Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Claire Lør 15 Jan 2011 - 2:00

S; Di Morga :: Terre :: Biografen
T; IRL
O; Masser af mennesker
D; Idag
P;
Hej lets go to the movie (Keela=Privat) _

Claire stod ude foran biografen ventende på ingen andre end Keela med et roligt smil hun havde inviteret hende over en sms på Claire's regning og Keela måtte vælge film Claire ville betale filmen og popcorn og sodavand det hele bare for at give Keela en rigtig god dag sammen med Claire
Claire
Claire
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : en lejlighed over De-strip-tease

Antal indlæg : 82


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 19:43

P : http://www.google.dk/imgres?imgurl=https://2img.net/h/s1.tinypic.com/7yr0as4.jpg&imgrefurl=http://www.freewebs.com/dark-hills/beboere.htm&usg=__cOdjs3po-hKGRQbpL4MA-wi_4_0=&h=375&w=500&sz=47&hl=da&start=0&sig2=sLc8ePk0aGf5GmYs67aXMw&zoom=1&tbnid=pl0-fbhHEmQzAM:&tbnh=133&tbnw=182&ei=OewxTfLmFoGZOtyP2bYC&prev=/images%3Fq%3Dbrown%2Bhaired%2Banime%2Bgirl%26hl%3Dda%26biw%3D1366%26bih%3D634%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=198&oei=OewxTfLmFoGZOtyP2bYC&esq=1&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=88&ty=108

Keela gik mod biografen, hun sukkede let og kiggede ned i jorden. Hun kunne ikk huske hvornår hun sidst havde set Claire. Hun gned sine tindinger blidt, hun havde været syg på det sidste. Men hun ville ikk skufe Claire, så hun tog afsted selvom hun stadig var en smule syg. Hun stod stille foran indgangen, hun havde ikk opdaget Claire endnu. Hun kiggede tilbage for at se om Claire var på vej.[url=

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Claire Søn 16 Jan 2011 - 1:19

Claire havde hurtigt opdaget hende og smilede meget "KEEEEEELLLAAAAA" sagde han og løb hen til hende og omfavnede hende "hvad er der med dig du har overhovedet ikke kontaktet mig jeg var bange for du var blevet træt af mig og havde forladt mig" sagde hun meget ked og så helt trist og bange over det måske var sandheden
Claire
Claire
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : en lejlighed over De-strip-tease

Antal indlæg : 82


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 10:59

Hun blev lidt forskrækket da nogen nærmest råbte hendes navn. Hun kiggede på Claire og faldt næsten da det var. Hun krammede blidt Claire igen og kiggede på hende, "Du gav mig aldrig dit nummer?" sagde hun og grinede let, "Jeg ved ikk engang hvordan du fik mit." sagde hun opgivende og kiggede på hende. Hun smilede opmuntrende til Claire.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Claire Søn 16 Jan 2011 - 12:18

Claire slog sig på hovedet "når ja undskyld" hun tog sin mobil frem og sendte en besked til hende med Claires eget nummer så hun havde det nu eller rettere det var nok lidt dumt hun kunne jo se nummeret på beskeden hun havde sendt tidligere "urrrhhh" sagde hun lidt irriteret men lagde mobilen væk "jeg har mine kontakter på de forskellige telefon selvskaber" sagde hun smilende og krammede hende igen "jeg har så savnet dig" hviskede hun
Claire
Claire
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : en lejlighed over De-strip-tease

Antal indlæg : 82


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 16 Jan 2011 - 12:39

Hun grinede let, hun kiggede undrende og tog sin mobil frem. "Jeg har altså fået det, registrerede det da jeg fik den anden. Hun grinede lidt da Claire blev lidt sur over det. Hun smilede let, "Så det har du? Tja... Det har jeg ikk." sagde hun roligt og strakte sig lidt. "Men hvilken film skulle vi så se?" spurgte hun og havde glemt hvad der stod i den anden. Hun kiggede rundt, der var næsten ingen da det var rimelig sent. Hun kiggede på Claire og aede hendes hoved blidt, "Har ogs savnet dig." sagde hun roligt og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Claire Søn 16 Jan 2011 - 13:19

Claire smilede stort "du bestemmer hvad vi skal se" sagde hun smilende og så på hende med et stort smil "kun dig jeg har jo skrevet du bestemte det hele og jeg betalte" sagde hun med et stort og dejligt og dog osse sexet smil mens hun smilende så på hende
Claire
Claire
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : en lejlighed over De-strip-tease

Antal indlæg : 82


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 20 Jan 2011 - 16:12

Hun kiggede på hende og smilede let, "Nej det er ok. Jeg skal nok betale for mig selv." sagde hun lidt bestemt. Hun ville ikk lade Claire betale for hende, hun følte det ikk rigtigt. Hun kiggede på filmene og tænkte sig lidt om. Hun kiggede på dem, "To på flugt?" spurgte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Claire Ons 26 Jan 2011 - 14:38

Hun grinte og gik hen ved siden af hende "vis du vil smukke" sagde hun smilende og så på hende "og nej jeg betaler Keela som undskyldning fordi jeg pressede dig sådan i starten" sagde hun smilende
Claire
Claire
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : en lejlighed over De-strip-tease

Antal indlæg : 82


Tilbage til toppen Go down

Hej lets go to the movie (Keela=Privat) Empty Sv: Hej lets go to the movie (Keela=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum