Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Inden åbningstid (Zero) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Inden åbningstid (Zero) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Inden åbningstid (Zero) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Inden åbningstid (Zero) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Inden åbningstid (Zero) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Inden åbningstid (Zero) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Inden åbningstid (Zero) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Inden åbningstid (Zero) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Inden åbningstid (Zero) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Inden åbningstid (Zero) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Inden åbningstid (Zero)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 21:26

S: Strip-club
V: regnfuld
O: ingen
T: 14:00
D: I September

_____________________________________________________________________

Ailince kom gående ned af de slidte gade, som var velkendt fra inden hun kom sammen med Zaku, hun stoppe op foran en club , den strip-club som Zero eje, hun bære en kappe over sig, som gjorder man ikke kunne se hendes ansigt eller figur , ingenting .... Hun havde behøv for at snakke med Zero, han havde altid været en god ven til hende ... vil hende det bedste , hun så sig omkring og gik hen til et border og sætte sig...
Her var lukket og kunder måtte ikke komme ind, Ailince havde ikke tænkt over hun bære den kappe som Zane folk gik med , hun var på en måde en af hans mand, men stadig ikke, Ailince lagde hovede på bordet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:37

Zero kom roligt ind af døren fløjtende med et roligt blik han så rundt der så tomt ud og dog ikke en skikkelse lå med hovedet på bordet med en af Zane's kapper ZANE'S KAPPER!! tanken forskrækkede ham lidt dog var han rimelig ligeglad det overraskede ham bare at se en af dem her på hans club dog forhindrede det ham ikke i at gå igang med at åbne biksen til alle andre først kom han så kom stripperne som på skift kyssede ham på kinden mens han bare smilede roligt over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 21:42

person rejste sig og gik hen og stod bag zero, ham kunne ikke se person, kunne ikke se om det var en mand eller kvinde "du har ikke forandre dig" sagde hun bag kappen , som gjorder man ikke kunne se hende , men stemmen var genkendt . det var ailince blide stemmen , folk kiggede ikke mod hende da hun bære lige den kappe
Hun smilede bag kappen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:46

"hvorfor gemmer du din perfekte krop Ailince" spurgte han roligt mens han smilede roligt "og jo den er perfekt jeg har jo selv knaldet den" han grinte svagt nu til dags havde han nu osse fået mange flere slaver end nogensinde "kom med så kan vi snakke i fred" han gik afsted om bag baren hvor der var en dør der stod kontor som han gik ind af kontoret bestod af endnu en dør til højre reoler til venstre og et kateder lige foran

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 21:52

Ailince gik efter ham og små smilede, bag klappen, hun gik inden gennem dør ... og tog klappen af hovedet så han kunne se hendes farve i huden var mere normal og hendes øjne blå, hun lignede et menneske lige nu "lang tid siden, men min krop er ikke helt så perfekt omkring maven mere" sagde hun og skær ansigt , hun løftet op i klappe og man kunne se hendes mave var større end normalt, hun var gravid , hun smilede til ham "så høre du har fået masser af slaver , gætter det er lysten skyld"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:59

Zero rystede på hovedet "nej arbejde" sagde han roligt mens han så på hende "tillykke vent" han så hårdt på hende "det derfor du har det skidt" sagde han hurtigt og pegede på hende fast "ved Zankuji det godt" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Ons 18 Aug 2010 - 22:04

Ailince kom til at grinede over hans ord "Ja han gør men" hendes smil forsvandt og sukkede dybt "jeg ved ikke om det er forkert at føle dette , selvom jeg har sagt jeg nok skal støtte ham" hun sukkede dybt, hun sætte sig på en stol og så mod zero, hun virkede trist på en måde, hun så mod ham
og et kort smil "du er blevet kønnere " sagde hun og så til siden , mest for ikke at blive få trist "Zero" sagde hun med et spørgsmål på navnet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:21

Zero satte sig ordenligt og så fortsat på hende "hvorfor så trist Ai" spurgte han roligt og så fortsat på hende ventende på at få svar "tak" han sagde det kort fordi han ville vide hvorfor hun var trist "ja?" spurgte han roligt og forventede at der ville komme et spørgsmål efter det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Tors 19 Aug 2010 - 17:09

"er det okay , at følelse som jeg gøre" sagde hun og så ned , hun så mod ham "Jeg føler " hun stoppede "Mig vel fortvivle ,vel" sagde hun selvom det ikke var helt det ord hun ledet efter ....
"Har du hørte det" sagde hun og så mod ham "Zaku , fandt ud af han har gjordet en anden gravid os og hun vil beholde barnet , kan virkelig ikke forhold mig til det lige.... jeg føler" hun så mod ham , hendes øjne var trist "Had , men os forståelse , det så forvirrende " hun sukkede dybt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:13

Zero så fortsat på hende det kunne da ikke være hende han troede det var udover Ailince kendte han en som var gravid uden at vide hvem faren var kunne det være den selv samme person "hvad er navnet på den anden" spurgte han roligt vis det var den samme så ville han kunne ordne det vis han ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Tors 19 Aug 2010 - 17:45

"hun starter med T, han mødte hende før" sagde hun roligt "Men" hun sukkede "Jeg forstå bare ikke hvorfor jeg føler sådan , jeg har ikke set Zaku et stykke tid nu" sagde hun og lukkede øjne , Ailince så med Zero "Sorry jeg fortæller dig det, men har bare behøv for at fortale det uden at blive nedgjordet eller hakke på, ved denne følelse " sagde hun og man kunne se hun skamme sig over at føle sådan her
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:55

"Thea" spurgte han med det samme og så på hende "jeg forstår dig udemærket godt Ailince og jeg vil altid kunne lytte til dig" han lukkede øjnene "Zankuji er ude fordi han vil befrie sin søster fra min slavekontrakt" han så op på hende "jeg lover dig jeg vil ordne dit problem så sandt som mit navn er Zero Bang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Tors 19 Aug 2010 - 18:05

Ailince begyndte at grinede ved hans orde "Han ved ikke jeg føler sådan og jeg ser ham ikke i et stykke tid, for at overleve , jeg må forlade ham på en måde" hun så til siden "Min krop er ikke bygge til jeg skal kunne ha det, så den er ved at dræbe sig selv, men " hun så mod ham "Zane kan rede mig og babyen, men hans krav var jeg forlod Zaku" hun smilede lidt "men disse følelser forbliver i mig, at hun bære Zaku barn , jeg kan ikke tilgive ham få det , men stadig" hun sukkede "Jeg ved det var et uheld , men stadig " en tår begyndte at komme "Stadig" gentog hun og den faldt ned af hendes kind "følelser jeg mig knust"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:08

Zero så på hende "Ailince jeg kunne osse godt have hjulpet dig med at overleve du skal ikke forlade Zankuji han vil blive knust af det" sagde han trist og nussede hendes ryg blidt "det var et uheld ja det ved jeg og jeg lover jeg ordner det" Zero fandt et stykke papir frem det var en slavekontrakt som var underskrevet og der stod Thea's navn på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Tors 19 Aug 2010 - 18:20

Ailince så mod papirende og hendes navn , derefter på Zero "Hvorfor vil du gøre det få mig, du ved du vil knust hende lidt , ved det " sagde hun og sukkede "Nej du kan ikke hjælpe mig" hun så mod bordet "den dræber mig, min dæmon side, kun min skaber kan hjælpe mig" sagde hun og knyttede figner og sukkede...
Ailince var stille lidt "Og lige meget hvad du siger, er jeg allerede blevet knust, selvom jeg ved Zaku elsker mig og omvendt, selvom jeg støtter ham i det og alt det, så er jeg knust .. At det kunne ske , at jeg skal igennem alt dette og så sker det ved en fejl " hun vendt sig mod ham og lagde sig mod hans bryst "Det så snyd og ikke fair" , hun bid sig i læben
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:15

Zero nussede hendes ryg blidt mens han havde armene om hende "såså Ailince" han lukkede øjnene blidt "Ailince opgiv ikke Zankuji bare vent" han åbnede øjnene igen "der må være en udvej" han så fortsat på hende hun var som en søster for ham og det gjorder ondt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Tors 19 Aug 2010 - 21:05

Ailince så mod ham og smilede "måske , måske Zane bror , kan gøre det istedet" tænkte hun roligt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:07

//krea svigt?

Zero så roligt på hende stadig trist ud mens han fortsatte med at nusse hende med rolige bevægelser og tvang et smil frem som dog endte med bare at se dumt ud men dog var det stadig et smil mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Lør 21 Aug 2010 - 10:18

Ailince vendt sig om mod ham og smilede sødt , hun krammende ham "du behøver ikke smile vis du ikke vil" sagde hun og aede hans kind "sådan er det" sagde hun og smilede
men hun smilede og grinede "det ser sjovt ud , men sådan " sagde hun og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 10:25

Zero smilede og omfavnede hende tilbage mens han nussede hendes ryg blidt "det gør mig ondt at du skal forlade Zankuji" hviskede han trist "og nu var jeg lige ved at begynde og kunne li ham" sagde han med et dumt smil som sagde at det ikke helt var sandt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 4:08

Ailince små grinede "jeg ved du ikke synes om ham , men jeg elsker ham" sagde hun og så mod ham , hun aede Zero kind og smilede roligt "Jeg forlader ham ikke helt, men overvejer at opsøge hans bror, men vis jeg gøre det ender jeg helt klart som lovløs, mit liv er dog bare altid i fare" sukkede hun og små grinede , hun så mod ham "mmm " sagde hun og gled en figner over zeros panden , hun lagde så en grine lyd *du har ikke forandret dig* tænkt hun og smilede ved tanken ,
"Zero, jeg ved han gå dig på, men tro virkelig han ser op til dig ... på en måde , jeg ved ikke," hun så ned , som om hun skammende sig "Jeg sagde til ham Zane få ham som farlig, det er os sandt" hun vidste to cm med fignerne "Men tro, det fordi , Zaku han tag mig fra Zane helt, Zane har brug for min kæfter , min evner som spion og sådan " hun sukkede "Jeg tror ikke han ser ham farlig begrund af Zaku er Zaku , men fordi han er min forlove , den jeg vil dø få " ... Hun følte hun altid kunne forklar og fortalle Zero ting, han var som hendes bedste ven og som en bror, selvom de havde det fortid, havde hun tilgivet ham og ser igennem fignerne med det, hun var en som live i nyet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 9:30

"jeg ved det" sagde han trist og så op i taget "dog lyver jeg ikke helt han er sjov at drive til vanvid med hvor jeg gemmer mig for sjov" han grinte lidt før han så på hende igen "jeg kender Zane's tankegang og du har nogenlunde ret selvom han ikke viser det er han bange ikke kun for de lovløse eller Zankuji men for alle han er bange for alle selv hans egen klan fordi han forventer alle vil vende ham ryggen til når det rigtige opgør går igang og det jo ikke helt løgn" han så op igen før han fik et lille smil frem som efter små sekunder ændrede sig til et trist ansigtudtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 22:36

Ailince drejde elegant rundt og stod bag Zero hun lagde armene mod hans skuldre og hviskede i hans øre "Jeg os en af dem , som ikke er på Zane side , når det sker " sagde hun og gled armene omkring ham og krammende ham, man kunne mærkede de varm søster kærlighed fra hende , hun smilede "Zero , hvorfor føler du jeg er som en søster få dig" spurgte hun og så mod ham, mest for at skifte emne så han ikke var så trist hele tiden, man kunne mærke hun var gravid, men det var ikke voldsomt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:53

"den samme grund som Zann dog osse fordi du altid var så lyttende selv efter jeg voldtog dig så var du alligevel venlig mod mig jeg har aldrig haft en ven" hviskede han og så ned "og så at du minder om vores døde søster" hviskede han med lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 16:12

hun nikkede forstående og aede hans kind "Måske havde jeg været hende før , måske ikke , men i skal vide jeg elsker jer og jeg føler i er min brødre" hun små grinede over hans kommentar på hun stadig var så venlig mod ham " Tja jeg havde vel selv bedet om det" sagde hun og kløede sin nakkede "men selvom du gjorder det kom jeg igen , ik " sagde hun og små grinede "jeg ved ikke hvorfor, men følte der var mere end bare det jeg havde set"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum