Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Biograftur (Keela=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Biograftur (Keela=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Biograftur (Keela=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Biograftur (Keela=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Biograftur (Keela=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Biograftur (Keela=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Biograftur (Keela=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Biograftur (Keela=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Biograftur (Keela=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Biograftur (Keela=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Biograftur (Keela=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 20:12

S; Di Morga :: Terre :: Biografen
T; IRL
O; Masser af mennesker
D; Idag
P: normalt tøj har efterladt sine våben derhjemme dog har han en skjult kniv på låret under cowboy bukserne og en sort skjorte Biograftur (Keela=privat) Armaniexchangeslimfitshirt_073107

Killer gik roligt ind af biograf døren og videre til skranken hvor han købte en enkel billet til en film han havde fået af vide var morsom den nye Vampire suck som han længe gerne ville have set dog ikke havde tid for venner ofre mål og hans kæreste så nu havde han besluttet sig for nu det nu så han gik roligt ind i salen og satte sig i midten midten det var den dyreste plads man kunne få fordi den var så godt velplaceret så det var pladsen for en snigmorder/lejemorder med masser af penge lyset slukkede sig roligt og det hele forsvandt filmen begyndte han så roligt på den mens han tog sin hjemmebragte pose stærke bolsjer frem som han tog en enkel i munden af og lagde resten i lommen han kiggede til hvem der sad ved siden af ham en pige sad til den ene og den anden side var tom så rettede han blikket mod filmen og så den med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 20:22

Keela var gået ind til filmen efter lyset blev slukket. Der var som altid reklamer, så hun forstyrrede ikk rigtigt nogle. Hun kom ind og satte sig ved siden af drengen på midten. Hun havde ikk super mange penge, men hun kunne godt li at sidde de gode steder. Hun kiggede på ham og smiled elet. "Hej." sagde hun roligt da han kiggede på hende. Hun så på filmen da den begyndte og sad uden slik eller noget som helst. Hun tænkte nemlig aldrig rigtigt over sådan nogle ting når hun så en film. Hun grinte allerede en smule i begyndelsen da den var ganske sjov. Hun sad med skoene af og fødderne på sit sæde. Hun havde hovedet på sine knæer og smilede glad i mens hun så filmen. Hun kiggede enkelte gange på drengen ved siden af, men sagde intet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 20:27

Killer mærkede hendes blik hver eneste gang han snussede kort ind og kunne lugte noget en velkendt duft af animagus han smilede roligt dog var det utydeligt at han var en anden race fordi han skjulte sin duft og farvede sin hud det skjulte ham meget mens han så filmen og grinte et par gange "hej" hviskede han tilbage midt inde i filmen mens han rakte hende posen med bolsjer vis hun ville have nogen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 20:33

Hun smilede barnligt og rystede på hovedet, hun kunne lugte de var stærke og hun hadede virkelig alt for stærk smag. Hun smilede til filmen og kiggede på ham da han sagde hej. *Først nu?* tænkte hun undrende. Men tog sig ikk af det, hun smilede blot og så filmen igen. Hun grinede igen og var snart ved at grine hysterisk over den. De humor var for gode og endda når hun havde set de rigtige film. Det var en sjov måde at gøre grin med en film på. Det havde hun altid elsket ved sådan nogle slags film. Hun gned sine øjne nogle gange, fordi hendes øjne ikk var vant til sådan noget mørke.

//Har du set filmen? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 20:38

Killer smilede og lagde bolsjerne væk efter selv at have taget et og så filmen igen han flækkede af grin da hun sagde at hun vidste hvad han var og så sagde jonas brothers han havde allerede set det klip på internettet dog havde han ikke set filmen han syntes den var komisk meget komisk endda og elskede bare og sidde her og se den mens han engang imellem så hen på hende

//nej men ser den på et link jeg har fået hver gang jeg venter på svar^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 20:43

Hun sad og kiggede på den, hun satte hovedet en anelse på skrå da han kiggede på hende. Hun satte sig på en anden måde og havde fødderne nede. Men sædet var helt lænet tilbage. Hun grinede stadig af filmen og smilede let over det. Hun vidste at den snart var færdig da tiden gik hurtigt med noget sjovt. Hun gned sine øjne lidt fordi hun næsten græd af grin. Hun fik sin sko på fordi at hendes fødder begyndte at fryse.

//Den er mega fun! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 20:53

//ok fedt^^

Killer grinte osse engang imellem han syntes den var sjov men ikke lige så sjov som nogle af de andre film han havde set da hele filmen var slut rejste han sig hurtigt og roligt op som så endte med han tabte sin pung hvorefter han styrtede ud af biograf salen for at finde noget at drikke på hans måde han hev en stakkels lille dreng ind i et kosteskab han havde allerede mærket at denne dreng havde et meget svagt hjerte så han ville alligevel dø snart så Killer sugede hans blod til sig han slettede hans hukommelser og lod drengen gå helt rask fordi Killer havde suget det som der var hans problem ved hjertet op han smilede roligt *ingen uskyldige skal dø* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:00

Hun fik taget sin jakke på og så hvor hurtigt drengen gik. Hun så han tabte noget og tog den op, 2En pung." hun skyndte at rejse sig, "Vent du glemte!" hun nåede ikk at sige mere før han var væk. Hun tog den i sin lomme og gik hurtigt ud for at ville finde. ham. "Gad vide om jeg finder ham..." mumlede hun og så ham få en dreng ind i et skab. "Er han børnelokker!?" gispede hun og så drengen komme roligt ud igen. Han så ud til at have det bedre end da de gik derind. Hun åndede lettet ud og gik hen til ham. Hun kiggede på ham og rakte ham hans pung. "Her du tabte den..." sagde hun roligt og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:04

Han tog roligt imod den og smilede uden tænder og så ud til at med vilje holde munden stramt sammen dog faldt en enkel dråbe blod ud af hans mund og gled ned fra hans mund og ned på hans hage han tørte det hurtigt væk og slugte det sidste blod "øh ketchup jeg elsker virkelig ketchup" sagde han hurtigt for at bortforklare det "tak skal du ha" han åbnede den og fandt 500 dollar frem som han gav hende "dem fortjener du" sagde han smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:10

Hun grinede let og smilede, "Bare rolig, jeg har ikk noget i mod at du er vampyr." smilede hun let og glad. Hun aede hans kind og kiggede undrende da han gav hende penge. Hun rystede hurtigt på hovedet og vinkede lidt med hænderne foran sig. "Ne-nej! Det er ikk nødvendigt, jeg mener det er jo bare en pung!" smiled ehun let. Hun ville føle sig skyldig hvis hun tog i mod så mange penge for så enkelt en ting. "Bare behold dem, jeg gjorde det af egen fri vilje. Mange beholder en pung de finder." sagde hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:20

"jeg insistere på du tager imod pengene" sagde han fast og rakte hende dem igen "vis det ikke havde været for dig ville jeg have mistet over 100.000.000 dollar så det her er det mindste jeg kan gøre" han smilede fast og bestemt og ville ikke tage et nej for et nej "nej jeg er en jonas brother" sagde han dumt og rakte tunge mens han grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:24

Hun kiggede på ham og måbede en smule, "Hvorfor har du så mange på dig!?" sagde hun helt forbavset og overrasket. Hun rystede dog stadig på hovedet, "Jeg kan ikk tage i mod dem, jeg er ikk sådan..." sagde hun stille og kiggede på ham med et smil. "Jeg ville føle mig skyldig over at tage imod dem, også selvom der er lidt i forhold til hvad du har." sagde hun og kløede sig bag hovedet. Hun smilede let, "jeg hedder forresten Keela!" sagde hun glad og var ligeglad med det underlige Jonas Brothers han pludselig sagde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:29

Killer smilede roligt "Killer Zazui" sagde han roligt "jo tag dem nu" sagde han og gav hende dem i hånden og lukkede den "nu skal du se grunden" han tog sin pung frem og åbnede en lomme og fremdrog en forlovelses ring hvor prismærket stadig sad i den havde kostet over 100,000,000 dollar og havde en masse diamanter på "jeg har tænkt mig at fri til min kæreste derfor betyder denne meget for mig" han så på hende og smilede roligt "derfor skal du tage imod dem der denne ring er unik der findes kun en"

Biograftur (Keela=privat) Love-6-kombination1

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:33

Hun rødmede lidt og kiggede ned, "men... Jeg kan ikk..." hun kiggede forbløffet over ringen og tog den. Ikk for at stjæle den, men hun ville bare gerne se den. Hun kiggede på den og smilede let, "Hun må vel nok være heldig..." smiled ehun let. "Du forkæler hende nok." sagde hun glad og gav ham den igen. Hun bed sig i læben og rakte ham pengene igen. "Jeg kan altså ikk Zazu(kalder jeg dig!:P), det er for meget." hun rystede på hovedet. "Jeg er bare ikk sådan."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:36

"så smid dem ud i en skraldespand" sagde han og trak på skulderene "vis du giver dem til en anden slår jeg vedkommende ihjel tager pengene og aflevere dem til dig igen og jeg vil ikke have pengene tilbage" sagde han fast besluttet på at udelukke hendes muligheder for andet end smide dem ud eller beholde dem og så håbe hun ikke er så dum at smide dem ud det ville være en fornærmelse mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:41

"Men...!" hun bed sig i læben knyttede hænderne lidt. "Jeg vil ikk have dem på den her måde..." mumlede hun stille og kiggede på ham. "Jeg har aldrig fået penge så let." sagde hun. "Nok har jeg rug for penge, men jeg har det godt og vil hellere tjene dem ærligt...!" hun tiede dog. Det ragede jo ikk ham? Han var nok ogs ligeglad alligevel. Hun tog dem i lommen og kigged epå ham, "Men... Så tak..." hun bed sig i læben og kom til at bløde lidt fra den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:58

Killer lukkede øjnene og sagde kort "din læbe" hvorefter han forsvandt og kom frem ude i en baggård han havde brugt lidt kinesisk magi til at psycisk flytte sin krop fra et sted til et andet sted på millisekunder derude satte han sig op på en skraldespand og ventede roligt på hende han forventede nærmest at hun kunne lugte sig frem til ham eller sådan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 22:01

Hun kiggede undrende, "Hva er der med den?" hun stoppede op og kiggede rundt. "Zazu?" hun lugtede lidt og begyndte at gå. "hvorfor forsvandt han?" spurgte hun undrende og lugtede sig frem til ham. Hun gik hen og lagde armene over kors foran ham, "Hva skulle det til for?" spurgte hun surt og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 15:30

Killer forsvandt igen op på et tag "du bløder fra læben" råbte han ned til hende hvorefter han forsvandt igen og kom frem ude på drenge toilettet mens han så ind i spejlet så han sine øjne langsomt blive blod røde igen han havde blod trang igen det kunne bare ikke ske ikke nu han måtte finde endnu et sygt barn så han kunne få det skide blod dog ville det koste meget besvær at finde en syg her der var jo næsten tomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 15:41

Hun slikkede sin læbe lidt og rødmede, "Ups...!" hun fik det væk og kiggede rundt. Hun sukkede og satte sig på en stol indenfor. *Hvis han har brug for blod kan han da bare spørge...!* tænkte hun opgivende og lagde armene over kors. Hun blev siddende lidt og kiggede rundt og derefter tog hun hånden ned i sin lomme. Hun fik de penge op hun havde fået og kiggede på dem, "Det giver ingen mening at give penge..." sagde hun roligt og sukkede. Hun lagde dem tilbage i lommen og satte sig til rette. "Gad vide om han kommer igen..." spurgte hun sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 15:53

Killer kom roligt ud og så rundt panisk efter en der var syg han gik rundt i 10 minutter før han kom der hvor Keela var han var bag hende så hun kunne ikke vide han var der hun var så uskyldig at se på hun duftede så godt hun var så smuk han fik endnu svære ved at styre sin lyster ved at se på hende han gik langsomt hen mod hende mens hans tænder voksede sig frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 15:56

Hun sad stille og lugtede stille ud i luften. Hun vidste hvad han ville og sad bare stille og lod som om intet var sket. Hun gabte e smule og gned sine øjne, "Måske jeg bare skulle tage hjem." sukkede hun let og sagde det så han kunne høre det. Mest for at han skulle tro hun overhovedet ikk vidste han var bag hende. Hun sad stille lidt endnu og rystede på hovedet, "jeg gider ikk til det...!" sagde hun surt og blev siddende. Hun satte sig til rette og kløede sit hoved lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 16:08

Killer tog fat på hendes skuldre og hev hende med sig ind i et kosteskab hvor han åndede hende i nakken klar til at bide "jeg ved godt du viste jeg var der hvorfor gjorder du ikke noget imod det" spurgte han roligt mens spidsen af hans tænder rørte hendes krave ben og han slikkede på hendes side af hendes hals med tungen for at smage om det er godt nok og det var det nu skulle han sådan set bare bide

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 16:12

Hun blev lidt overrasket over sådan at blive revet med. Men hun kæmpede ikk det mindste i mod. Hun fik lidt gåsehud af at mærke hans ånde i hendes nakke. "Jeg ved hvor afhængig en vampyr er efter blod, jeg frygter det ikk." sagde hun roligt og rødmede da han slikkede hendes hals. Hun lukkede øjnene hårdt i og kiggede derefter på ham. Hun kiggede ikk den mindste smule bange. Hun kiggede derefter fremad og ventede blot på den smerte der ville komme når hugtænderne gik igennem hendes hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 17:00

Killer smilede roligt "du er modig" sagde han og lod sin hånd glide ned mellem hendes ben "bare for at give dig lidt nydelse imens" sagde han roligt mens han slikkede hendes hals videre og ventede på hendes reaktion mens han smilede glad før han langsomt pressede spidsen af sine tænder ned så der kom et lille hul og en smule blod som han slikkede op hvorefter han pressede længere og længere ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum