Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nat på Nains Inn//Lazarus//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:13

Lazarus smilede '' Man kan altid bruge flere i sin hær... Men efterhånden er der en del... Så skal kontante de Dæmoner der er her.. Jeg har allerede min Vampyr hær og Barishans Aspara hær... Zanes får sig en kamp han aldrig nogensinde havde set komme... Dette vil være slutningen på en æra ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:30

"der er sikkert mange Dæmoner så hvorfor tager du ikke og opsøger nogen af de stærkeste fra være element altså Ild, Vind, Jord, Vand"sagde hun og kiggede på ham med et stille smil på sine læber "så kan det være resten af dæmonerne følger med dem"sagde hun bare som et forslag der måske kunne virke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:57

Lazarus smilede '' Jeg har ikke tid til det... Ser du at samle en hær kræver en del planlækning... Men du kan tage ud og finde disse mestre... Jeg har allerede en mester af Vind under mig.. Du skal nok klare det... Find dem og få den til at gå under dit banner... Jeg vil tage mig af rasten imens ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:35

Hun kiggede på ham "jamen vi vand dæmoner er der ikke så mange af nu og mange af os kan knap nok styre vores evne med vand selvom jeg har næsten kontrol for har trænet når jeg var alene så kan en del så tror kun vi mangler Jord og Ild"sagde hun og kiggede på ham med et stille smil



//kiggede på et tidspunkt gennem gruppen dæmoner og fandt kun to der var vand dæmoner og det Cille(mig) og en der hedder Rea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:43

Lazarus smilede '' Jamen jeg har jo dig... Så jeg har brug for Dæmoner af de andre elementer... Sammel en hær du regner med vil kunne kæmpe godt... Få fat i alle de frivillige kæmpere du kan
finde... Denne kamp bliver en legende og jeg tror der er en del der gerne vil have en finger med i spillet om Zanes død ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:44

Hun kiggede på ham med et stille smil "jeg har hørt om en eller anden der kan styre ilden godt"sagde hun og kiggede på ham "men han lytter ikke til nogen han kæmper for sig selv tror jeg"sagde hun og smilte stille til ham "men han lytter nok mere til dig"sagde hun og kiggede ud af vinduet og rejste sig op "og forresten jeg tænder meget på vampyre og hvis du vil ha et barn og du ikke har nogen der vil ha det med dig så vil jeg gerne ha æren af at bære dit barn bare et tilbud som en fra din hær eller som kvinder der syns du er lækker"sagde hun og kiggede på ham med et stille smil og hun mente det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:57

Lazarus kørte en hånd gennem sit hår og smilede charmerende '' Du ved vist ikke så meget om min Klan... Vi må ikke gå rundt og lave børn som vi ønsker... Vi har visse regler vi skal følge.. Men tak for tilbudet... Det må jeg sige... Det tilbud havde jeg ikke regnet med at få... Men min Klan tillader også kun jeg får børn med andre Vampyrer... Så det er slet ikke muligt... Det med børnene altså ''. Lazarus smilede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:05

Hun kiggede på ham med et smil på sine læber "det var så lidt"sagde hun og kiggede på ham "syns det mærkelig regel"sagde hun og kiggede på ham med et smil "men må i slet ikke ha sex med andre væsner uden at få børn"spurgte hun og kiggede på ham og syns godt nok at han var pænt lækker og se på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:10

Lazarus grinede en smule '' Jeg tror du misforstår... Vi må sagtens have sex... Vi må bare ikke få børn før der er givet lov af overhovedet af familien... Ser du min familie har noget specielt blod... Det er ikke bare noget der skal gives videre til hvem som helst... Derfor ingen børn ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:14

"så det derfor i kun må med andre vampyre eller hvad"sagde hun og kiggede på ham "altså børn"sagde hun og ventede på svar på det "men har skam kondomer på mig og er på p-piller og det så kan ikke blive gravid af sex uden kondom så skal pillen da være noget lort"sagde hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:19

Lazarus slikkede sig om munden og kiggede ondt på Cille '' Tør du godt tage chancen... Hvad nu hvis jeg bider dig... Er du sikker på det er den kloge valg at gå efter den farlige Vampyr ''. Lazarus bevægede sig så hurtigt det bare virkede som et blik med øjet. Så stod han foran Cille '' Hvad hvis jeg mister kontrollen og flænser dig i små stykker ''. Lazarus grinede ondt og slikkede sig om munden '' Er du slet ikke bange ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:25

Hun kiggede på ham da han stod foran hende "du ikke den første der har truet mig på livet og hvis du gør mig noget kan jeg jo ikke hjæpe dig med at samle dæmoner ind til din hær vel"sagde hun og kiggede stille og roligt "så du har brug for mig"sagde hun med et stille smil og det viste han nok også selv at han havde selvom han sikkert havde andre dæmoner i sin hær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:29

Lazarus smilede og klappede hende på hovedet '' Du er en klog ung pige... Jeg gør dig ikke noget... Seriøst ''. Lazarus satte en hånd på hendes hals og fjernede hendes hår. Så nærmede han sig langsomt hendes hals. Han stak tunge spidsen på hendes hals og med en hurtig bevægelse bed han sig fat i halsen på hende. Han sugede lidt blod og slikkede så på såret så det forsvandt. Lazarus fjernede sit hoved og slikkede sig om munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:35

Hun kiggede på ham "tak"sagde hun og smilte stille og mærkede at han bed hende men det gjorde ikke så ondt "det der sker der mig ikke noget ved"sagde hun stille og roligt "og jeg er på din side nu og vil hjælpe dig i kampen mod ham Zane så hvis du får brug for mig så må du jo på en måde kunne få fat på mig"sagde hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:42

Lazarus smilede '' Du har ret.. der er ingen grund til at drille dig... Er der nogen måde jeg kan takke dig for din loyalitet... Din støtte er noget jeg sætter pris på... Bare sig hvis der er noget jeg kan gøre for dig ''. Lazarus gik tilbage til døren og stillede sig op af den. Han kiggede på Cille med en charmerende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:52

Hun kiggede på ham "jeg kender ikke denne dæmon men har hørt om ham fra en anden person men han kan bruge ilden som han vil og sådan men hans navn er Zankuji Anicrado han er vist en af de stærkeste der kan det med ilden af dæmoner men præcis hvor stærk han er ved jeg ikke"sagde hun og kiggede på ham "tror selv du skal kontakte ham"sagde hun og kiggede på ham med et smil "der er ikke noget lige nu"sagde hun med et smil "så kan jeg gemme det tilbud"spurgte hun med et sødt lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:56

Lazarus nikkede og smilede til Cille '' Jamen så er vi færdige her hvis ikke der er mere du vil med mig ''. Lazarus grinede lidt og kørte en hånd gennem hans hår. Så åbnede han døren og begyndte at gå sin vej * Min plan virker.. Flere og flere slutter sig til mig sag... Flere og flere ønsker Zane død... Di Morga er snart mit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:00

Hun kiggede på ham "vi ses nok igen min herre"sagde hun og bukkede sig for ham og kiggede på ham "husk du skal kontakte mig hvis du for brug for mig"sagde hun og kiggede efter ham med et smil *han er god nok*tænkte hun og var glad for at hun havde valgt at være på hans side og alt det



//så er det vel det der hedder Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nat på Nains Inn//Lazarus// - Page 2 Empty Sv: Nat på Nains Inn//Lazarus//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum