Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 16:03

Heis Peeples...

Jeg vil gerne have at Mare, den sorgløse tøs, der bare går som hun vil og ikke er bange for at blive nakket, får en master.. :3 Hun er jo lidt for dristig og ikke bange for at gå i småt tøj og smile alle vejne... Så hun skal vist sættes på plads! :D

Derfor søger jeg en mand/kvinde med en hård næve, erfaring og lidt ondskab, der kan sætte hende på plads. Måske træne hende til onde handlinger og såen, da hun godt kan skyde andre uden at blinke. Men det skal være en der har orden i stavningen og kan lave over de 12 linjer ^__^ Ønsker en dejligt ond, hård slaveherre, der kan holde hende i en stram tøjle, da hun er ret så stærk i forhold til at hun er kvinde og engel. Så det skal være en der kan gå over hendes stædighed og bare holde hende fanget n___n

Håber der er en derude til at lære Mare om den barske verden vi kalder "realiteten!" ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 16:13

Det gad jeg gooooodt~. Men jeg er ikke slaveherre.. endnu. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 16:13

Du bliver det jo så snart du får en slave xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 16:27

Ja.. men er det ikke noget med, at man skal spørge om lov? o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 16:28

Det... Ved jeg faktisk ikke owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 16:29

Hmm.. Men jeg vil i al fald gerne. ^w^ Jeg tjekker det lige ud, når jeg har svaret på et emne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 17:05

Jaaaaeh, det må jeg gerne! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 18:34

Kan du uddybe en smule? :D Du har min interesse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 19:43

Altså Lucas min kære ven... :3

Hun er lidt for hovmodig og sikker på at intet i Di Morga rigtigt kan skade hende.. (hvor huns elvfølgelig tager MEGET fejl xD) Og så ønsker jeg en lille herre, som kan holde hende til hundende, imens hun selv vil gøre alt for at slå denne person ihjel for sin egen frihed.. :3

Så tænker lidt håndjern, slag engang imellem.. Og lidt pineri of course~ ^__^ Selvfølgelig ville det sikkert ende i at hun måtte opgive, bare for at prøve igen når hun blev troet på og så igen prøve at flygte, med herrens hoved under armen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 20:07

^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 11:57

Ah! Cool nok Rafael.. men ville Rafael kunne holde på min vilde, småsyndige englebasse? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Gæst Lør 26 Mar 2011 - 13:59

Det vil selvfølgelig blive en kamp i sig selv, men selvfølgelig vil han kunne styre din lille, vilde englebasse. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Master? Yes, i seek one to Mare! ^^ Empty Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum