Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Inden åbningstid (Zero) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Inden åbningstid (Zero)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:17

Zero så på hende lidt "mere end en voldtager?" spurgte han roligt mens han tænkte sig om "dengang nej" sagde han med et roligt smil "men da folk pludselig begyndte at være sød mod mig selvom de vidste hvad jeg var det vækkede mit menneskelige jeg" han smilede roligt mens han så lidt op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 16:25

"Og så er du god i seng, ved lige hvad du skal gøre " hun små grinede "Men shhh sige det ikke til Zaku, han bliver bare sur " hun smilede sødt
og så sig omkring hun sætte sig i en sofaen på hans kontor og så mod loftet "Hey ha vi ikke haft sex her enligt" sagde hun og så mod ham , hun små grinede af sit ord valg "Sorry, er ikke så høflig omkring dig " hun smilede "Og kan godt være du ser det som voldtaget , men kun ca . halvdelen var, så hoppede jeg vis os selv med ik"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:52

"slap nu af søde jeg skulle vel ikke til at voldtage dig igen" sagde han smilende mens han fortsat så på hende lidt før han gik hen og satte sig ved siden af hende "nej inde ved siden af" han pegede på endnu en dør hvor der stod Sex værelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 18:31

Ailince kunne ikke lad være med at grinede over det "det var vis klart" sagde hun og små grinede , derefter så hun mod Zero "jeg høre du er blevet forelsket og er blevet forlovet, hvordan vil du klar ikke at være utro zero" sagde hun og vil høre hvad han havde planlagt , hun så på ham med søde øjne , men os nygerrige
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:40

Zero så ned lidt "så langt er jeg ikke nået min første ting var at forlove mig derefter slippe alle mine slaver løs og så tage det som det kommer" sagde han roligt og trist mens han fortsat så væk "for første gang i mit liv kunne jeg ikke styre mig jeg måtte få hende for mig selv og vil ikke dele derfor gjorder jeg det og se hvad der kom ved det" han så på hende og tåre var i hans øjne dog ikke triste tåre men glædes tåre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 19:07

da han så ailince ansigt vil han få et chok, man forvente et hårdt blik, men hendes var blidt og hun forstod "Så ved du hvordan jeg har det med Zaku, og forskel er bare" hun prikkede hans næse "Han har gjordet en anden gravid ind vi kom sammen" sagde hun og små grinede, hun så mod loftet "ønsker ham få mig selv, vil ikke dele ham eller noget med andre , når det an gå Zaku, men sådan skulle det ikke gå" sagde hun og man kunne høre hun stadig var knust over det "men er virkelig glad for dine vejen"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:18

"Ailince" sagde han og tog fat i hendes hovede for at få hende til at se på ham "Ailince du skal ikke være sur på Zankuji vis han skulle vælge mellem dig og Thea så ville han vælge dig lige meget hvad" sagde han roligt mens han så hende i øjnene med et roligt og brodeligt blik og smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 20:39

Hendes øjne var blid og hendes smil os , hun vidste det godt , tydeligt at se hun vidste han vil vælge hende , hun smilede "betyde stadig ikke , at nu han ikke kun min , men os hendes barn , så på en måde os hendes " hun så til siden , Ailince havde jo ret på et punkt "ved det er selviske og sådan, men tanker kører stadig i hovedet på mig , jeg kan ikke gøre få det , jeg elsker ham jo" hun så mod Zero og en tår faldt nu, mest over at hun skammende sig , men tankerne forbliv i hendes hovede "jeg ved det , men stadig, han ikke bare glem eller lad være med at tænke det, er der igen som forstå at det er naturligt at være jaloux over at en anden bære barnet på den jeg elsker og den jeg skal giftes med, det er naturligt ,naturligt" hun blev ved med at gentag naturligt og hendes ben gik under hende, så hun sad på gulvet
"Jeg tro ikke engang Zaku ved hvor højt jeg elsker ham, at bare den lille ting , som faktisk ikke er en lille ting, har knust mig , givet mig jaloux og foragter mig selv for min tanker" hun havde stadig tår som faldt ned over hendes kinder, som nu ramt hendes lår
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:07

Zero lukkede øjnene "hun skal komme til at betale for det" hviskede han og mente ikke Ailince men Thea før han rejste sig op og åbnede dem igen for første gang længe var de røde blod røde og intet andet det var et tegn på at hans dæmon kom ude af kontrol

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 21:16

"zero, hvad vil du gøre" sagde hun og tog fast i hans arm, hun bliv nu urolige for Thea, hun så mod ham "Zero, hvad vil du gøre" sagde hun og holdt godt fast i hans arm så han ikke kunne, gå , hun rejste sig op "forlade mig ikke når jeg er så ynkelig " sagde hun og så mod ham "skad hende ikke, som sagt, jeg ved ikke hvem skyld det er" sagde hun og så mod ham "jeg vil ikke ha du gøre noget du fortyder få min skyld, det hele min skyld" sagde hun så og så mod ham "jeg gjorder dig vred, men det sådan jeg føler det, kan jeg ikke løb fra,"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:19

Zero så mod hans kummode hvorefter han hev sin arm fri og gik derhen hvorefter han åbnede en skuffe og tog en rulle papir op "dette er en slavekontrakt med navnet Thea på Ailince jeg kan beordre hende til at skaffe barnet af vejen men jeg må indrømme jeg ikke selv kan li aborter jeg føler at liv skal have lov til at leve lidt før nogen slår dem ihjel derfor kan jeg ikke li aborter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Tirs 24 Aug 2010 - 8:24

Hun så ned mod gulvet og derefter op på ham "Tak zero, du ved ikke hvor meget dette betyder få mig , at du forstå mig" hun rejste sig , og vidste tydeligt at Zero nok stadig var vred eller hvad han nu kunne sige han var, hun gik langsomt hen mod ham med små skridt og lagde hånden på hans kind "Jeg ved du kan, men man kan ikke få en abort , hun er få langt henne" sagde hun sødt og smilede "da mig og Zaku nok har været sammen mindste 3-4 måneder nu"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 14:41

Zero slog sin hånd ned i bordet før han satte sig ned "hvorfor kunne det ikke have været mit" spurgte han sig selv "så kunne jeg have ordnet" hviskede han trist "hun fik taget en test hun troede det var mit men testen viste at det var Zankuji's"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Ons 25 Aug 2010 - 18:54

Ailince fik nu sit forstående blik på ansigt og smilede til ham "Jeg ved det er hårdt få jer, sorry jeg føler sådan" sagde hun og aede hans kind "jeg synes du skal kæmp for hende du elsker og bare rolige ..." hun smilede sødt "er din søster, klar denne smerte os" sagde hun og smilede, det var ikke en smerte eller jo ... var det jo
Ailince kyssede hans kind søster lidt "Jeg vil stod ved min ord , jeg gav Zaku, så må levende med det , sorry" sagde hun , hun havde tagt sin maske på, men den var ikke helt sat fast ...
det så mere rigtigt end falsk
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:43

Zero lukkede øjnene "jeg sværger jeg vil gøre alt jeg kan for at ordne dette" hviskede han ikke så meget til hende mere til sig selv "om det så skal koste mig mit eget liv" hviskede han svagt før han rettede blikket op mod hende og så på hende lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Ons 25 Aug 2010 - 20:51

Ailince gik over til ham og sætte sig på hans skrivebord "Zero, jeg elsker dig... men offer ikke dit liv for min lykke , hvad med din forlove, hvad med hende, vil du forlade hende til flere smerter" sagde hun , det var det eneste som rigtigt holdt zero, tænkt hun og aede hans kind "Det skal nok gå med mig, men mellem os to så er det Zaku problem og han skal passe på " hun skær ansigt og små grinede "han kan være lidt navie til tider , men elsker det "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:05

Zero lukkede øjnene "undskyld Ailince har lidt problemer med min vrede for tiden har næsten intet sex fået" sagde han og kløede sig i nakken "jeg har intet imod det Kaia har næsten lige haft sin første gang sammen med mig så hun er ikke helt van til det endnu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Ons 25 Aug 2010 - 21:10

Ailince nikkede forstående, hun var hans søster og kendt ham "havde jeg regnet med Ni-san" sagde hun og så mod lofet "og er stolt af dig, at du kun har med hende, men du kommer til at vende dig til det, selv jeg kan ikke give alt den sex til Zaku som han fik inden" hun små grinede og så mod himlen "men den er anderledse mere fortryllende" sagde hun forklarende og små grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:15

"ja min bedste gang nogensinde var med dig Ailince bortset for nu nu det Kaia" han smilede roligt og så på hende "jeg tror jeg var lidt små forelsket i dig dengang" han smilede roligt "jeg savnede virkelig vores sex dengang før jeg mødte Kaia"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Fre 27 Aug 2010 - 22:16

Det gav et chok i Ailince og så mod ham, hun sad på hans skrivebord og havde ikke forvente de ord "Så jeg havde ret , du var en lille smule i mig" hun så mod væggen til siden "for at være ærlige var jeg os i dig, men sagde at det alle vil gå og det ville det heller ikke havde gjordet" sagde hun og klappede ham på hovedet , hun små grinede "Var jeg så god" sagde hun og skær ansigt hun havde sit hovedet tæt på hans og sagde lavt og blidt "Er glad for du fandt hende.... virkeligt " hun holdet sin hånden på maven og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 8:16

Zero smilede roligt "dog kunne jeg jo intet gøre på grund af du ved hvad" sagde han trist lidt før han rejste sig op og gik hen til en bogreol som han så kiggede hen af det var højte 5 meter og bredte 10 meter så den var rimelig stor og overfuldt af bøger som han selv personligt havde læst dem alle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Lør 28 Aug 2010 - 11:48

Ailince så underende på ham "Nej er ikke helt sikker hvad, er det om mig eller din forlovet vi snakke om" sagde hun halv drillende men os alvorlig , hun forbliv på hans skrivebord og så kort mod ham , hun små grinede lidt efter "Sikke en bror jeg har" sagde hun og fniset bag hånden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 9:10

"jeg mener min forbandelse på det tidspunkt" sagde han trist mens han kiggede på reolen og fandt en bog som han tog ned og åbnede han rystede på hovedet og lagde den på plads og gik hen til et CD anlæg som han tændte og med det samme begyndte en underlig dog pervers sang vis man forstod den

https://www.youtube.com/watch?v=bP_0dDjoW_o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Adriana Søn 29 Aug 2010 - 18:49

Ailince nikkede forstående og så mod ham da han sætte cd'en på hun små grinede over hvad den sang , hun rystede på hovedet "Så , det er det du tænder på" sagde hun drillende og gik lige på forbi Zero og slukkede den , hun små grinede "Hvad vil man dog ikke tænke" sagde hun og kunne ikke lad være med at grinede over den
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 18:58

Zero nikkede roligt og så rundt han rejste sig op og gik rundt mens han så på hende engang imellem før han rystede på hovedet og blinkede til anlægget og en anden sang gik igang som han sang med på "you, you like driving on a Sunday
you, you like taking off on Monday
you, you're like a dream, a dream come true

i, i'm just a face you never notice
now i'm just trying to be honest
with myself, with you, with the world

you might think that i'm a fool
for falling over you
so tell me what can i do to prove to you
that it's not so hard to do
give love a try, one more time
'cause you know that i'm on your side
give love a try, one more time

how did it play out like a movie,
now every time its beat can move me,
and i can't get your smile off my mind

in your eyes, when i saw them for the first time,
and that i was gonna love you for a long time
with a love so real, so right

'cause you might think that i'm a fool
for falling over you
so tell me what can i do to prove to you
that it's not so hard to do
give love a try, one more time
'cause you know that i'm on your side
give love a try, one more time
one more time"

https://www.youtube.com/watch?v=vRbQGq_8rO0

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Inden åbningstid (Zero) - Page 2 Empty Sv: Inden åbningstid (Zero)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum