingenting" sagde han så. Han sukkede for sig selv og kiggede rundt for st se om der var noget spændende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:40

Tøj: Kun et Par Bukser ellers bar mave og et håndklæde over skuldren




Zen Gik let ned imopd søen han sang blidt han kiggede Blidt på nogen personer men Smilede da Venligt han kom ned ved søen han Lagde mærke til to sad og kyssede og deres blik på en dreng og de stoppede han kiggede let på drengen og fniste lidt da han hørte drengens Udbrød men han kunne se og lugte at han ikke var Menneske han kiggede let rund og kiggede på træet lidt Efter Faldt der en masse Grene ned fra træet han kiggede da let på drengen og fik en grankovle til at falde ned i hoved på drengen han var lidt i drille humør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:44

Night kiggede op da han hørte noget falde "av" sagde han da han fik dem i panden. Han kiggede rundt og så en dreng bag sig, men lidt væk. Kendte han ham? nej... det gjorde han vist ikke. Night sukkede stille og fik noget af vandet fra søen til at flyde over til drengen uden at drengen opdagede det og kastede det i hovedet på ham. Han avr ikke den eneste der vr i drille humør. Night grinte stille og vente sig om og kigged epå drengen med et drillende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:46

zen kiggede rundt de andre dødelige var på vej hjemn da alle var væk Kiggede han Let på træet og Tog det Op med kræfterne han kiggede ned af sin våde krop og kiggede derefter på ham med et smil men smed dog træet ud i vandet men gik derefter hen til ham "He" sagde han med et smil fordi nu havde han jo en at lege med xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:50

Night smilte til ham "så er vi kvit" grinte han sødt og smitle til drengen "jeg er Night og du?" spurgte han stille og smitel.
Han kiggede på dem der stadig legede ude i vandet og dem der kyssede. De var begyndt igen "så nu er de ligeglade" sagde han og girnte stille. Mennesker er underlite, mente Night. Han kiggede på ham og grinte sædt til ham. "havdlaver du hernede?" spurgte han og smiltre venligt og sø'dt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:55

//DU bad mig om at komme xD//



Zen smilede og kiggede blidt på ham "Zen" sagde han med et smil han fuglte hans blik til de to som sad og kyssede han grinede let da han så ingen af dem havde lagt mærke til træet men grinte dog lidt han kigegd derefter på Night "Jeg er her fordi jeg ville ud og bade og måske Kunne kigge mig lidt rundt møde nogen nye og så se om min kæreste ville være her...." han kiggede sig let om "Nej han er her ikke men hvorfor er du her?" spurgte Han med et kært og vamrt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 21:58

///huh? hvad mener du ? XD///

Night kigged epå ham og smilte sødt "Du.. Du er manda's kæreste?" sagde han så spørgende. Nu vidste han da, hvordan hans kæreste så ud. Night smilte til ham. "næ... det ser ikke sådan ud" sagde han og smilte til ham.
"mig? hmm... kedede mig.. .oogså er der for varmt til at være inde så ville gå en tur... og måske ville jeg også se min kæreste" sagde han så og kiggede drillende på ham, med et lilel grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:01

Zen smilede han kiggede på ham og nikkede let til det han sagde men da han sagde han var sammen med manda for han op "HVOR VED DU DET FRA!!!" Næsten råbte han alle stirrede på ham han kiggede dog let på Night "Og din kæreste er" smielde han og satte sig Blidt foran ham for de kunne holde en dialog han kiggede dog let rundt han så dog let på Night med det kære varme smil han kiggede på ham "men altså Hvad syntes du om mennesker?" Spurgte han med et lille grin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:03

"fordi Mansa og jeg er gode venner og han har fortalt om dig" sagde han og grinte sædt til ham "min kæreste er Nao Oyami" sagde han og smilte og rødmede lidt over at sige han navn. "mennesker... hmm.. de er underlige" grinte han og smilte til Ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:05

Zen kiggede let På Night men kiggede dog rundt igen han var alytid opmærksom "Ej hvor fedt og det fedt" sagde han som svar på de to ting han sagde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 22:08

Nigth nikked eog smilte "yepper" sagde han, som svar til begge de ting han sagde. "hvordan går det sp med dig og Manda?" spurget ahn og smilte til Zen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 10:34

"Fint nok han er rimeligt jaloux men han er bare den dejligste" sagde zen med et stille smil og rødmede lidt han kiggede derefter på night "du og din kæreste?" Spurgte han med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny ven? ///Privat-Zen/// Empty Sv: En ny ven? ///Privat-Zen///

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum