Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
endelig fri - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
endelig fri - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
endelig fri - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
endelig fri - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
endelig fri - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
endelig fri - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
endelig fri - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
endelig fri - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
endelig fri - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
endelig fri - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

endelig fri

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 13:55

Nero smilte til ham og kiggede mod himlen, "det er godt for dig, men jeg kan ikke se grunden til du skal bruge den styrke, og så stadig går med våben!" han så på Rex og pegede der hvor pistolen var, han var egentlig ligeglad, om det var en tændstik, kniv eller pistol så ville Nero nok stadig give op, han var ikke en af dem der kæmpede, han kunne slet ikke tage de hurtige bevægelser, og afstande for ham var lig forvirring, han kunne knap se forskel på 10 og 20 meter, han var virkelig ikke en kriger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 16:15

han hev pistolen ud fra sin trøje og smilede bare. "hvor mærkeligt det end lyder så har jeg vel egentlig ikke brug for den her, men den giver mig en slags trygheds fornemmelse" sagde han og grinte lidt, mens han kløede sig i håret. "egentlig ret underligt når jeg tænker over det" sagde han og satte pistolen tilbage i skjul under hans trøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:06

Nero trak på skuldrene og gik roligt hen til døren igen, "hvor gammel er du så Rex, har dæmoner langt liv ligesom os engle eller dør de på et tidspunkt af alderdom??" han så venligt på ham og gik roligt ned igen, han havde skyndt sig på grund af Rex, men han manglede stadig at handle nogle få steder.
Han nåede bunden og kiggede sig omkring, han så på en telefon forretning og smuttede stille derhen, der gik ikke 5 minuter før han kom ud med en splinterny iphone i sin taske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:46

han tænkte sig lidt om. "jeg er efterhånden blevet 254 år, og som du kan se, er jeg stadig ung" sagde han og smilede venligt. "og om vi kan dø af alderdom, det tror jeg faktisk ikke, jeg tror at vi kan blive flere tusinde år, og så bare være nogle friske unge fyre som jeg er lige nu, jeg har faktisk set sådan her ud i et godt stykke tid, jeg tror faktisk slet ikke at min krop bliver ældre" sagde han og ventede ude foran forretningen. rex var ret ligeglad med hvad nero skulle ind efter, så længe han havde en af snakke med. "men hvad med dig, hvor gammel er du" spurgte han og smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 17:50

Nero så på Rex og smilte venligt, "små 16 år, blev sådan her for snart 5 til 6 dage siden, vågnede i en gyde med bukser og lidt ekstra vægt på ryggen, som jeg senere fandt ud af at fjerne, men jeg husker ikke andet end min alder og mit fornavn, så man kan vel kalde min alder for 5 dage gammel i hukommelse, men 16 i krop, og 16 i vished!" han smilte til Rex og fortsatte roligt med at gå på indkøb, snart havde han tasken fuldt og han begyndte at styre mod en bager der var derinde, han var en smule sulten, men mest tørstig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 22:25

han grinte lidt. "lyder lidt som at vågne efter en vild tur i byen" sagde han og grinte lidt. selvfølgelig ventede rex udenfor butikkerne når nero skulle købe ting, for det første fordi at det ikke kom rex ved hvad nero skulle ave, og så fordi det ikke rigtigt interesserede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 22:37

Nero købte 3 pølsehorn og en cola, han gik ud og satte sig på en bænk lidt afsides, "det var den dag jeg døde, så det kan man vel godt sige!" han smilte til Rex og begyndte stille og spise, han blev kort tid efter og sukkede men blev siddende, han havde sin cola i den ene hånd, og den anden støttede han sig bare til, "du er egentlig ret rar Rex!" han så venligt på Rex og smilte venligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:32

han smilede og kiggede lidt ud i luften. "ja jeg er vidst ikke den bølle du havde regnet med hva" sagde han grinte lidt. når han selv tænkte over det kunne rex egentlig godt se at han nok havde gjort det forkert da han havde forsøgt at komme i kontakt med nero, og han bebrejdede ikke nero for at have set ham som en bølle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:51

Nero smilte til ham og drak en smule af hans cola, han smilte til Rex og kiggede roligt omkring sig, "jeg havde regnet med du ville svitse mig til kul så og sige!" han smilte og kiggede roligt rundt, han så på rex igen og sukkede, "hvad laver du så i din arbejdstid, hvis du da arbejder?" han så spørgende på Rex, han var selv på The host club, hvor han gjorde det ganske godt, han smilte en smule af det, og kunne i bund og grund godt lide hans job.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:54

han smilede lidt. "jeg er tjener så alt hvad jeg gør laver er at tage imod bestillinger og gøre rent" sagde han og grinte lidt. "nok ikke det arbejde du havde regnet med hva" sagde han og smilede. "men hvad med dig, hvad arbejder du med, hvis du da har et arbejde" spurgte han og kiggede på nero med venlighed i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:11

Nero smilte og grinte næsten af Rex, "nej det var ikke lige hvad jeg havde regnet med, men lad os sige det sådan, mit ligger tæt på dit, jeg er en host!" han så venligt på Rex og afventede ganske venligt en reaktion, han så roligt på ham og rejste sig langsomt op, han gabte kort og kiggede mod loftet af indkøbs centeret, "det er et okay job, og jeg klarer det da okay indtil videre!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:36

han havde ikke hørt om the host club, og kiggede bare lidt undrende på nero ,inden han igen bare smilede venligt. "godt at høre at du kan klare dig" sagde han og smilede venligt. det var ret så tydeligt at rex ikke anede hvad the host club var ,go hvad nero arbejdede som.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 20:48

Nero sukkede og smilte til Rex, "det er en stripperclub for kvinder, så jeg er en af stripperne, eller selvskabs personerne man kan betale for at sidde med, det er sådan en club," en enkel kvinde kiggede overrasket på Nero, men han lod hende være og smilte venlig til rex, han så på sin taske og smilte, "tror jeg har købt nok for idag, hvad med dig, skal du have handlet lidt, eller er det sådan at vi skal finde et mere passende sted at snakke??" han ville gerne vide mere om Rex, men midt i mylderet var måske ikke det bedste sted at snakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:00

han smilede bare venligt, og lagde en hånd på neros skulder. "din arbejdsplads tror jeg ikke jeg skal besøge" sagde han og smilede bare venligt. rex kunne da sagtens forstå at nogen havde sådanne jobs, ikke ensbetydende med at han selv ville tage sådan et, så meget værdighed havde han da. "og lad gå et andet sted hen, her er lidt for..... menneskefyldt" sagde han og kiggede rundt på de mange mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:07

Nero grinte til ham og smilte venligt, "det er utrolig sjældent vi for drenge på besøg, men det hænder da!" han nikkede til Rex anden sætning, og gik ganske roligt ud af centeret, han kiggede på rex spørgende om han kendte et godt sted at snakke alene, Nero kendte ikke byen ud og ind, han havde glemt en masse detaljer om den, men han kendte da nogenlunde til hvor de forskellige normale steder var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:26

han smilede og grinte lidt. "det må så være når drengene kommer at det bliver surt at arbejde hva" sagde han og smilede venligt. rex prøvede ikke at håne nero, hvilket også tydeligt kunne høres på den måde han sagde det på. han rejste sig og begyndte at gå mod udgangen af centret, så måtte nero følge med hvis han ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Fre 19 Mar 2010 - 15:09

Nero fulgte roligt med Rex og gav ham grinende ret da han lavede sin joke, han kunne godt lide Rex's ganske afslappede stil med at snakke med folk, han skulle måske bare lære at være en smule mere venlig ved førstehånds intrykket, han skræmte jo trods alt Nero fra vid og sans, det var dog heldigvis blevet bedre.
Han grinte og de nåede stille udenfor, Nero kiggede sig omkring, og fulgte stadig ganske roligt med rex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 15:00

han kiggede smilende på nero, han var okay afgjorde rex med sig selv, og at gå og snakke med nero var klart sjovere ind at sidde og kede sig. rex satte kursen mod en lille forladt, og ret så dårligt vedligeholdt legeplads hvor han vidste at der aldrig var nogen, det var tit der han sad i fred og tegnede. han pegede derover. "der kan vi snakke i fred" sagde han og smilede venligt til nero.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 8:12

Nero smilte og skyndte sig roligt derover, han satte sig på en slidt gammel gynge og kiggede venligt på Rex, hans smil var venligt og han grinte kort, "perfekt, det er ganske tomt, og vi kan snakke om hvad vi vil!" han smilte og rejste sig roligt op igen, "når Rex, jeg er oprigtigt nysgerrig, hvor mange slags dæmoner er der??" han så spørgende på Rex og ventede spændt, han ville virkelig gerne kende til sit eget nye folk, han ville gerne være en del af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:11

han så først lidt spørgende på ham, og smilede så mens han tænkte sig om. "der er vidst fire af slagsen, jeg har i hvert fald ikke mødt flere slags" sagde han og smilede venligt. "der er vidst vind, jord, vand og ild, og jeg er så en ild dæmon" sagde han og smilede igen bare venligt. "men er der så flere slags engle" spurgte han da han aldrig havde mødt andet end almindelige engle før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:15

Nero smilte til Rex og nikkede, både til svaret men bestemt også til hans spørgsmål, "vi er 2 slags engle, der er dødsengle som mig, og normale engle fra gud, jeg kender ikke forskellen på dem, men der er sikkert et par stykker!" han trak på skuldrene og smilte til Rex, han satte sin rygsæk ved siden af gyngerne, så han ikke skulle slæbe rundt på den hele tiden, han var stærk ja, men ikke så stærk at han frivilligt bare lagde ekstra vægt på hans skuldre.
Hans smil var varmt og han kiggede mod himlen, "jeg kunne forestille mig at Dødsengle har dræber instinkter og guds engle mere har de healende færdigheder!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Gæst Lør 27 Mar 2010 - 18:21

han kiggede på nero, og lod som om at han studerede ham intenst. "du virker da ellers ikke til at have alt for mange dræberinstinkter" sagde han og grinte lidt. ikke hånligt men varmt, da det sidste rex ville have skulle ske var at underholdning skulle gå sin vej. "næ nej jeg derimod har masser af dræberinstinkter" sagde han og grinte lidt af sig selv, da det ikke var helt sandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

endelig fri - Page 2 Empty Sv: endelig fri

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum