Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Solopgang (Constantine) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Solopgang (Constantine)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:02

han grinte lidt over hendes kommentar "jeg fortæller bare hvad jeg syntes om dem" han smilte til hende og nikkede "vel sagt" sagde han med et smil "og tro mig vis jeg lagde an på dem ville de vide det jeg snakker bare om det første der falder mig ind" sagde han med et let grin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:08

"MM kan jeg se og hører " sagde hun og små grinede . hun så mod træerne "Men tak for dem, det er sødt sagt" hun så mod ham og lagde hovedet på skrå "Det da godt at vide de ikke er... da du ikke få noget ud af det" sagde hun og legede med sit hår, hun drillede lige nu og lagde sig igen ned i græsset og vente blikket mod himlen og så mod skyerne "Alt ved balance , selv dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:11

han grinte til hende "nååå ville jeg ikke det?" sagde han, han var glad lige nu han havde mødt en ny person som også var tryg omkring ham hvilke gjorde det lettere for ham at snakke med dem det ville ikke være godt vis det var fjendtlige "men hvad var så deres planer for idag?" han smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:33

"I dag " sagde hun og tænkte sig om , hun små grinede "Ikke rigtigt noget , slappe af i solen " sagde hun og så mod ham "Så du ødelægger ikke rigtigt noget , så bare rolige " hun så mod ham kort og derefter mod himlen, skyerne bevægede sig henover himlen , det så behagligt ud "Er det ikke varmt i alt det tøj enligt" spurgt hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:40

han grinte til hende og nikkede "jo er lidt varmt... men har endu ikke haft grund til at tage det af" han snakkede med det glade tonefald han havde snakket med i et stykked tid han strak sig og åbnede frakken "sådan bedre?" sagde han drilsk mens han grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 2:41

Hun så kort mod ham "de er ret lækker" sagde hun og mente det, men havde en drillende tone, hun lukkede øjne i og smilede , hendes hud var guldende i solen og hun nyd varmende mod sin hud "Er du faldt mere til" spurgte hun roligt og blidt... hun var selv ved at lukke op, men hun tog længere tid en normale folk... hun synes ikke om at åbnede sig for andre ... Melinia lagde hænderne under sit hovede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 9:15

han nikkede "tja jeg har vidunderligt selskab hvad mere kan jeg be om?" han kikkede over på hende og smile for han kikkede op mod solen før han kikkede rundt i skoven mens han sad og tænkte lidt for sig selv og sagde "skoven er dog det smukkeste sted på denne tid a morgenen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 9:20

"Ja skoven er det smukkeste om morgen" gentog hun og åbnede øjne og så lige mod ham , hun skiftede det så mod træes blade over dem, som skinnede grønne i sollyset , det var ubeskriveligt smukt... hun skifte blikke mod ham og små grinede "Jamen jeg takker, du også meget hyggelig at side med" Melinia begrundt at forvandle sig til en polar ræv, men hun bliv mindre, hun bliv en unge og sad og så mod ham , hun prøvede at kravelede op på hans skød... til tider var hun mere ræv end menneske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 9:25

han lod hende da hun var i ræve form komme op på hans skød han grinte let over hende og to blidt og nussede hans hånd ned af dens ryg han syntes den havde en blød pels han sagde venligt "det er da også en måde at lærer andre at kende?" han lød som om han havde det meget sjovt over hendes pludselige, bliv-til-ræv og få opmærksomhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 9:30

"Ja ikke" sagde ræven , hun lagde sig helt indtil hans maven, så dens ryg var ved hans maven , den lavede halen over hovedet og nyd at blevet nusset "Ahhh lidt mere til højere " sagde ræven, den var altså ikke store end den ikke kunne lille i to hænderne mere... så det var lidt sværte at se hvad lidt mere til højre var... Melinia lavede små nydelse lyde, lidt hen af vejen som en kat , men os lidt som hund....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 9:37

han grinte igen let over at hun også kunne snakke i ræve form var egendligt lidt underligt men han havde set det før dog for mange år siden han tog og startede blidt med at nusse hende højere oppe af ryggen så det mere var omkring narke regionen "du havde bare brug for lidt opmærksomhed?" spurgte han nysgerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 9:56

"Ja havde jeg vis" sagde melinia i sin ræve form, hun lukkede øjne i og nyd det nu .... hun havde en nydelse lyd igen, denne gang var den mere som en kat , men stadig som hun hund... lyden var som om hun spindende glad... halen bevægede sig lidt, til siden, men den lå over hendes ansigt , så ikke for meget.. solen skulle jo ikke ramme hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 9:58

han forsatte med at nusse hende "så... hvorlang tid har de tænkte dem at ligge her på mig og nyde livet?" han grinte af hende pågrund af hendes mystiske men pludselige socialle adfærd *det er da en måde at prøve på at chamere sig in på en dreng* tænkte han mens han smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:09

Hun var faldt i sov... og lå nu og så på hans skød... det var ikke for at charme sig inden, nogle gang sket det hun mistede styrelse af sin forvandling og den forvandle sig selv og hun bliv mere som en ræv som elskede at puttede .... Melinia trækkede vejret og det inden ånding og ud ... man kunne os mærke det på hendes maven... hendes pels var meget blød og smuk , selvom det var som en rævens unge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:13

"hun må nyde det meget" hviskede han for sig selv da han lage mærke til hun sov, vis nogen gik forbi ville han bare side med en ræv hvilke sikkert for det genarelle folk ville se underligt ud men han nød dog også lidt at være sammen med et dyr da han ikke havde haft en kat i et langt stykke tid også selvom hun sov fortsatte han bare med at nusse hende ned langs pelsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:22

Hun forsætte med at sove og nussede hovede mod hans maven som en kat... hun havde lagt mærke til at nyd at være samme med dyr og savnede det lidt... selvom hun ikke rigtigt var et dyr , var hun det stadig lige nu... Melinia sov stadig og lavede små lyd, som gjorder hende vildt nuttede , hun bevægede halen igen og hendes ansigt bliv synligt for ham, det var som om hun havde et hvid hånden over panden, men det var fra hendes panden smykke hun bare... hun dækkede ansigt til igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:31

han havde sidder og syntes hun så nuttet ud heletid nu var hun bare nuttet på en anden på han smilte for sig selv da han ogsåtog at nussede hende på hovedet han kunne bare ikke lade vær med at smile for sig selv, mens han nussede hende´begyndte han også at side at tænke for sig selv mens han nød stilheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:35

Der gik lidt tid , hvor dette forsætte , derefter vågende Melinia op og rejste sig , den lille ræv stod på hans skød og så mod skoven , der var en spændende lyd , den begyndte at lagde en ny lyd Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kom fra ræven og Melinia hoppede ned fra ham, den begyndte at snige sig frem mod nogle af træerne og , hoppede nu lige i mod et af træstammen , men en kanin hoppede væk fra den... Melinia lå og havde ondt i hovedet nu ... man skulle tro hun så stjerner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:39

han så på hende mends hun vågnede og han smilte til hende da hun pludseligt gik i jagt mode lage han hovedet lidt på skrå og så da hun hoppede mod træstammen, det så ud til at gøre ondt han stoppede med at smile og gik hen til hende og nussede hende på hovedet og spurgte "er du okay?" han lød urollig for at det var sket hende noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:45

"Jeg ser stjerner" sagde ræv og hun forvandle sig tilbage til sit menneskelig form, hun sad på jorden og var få cm væk fra ham.. hun havde fået en bul og blødt vis og lidt , hun så mod blødt som langsomt løb ned af hendes panden "hovsa" sagde hun og små grinede, hun smilede til ham og lagde hovedet på skrå "bare rolige er okay" sagde hun og holdet ved noget græs "Men den kanin var sjov og spændende" sagde hun som om hun stadig var i sin ræve form , men var ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:47

han rystede på hovedet af hende han to en klud ud af hans lomme og let dubbede den på blodet han nussede hende let på armen nu hun var i menneskeform "ja kan jeg forstille mig og du vil være okay" sagde han med et smil han sagde kort efter "ja helt okay..." han grinte over hendes kommentar med kaninen og sagde "tjo... tror det kræver dit jager instinkt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 10:50

"det var er min instinkter som tager over , når jeg er ræv . ikke mere" sagde hun og så mod ham og kiggede op mod kluden "Aww" sagde hun da det var ømt og det gjorder lidt ondt... hun kom til at små grine "Men Kanin så mig vis" sagde hun, hun mærkede hans nussede sin arm, men gjorder ikke noget mod det, det var dejligt beroligende lige nu og det var lige hvad hun havde brug få.... Melinia var faldt ned igen og så mod ham "Tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 11:22

han smilte til hende, vis hun viste lidt om vampyre ville hun ligge mærke til at han havde meget kontrol rundt om blod og hans øjne var ikke røde som de normalt ville være for en vampyr han smilte til hende og sagde "det mindste jeg kan gøre er at hjælpe dig lidt..." han fjernede kort kuden og kikkede på såret så godt han kunne og sagde "det bare en lille bule den er væk snart han lagde der efter kluden på igen bare for at fjerne blodet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 15:34

Melinia smilede af ham og så mod kulden "Så mod ham , du er okay omkring blod" sagde hun og så roligt mod ham , hun holdet nu kluden mod panden, deres hænder mødes hinanden eller mere snittede hinanden "Så tak, det sødt af dig" hun smilede nu meget sødt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 15:42

han lod hende tage kluden for selv at holde den han smilte til hende og nussede hende let på hånden bare af ren vane han satte sig ordenligt ned og smilte til hende "tja... er ikke som så mange andre vampyrer... jeg har ingen grund til at drikke blod i et godt stykke tid vis det stod til mig gjorde jeg det overhovedet ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 2 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum