Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
endelig fri EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
endelig fri EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
endelig fri EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
endelig fri EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
endelig fri EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
endelig fri EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
endelig fri EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
endelig fri EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
endelig fri EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
endelig fri EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

endelig fri

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

endelig fri Empty endelig fri

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 16:46

Sted: i stor centret anden etage
Tid: 16:13
Dato: 16 marts
Vejr: gråt
Omgivelser: mange butikker og flere hundrede mennekser.

hans røde øjne gled hen over et skilt til en tilfældig butik. "boardshop" sagde han lavt for sig selv, og kiggede på de mange forskellige boards der var stilt op i vinduet til den lille butik. folk omkring ham så sig ikke for, og mange gange var han ved at falde på grund af deres skubberi, men han sagde ikke noget til dem. han sukkede lidt, og gik så videre forbi de mange butikker i centret. de interreserede ham ikke, de fleste var elektronik eller modetøjsbutikker, og ingen af de to ting var han særlig begejstret for. han rettede lidt på sine briller da de var ved at falde af på grund af en mand der ikke havde set sig for og bare var gået lide ind i rex. han vendte sig om og kiggede, lidt efter den nar der ikke havde set hvor han gik. rex pustede lidt af sit sorte hår væk fra øjnene inden han gik videre. "og jeg som troede det her sted var sjovt" sagde han for sig selv, og kiggede rundt på de mange travle folk. "og jeg har lige brugt en af mine få fridage på at tage herind" sagde han og rystede ldit på hovedet af sin egen dumhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 16:56

Nero kom stille ud fra en af butikkerne, han gik med en rygsæk på ryggen, hvor han havde nogle få ting i, han bevægede sig med en smule besvær igennem mængden, han havde en t-shirt på der var hvid og lidt for stor, og over de lidt for store jeans og sneekers.
Han smuttede ud væk fra strømmen, så han stod lidt længere væk fra mængden, han kiggede sig omkring, og en anden dreng ramte ham på hans venstre side, han så ham ikke da det var hans blinde vinkel, og han væltede ned på gulvet, for kun at opdaget at drengen var forsvunder.
Han sukkede og rejste sig op, han begyndte roligt at støve sig af og tjekkede omkring sig, han kendte ikke nogen, men måske han mødte nogen der kendte ham, selvom chancen var lille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:16

han vendte blikket væk fra mængden, og fik øje på en anden dreng. rex syntes den anden dreng så ud til at føle sig lidt utilpas i den store mængde, ligesom han selv gjorde. han smilte lidt for sig selv, og gik over mod den anden, da han havde på fornemmelsen at det ville blive sjovt. hans pistol lå som altid gemt under hans sorte trøje som han stort set altid havde på. han var ligeglad med at andre puffede lidt til ham nogle gange, inden han nåede ud af mængden. han stod nu kun få meter fra den anden, og et lille smil kom på hans læber igen. *hmmm. hvad skal jeg mon sige* tænkte han, og sukkede lidt, da han ingen ide havde om hvordan han skulle kunne få en samtale igang med den anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:21

Nero vendte sig og var lige ved at ramme ind i en ny person, han stoppede op og smilte venligt til ham og skulle lige til at undskylde til ham, da det slog ned i ham, at den mand der stod foran ham ikke var normal, han var farlig, hvorfor vidste Nero ikke, men han vidste bare at den mand var farlig, "øhh undskyld, jeg så mig ikke helt for!" han bukkede svagt, og det var tydeligt han var nervøs, han håbede dog personen ville fortsætte videre, Nero følte ikke frygt, men hans nakkehår rejste sig op på grund af den aura manden havde, han kunne bare ikke beskrive hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:32

han kiggede undrende på drengen der bare bukkede. *tja nu er samtalen da begyndt* tænkte han og grinte lavt. "du behøver ikke bukke, ingen døde jo ad det vel" sagde han og smilte lidt. ikek varmt eller venligt, bare et lille smil. rex var egentlig ret ligeglad med hvordan den anden havde det, rex ville bare have det lidt sjovt på en af hans få fridage, og den knægt lignte en som rex kunen more sig lidt med, enten på den venlige måde eller på en lidt mere blodig facon. det var et stykke tid siden rex havde brugt sine ildkunster, men han vidste at han var en af de bedste til at kontrollere ilden, men selv med den viden plejede han at være nervøs, derfor havde han altid en pistol på sig. han lod blikket glide kort op og ned af drengen, og han smilte lidt. "mit navn er rex, og hvad hedder du" spurgte han med en smule venlighed i stemmen da han jo ikke ville skræmme underholdningen væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:39

Nero smilte nervøst og kiggede omkring sig, "mit navn er Neroel!" der var tryk på el, det var et ualmindeligt navn, men han kunne ikke lade være, han kunne ikke lade værre med at bruge den betegnelse, den kom naturligt når han snakkede med engle, de var jo 'en af gud' som el nu engang betød, han smilte til Rex og grinte lidt nervøst, "det er sandt, men alligevel, jeg var lige ved at løbe ind i dig," han ville bare væk fra den fyr, han smilte og begyndte roligt at gå, "når hyggeligt at møde dig!" han skyndte sig hen til en trappe og begyndte at løbe op, han ville op på taget, han ville væk, og at flyve var mest sikrest, han vidste der ikke var nogle på de øverste etager normalt, men han ville bare væk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 16:57

han kiggede lidt undrende efter drengen, og rinte så lidt. "der løber min underholdning, jeg må vidst hellere fange den hvis ikke jeg skal kede mig halvt ihjel" sagde han lavt for sig selv, så ingen kunne høre det. han var ligeglad med om at folk kiggede, han løb afsted op af trappen, og efter neroel. han overvejede slet ikke om at drengen havde lyst til at sankke, eller bare i det helle taget være sammen med andre, han ville bare have det lidt sjovt på en fridag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:09

Nero satte farten op da han hørte fodtrin efter sig, han ramte en halv snes mure, og var ved at vælte et dusin gange på grund af han kun kunne se med et øje, og dog nåde han taget, han væltede ud på det, og faldt ned på jorden, han vidste ikke om manden var efter ham, men egentlig var han også ligeglad, han skulle bare væk.
Han nåede at rejse sig op, og kigge på døren, før han kunne høre fodtrinene, og han stivnede kort, men begyndte så roligt at gå bagud mens de kom nærmere, han ville helst ikke kæmpe, han havde ikke styr på sine krafter, og han ville helst ikke gøre andre fortræd, men han regnede stærkt med det var ham selv der kom til skade hvis den der forfulgte ham ville slås, han kunne mærke det i hver en fiber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:51

han havde skam hørt drengen støde ind i mure og sådan, den slags giver jo lyd fra sig, og rex var ved at dø af grin indvendig over det. da han endelig nåede taget, trådte han bare op, og smilte lidt. "det der var ikke sødt gjort neroel, jeg prøvede jo bare at snakke lidt med dig" sagde han med en underlig venlig tone. rex var stadig fuldstændig ligeglad med hvad der ville ske med neroel, så længe han selv havde det sjovt. sådan var rex selvfølgelig ikke altid, han kunen sagtens være medfølende, men når han kede sig vilel han bare have gang i tingene uanset om det ville skade andre eller ej. "sig mig" sagde han og smilte lidt, igen bare et smil uden rigtige følelser i. "skræmmer jeg dig" spurgte han og grinte lidt. rex anså ikek sig selv som skræmmende, men måske var den dreng bare lidt nervøs, eller måske en tøsedreng, det var den konklusion rex kom til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:57

Nero så på ham da han kom, og han smed sin taske ved sin side, han så på ham og det var et fast blik, "ja du skræmmer mig, men jeg er ikke bange for dig!" det lød sindsygt men gav god mening, Nero var ikke rædselslagen for ham, men bare bange, han ville godt turde at slå igen hvis det kom så langt, og det var tydeligt at se på ham.
Nero holdt sine vinger inde, og sin magi i skak, han ville ikke vise hvad han var, han ville bare håbe at det var en normal bølle, men hans instinkter sagde noget andet, det var noget langt langt mere farligt end bare en normal menneskelig bølle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:02

han rystede lidt på hovedet og sukkede. "hvorfor" spurgte han bare kort. han forstod ikke rigtigt selv hvorfor neroel skulle være bange for rex. han ville godt kunne forstå at neroel måske ikke følte sig helt tilpas, men at han direkte var bange for rex var noget han ikke forstod, han havde jo ikke rigtig gjort noget endnu. "hvorfor skræmmer jeg dig neroel" sagde han lidt venligt og smilte lidt, denne gang med lidt følelser i. han kiggede op på himlen i en kort stund og vendte så blikket mod drengen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:10

Nero trak på skuldrene af spørgsmålet, "jeg forstår det heller ikke, jeg plejer aldrig at føle sådan her, du er den første der har fået selv mine nakkehår til at rejse sig! min krop skiger på at jeg skal flygte, men jeg ved det ikke er det værd," han sagde ikke noget om at han håbede at Rex bare ville lade ham værre, han håbede bare Rex ville snakke, men så havde han nok ikke jagtet ham på den måde.
Han sukkede og rankede sig op, han så hårdt på Rex og ventede roligt, "hvorfor fulgte du efter mig!?" han ville have et svar, han ville ikke frygte ham, men han ville også være sikker på han kunne være sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:15

han grinte lidt og smilede igen med en smule venlighed. "du er jo dagens underholdning neroel, jeg kan jo ikke bare lade dig gå så" sagde han og grinte lidt igen. hans blik var hverken koldt eller venligt, snarer tomt, da rex ikke ville vise for mange følelser før han vidste hvilken måde han skulle underholdes på. "der er så få ting at lave her i byen, og du virkede til at være hmmmm. hvordan skal jeg sige det, anderledes på en god måde, en som vil kunne underholde mig" sagde han og kiggede igen op på himlen. vinden legede lidt med hans sorte hår, og et lidt venligt smil brdte sig på hans læber. "hvilken anden grund troede du da at jeg havde" spurgte han og smilte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:21

Nero så på manden og droppede sin Komedie, hans vinger kom frem, og Nero kiggede koldt på Rex, han tog sin taske og kiggede på ham, "ved jeg ikke, men du er ikke menneske, det kan jeg mærke, jeg kan mærke du er en jeg skal tage mig i akt for, så det vil jeg gøre!" hans vinger baskede kort, og de var enorme til Nero, 2 meter lange, og ganske brede, Nero kunne ikke bare lade dem ligge ned af ryggen, de ville slæbe hen af jorden, og det var tydeligt han ikke var den hurtigste flyvende engel i byen, men han var bestemt en af dem med størst vinger, og i forhold til hans krop, havde han med næsten 100% sikkerhed de største.
De var blodrøde og han kiggede observerende på Rex, klar til enten at forsvare, angribe, eller flyve væk, alt efter hvad han gjorde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:30

han kiggede på vingerne og smilte. "en engel" sagde han lavt for sig selv, og grinte så lidt. at drengen vidste at rex ikke var menneske ændrede intet i hans verden. "okay så, jeg er ikke menneske nej" sagde han og skabte en flamme sin håndflade, og slukkede den så igen. egentlig ventede rex ikke på noget, han var stadig bare ved afgøre med sig selv om at han skulle slås mod nero. "men neroel, hvorfor så agressiv lige pludselig" sagde han og smilte lidt, igen det smil uden følelser. "hvis jeg vilel angribe havde jeg nok gjort dig til en grillkylling nu" sagde han og grinte lidt. *gad vide hvad der sker hvis han mister sine fjer, vil han så stadig kunne flyve* tænkte rex, men han ville ikek føre det ud i virkeligheden, så ond var han ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:40

Nero så på Rex og smilte nervøst, "fordi jeg ikke vil slås, jeg ved jeg ikke kommer uskadt fra det, og jeg er ikke en kriger, jeg er mere en observatør! så hellere få dig til at gå end at slås med dig, for jeg tør sku ikke vende ryggen til dig!" han ville bare blive ristet hvis det kom til det, det var han sikker på, og han ville helst ikke slås, han ville helst vide hvad den fyr var så han kunne tage perspektiv til det, og derefter vide hvad han ville, på Nero lød det som om Rex bare havde tænkt sig at lege katten efter musen indtil katten ville æde musen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:56

han smilte lidt, kiggede på ham og rystede ldit på hovedet. "at vende ryggen til mig er måske heller ikke det smarteste" sagde han og smilte lidt lumsk. hvordan det skulle ende vidste rex ikke, og han var ret ligeglad, så længe han selv morede sig. han tændte en flamme i sin hånd igen, og slukekde den, tændte, slukkede, tændte, slukkede. bare for at have noget at lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:56

Neros vinger bøjede sig så de pegede mod Rex, og han så observerende på ham, "Rex hør engang, jeg har ikke lyst til at slås, lov mig at du ikke angriber mig og jeg vil få det bedre, hvis ikke, så må kamp være vores løsning!" han så på Rex og ventede roligt på han skulle svare, han ville helst ikke slås, men han var rimelig sikker på han kunne skade Rex omkring for samme skade som han kunne skade Nero, men han var slet ikke sikker, han havde ikke så meget kontrol over sin magi, og rent fysisk var han godt nok en lille smule stærk, men han var ikke den allerstærkeste man kunne finde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:27

han kiggede over på ham og smilte lidt, denne gang med lidt venlighed i. "fint så, jeg lover at jeg ikke angriber" sagde han og smilte bare. han fortsatte med at tænde og slukke flammen i sin hånd. "neroel, hvem du ville vinde hvis en ilddæmon og en engel kæmpede" spurgte han, mest af nysgerrighed, og også for at se drengens reaktion. det morede rex at sankke sådan, se hvordan andre reagerede på forskellige ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:45

Nero så på Rex og sukkede, "aner jeg ikke, jeg er jo ikke en engel, jeg er en dødsengel, men hvis du spørger hvem af os to jeg tror der ville vinde så aner jeg ikke hvad du kan, men jeg er ikke speciel stærk, som sagt er jeg en observatør, men hvis du nu skulle slås mod Luciferel, så ville du nok tabe," han anede det ikke, men Lucifer virkede som en med selvtillid, og en som kunne klare sig selv, han var jo også 500 år gammel, det måtte tælle for noget.
Nero sukkede og hans vinger forsvandt, han tog sin taske på igen, og kiggede roligt på Rex, han var stadig nervøs, men ikke direkte bange mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:54

han grinte lidt, og kiggede på neroel. "han lyder som en sjov en ham luciferel" sagde han og skabte en lidt større flamme, som han lavede det med som den sidste, tændte og slukkede. "du neroel, undskyld jeg spørger, men kan dødengel flyve uden deres fjer" spurgte han af nysgerrighed, og kiggede lidt undrende på neroel, mens han smilte lidt venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 22:17

Nero rystede på hoved, "nej, men hver gang jeg laver taber en fjer så kommer der nye ud, jeg mister dem aldrig, det er nok på grund af mine healende evnre, så det er svært at sige, men vi behøver dem, det er dem der fanger luften!" han smilte til Rex og gik hen og satte sig ved siden af døren, han sukkede og kiggede på ham med kun sit højre øje, "hvad er du for en?" han så spørgende på Rex og lagde hoved på skrå, "Lucifer er ganske sej ja, han er også den ældste døds engel jeg kender per alder, men på den anden side, jeg er også kun omkring 1 uge gammel nu!" han smilte venligt til Rex og sukkede mens han så mod himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 13:14

han smilede lidt og så tænksom ud. *så hvis jeg svitser fjerende af en engel eller dødsengel vil de ikke kunne flyve, vigtig information* tænkte han, mens han bare stod og kiggede lidt op på himlen. "jeg er en ilddæmon" svarede han, og kiggede på neroel med en smule venlighed i blikket. "og jeg er en helveds stærk en af slagsen" sagde han og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 13:42

Nero smilte en smule af det han sagde, han kunne næsten grine af det, *hvorfor sige du er stærk, det kommer an på til hvad!* han sukkede og kiggede mod himlen han sad roligt og studerede den, "der findes forskellige måder at være stærk på!" han så på Rex og ville se efter en reaktion, han rejste sig op og kiggede ud over byen, "jeg er ikke den stærkeste engel i byen," han regnede stærkt med det var Lucifer, han kunne vel et trick eller to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 13:52

han nikkede og grinte lidt. "så sandt. men jeg er ret stærk på næsten alle måder" sagde han og smilede lidt. han var ikke vant at folk havde den holdning til styrke, normalt mente folk at der kun var en slags styrke. rex vidst dog at der var flere måder at være stærk på, der var blandt andet psykisk styrke, fysisk styrke, ens evners styrke, og hvor god man var til kontrollere dem. heldigvis for rex var han okay stærk fysisk, og hans evner med ild var nok nogle af de bedste der var, og selvfølgelig havde han lært at mestre dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum