Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone in the cinema? //Spike=privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone in the cinema? //Spike=privat//

Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 8:21

Sted: Biografen
Tid: 20.25
Dato: IRL
Vejr: Tø vejr, lidt lige som IRL
Omgivelser: Biograf sale, kiosken inden i entreen, få mennesker og væsner.


Klokken var 20.25 og en film skulle starte om 5 minutters tid. Der var mørkt inde i den lille sal og der sad kun en enkelt person indtil videre. Personen, der sad der, var en pige. Hun havde halvlangt sort hår og hun havde ladet det hænge løst den aften. Hendes tøj bestod af et par stramme, højtalijede bukser, en smart løs trøje og hendes normale sko, som hun altid havde på.
Pigen, hvis navn var Angela, så sig omkring og sukkede da der endnu ikke var kommet andre end hende selv. Hun havde ellers været inde og tjekke hvor mange der ville kommer og der var en udover hende der havde bestilt en billet. Enlig var hun lige glad med om der kom andre end hende, for det var jo trods alt bare en film. Og nu hvis hun blev alene, kunne hun jo græde, grine, juble så meget hun ville unden nogle ville synes hun var mærkelig. Men på den anden side ville det jo også være rart at have en at gøre det med...
Da der endnu ikke var kommet en, og filmens reklamer begyndte, sukkede hun og vendte sine mørke øjne væk fra indgangen og kiggede op på lærredet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:21

En dreng kom gående hen ad vejen udenfor Biografen, han var kendt i det meste af DiMorga som en der ikke var til at bide skeer med. Hans halvlange blonde hår hang ned foran øjnene på ham og det eneste der tydede på han havde en mund var en cigaret der stak ud gennem håret hvor den skulle sidde. På sig havde han en sort treanchcoat, en sort T-Shirt og hans halskæde i vampyr tænder, hans bukser var sorte skinny jeans og hans sko var et par hvide converse. Spike var i rigtig dårlig humør af en eller anden grund han ikke engang selv rigtig havde styr på, han så Biografen og fik lyst til at se hvad der gik. Han stillede sig op til billet buret og klaskede en blodig 50€ seddel på disken "En billet tak". Kvinden der sad bag disken hvade set Spike på de forskellige eftersøgt plakater rundt om i byen og stirrede på ham med åben og skræmt mund inden hun lod ham gå ind og gav ham alle pengene igen. Spike traskede indenfor og åbene døren til salen, der sad kun en person derinde, han kunne ikke se om det var mand eller kvinde men han kunne lugte pheramonerne og blev klar over at det var en kvinde der sad der, han satte sig selv et par rækker bagved hende og smækkede benene op på sædet foran stadig med en cigaret i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:30

Et chok kom som lynet da Angela hørte døren gå op. Hun vendte sig om og så en dreng/mand komme ind af døren. Der røg den chance for at lave skyggebilleder når filmen nåede til den kedelige del. Hun sukkede højlydt og vendte sig diskret i sædet og så på manden. Han havde en cigerret i munden. Hun rømmede sig lidt og vendte sig helt mod ham, så godt man nu kan i de sæder, og begyndte at tale "Du, man må ikke ryge herinde..." sagde hun, enlig ligeglad med reglerne men hendes nye herre prøvede at opdrage hende... Så godt man nu kunne.

Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på ham. Selvom det var mørkt kunne hun sagtens se ham på grund af lyset fra læredet. Hun kiggede nøje på ham, hun så faktisk ret godt ud. I hvert fald efter hendes menning. Hun havde ikke syntes nogle så okay ud siden ulykken hvor hendes kæreste døde. Men denne dreng/mand så mere end okay ud. Hun ville prøve at få hans opmærksomhed efter filmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:56

Spike kiggede bare på hende da hun sagde at man ikke måtte ryge derinde, i stedet pustede han bare røg i hendes retning og lod som om hun var luft for ham. filmen var elendig og Spike spekulerede kraftigt over at putte alle der havde haft noget at gøre med den på sin "Sorte liste". Da filmes rulle tekster endelig kom frem var han hurtigt oppe af sædet og begyndte at gå mod døren men stoppede så med et og kiggede på pigen, hun vidste ikke hvem han var... da ihvertfald ikke endu. Han vendte sig igen mod døren og gik ud, han stillede sig op ad muren udefor og tændte en ny cigaret, *hvilken fantastisk ting disse cigaretter*. han havde været dybt afhængig af dem siden han var 14 og røg nu mindst en pakke om dagen. Han sillede sig med den ene fod på muren bag ham og den anden ned på jorden, et lusket smil bredte sig over hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 22:02

Angela rystesde på hovedet af fyren da han inorerede hende. Hun vendte sig mod filmen og tænkte på at den havde fået al for god omtale. Det var den værste film der var blevet lavet siden man opfandt 'Barbie'. Da rulleteksterne kom så hun at fyren kiggede på hende. Hun var ligeglad. Men da han gik videre så hun efter ham. Hun rejste sig og gik ud af døren. Hun fik et mindre chok da han stod der, op af muren og røg. Hun stoppede op og tog sig sammen. "Hey, gir du en?" Spurgte hun og hentydede til cigarretten. Hun havde røget inden hun var kommet ud for ulykken men ellers ikke sådan fst siden. En enkel i ny og næ til fester måske. Hun savnede lidt at ryge, det var en anden måde at aflede stress på mente hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 22:31

Spike kiggede på hende med ligegyldige øjne, han åbnede munden og afslørede sine lange hjørnetænder. "Hmm det tror jeg ikke du er gammel nok til" han grinede lidt af hende før han fandt en cigaret og en lighter op af sin lomme og rejkte dem mod hende, Lightereb var rød som en Farrai og havde et hvidt dødningehoved på. "Hvem er du? ikke mange der kender mig tør sige noget til mig om mine rygevaner". Vinden rykkede lige en gang og noget sne faldt ned fra taget på den anden side af gaden, Spike var træt af dette vejr, hvis det dog bare kunne bestemme sig til endten at være masser af sne, eller masser af sol og sommer vill han blive mere glad end han havde været i lang tid. Han kiggede igen ned på pigen med glubske øjne "Navnet er Sargeii Polinkoff eller bare Spike".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:04

Angela tog cigerretten i munden og tændte den. Hun rakte lighteren tilbage til ham og tog et hiv, helt ned i lungerne og pustede ud. "Det kan du vel være ligeglad med" sagde hun og trak på skuldrene. Hun så hen da sneen faldt ned fra taget på den anden side af gaden. Hun så tilbage på fyren. "Nå, Spike" hun sagde hans navn med en spydig stemme "Nej jeg har aldrig hørt om dig. Så, jov... jeg tør sige noget til dig om dem. Men jeg kan vel i teorien være ligeglad" sagde hun og trak på skuldrene igen, noget hun havde gjort meget her på det sidste. Hun tog cigerretten og holdte den mellem lange- og pegefingerne på højre hånd, imens hun pustede røgen ud af den ene mundvig. Hun beholdte cigerretten lidt i hånden og så på ham. "Angela Natalie Blume. Eller bare Angela" sagde hun og satte cigerretten tilbage i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:37

Spike tog lighter og cigaret pakke til sig igen og lod dem glide ned i sin Treanch-coat igen. "Du er da lidt fjendlig mod mig" Han kiggede på hende med irreterede øjn, han kunne ikke fatte der stadig var folk der ikke var bange for ham, på en måde var det da lidt rart at der var enkelte mennesker og væsner rundt omkring der ikke var blevet skræmt fra ham endu. Han lænede sig frem så hans ansigt var få centimeter fra hendes og sagde med kølig stemme "Hmm dejligt at møde dig Miss Angela" han smilede bredt og man kunne se hans lange hjørnetænder gå ned i hans læber uden de begyndte at bløde, hans tunge rejkte op og slikkede en af dem før han lænede sig tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:44

Angela vendte øjne af ham og så på ham som om han bare var en plage der skulle udryddes. Hun tænkte det måske var dumt at have parraderne oppe nu. Hun prøvede at slappe af og smilte halvt til ham. "Tja... Man kan aldrig være sikker på hvem man møder her i Terre." sagde hun og sendte ham et blik, der ikke burde være lovligt. Hun smilede lidt bredere. "Det er vel også dejligt at møde dig, tror jeg" sagde hun og så stadig en smule fjendsk på ham. "Hvorfor prøver du at få mig til at frygte dig?" spurgte hun og hentydede til hans opførsel.


//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:59

//det helt iorden//

Spike så på hende med et løftet øjnbryn, "Jeg prøver da ikke på at gøre dig bange for mig... lugten af engel er bare dejlig" han smilede bredt så hans tænder igen kunne ses. Han flyttede sig fra væggen bag ham og begyndte at bevæge sig uroligt og knække fingre. Han lugtede igen til luften og kiggede på Angela. "Undskyld jeg er kommet dårligt fra start, ville lige se om du var værd at være sammen med" han smilede nu helt normalt af hende med lykkelige øjne, hans skummelhed var helt forsvundet og han virkede som en hlet normal Animagus, dog med en hunde agtig måde at bevæge sig på, han brugte og en del mere kropssprog end normale mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:07

Angela så hans kropssprog ændrede sig meget. "Nå... og hvad kom du så frem til?" spurgte hun med et mere ægte smil. Hun sænkede paraderne en smule mere. Hun gøs ved lyden da han knækkede fingre. Hun lagde hovedet på skrå og kiggede nu på ham igen med nye 'øjne'. Hun syntes det så både sødt og spændende ud, den måde hans kropssprog signalede. Hun havde altid ønsket sig en hund, dog ikke af denne slags. "Du må undskylde min opførsel men min herre vil gerne have jeg tiltrækker mig så lidt opmærksomhed som muligt..." sagde hun og trak på skulderne. Hun tog cigarretten og smed den på jorden imens hun stille trådte på den. Hun gik hen til ham og lænede sig ind mod ham. Hun trak vejret dybt igennem næsen og lugtede til ham. "Din duft er heller ikke værst" sagde hun og trådte et skridt tilbage. "Kan du lugte at jeg er en dødsengel?" spurgte hun. "Men nu ved du hvad jeg er, men hvad er du? varulv eller animagus?" hun var i tvivl. Det eneste hun kunne gætte sig til at han havde noget med en ulv/hund at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:33

Spike smilede hved tanken, hun var også en slave, han bevægede sig interraseret tæt på hende igen. "Hmm gæt engang... siden det ikke er fuldmåne er det vel nemt" han smilede venligt til hende. *tænk sig, hun er også en slave... der er da nok af os, men få der er værd at bruge tid og krafter på*. Han fugtede sine læber med sin tunge som snogede sig en enkelt gang rundt omhans tænder før han lukkede munden igen, han lagde hoved på skrå og så på Angela før han trådte lidt væk igen. Han begyndte at gå ned af gaden i lange skridt og vendte sig så om "Vil du ikke med? jeg skal alligevel ud og gå en tur nede i parken". Han tændte sig endu en cigaret og ventede på hun bedstemte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:41

Angela trak på skulderne og gik efter ham. "Jo tak... gider ikke bruge tid på min opgave lige nu..." sagde hun da hun nåede ned til ham. Hun kiggede lidt på ham. "Tja, det er ikke fuldmåne... men alligevel..." hun smilte stille og satte noget af sit hår om bag sit øre. Hun syntes det var lidt mærkeligt at de skiftes til at gå hen til hinanden... Det var lidt komisk. Hun kiggede på ham. "Er du også en slave?" spurgte hun imens de gik mod parken. Det kunne jo være at han var og de kunne snakke lidt om det. Hun kiggede på hans cigarret men ville ikke spørge om en til, da det ville virke en smule uhøfligt når hun allerede havde fået en. Hun stak hænderne i lommerne på sin jakke og bed stille tænderne sammen. "Hvorfor... Hvorfor bliver du ved med at slikke dig sådan om munden?" spurgte hun og fortrød straks at hun havde sagt det. Hvorfor havde hun været så uhøflig overfor ham? det var da slet ikke passende at spørge om. Men nu gjorde Angela trods alt hvad der passede hende,så om det mon alligevel var passende? hun var lidt i tvivl men nu havde hun jo spurgt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:53

Spike trak bare op i hans ærme og viste hende hans slave tatoovering "122937" Han smilede bare og sagde "Ja har været andres eje siden jeg var helt lille... hvem er din ejer?... jegselv er slave for Miss Faith" lyden fra hans støvler blev intensiveret da underlaget skiftede fra asfalt til grus og sand. han tænkte sig lidt om over hendes andet spørgsmål "Jeg hved ikke rigtig hvorfor jeg slikker mine tænder. det er vel bedere end at bide negle" Han grinede lidt. Hans cigaret var næsten helt nede hved filteret og han kastede den på jorden foran sig så han kunne træde på den. En kølig vind føh indover dem og den smule sne der stadig var på træerne begynde at falde ned med en smuk lyd.


//har selv kreasvigt nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 21:01

//Er lidt udmattet, havde matamatik prøve i sidste time idag... derfor mit kreasvigt//

Angela kiggede på hans arm og lyttede intereserret til hans lille historie. "Du må ikke have været sjovt..." sagde hun og kiggede op på ham. "Min herre er Mr. Lucas R. K. Connelly" svarede hun med en slags ydmyghed da hun sagde hans navn. "Jeg er næsten lige blevet købt, så jeg er temmelig nu i det område." sagde hun og så ned i jorden. Hendes hår blev dækket af det stille sne der var begyndt at falde og hun kiggede op på himlen. "Tja... Det er det vel... Undskyld at jeg spurgte... Det var ikke særlig... høfligt..." sagde hun og lo. Hun kiggede kort på ham og så så op på himmelen igen. Hvis man kiggede på hendes ansigt, kunne man se at hun fangede sne med øjenvipperne. Noget hun havde gjort siden hun var helt lille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 21:20

//skal have lavet blækmat til imorgen... er ikke startet. derfor mit //

Spike lyttede og nikkede til hende, han kendte ikke denne Lucas, men han vidste godt hvordan det var at komme til et nyt sted uden at være van til hverken sprog eller mennesker, og den skræmmende auktion nede på slave markedet hvor han selv havde dræbt en mand før han var blevet købt af Miss faith. Han havde ikke som sådan et problem med at slå ihjel, hvis det var det der skulle til var det hvad han ville gøre, en kugle mellem øjnene var en god måde at få ret i alle diskutioner på. "Blev du sat i bur mens du blev købt eller hvor var du henne? Jeg var selv i et bur" han kiggede mildt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 21:26

Angelas øjne blev fjerne da hun mindes hendes auktion. Det havde været noget af den værste tid i hendes liv. "Jeg blev tvunget i en lang hvid kjole, de ville sælge mig til høj pris. De ville gøre mig smuk... Og tro mig... Hvis ikke Lucas havde købt mig havde en eller anden stodder. Men Lucas har klasse... Lidt for meget men jeg overlever... Men hvis ikke det havde været på grund af mine krafter, stod jeg der nok stadig" Hendes stemme mistede næsten helt lyden til sidst i hendes sætning. "Det var forfærdeligt Spike... Jeg fatter ikke du har kunnet prøve det siden du var lille... også i et bur" hendes stemme blev skringer og hun rystede let, hvis man havde set det udefra ville man tro hun frøs, men hun rystede af chok og sørgmodighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 21:42

"Så så slap nu af... set er jo heller ikke værre end det". Spike klappede hende på ryggen med en spinkel hånd. "Jeg var jo vendt til det så det var ikke så slemt til sidst... men det var nu dejligt at komme ud" Han smilede bredt til hende for at virke som om alt var iorden, virkelighede var jo at det havde været den værste tid i hans liv, han var konstant bange og havde dræbt flere mennesker end han efterhånden var i stand til at tælle. Han fik et kort øjeblik et fjernt blik hvor han tænkte på hvad han kunne huske fra hjemme, hvilket ikke var så forfærdelig meget. "Hvor kommer du så oprendeligt fra?... Jeg er fra Rusland, det giver vel sig selv med navnet" Han grinede lidt mere og krammede hende så dan hun så ud som om hun frøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 21:51

Angela lænede sig ind imod ham da han krammede hende. "Hvordan kunne du holde det ud?" hviskede hun, enlig ikke som et spørgsmål han skulle svare på, bare for at understrege at det havde været frygteligt. Hun begyndte at slappe en smule af igen. "Jeg... Jeg er fra Miami." svarede hun og trådte ud af hans favntag og begyndte at gå igen. "Nå, så du er russer, huh? fedt..." sagde hun. Nu hvor hun tænkte over det havde hun altid haft en svaghed for russiske acener. Men hun havde enlig ikke lagt mærke til om Spike havde en. Hun sukkede let og tænkte på før hun kom ud for ulykken. "Auktionen, var slem... men der findes to ting der er værre..." sagde hun og så stift ud i luften med et tomt blik. Hun kiggede på ham igen. "Tak Spike... Det dejligt at have en at snakke med der har prøvet det..." sagde hun stille med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 16:56

Spike smilede til hende på en beroligende måde. *En amerikaner... hvor sjovt*. Han gik stille af sted i noget tid og tæmkte på di sparsommelige minder han havde om sit snefyldte hjemland, der var hans forældre, dem kunne han da huske, men der var også en anden person der var i hans bevidsthed, han vidste ikke hvem det var... men det var helt sikkert en der havde betydet noget for ham. Spike tog hænderne i lommen og kiggede over på Angela igen. "Hvordan blev du fanget?... jeg blev selv fanget da nogen dræbte mine forældre", Han kiggede lidt ned i jorden men virkede ikke som om det var noget han var synderligt ked af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 19:50

Angela gik bare efter ham i noget tid hvor de begge var stille. Hendes tanker gik på en vandre tur igennem minderne. Hun gik tilbage til før ulykken. Til dengang hvor hendes mor, far og storebror levede. Hun huskede hvordan de altid havde haft det sjovt, hendes og Tony. Men hun huskede også deres små kampe. Hun smilte stille ved minderne. Hun tænkte tilbage på hendes mor, så kærlig og moderlig. Hendes far, så beskyttende og venlig. Men mest af alt tænkte hun på bilulykken hvor de alle fire havde været plus Angelas kæreste i den periode. De døde alle. Bortset fra Angela selfølglig. Det var snart længe siden, og hun savnede dem utrolig meget. Men hun sagde det aldrig til nogen. Da Spike spurgte hende om hvordan hun blev fanget blev hun revet tilbage til virkeligheden.
"Jo... Ser du... Mine forældre og storebror, og min kæreste, døde i en bilulykke. Jeg var den eneste 'overlevende' og jeg har strejfet lidt omkring. Jeg flyttede til et sted i Italien hvor jeg blev indgrebet af en. Han solgte mig til Min herre her i Terre." Angela lo. "Jeg var så godtroende og troede endelig jeg havde fundet kærligheden igen. Det svin havde vidst hvad jeg var og forførte mig for at sælge mig." hun fnøs i slutningen af sætningen og forsatte: "Min sorg overdækkede det virkelige liv og jeg tog imod alt hvad der blev mig givet" sagde hun stille. Hun kiggede på ham. "Er den forklaring god nok?" spurgte hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone in the cinema? //Spike=privat// Empty Sv: Alone in the cinema? //Spike=privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum