Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Inden forstiling EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Inden forstiling EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Inden forstiling EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Inden forstiling EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Inden forstiling EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Inden forstiling EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Inden forstiling EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Inden forstiling EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Inden forstiling EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Inden forstiling EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Inden forstiling

Go down

Inden forstiling Empty Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 16:37

S: teateret
O: en masse mennesker
V: kan ikke ses indendørs
T: 14.00
D: en dag i juni

Ailince kom gående med tre kostumer i hånden, hun stoppede op og så på alle som næste løb frem og tilbage over gulvet, folk havde travlt, de havde første forstiling i aften med et nyt show, sådan var det altid nogle timer op til et skuespil, folk skulle lige se om det hele var færdig og skuespillene og danser , skulle lige øve det sidste, men os som skulle holde øjne med kostumerne sætte dem på plads og skulle hæng alle ting op og frem til brug som deres skuespiller skulle bruge, ailince var den eneste som arbejde for den stor mandlig stjerne og alle bag tæppet vidste han havde personligt ansat hende, han tog ikke flere ind, så hun havde meget travlt selv, men som Ailince var så var hun rolige ned til sidste minut, hun så blidt på nogle danser som var stresset
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 16:44

Lilly listede stille rundt. Hun måtte rigtigt ikke være der, men hun elskede at betragte alle danserne. Hun havde fundet et rum hvor hun tit sneg sig ind i. Der kunne hun se dem træne, mens hun selv kunne danse uden nogen kunne se det. Hun elskede deres skuespil og alt hvad de lavede der inde. Hun smilede kort og listede videre hen mod rummet, men så kom en pige med kostumerne. Hun sprang hen til siden, men gled hen af gulvet og landede henne i en kurv med tøj. ”Auvs!” mumlede hun og fjernede et tørklæde som landede på hendes hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 16:51

"Ahh" sagde Ailince , hun synes hun hørte noget og så forvirret rundt "hvad var det" hun lagde en hånd nærmede sin ansigt og kløede sig med en figner på kind, da hun tænkt "Mærkeligt" sagde hun og så mod kurven "Måske" hun gik der hen, men så råbte en hendes navn "Ailince" der var den skuespiller hun arbejdede for, han kom ind i rummet, han var os meget populær ved pigerne, da han var utrolig smuk, dygtigt danser, sanger og skuespiller, "Åh sorry sir" sagde hun og løb over mod ham, hun så lige mod kurven og smilede "har set dig" , noget af hendes hår var synlig og hun gik ud, Ailince rød hår var smuk og hun var en sand skønhed
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 16:53

//svare lige om en time bliver tvunget på familie tur!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 16:56

//okay :)//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 20:22

/7Udskyld forsinkelsen --` min mor fik lige en af hendes dumme ideer! ^^

Hun kiggede kort på pigen.. "Undskyld" hviskede hun. Hun forvandlede sig til en sneleopard og gemte sig hurtigt bag en lille væg. Hun betragtede kort pigen og ham der danseren. Hun kiggede kort på ham, han virkede ikke rar. Bare at pigen ikke fik skæld ud af ham eller noget lignede. Hun smilede kort og betragtede dem bare kort igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 20:32

"lad ikke de andre se dig okay" sagde hun og flugte med "hvem snakkede du med " spurgte han , han var faldt end igen "Ingen, kom lad os for dit stress væk sir" hun smilede blidt til ham og tog fat i hans arm og tog ham med , der gik lang tid og omkring en times tid og Ailince kom frem fra døren igen og så mod pigen "Hej der" sagde hun og så hende som en sneleopard, hun var ikke bange "Hvor er du smuk" sagde hun og smilet blidt, hun elskede alle katte arter, hun sætte sig på en stol "Har pause, vil du se teartet" spurgte hun og forventede pigen havde været her før
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 20:36

Hun forvandlede sig igen til hendes `menneske´ skikkelse. Hun smilede kært og kiggede lidt rundt og til sidst på pigen ”hej, jeg har set det meste” smilede hun taknemligt til hende. ”Jeg er Lilly for resten” smilede hun og rakte en hånd frem. ”Tak, fordi du ikke afslørede mig” smilede hun kært og satte sig ned ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 20:42

Ailince smilede blidt til hende, hun var utrolig smuk "Havde jeg gætte, hvordan er du kommet ind" spurgte hun og små grinte , hun tog i mod hendes hånd og klamt den blidt, hendes hænder var utrolige blød , som silke , hendes hud var som silke, hun tog hånden til sig "Jeg er Ailince" sagde hun og så på interesseende på hende "Spændende, højst spændende" hun snakkede om hun skiftede form, hun rystede hovede og ryddet med hånden i sit hår "Sorry med det, Så lidt " hun grinte af sig selv, hun var sådan nogle gang tidligere bivirkning af hvad hun havde været
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 20:51

Hun smilede og kiggede på hende. ”Ja, er her tit elsker at studere dem danse” smilede hun kært og betragtede hende, kort.” du har en smuk hårfarve” smilede hun kært og nikkede kort. Hun smilede og kiggede blidt rundt ”Du arbejder her ikk?” smilede hun og kiggede til sidst igen over på hende. Hun smilede igen og strøg lidt hår væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 21:01

"Åhh... har du overvejet at komme ud på scene , samme med danserne , kan jeg godt klar få dig" sagde hun og smilede blidt "vis du vil" hun åbnede øjne , "Jo jeg arbejder her, jeg hjælper hovedstjerne med at blive klar " hun grinte "Så laver mange ting, som at lave mad til ham, lægge make-up , og så lapper jeg hule på tøjet" sagde hun og smilede "jeg er vel bag scene ikke på den" hun så på hende og små grinte "hvor du nuttede" sagde hun og aede sit hår "Åh det os min rigtigt hårfarve "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:08

Hun smilede kort..”Jeg ville ikke turde danse foran andre ” smilede hun kært. Hun kiggede kort på hende. ”Du kunne ellers godt ligne en skuespiller ”smilede hun muteret og betragtede hende. ”Drømmer du aldrig selv om at få lov til at stå foran et publikum?” spurte hun og lagde hovedet let på skrå med et smil. ”Undskyld hvis jeg snakker og spørger for meget” smilede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 21:14

"Nej der okay , elsker at møde nu mennesker, alle er forskellige jo, at snakke ikke tit det sker med dem jeg møder, de jagter mig for det mest " hun grinte og kløede sin kind og stoppede efter noget tid at grinede , hun kiggede på pigen igen "Jeg os dygtigt til det, tro mig, men lider af det man kalder" hun tænkt for at finde ordet "Sceneskrækte, og skal være god til skuespil er rigmænds datter" sagde hun og grinte, som om det var en medfølelse, men i hendes familie var det, hun så på hende "hvorfor ik, du kan os bare danse for mig" hun virkede utrolig venlige og sød, modsætte for så mange og det var ikke skuespil men hendes sande væsnen en som holdet af alle selv fremmende mennesker
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:18

Hun smilede kort.. ”At danse foran dig tør jeg heller ikke” smilede hun venligt, og grinte blidt. ”Man kan sige at jeg også lider at sceneskræk” smilede hun kært. ”Men for det meste sniger jeg mig ind i et rum hvor der er en masse spejle og mens danserne får undervisning, kan jeg følge med og danse sammen med dem, uden de kan se mig” smilede hun glad og strøg lidt hår væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 21:21

"du må elskede at danse" sagde hun og kom i tanke om et sted, hun få kendt til hvor det stor stjerne øve sig på danse "har du været ned i de hemmelige gange " spurgte hun nysgerrigt, og for at høre om hun kendte sket, hun vidste at hovedstjerne var ved at øve dernede lige nu, hun smilede blidt til hende, hun havde savnet en normal samtal, som kørte uden hun rigtigt skulle tænke sine orde igennem, og med en som hun ikke kendt i nu, hun små grinte over sin tanken og savn
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:25

Hun smilede ivrigt. Og nikkede ”JA! Det er der nede det underlige rum er” smilede hun begejstret og hoppede lidt op og ned fordi hun pludselig blev lidt hyper glad. Hun smilede til hende. ”danser du også?” spurte hun med et glad smil, og stoppede med at hoppe op og ned på stedet. Hun bed sig let i læben og tænkte på alle de underlige ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 21:29

"Kun lidt, men det er vis jeg træner med ham jeg arbejder før" sagde hun og grinte og smilede glad over hendes hyppehed, hun smilede og lagde hovedet på sin hænder som var på hendes lår, hun så undersøgende på hende "der er nogle derned og træne lige nu" sagde hun blidt og grinte "du kan komme ind i rummet mens de danser" sagde hun og grinte blidt "skal vi" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:32

Hun smilede glad.. "han må være en dygtig lære” smilede hun kært og kiggede kort på hende.”Ja” smilede hun og rejste sig igen, med hurtige bevægelser. Hun smilede og hoppede igen begejstret op og ned. Det var nu ikke så tit at hun var hyper, men det var så dejligt når hun endelig var. Hun vippede let med hovedet mens hun ventede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 21:46

"Jeg kommer jeg kommer" sagde hun og grinte over hendes hypper hed, hun smilede til hende og gik ud af døren "du følger bare med" sagde hun blidt og folk kiggede på hende og pigen "bare rolige, hun er med mig" folk nikkede og forsætte med arbejde, det havde alligevel ikke tid til det lige nu....
hun gik forbi en masse kostumer, de var utrolige smukke og mange af dem "er du med" spurgte hun og det forvirret hun da hun kunne hører hende, hun skulle bare være sikker, hun forsætte og nu kom hun forbi nogle unge mænd, som stoppede hende "hey Ailince, er dette okay" det spurgte til noget og hun nikkede "perfekt, han bliver glad for jeg hårde arbejde" hun smilede blidt og hun ment det, da det var godt ud, rystede hun på hovedet "han er lige glad med det enligt, han vil bare glæde kvinderne" hun fortættede ned af en gang og denne havde ikke rigtigt andet været på da det flugte til et omklædes rum, da hun kom ind vendt hun sig mod pigen "Så er vi der næsten, sorry du skal gå så lang"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:59

Hun listede bare stille med. Hun betragtede alle de mennesker som gjorde sig klar. Hun fulgte glad med.. ”Det gør ikke noget, elsker bare at kigge på alle de mennesker” smilede hun glad. Hun hoppede glad af sted, med et smil. Hun betragtede bare alle de mennesker igen. Hun kunne ikke stoppe med at kigge hvad de lavede. Hun smilede kort igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Adriana Lør 8 Maj 2010 - 22:03

hun gik en til et stor spejl og fandt noget som hun rørt ved og så trykkede ind og rundt, hun gik et skridt tilbage og en dør gik op, de kom igennem end gang med rødt tæppe på gulvet, der var lys hele vejen ned til åbning, hun gik til siden så pigen kunne se det smukke rum, det var utroligt gammelt, men en masser af stor spejle rundt i rummet, der var billeder af engle og smukke væsner malet på loft, manden som havde kaldt på Ailince tidligere dansede rundt på gulvet han var utrolige smuk og hans bevægelser var nærste magiske , han danse utrolig smuk..
"velkomme til den hemmelig danse sal, for denne kunster" sagde hun og påpegende til hans som danse rundt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 15:24

Hun smilede begejstret. Det var ikke det rum, men det andet rum. Hun smilede og kiggede på ham danse.. "Det er vidunderligt" hviskede hun stille og sukkede let begejstret. Hun smilede igen, denne gang nysgerrit. Hun smilede og lod hendes øjne kigge rundt i rummet.
Hun smilede og bed sig let i læben.

//Sorry glemte emnet igår xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden forstiling Empty Sv: Inden forstiling

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum