Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:36

Det føltes som en drøm men vis det dog var en drøm...?? håbede hun inderligt at hun aldrig ville vågne fra den, dette var fantastisk simpelthen fantastisk og hun ville ikke bytte dette for noget højere i verden, hun elskede den måde han strøg sine finger hen af ved hende dog havde hun ikke regnet med det der skete nu, hendes hud prikkede nærmest hvor han havde berørt hende i det håndklædet faldt af og hun så yderst chokeret ud og overrasket over hans måde pludselig at klæde hende af?. Hun rødmede let i det hun følte en mærkelig følelse i sin krop og så flovt væk i det hun let gav et støn fra sig da hans læber blidt berørte hendes brystvorte og så kom den dejlige tunge og slikkede sig op af hendes kavalere gang og hun mærkede en følelse af glæde i hele kroppen og kyssede ham så direkte på munden og sagde"Nej du fantastisk!" hun smilede og grinte i det hun sagde"du rigtig slem nu handsom ved du godt det" hun blinkede let til ham en gang og berørte så blidt hans dejlige brystkasse i det hun kyssede ham ned af den og blidt fortsatte ned mod et vis sted... i det hun tog håndklædet væk fra ham og rødmede mega da hun så ham i helhed og smilede så venligt og nærmest nydende i det hun blidt kyssede ham ned af i det hendes silkebløde læber blidt formelige efter den form de kyssede, berørte hans lem med sådan ømme kærtegn som aldrig før og hendes tunge afsluttede nede fra og op i det den let lavede en blid streg af ren lyst fra hans lem og op til spidsen af hendes tunge i mens vejret var ved at klare op, dog strøg hun sig let over munden og rykkede op til ham igen som en kat smidigt og sensuelt, i det hun kyssede ham på halsen blidt og gav ham små love bites hvor hun bed ham blidt på halsen lidt her og der, han ville totally nok ikke kysse hende efter det stunt hun lige havde lavet!?... hun fattede ikke selv hun havde gjordt det så naturligt???...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:52

Han smilede og nød hendes berøringen mens hun langsomt gled ned, og hans lev reagerede straks på det. Han stønnede og svømmede helt væk under hende. Han havde troet hans begær var på det højeste, men det var da vidst den største fejltagelse han nogensinde havde taget. Hele hans krop næsten sitrede efter hende, men han lod hende have styringen med alt, også hvad der var inde i ham. Han stønnede højt da hun nåde helt ned, og han kunne mærke hvor meget kan skulle kæmpe for ikke at gribe fat i hende, og trænge ind i hendes bløde indre. Det var næsten en lettelse da hun op. Han kiggede på hende og lukkede øjne. "Du er ubeskrivelig." Han blev ved med at have lukket øjne, imens han fik nedkæmpet trangen til at trænge op i hende. Da han kiggede op igen smilede han over hele klør fem og så kun hende for sig. Hun havde givet ham noget han aldrig, ALDRIG ALDRIG ville glemme. Han stønnede og aldrig helt vidst hvad folk mente, når andre folk var som smør mellem hænderne, men forstod dem nu godt. Ganske enkelt var en en klump smeltet smør for hende, som hun kunne få til at gøre alt, eller med et andet ordsprog; 'hun kunne sno ham om sin lillefinger'. Det lød ikke behageligt, men knap så klamt som en udsmeltet smørklat. Han trak sig op på albuerne og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 0:59

Ace smilede og berørte blidt hans kind med sine finger og smilede over hele ansigtet som havde hun aldrig haft det bedre i hele hendes liv, de var ej sammen men alligevel følte hun at David var hendes på en måde og at hun var hans på en måde ingen andre ville få hende selv om de intet virkelig alvorligt havde gjordt så var dette her fantastisk i sig selv at udforske en mands krop, at se ham for sig endelig, dog ville hun aldrig kunne glemme dette billede igen og ville total drømme om hans nøgne krop og de små støn hans... hun berørte let hans underlæbe med tommetotten og kyssede den så blidt i det hendes hånd gled ned om hans kæbe til hendes højre og berørte den blidt nussende hans kind med hendes tommeltot nu i mens hun kysssede ham lidenskabeligt men nænsomt frem for intenst, hun ville mærke hver et lille prik i sine læber, mærke disse følelser der brusede op i hende af glædes homoner inde i hende, hun mærkede det tydeligt, det stof der var bedre end piller sagde folk, det var nyforelskelse... den ting hun havde for David var helt klart nyforelskelse, og hun elskede den og ville aldrig ha den endte.
Hun strøg blidt højre hånd mens hun støttede mod sengen med den anden, strøg hun hånden ned af hans kind og så hals til brystkasse og ned til hans lår og slikkede ham let op af struben og bed ham blidt i underlæben dog ikke hårdt eller noget, men blidt og drilsk, i det hendes øjne lyste op med et glimt af barnlighed og glæde i det hun rakte tunge til ham let og sagde"Den store stygge ulv er vist rigtigt tæmmet nu? hva" hun grinte let dog ikke hånlig men sødt og glad i det hun lod sine finger stryge blidt over hans lem med disse rolige bevægelser og kærtegn som sendt fra himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 1:12

Han sukkede og nød alle hendes berøringer. Det var som en let brise der gled over ham, og kærtegnede ham. lukkede øjne mens hendes hænder gled rundt hvor de ville, prøvede alt muligt af, hvilke der intet ændrede for David. Han var stadig helt opslugt af af hver en millimeter der var der. Der sad en skønhed uden lige foran ham, og strålede som en sol som han var blændet helt og aldeles af. Han kunne intet gøre ud over at lade solen varme hans krop, og få ham til at ønske at dette aldrig nogen ende ville tage. Han kiggede op på hende da hun med en helt forkert bedømmelse. "Det har den været i lang tid." Han smilede. "Løven vandt, chokolade løven." Han tog lidt af hendes hår mellem sine fingere og slap det derefter så det faldt ned på hans brystkasse. Han sukkede og kigged ud af vinduet. "Jeg glæder mig til vores bryllups rejse." Det var jo bare deres bryllups dag, deres rejse måtte vare længere, men kunne umuligt blive bedre end denne dag var. Han kiggede på hende, og lage sine arme omkring hende så han kunne mærke hans lille sol. Han kiggede på hende og derefter på maden hun havde stillet fra sig. Han satte sig op, og trak hende med op at sidde på sig, men passe på hun ikke klemte de nedre dele. "Hvad skal vi gøre med aftensmad? Du ved ... skal vi tage chancen eller skal vi blive her oppe, og så ringer efter noget?" Hans blik gled rundt i rummet der så meget ... uberørt ud. Hotel ejeren var nok skuffet når han så det, men de betalte jo, så vidt David vidste.
//Natnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 1:25

Ace rødmede meget og lagde sig blidt op af David og sagde"Jeg vidste ikke det kunne være så dejligt i en fyrs nærvær? jeg har faktisk altid hadet fyre lidt, fordi jeg mener de løgner og aldrig kan holde et løfte, derfor har jeg aldrig oplevet dette her med en fyr eller været så tæt på nogen, hvilket.... til stor glæde har vist sig at være rigtig godt faktisk" hun grinte let og mente det med at hun havde holdt sig væk fra andre og så var hun endte med at opleve dette med en hun virkelig var forelsket i og en der virkelig interesseret hende og det glædet hende inderligt hun var ved ham.
Hun smilede og sagde"det bestemmer den dejlige ulv" hun grinte let og sagde"vi kunne godt tage ud og spise vis det er det, jeg ligner jo ikke den Ace du mødte første gang efter toget, jeg jo helt forandret nu og måske lidt federe haha fordi jeg ikke har fået ovnlig trænet" hun grinte og kyssede blidt David på læbernes side og sagde"årh dine læber, hvorfor har du så fantastiske magnetiske læber jeg bare ikke kan lade være!?" hun grinte og kyssede dem igen og rejste sig så langsomt op i det hun ville tage undertøj på vis hun fik chancen for det og så bagefter en tshirt der hang ned i den ene side ved skuldren og så jeans bukser for en gangs skyld..
//nat nat ^^ /

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 13:23

"Jamen så kan jeg høre jeg er heldig, at jeg ikke er med i flertaltesgruppen, men lad mig da lige høre siden hvornår er manderacen stemplet som løgner?" Han kunne ikke selv huske det var sket, men var det noget hun lige havde bestemt sig for? "Hvad vil du? Spise ude eller inde?" Han lod en hånd glide igennem sit hår mens han undrede sig lidt over det med at træne ... Han smilede da hendes læber pludselig kom, men kiggede uforstående på hende da hun begyndte at snakke om hans læber. Han havde aldrig tænkt ydeligere over sin læber. "Hmmm ... er du sikker på det ikke er dine?" Han lage hoved let på skrå da hun rejste sig op, men fulgte lidt efter efter hende. Han gik hen til tasken, og kiggede ned for at se hvad hun havde taget med. Han fiskede sine badebukser op af tasken og kiggede forundret på hende. "Hvorfor har du taget dem med? Jeg vidste faktisk ikke jeg havde nogle." Han slap dem, og rode lidt mere rundt, til han fadt noget tøj han kunne komme i. Jeans og skjorte. Hans fortrukne tøj.
Han fik skiftet og vendte sig om mod Ace. "Men hvor vil du helst spise? Jeg er ligeglad, så længe det er sammen med min smukke kone." Han lænede sig op af tasken med øjne hvilende på hende.
Nu hun jo selv havde sagt det, og han var kommet i tanke om det, så var der sket en masse, rigtig meget siden de mødtes. Først metroen, så hendes hotel, søen, tv'et, flugten, endnu en svømmetur og et par hoteller. De havde da bestemt ikke kededet sig på deres tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 13:58

Ace betragtede stille David og grinte i det hun sukkede lidt og sagde"det blot der mange der har såret mine veninder og alt sådan noget, jeg mener nu stadig lidt af fyre er de mest ubeslutsomme væsner på hele jorden, der kan lyve om alt og aldrig holder nogen løfter i hele deres liv, det kan de bare ikke sådan har jeg det lidt, dog du en af de søde men jeg stoler ikke 100% på dig.. det kan jeg ikke tillade mig selv at gøre bare lige sådan" hun rødmede let og så lidt flov ud i det hun blidt tog om ham og sagde"For en sikkerheds skyld fjolle" hun tog jeans på og en tshirt jo og gik så stille med David udenfor og sagde"så hvor vil du spise henne af egenlig?" hun så lidt rundt, byen var ikke helt vild fyldt så der var ikke lige det helt store udvalg egenlig?.
Hun så stille rundt og pegede på en italiens resturan og sagde"UH! hvad med den, jeg kunne så godt spise noget spagettig lige nu!" hun grinte let og smilede så til David i det hun strøg håret bagud med et smil..
og gik der hen med ham og fik så bord der inde og satte sig og sagde stille da de sad ved vinduet"her er faktisk dejligt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 14:13

Han grinede. "Betryggende at vide." han fulgte efter hende ud, og kiggede rundt da hun spurgte om hvor de skulle spise henne. Han kiggede rundt, og kunne ikke rigtigt lige finde noget, og skulle til at bekendtgøre det, da hun pludselig trak ham afsted over med en italiensk restaurant og fik en vindues plads. Han kiggede på menu korte, og valgte pizza, en god gammeldags en, med ost, tomat og alt hvad der nu skulle være på sådan en, og drikkelse? han lod blikket glide over menu kortet. Cola, så passede det perfekt til pizzaen. Han kiggede på hende. "Og du ville have spagetti?" Han grinede smørret, og lænede sig tilbage i sin stol. Lady og vagabonden. Det passede da meget godt med Ace chokolade farver, og de brune øjne. Vagabonden vidste han ikke lige noget om, men ja, det blev ham. Åh suk og ak. Han kaldte på en tjener og bestilte sit mad, og kiggede på Ace. "Og du?" Tjeneren vendte sig også om, og kiggede indgående på hende. Hun lignede lidt en han havde set før, men kunne ikke placere hende. "Øhhh.... har vi mødt hinanden før?" spurgte han med undersøgende øjne på hende og et venligt smil, som dog ikke gik helt op i øjne, men det var jo bare noget der skulle på. ellers blev man jo fyret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 14:22

Ace så på David og sagde"ja spagettig og kødsovs" hun grinte let og læste hvad der stod på menu kortet og de havde det dog hed det spagettig bolonaice et eller andet?. Hun grinte let og da tjeneren kom hen til hende sagde hun hvad hun skulle have og så en cola dog? da han spurgte hende om han ikke havde mødt hende før, rødmede hun mega og så rigtig uskyldigt på ham og sagde med denne virkelig bløde stemme der lød så forførende"Nej... det tror jeg ikke at vi har?... måske du har set en der ligner mig" hun smilede kært til fyren og sagde så stille"Uh nu når vi er igang med at snakke hvad er dit navn så" hun smilede sødt til ham og vis han sagde hans navn ville hun svare tilbage med at ' det var et nuttet navn han havde ' og vis han fandt ud af hvem hun var? så ville han måske hjælpe dem med at stikke af fra resturangen vis det var det kom til den tid vis hun var lidt flirtende og meget meget uskyldig og nuttet udseende jo som hun var, med løve øjne og manke, samt hendes nuttede lille smil hun fik over læberne... "Men det var skam alt vi skal have" hun smilede og gav ham menu kortene med ham og så på David så og smilede"tæt på hva?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 14:36

Tjeneren blev helt betuttet over hendes videre kommentar. "Matt." han tog imod kortet og forsvandt hurtigt igen, med en flyvende kommentar over skulderen. "Jamen så må du bare ligne en jeg kender." David sad og var helt optaget af hendes lille charmerende smil, hun diskede op med. Han sukkede og nikkede. "Du kan jo sno alt om din lille finger." sukker han, og smilede let til hende. Han kiggede ud af vinduet. "Utroligt du ikke har været sammen med en fyr før, de ville jo falde for dig, alle og enhver." Han kiggede på hende. "Men jeg slipper dig ikke." Han lod en hånd glide igennem sit hår og lod hånden hvile omme i nakken. "En lille nutttet chokolade løve, som underligt nok ikke er smeltet endnu, men altid noget for mig." Han lænede sig ind over boret og kiggede på, mens tjeneren kom med deres drikkevare og satte dem på bordet, og forsvandt hastigt igen. David skulede efter ham, men kiggede så tilbage mod Ace med et smil. "Hvorfor lige spagetti?" Han spiste det næsten aldrig selv, men kunne godt lide det, han fik bare aldrig taget sig sammen til at få det, når det nu kom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 14:42

Hun så hurtigt mod David og så flov ud i det hun sagde"årh... undskyld jeg havde slet ikke tænkt over at du sad her og så det hele, jeg tænkte vel blot mest på at vis jeg fik charmerede mig lidt ind eller noget at så ville... øhm han måske være til hjælp vis det pludselig var han kom i tanke om det eller sådan noget, at så ville han ikke afsløre det?" hun så lidt på David og smilede forsigtigt i det hun smilede lidt over spagettig spørgsmålet og sagde"Nååårhhh??? jeg elsker bare spagettig.. jeg aner ikke hvorfor men det smager bare så godt at det helt vildt, det er mit ynglings over alt på jorden faktisk?" hun grinte let og smilede til ham i det hun blidt tog hans ene hånd til sig og sagde"sååååå... er du jaloux på tjeneren" hun blinkede til David og grinte sødt i det hun sagde"siden du siger du ikke vil slippe din lille chokolade løve" hun kunne vildt godt li at han ville have hun kun var hans, selv vis han ville have andre end hende så det med at hun ikke måtte deles ud var virkelig vidunderligt, hun kunne jo ikke sige det samme til ham at han aldrig måtte.... være en andens?, det ville vel virke mærkeligt for ham, dog var hun altid hans... ihvertfald lige nu.
Hun tog stille fat om glasset efter at ha sluppet Davids dejlige hånd og tog så en tår og smilede da hun så isterningerne havde hul igennem sig og sagde så"Haha ej hvor er de egenlig sjove!?" hun smilede og prikkede let til en af isterningerne med sin pegefinger med højre hånd eftersom hun var højre håndet. Hun grinte let og stoppede dog så ingen så det altså andre end David...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 14:50

han kiggede på hende med et suk. "Så længe du er min chokolade, så er jeg ligeglad, for han får ikke noget." Han kiggede på mens hun begyndte at snakke om hvor fantastisk en isterning var. Han smilede for sig selv. En isterning, en gange normal ting, som folk tog forgivet men alligevel syntes var fantastisk. Han kiggede på hende i lidt tid før et spørgsmål begyndte at summe rundt inde i hoved på ham som en lille bi. "Har du nogen sinde ville være andet end et menneske?" Spurgte han og kiggede på hende med spørgende øjne. Der var så mange i denne verden, som havde levet længere tid end de gav sig ud for. Der var jo ham selv, men han anede jo ikke hvor gammel han var, så det talte ikke helt, syntes han ikke selv. Men dem der kendte hele deres liv. Han sukkede, og rettede sig lidt op, da tjeneren kom med deres mad, og kiggede kort på David, så på Ace og forsvandt så væk igen. Igen skulede David efter ham, men vendte derefter sin opmærksomhed mod maden foran ham. En velduftende pizza med det hele. Han grinede og gik i kast med den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 14:58

Ace så let op fra sit glas med isterningen og betragtede David og han vildt freaky!? spørgsmål der bare kom blasting ud fra ingenting af hans mund og pludselig hang i luften som var det en joke mens hun så helt lammet ud af dette her?, hvorfor troede han mund hun måske var et eller andet væsen engang!?. Hun så lidt på ham og blinkede nogen gange i det hun sagde lettere ikke vredt overhovedet men forvirret og overrasket med denne her søde stemme"are you kidding me?, vis jeg havde været et væsen mmhh det blot en drøm der aldrig går i opfyldelse? men... nej jeg blot et kedeligt lille menneske desværre der ikke har de store overlevelses talenter i sigte vis du forstår mig, altså du har reddet mig så mange gange fra døden nu, så jeg ikke lige det bedste menneske på jorden men jeg kan dog forsikre dig at jeg er menneske 100% igennem" hun grinte sødt og sagde"Men du er jo alt andet end et menneske, dog syntes jeg aldrig at se din dæmoniske side? jeg betragter dig mere som engle eller blot almindelig menneske dog speciel i mine øjne end et væsen eller hybrid af to forskellige væsner?" hun grinte let og sagde"og så glemmer jeg os hele tiden det med din hukommelse er for det meste væk... dog betyder det ikke så meget, så længe du blot kan få nye og gode minder at tænke tilbage på så jeg glad" hun smilede sødt og uskyldigt til ham i det hun stille begyndte at spise da tjeneren kom med maden, dog så hun undrende på David og grinte let over hans stirren og sagde"jeg er din chokolade løve forevigt David bare rolig, der ikke andre der kan redde mig som du kan eller andre der lækre end dig" hun smilede lumsk for at drille ham lidt og sagde tænkende i det hun så lidt ud mod vinduet med et virkelig uskyldigt smil"Dog der var da lige ham der i min skole hvad hed han nu?" og vis David sagde et eller andet eller så børnefornærmet ud eller blev mobset ville hun blot grine og prikke ham på næsen og beholde fingeren på den indtil hun var færdig med sætningen ' im just kidding handsom '

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 15:09

Han kiggede på hende igen. "Uhadada, jamen den er der nede, et eller andet sted." Han smilede og stak pizzaen i gabet og tyggede løs og smilede. "Der er altid plads til noget mere inde i mit hoved." Da han var helt færdig med sit stykke pizza betragtede han hende. "For mig vil du altid være min chokolade løve, også selvom du 'kun' er et menneske ... som ikke 'kun' er et menneske, da jeg ser på jer som stærke, måske ikke rivaler, men i er som oftest stærke end væsner, også selvom i ikke vil indrømme det." Han kiggede på hende mens hun mindes sin barndom. "Så der var en fyr? Er han fra føj vi begyndte at lyve og ikke holde vores løfter?" Han smilede og satte tænderne i et nyt stykke pizza. Han gumlede lidt på det før han kiggede på hende. Han kiggede op, da han kom i tanke om hvad hun havde sagt da han skulede efter tjeneren. "Det var nu ikke lige det jeg havde tænkt på, for som jeg før har sagt ... og hvis jeg ikke har sagt det, så siger jeg det nu ... jeg lader dig ikke slippe før du smelter." Han smilede og gnaskede så videre i sin pizza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 15:15

Hun så helt paf på David og rødmede meget dog ikke sådan så det så grimt ud men det så sødt og virkelig uskyldigt ud over hendes smukke kinder og det lignede de gylden brune øjne glinsede som en løves af glæde og stolthed!. Hun smilede og sagde"Så det vil du ikke" hun smilede kært og lod det med fyren slippe fordi hun havde jo sagt det blot var for sjov?.
Hun sad der lidt for sig selv i sine egne tanker mens hun spiste og tænkte over det David havde sagt med han aldrig ville slippe hende ikke før hun smeltede, men hvad mente han med smeltede? og var det mund iorden for hende at spørge om hvad han mente måske, nej det kunne hun ikke det ville virke mærkeligt at spørge, måske hun blot skulle lade det forblive en gåde for sig selv indtil den dag.. hvor hun virkelig smeltede..
Hun smilede til David og spiste så endelig op og sagde"Mmmmhhhh vis du vil ha mere siger du bare til fordi dette her smagte altså fantastisk!" hun grinte let og strøg håret bagud og mærkede en vis glæde i hele sin krop og hvordan hun nærmest var skabt på ny fordi han havde sagt sådan, så han ville virkelig gerne have hende på den ene eller anden måde! det gjorde hende bare så glad at hun slet ikke kunne lade vær med at smile af det hele der skete lige nu og her.¨Hun drak det sidste cola af sin og så at David havde lidt mere i sit så hun tog hurtigt hans glas og rakte drilsk tunge til ham og sagde"Muhaha nu er det mit" hun tog et sugerør og begyndte så småt at drikke det... for at drille ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 15:29

Han kiggede på hende mens hun nød sin mad. "Ellers tak, har nok i mit eget." han smilede og greb ud efter hans glas, da det pludselige forsvandt, men fik kun fat i den tomme luft. "Sagde jeg ikke ligefør MIIITTT!" Han prøvede at få fat i det, men forgæves. Nå, så måtte han jo op at stå. Han sukkede, og fik sig rejst op, og gik om bag hende, og prøvede at vrikke det ud af hænderne på hende, med det resultat at der kom fartruende høj bølgegang i det næsten tomme glas. Han sukkede og trak sugerøret op, og trak glasset op, og drak det sidste, mens hun stadig holdt fast i det. Han hang næsten, eller det gjorde han. Ind over hende, for at få de sidste dråber fra glasset. Da han var færdig smilede han, og skyndte sig ned på sin plads igen mens han slikkede sig om munden. "du kunne bare bestille en ny, og ikke hugge min!" Han gik igang med sin mad igen. Han var veldig glad for sin kamp for at få det der tilhørte ham! Nemlig HANS cola. Da han var færdig lænede han sig tilbage i stolen og kiggede han på hende med en god mæt mavefornemmelse. "Nå, middagen er over, og jeg er ved at blive hyper igen." Medelte han og kunne mærke hvordan colaen begyndte at gøre ham hyber. Ikke fordi sådan noget stas normalt gjorde det, men han havde allerede for meget energi, og colaen, som han nu havde kæmpet så hårdt for, havde lige startet det hele igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 15:39

Ace grinte og sagde"Nææææh min nu!" hun grinte og fik glasset væk fra ham meget og drak af det til tidere når hun fik chancen dog da han tog om hendes hånd og gjorde så han kunne drikke det mens hun stadig holdt om det så hun helt paf ud og sagde"Heeeeey!? det snyd det der må man ikke du snyyyyyder!" hun grinte let og smilede da hun mærkede en dråbe cola på kinden eller var det måske det våde dug fra glasset?. Hun strøg let dråben væk og grinte i det hun stille betragtede ham undrende og rakte så tunge af ham og sagde"Naaaah du altid hyper David, det ikke et under om du pludselig en dag for hjertestop fordi du er så skide hyper hele tiden at din krop ej kan følge med dig haha" hun grinte og rejste sig så op og lagde pengene på bordet til tjeneren og sagde så glad"ses Matt"hun vinkede rigtig sødt til ham og sendte ham et sødt luft kys blot for sjov og som hævn over David at han tog hans glas og drak det sidste? og så os det med hun nu skulle holde ham ud hyper, han var som en 15 dreng der havde fået for meget at drikke til en skole fest når han først blev hyper, meget glad og springende og ikke nok med det så totally børnefornærmet til tidere!?.
Hun grinte let over det og smilede, det var David i en nødeskald og hun elskede det egenlig ved ham, han gjorde hende altid i så godt humør det var som at have en evig forelskelse og en bedste ven, en ven hun aldrig havde haft før men aldrig ville miste nu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 15:55

Han stønnede irriteret da Ace sendte ham et luftkys. Matt kiggede forfjamsket på hende uden helt at vide hvilke ben han skulle stå på. dog var David hurtigere end Matt, og svingede sin arm om skulderen og og kyssede hende med en overdrevet høj kysse lyd. Han trak hende med sig ud fra cafeen og slap hende så med et smil. "Nå, kom så med noget jeg kan lave." Han lænede sig op af facaden på cafeen og ventede på hun skulle komme med noget hun kunne lave. "Nej, mit hjerte stopper ikke med at slå, det kan godt følge med, helt sikkert!" Han smilede og lod hende ikke tænke mere, hun var bare ikke hurtig nok. Han greb hende i hånden og trak hende med sig, mens han begyndte at spekulere på hvad han kunne slå tiden ihjel med. Det var jo ikke fordi der var massere i denne hers by, som efter hans mening var kedelig, for kedelig til hans overhyber jeg. Han stoppede op og kiggede på hende. "Har du fundet på noget?" Det håbede han, for selv kunne han intet finde i denne dødsyge by. "Jeg er ligeglad med hvad det er, bare det er noget." Han grinede og var næsten begyndte at hoppe, bare for at lave noget, men han blev indtil videre stående med begge ben plantet på jorden og et afventende blik på Ace.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 16:04

Ace smilede lidt, hun havde faktisk aldrig oplevet nogen se hende som en køn pige før? især ikke når hun lignede sit løve jeg... Da hun havde sendt luft kysset mærkede hun en arm om sine skuldre og pludselig ud af det blå mærkede hun Davids læber temmelig intenst mod sine læber og hun rødmede i hele ansigtet som havde en eller anden lige klædt hende helt nøgen af foran alle andre!?.
Hun så helt overrasket ud og sagde så temmelig undrende"Hmm hvorfor finder du ikke på noget vi kan lave for en gangs skyld" hun så stadig lidt David som hverne en dreng og ikke en mand til tidere, det var jo ikke fordi de havde romance sådan kørende ? , det var mere et flyvsk forelskelse mellem dem der summede til tidere?. Hun så på ham lidt uskyldigt og sagde" nej jeg har ikke fundet på noget i nu?" hun havde slet ikke opdaget de var kommet længere hen af vejen!? fordi han havde taget hendes hånd så hurtigt og fulgte hende med sig hele vejen hen af mod en spille hal. Hun pegede let på den og smilede i det hun sagde"Hvad med at gå der ind"det ville nok være fyldt med fyre men hun elskede spille maskiner, skydespil med store våben man holdte og en skærm overfor! og så disse racer maskiner og alverdens ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 16:21

David fulgte hendes finger der pegede over mod spillerhallen. Han kiggede tilbage på hende med overrasket øjne og grinede så. "Jamen hvis du vil det." Han gik der over og kiggede ind i det mørke lokaler, der blev fyldt med bib lyde, maskingevær, pistoler, biler og alle mulige andre spil. Han ville have haft købt ørepropper hvis han vidste de skulle der over. Han kiggede på hende. "En frygtelig larm!" Han sukkede opgivende og kunne ikke lufte den letter kraftige mande lugt der hang der inde. Han kiggede på Ace og måtte smile lidt. Hun så utrolig malplaceret ud inde i dette mørke bibbende rum, med alle de drenge/mænd. Nå, men hvis hun ville spille ville han da ikke stoppe hende. "Hvad vil du så spille?" Han var ikke selv god til sådan nogle spil, men lidt øvelse kunne da godt bruges. Tiden bød jo på mange af disse små dimser og dutter rundt omkring i verden. Han kiggede rundt og kunne ikke finde rundt i alle maskinerne der stod med deres blikende skærme og larmende lyde. Han kom frem til det, at han kun var gået der ind, fordi Ace ville der ind, for selv ville han ikke berøre det snuskede gulv igen. Der var for meget larm, næsten som en koncert, med dårlig musik, og det værste var, at han ikke kunne komme væk fra de bibbende lyde, uanset hvor i rummet han ville befinde sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 16:27

Ace så lidt undrende på David i det hun troede hans legebarn ville finde dette interessant men i stedet... så var han slet ikke glad for dette, nej han ville hellere? ud her fra lignede det end at være her inde et sekundt mere, det var en flot spille hal og ikke dem med røg eller man trak i en arm, nej dem med fede maskiner og virkelig cool stuff, men hun følte sig mere hevet mod udgangen end nogen sinde før i noget som helst så hun tog blidt Davids hånd med et bedrøvet udtryk i det hun følte sig dum over at ha taget ham med sig der ind og trak ham så med udenfor blidt dog hurtigt, i det hun sagde"lad os gå hjem af David... jeg virkelig træt? og vil gerne have en powernap" hun så ikke på ham men gik blot videre frem af indtil de var på hotellet så smuttede hun hurtigt ind i sengen og gemte sig under dynen og smed bukserne så de lå halv under dynen og halvt på gulvet ud over kanten mens hun os havde smidt sin bh men ikke sin tshirt der hang løst over hendes slim spinkle dog flotte slanke krop der syntes at være skabt perfekt? dog mange andre piger ville vel let kunne få en smukkere krop end hendes og ja mange havde det nok os, men dette var den hun var og sådan var det.¨
Hun så stille på David og vendte så stille ryggen til ham og lukkede øjnene, hun regnede ikke med en frontation eller noget som helst nær det?... det var jo David?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 16:38

Han blev forbavset ud over at hun hev ham med ud igen, med det matte ord. Han fulgte efter hende, mens han tænkte over hvad der dog var sket med hende siden hun nu pludselig ville hjem i den fart. Han blev stående og kiggede på hende imens hun lage sig i sengen og vendte ham ryggen. Han gik over mod et vindue, åbnede det og stirrede ud med et letter tomt blik, dog gled der et lille smil over hans læber. Det var utroligt hvad hun kunne styre i ham. Næsten alt inde i ham, reagerede efter hende, og hendes udstråling. Hvis hun var glad, blev han enormt hyber og drenget, men hvis hun blev ked af det forsvandt det som dug for solen. Om hun selv vidste hvad hun gjorde vidste han ikke, men imponeret var han. Han havde aldrig troet at andre folk kunne styre hans følelser, men han havde taget så meget fejl som man kunne, men det havde han jo gjort ved det meste? Han vendte sig om mod hende, og kiggede på hendes hår der blidt flød over hovedpuden. Han vidste ikke om han skulle blive eller gå hen til hende, så han blev hvor han var, så kunne hun jo altid be ham komme, eller forsvinde, eller hvad hun nu ville have ham til. Selv havde han ikke nogle ide i hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 16:43

Hun lå stille med åbne øjne nu og prøvede at glemme at David stod henne ved vinduet og var i samme rum men hun kunne ikke, hun følte sig så forfærdelig, at ha spurgt ham, hun burde allerede kende ham temmelig godt men et gjorde hun åbenbart slet ikke?, hun lod et suk slippe igennem læberne og vendte sig så stille om mod David med tåre glidende ned af sine kinder for anden gang og betragtede ham med dette blik der sagde alt at hun var ked og hun var virkelig såret, dog kunne han ej vide hvorfor, men hun var såret over sin egen dumhed fordi hun ikke havde spurgt ham eller noget som helst? altså hun havde ikke læst hans kropssprog rigtigt... hun var en dum chokolade løve!. Hun så på ham og strakte sin arm mod ham med de smukke finger der gled blidt ved siden af hinanden med de glinsende glas ligende negle ved siden af hinanden i det hun sagde stille"vil du ikke lægge ved siden af mig David... blot holde om mig i mens jeg falder i søvn og så vågne mig ved spise tid måske?" hun så på ham og kunne ikke fatte de allerede skulle køre imorgen igen, det føltes forfærdeligt at have det sådan her, at skulle flygte hele tiden dog var der en god ting ved dette, at David var med hende... det gjorde hende glad inden i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 16:55

Han kiggede en smule skræmt på de blanke tåre der gled ned af hendes kinder, men blev stående uden helt at vide hvorfor. Det var først da hun rakte sine hænder ud mod ham at han fik gang i bentøjet. Han gik hen, og lænede sig ind over hende, imens han kravlede på i sengen til hende. Han tørrede blidt en tåre væk fra hendes kind og lage sig ned ved siden af hende. Han trak hende blidt ind til sig, og sukkede. Hun var fantastisk. Han knugede hende ind til sig, som om han var bange for at hun skulle forsvinde imellem hans fingre. Han ville hade hvis det skete, hvis der skete noget med hende. Han mærkede kærligheden bruse op i ham, og han kyssede hende blidt på halsen med et dybt suk. Han kiggede på hende med undrende øjne. "Hvorfor græder du?" Han tørrede den anden tåre væk som var kommet længere ned en den første han havde nedkæmpet. Han ville gerne høre svaret, men han var alligevel bange for hendes svar, som om det ville gøre ondt. Måske ikke fysik, men det der ville være værre.
Han trak sig ind under dynen og mærkede hendes bløde varme ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 17:21

Hun smilede forsigtigt til ham og krammede sig let ind til ham mens hun flettede sine finger elegant mellem sine og sagde så med en skræmt dådyr stemme dog blød i det og elskelig"jeg var bange for at jeg ville skræmme dig væk... jeg troede jeg kendte dig halvt igennem mindst men der så meget jeg end ikke ved om dig i nu... jeg referer ikke til din fortid men til dig nu, jeg vil lære mere om dig, lære hvad der gør dig glad, lære hvad der gør dig ked så jeg aldrig ender med at gøre dig ked eller såre dig, jeg vil gøre dig glad David... jeg vil gøre dig lykkelig på alle tænkelige måder" hun kyssede blidt hans læber med ømhed og mærkede den varmhed de havde fra hans ånde tidligere og hendes var lige blevet fugtede med hendes lyserøde tunge der havde berørt sine egne læber. Hun slap blidt det ømme kys efter noget ømhed og omsorg i det hun smilede blidt til ham og lukkede øjnene i fryd og sagde"jeg håber aldrig vi skal skildes" hun holdte sig ind til ham i fryd og nynnede stille en blid vise hun havde hørt fra en eller anden film der havde rørt hende dybt i hendes hjerte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 9 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum