Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Solopgang (Constantine) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Solopgang (Constantine)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 18:04

"Åhhh" sagde hun og smilede , hun mærkede hans kold hånden mod sin varmende , hun så mod ham "Kan mærke du ikke er helt som andre vampyr, de er et spændende væsen på en måde, de interesser mig" sagde hun retten, han være måde . personlighed og bare det hele , ikke som en tiltrækkende måde, overhovedet ikke... ikke på den måde , men mere videnskabeligt og venskabeligt en god blanding

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:19

han kunne ikke lade vær med at tænke over at hun så godt ud hvilke han viste han skulle lade være med han satte hovedet lidt på skrå og spurgte "hvordan interessere jeg dem?" han smilte stadig han tænkte han sikkert havde fået en ny ven hvilke også var godt da han ikke havde så mange venner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:28

"Hmmm hvordan de interesser mig" gentog hun og så mod ham og smilede nu pludseligt sødt "Tja, det hele ... men mest de er så rolige og blid" hun så mod himlen derefter "der ikke mange tilbage, som er sådan, jeg har ellers livet i 117 år og møder ikke mange som er sådan" sagde hun og så mod ham og skær ansigt "Jeg er gamle ik" hun rakte tung, hendes smukke ansigt var blidt lige nu ... det forsvandt lidt efter lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:32

han kunne ikke lade vær "117!? de ligner en på de 16" sagde han med et smil og en glad stemme han forsatte "i mine 900 års leve tid har jeg sjældent set en så smuk som dem... vis overhoved jeg har det" han smilte blidt til hende mens han forsatte med at nusse hende det var en af de sjælne gange han havde sagt noget tæt på hans rigtige alder men nu gjorde hun så kunne han vel også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:39

"Kommer ikke bag på mig de er såååååh gamle" hun holdet på så og små grinede efter, hun mærkede han stadig nussede hende og så mod ham "Hmmm.... så det ha de ikke , har de nogle siden været i Canada , gætter jeg så ikke de har" sagde hun og så mod himlen, hendes øjne bliv trist og sukkede "Lad ham gør det fra en som er ældre end mig i leve år, Hvordan oplevede du alle de krig, had og sorg" hun så mod ham og havde meget trist øjne .... Hun lod ham nussede hende, da det var dejligt "Pas på jeg ikke forvandler mig "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:51

han trak på skuldrene "også selvom jeg deltog i de fleste krige lige fra rebel mod britterne til skytte gravene i første verdenskrig har jeg altid fint overlevet det og ikke tænkt så meget på det ikke meget der for mig til at tro på det gode i menneskeligheden men de er begyndt at kæmpe mindre,,, undtagen amerikanerne der har været i krig i mellemøsten i... 19 år" han rystede på hovedet af den tanke "at beskytte ens hjem er hvad der får en til at overleve mentalt og håbet om man endag vile finde en" han kikkede kort op på himlen før han kikkede ned på hende igen "forvandle dig? også selvom de er nuttet som ræv må jeg dog sige jeg foretrkker deres skønhed i denne form" han smilte til hende of snakkede med en glad tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 21:58

hun gav ham et lille puf med skuldre , så det gav et lille ryk i ham , hun små grinede "Og de er en charmetrold " sagde hun og så mod ham roligt men hævet øjenbryn , det var tydeligt nytteløs mod hende at charmende sig inden på hende... det vidste dette.. men hun vidste han ikke hentyd til det... hun fik et roligt men trist blik "mmmm , så det dit svar på de orde" sagde hun som om han havde sagt noget forkert , som om det ikke var godt nok... men hvad vil hun enligt med sådan et spørgsmål "I see .. so you am hate me to" sagde hun på engelske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:40

han var ikke sikker på hvad han havde sagt forkert han sukkede let og sagde "men det er nu forfærdeligt hvad krig gør ved naturen og balancen og hvor mange uskyldige skulle falde" han kikkede op på himlen før han kikkede ned på hende og sagde ikke mere han brød sig ikke om tanken om krig hans glade ansigt var falmet og han så lidt trist ud "du er stadig nuttet i ræve form..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:45

Hun så hans smil forsvandt, hun så mod han og rørt hans kind "Sorry, vækkede vis minder" sagde hun og tog ham indtil sig i et kram, hendes krop var varm og blid, hun nussede hans ryg "Men de har os det blik, det helt okay , hvordan de sker krig, alle er forskellig" sagde hun og flyttede ham lidt ud fra sig "Okay" hun smilede blidt og hun begyndte at grinede og slap ham "Så du synes jeg er nuttede hele vejen igennem , du giver vis ikke op" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 23:52

han kramte hende da hun krammede ham og han sukkede blidt da hun slap ham og han satte sig ordentligt igen smilte han blidt til hende han gik tilbage til at nusse hendes arm "tja du er nuttet og smuk hele vejen igennem... og venlig" han smilte venligt til hende "tja giver aldrig op på noget.... er for stædig" han grinte let til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 0:03

"Stædighed er en god ting, men pas på den ikke ødelægger ting" sagde hun og så mod hans hånden da han nussede igen, et lille grin kom frem og hun så mod ham "du kan godt li at nusse var" sagde hun , hun var en ræv hele vejen igennem og elsket at blevet nusset... Melinia så mod ham roligt og smilede sødt "Jamen tak for de søde orde, men du kommer inden vejen med det" sagde hun og prikkede ham på næsen.. hun grinede og så nu vildt sød ud ... hendes stemmende var varm når hun grinede , hun tog hånden for munden og grinede stadig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 0:24

han smilte til hende "hva' skulle jeg også vil have ud af det? kan bare godt lide at nusse dig" han grinte letaf hende "og ja kan godt lide at nusse holder fingerne besæftiget" han kikkede på hendes arm hvor han nussede hende før han kiggede op på hende og kikkede ind i hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 0:29

Melinia havde lukkede øjne da hun grinede ret meget , hun bøjede sig frem over da hendes maven gjorder ondt "Nåh hvor du nuttede" vis du lyttede efter var hun ikke formen mere, hun sagde du ... hun tørde en tår væk som løb ned af hendes kind... hun så mod ham først nu og lagde mærke til han så mod hendes øjne "Noget galt" hun lavede stadig må lyde som lyd som om hun grinede, hun var ved at falde ned igen og lagde hovedet på skrå ... "de må os gerne nusse mig, men kan ikke love jeg forbliver menneske så"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 0:35

han smilte til hende "er -jeg- nuttet?" han nikkede overasket var en af få ting han ikke var blevet kaldt før han havde kaldt andre og fået et iligemåde at vide men ikke fået det så direkte han grinte lidt af hende "hva' er jeg meget sjov?" han var ikke sikker på hvorfor hun grinte konstant

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 0:38

"Sorry , du er , faktisk ret meget" sagde hun og smilede sødt, hun så mod ham med rolige øjne, hun var faldt ned nu , så hun grinede ikke mere ... hun så mod ham "Du er nuttede , ret meget, trist du ikke har fået det af vide før på den måde, det nok fordi drengen hader blevet kaldt nuttede" sagde hun og rørt hans kind, hun nussede "Og blød" hun smilede og grinede igen... hun flyttede langsom sin hånden fra hans hud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 0:51

han smilte til hende da hun nussede ham lidt på kinden "jeg takker meget" han smilte mens han kikkede på hende og grinte let "tja vis jeg ikke fik nået ud af det så må jeg dog sige... du har krammet mig, nusset mig, kaldet mig nuttet det er ret meget" han snakkede med en munter stemme "undskyld vis jeg stire på dinne øjne men er bare meget betaget af dem der er smukke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 0:59

Der kom et lille grin fra hende, hun så mod træerne "det okay, du kigger , virkelig det er det" sagde hun og smilede "Tja , så har du vel fået noget ud af det, sorry var ikke menige " sagde hun og lagde sig tilbage og havde ryggen mod træet nu, hun lukkede øjne i "Er jeg virkelig så smuk... det troede jeg ikke " hun små grinede og så mod ham kort , hun virkede glæder end da de startede med at snakke "Det vel tak for de søde orde , du sagde " sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:06

han smilte og nikkede "tja gør ikke noget" han kunne ikke lade vær med at smile til hende "ja du er meget smuk vis man ikke havde fået andet af vide kunne man tro du var en gudinde" han grinte let til hende mens han smilte han kunne godt lide at se hende smile men følte ikke nogen grund til at sige det til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:09

Melinia så mod ham og smilede roligt, hendes en øjne var kun åbne .... "Åh så jeg er en gudinde , nu ikke os dig" hun sukkede dybt og lagt ansigt mod hans skuldre... hun hadet at blevet kaldt det... hun sukkede, samle så meget smerte med ordet ... "Jeg blev os kaldt det derhjemme " sagde hun og gemt sit ansigt mod hans skuldre så han ikke så det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:18

han satte hovedet lidt på skrå "er der noget galt?" han smilte stadig lidt men dog mindre en før han lod sin hånd køre blidt igennem hendes hår mens han ventede på et svar fra hende "kan kalde dig noget andet som... fox?" han smilte til hende over det nye men knap så opfindtsome navn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:21

Hun mærkede hans hånden igennem sit hår og bliv roligere, men holdet ansigt gemt "Kald du mig bare det" sagde hun og så mod siden "Vam" sagde hun og så derefter mod ham "Bare ikke kald mig gudinde okay" sagde hun og gemt ansigt igen.... hun vil ikke ha han skulle se på hendes ansigt lige nu... ikke da der var en forskel på hendes udsende men fordi han havde brugt ordet gudinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:30

han nikkede forståeligt "okay skal nok lade vær med at kalde dig det, det lover jag" han kikkede kort op mod himlen før han kikkede ned igen "ellers andet jeg skal vide jeg ikke må sige eller gøre?" han nussede hende stadig blidt i håret mens han snakkede da han havde ingen grund til at stoppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:34

"Ikke hvad jeg ved af , bare ikke den tiden , alt andet kan jeg klar " hun rette sig op og sad hvor hun havde siddet før , hun så mod ham og holdet hans hånd , hun gav den som kærlig klap "du er godt nok vild med at nussede " sagde hun og grinede, og smilede som om han ikke havde sagt ordet gudinde , Melinia så mod ham roligt og slap efter lidt tid hans hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:49

han smilte til hende da hun holdt hans hånd kort "ja gør mig glad at nusse andre... føles rart" han grinte kort "du har et smukt smil..:" han følte at han havde brug for at sige det da hun havde rykket sig nussede han hende så igen på armen da hun havde rykket hovedet væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 1:56

"Hvad er der med mind arm" spurgte hun og havde lagt mærke til han kiggede på den, hun så mod sin guldende hudfarve og på den var der et guld armbånd , men sad øverste på armene, altså over albuen .... Melinia så mod ham og små grinede "Du er altså særlig, den pige som du kan li er heldig, du siger din mening og ikke mere" sagde hun og smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solopgang (Constantine) - Page 3 Empty Sv: Solopgang (Constantine)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum