Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Biograftur (Keela=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Biograftur (Keela=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 17:12

Det gav et sæt i hende og hun tog fat i hans håndled, "Bare bid mig, lad min krop være og drik det blod!" råbte hun og stod stille da han bed lidt igennem. Hun lukkede det ene øje og rødmede stadig en smule over at mærke han slikkede det lidt væk. Hun lukkede begge øjne i da han bed igennem, men sagde intet. Det sviede, men hun ville ikk sige en enkelt lyd der lød som om hun var i smerte. Hun kiggede på ham bagefter og stod stille og roligt med ham bag sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:33

Killer smilede og nussede hendes underliv selvom hun holdt fast i hans håndled "jeg ved hvad du er Keela" hviskede han "du er en af Zero's slaver" han smilede ondt og pressede lidt på hendes underliv "det vil sige at eftersom jeg er Zero's snigmorder og jeg har tilladelse til at gøre præcis hvad jeg vil med hans slaver må du intet gøre for at stoppe mig" hviskede han ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:41

Hun kiggede på ham, "men hvordan...!?" hun stønnede lavt da han pressede ved hendes underliv og hun kiggede bedene på ham. "Hold op..." hviskede hun stille. "Hvis du er det, må jeg så å et bevis!?" hun lukkede øjnene hårdt i og kom væk fra ham. Hun kiggede i mod ham og havde vendt sig om, "Jeg vil se beviser før jeg giver DIG tilladelse, selvom jeg ikk er meget for det..." sagde hun stille og surt. Hun mærkede lidt ved sit underliv, han gjorde det lidt ømt. Hun fjernede sin hånd igen og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:44

Killer smilede roligt hvorefter han knipsede og en snigmorder kontrakt kom frem en permanent hvor der stod en masse med Zero's skrift og neders Zero og Killers underskrift der stod en masse om fri husleje og alt muligt og osse om at Killer havde fuld rettighed til alle Zero's slaver og mange andre ting den eneste tilbage betaling var at Killer skulle dræbe dem som Zero bedte om og for det meste var det ulydige slaver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:49

Hun læste det og det gav et sæt i hendes krop. Hun rakte den tilbage til ham og krøllede sig sammen oprejst. "men... Men jeg vil ikk..." hun kiggede på ham. "Jeg kender dig ikk! Jeg kan overhovedet ikk hvis jeg ikk er tryg ved den person jeg gør det med." hun stoppede op og tænkte sig om. "tror alle bare vi er ludere os der er hans møg slaver!? jeg arbejder ikk en gang på hans striptease!" sagde hun surt og lagde armene over kors. "Og hvorfor kan du ikk bare gøre det med hende du vil giftes med?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:07

Killer grinte og så på hende men da hun begyndte at tale om Zelia tog han sit sværd frem og sigtede mod hendes strube "vis han siger det så er i og i kan ikke ændre det" sagde han roligt mens han så vredt på hende "og hold min elskede ude af dette" sagde han vredt før han satte sværdet væk igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:11

Hun viste ikk den mindste smule rygt over at han sigtede mod hendes strube. "Bare gør det, jeg blir alligevel ikk savnet..." sagde hun stille og kiggede på ham. "Jeg er desværre ikk en luder, så farvel." sagde hun bare og gik ud af skabet. Hun gik videre rundt og ville bare væk fra ham. Når han bildte sig ind at true hende på livet og sige hun er en luder hvis Zero siger det. Det ville hun bare ikk finde sig i, straf eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:30

Killer forsvandt og kom frem foran hende "du bad selv om det" sagde han og hev hendes hånd op og skar hendes lillefinger af hende hvorefter han slap igen og lod hende mærke den kæmpe smerte der kom fra det mens han lukkede øjnene og tog en dyb indånding hvorefter hans hud langsomt blev krogere i trækkende og hans negle blev til klør hans ene hånd blev til en metal hånd og vinger fløj ud af hans ryg han havde antaget sin vampyr form en form som ville skramme bukserne af på de fleste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:38

Hun kiggede roligt på sin hånd, det gjorde ondt. Men hun fyrgtede det ikk. Hun frygtede ikk smerte. Hun kiggede derefter på ham og så rundt omkring, "Det var da ogs et smart sted og gøre det..." sukkede hun og kiggede på sin hånd. Det blødte meget fra hendes finger og hun sukkede. "hvad skulle det ogs gøre godt for?2 spurgte hun surt. "Kunne du ikk bare have tvunget mig alligvel ligesom Zero gør?" sukkede hun. Hun bukkede sig ned og fik sin lillefinger samlet op. Hun lagde den der hvor den hørte til og efter meget kort tid sad den på igen. Hun bøjede den lidt og kiggede på ham igen. Hun var ikk særlig bange for ham, men hun ville heller ikk sige hun ikk frygtede det værste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:11

Killer havde omformet sig til sin vampyr skikkelse han tog fat om hendes hals voldsomt og hev hende op så hun ikke kunne røre jorden "uduelige Animagus" han smilede og slikkede sig om munden "Animagus blod en god idé eller endnu bedre giften til at forvandle dig" sagde han ondt før han tog hendes arm og bed hende på underarmen hvorefter han begyndte at suge voldsomt og han stod klar hele tiden til at bruge giften mod hende han ville bare lige se hvad hun ville gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:16

Han tog sine hænder til hans ved sin hals og lukkede øjnene hårdt i. Hun mærkede han tog hendes ene arm og bed i den. Hendes krop vred sig en smule, men hun sagde intet. "Bare gør det...!" sagde hun, men råbte en smule. "jeg kan da være ligeglad, det er I alle sammen jo!" hun kiggede på ham. "Hvorfor skulle nogle af jer tænke over h vordan det er for andre..." mumlede hun og mærkede hun var ved at have blodmangel. Hendes krop rystede ne smule, men hun sagde intet. Hun var ligeglad om hun skulle dø. Men hævn... Hævn skulle hun have nu. Inden hun ville dø på grund af ham. Hun fik ild om sin hånd og det formede et form for spyd. Hun kiggede vredt på ham og skød en form for pil af ild igennem luften så det ramte hans ene øje. Det ville brænde op, men ikk dræbe ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:23

Killer skreg og slap hende hvorefter han faldt bagud og landede på jorden mens hans øje brændte op hvorefter han åbnede sit andet øje og så på hende "sig mig lige" sagde han vredt og rejste sig op "ved du overhovedet hvorfor jeg er sådan her" spurgte han vredt "HVA?!" han fjernede sin hånd og på magisk vis kom der en klap for hans øje så hulet var skjult "fordi jeg ikke vil have andre slår dig ihjel du er sød du er uskyldig du skal ikke igennem andre slår dig og sådan noget jeg vil bare fremvise hvad der sker hvis du ikke snart lytter til folk som vil hjælpe dig" han vente sig om og begyndte at gå den anden vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:38

"hvordan kan det at ville voldtage mig i et skab hjælpe mig!?" råbte hun vredt. Hun gik hen og tog fat i hans håndled, 2Tro ikk du bare kan undgå det nu! Jeg er ikk uskyldig, det har jeg aldrig været!" hun holdte godt fast i hans håndled og kiggede ham i øjnene med et hårdt blik. "Du skal ikk sige du hjælper mig, du skærer min finger af og tror det vil hjælpe! Jeg lytter ikk til dig fordi du gjorde hvad der passede dig!" Hun tog en hånd til hjertet og kiggede ned, "Tror du ikk jeg har følelser? Tror du at du bare kan stampe på mig og tro det er noget du slipper godt fra!?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 10:56

Killer så op mod himlen og lyttede til hvad hun sagde "gid jeg kunne sige det samme" sagde han kort før han så ned på hende med sit øje "men sådan er jeg ikke jeg er kun en skald for Zero intet andet" han tog fat i hendes håndled og klemte så hårdt at hendes håndled NÆSTEN brækkede "Keela jeg fik besked fra Zero om det her vis jeg nogensinde så dig skulle jeg se om du virkelig var ham loyal" han kastede hende ned på jorden "du er dumpet når jeg siger det til Zero vil han sikkert be mig slå dig ihjel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 14:09

Hun lukkede det ene øje og kiggede på ham, hun faldte ned at sidde og kiggede på ham. "Hvorfor gør du det ikk bare nu?" spurgte hun roligt og kiggede på ham. "Du sparer dig selv en masse tid..." sukkede hun og rejste sig. "Jeg er ikk loyal fordi han ikk skal tro jeg bare en ting der kan kneppes når man selv vil. Det fik jeg ikk at vide da jeg skrev under, så derfor vil jeg ikk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 14:14

Killer stoppede op "jeg har en kæreste lille ven jeg er et godt menneske i min fritid jeg ville aldrig voldtage dig eller kneppe dig eller noget det var kun en test" sagde han roligt "og kontrakten var falsk det hele var skuespil du dumpede du må hellere be til at Zero har bare lidt barmhjertighed" han vente sig mod hende og så på hende med et roligt blik og røde øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 15:00

Hun kiggede vredt på ham, hun hævede hånden og ville til at slå ham. Men hun tog den ned og knyttede hænderne. "Hvorfor skal alle bare være sådan nogle fjolser!" råbte hun og vendte sig om om. Hun løb væk og var kommet hurtigt af sted. Hun gik da hun følte hun var langt nok væk fra ham, hun gik hjem og kiggede ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:50

//Out eller hva?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 6:57

//Det ved jeg ikk, kan du ikk svare på det så er det... :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 9:25

Killer ved ikke hvor Keela bor og han vil heller ikke følge efter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Biograftur (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: Biograftur (Keela=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum