Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 17 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 17 af 17 Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 17:42

Ace betragtede lidt David og sukkede i det hun sagde"du altså skør nogen gange er du godt klar over det?" hun grinte let og tog i mod hans kys som de kom og tog om ham i det hun sagde"Hey ikke kald mig mor?... jeg hader sådan et ord, selv min egen mor vil ikke kaldes mor " hun så lidt flov ud og grinte så stille i det hun forsigtigt lagde sig ind til David og endte med at falde i søvn med let mumlen til alt hans snak og sagde"du skør" endnu en gang kom det ord indtil hun endte med at falde helt i søvn og vågnede først næste morgen da flyet havde en time til de landet. Hun smilede da hun vågnede igen og betragtede hvor de fløj over og sagde"Yay!" hun grinte og ruskede let i David og sagde"David ! david vi er der! vi er der !!" hun grinte let og tog om ham og kyssede ham og rejste sig så op og løb hurtigt hen og iførte sig noget tøj i det hun sagde"så er jeg hjemme dejlige London!" hun kunne slet ikke fjerne sit smil overhovedet dette var jo vidunderligt for hende at være tilbage og prøve at se hvordan det havde forandret sig med hendes rytme ved at være i Terre og så være her?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 18:01

Han smilede, og kiggede lidt på hende, imens hun lage sig til at sove. Det var da meget personligt at kalde en mor, og når man så var det ville man ikke kaldes det? Pff ... Han faldt lidt efter i søvn, og sov som en sten, da han med rusket vågen af en overglad Acee. Han kiggede på hende som om han var faldet ned fra månen, men smilede dog lidt da han så hvor glad hun var. "Åhh ..." Han kom ud af sengen, og kom i tøjet, mens han rode rundt i håret. han kastede et kort blik ud af vinduet, men det sagde ham ikke rigtig noget. Han gik hen til Ace, og lage armene omkring hende, og kiggede på hende. "Øst, vest, hjemme er bedst." Han kyssede hende kort på kinden, før han slap hende, og gik hen til vinduet og kiggede ned, med en let næse rynken. London var jo noget HELT andet end Terre, der var vel ikke nogle form for galning der sad på tronen ud over Dronning Elizabeth, men hun var, efter hvad David vidste ikke gal. Han vendte sig om mod hende. "Din mor vil ikke kaldes mor, og din far vil nok heller ikke kaldes far, så ... hvad skal jeg kalde dem?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 18:26

Hun så lidt tænksom ud og sagde så stille"du kan kalde dem ved navn Petch er min far og Kimberly er min mor dog min far hedder til efternavn Corvenius og min mor hedder Valencia...
Mit navn i alt er Ace Corvenius Valencia" hun grinte let og smilede til David og tog let om ham og sagde"eller blot kald dem C eller V? det meget nemmere at huske V er min mor og C er min far" hun smilede til ham og holdte let om ham i et godt dejligt greb fordi hun ville nødig ende med at miste ham i det de skulle til at lande og da de endelig landet og var blevet hentet kom de til en mega stor Mansion, den så helt hvid ud med sort tag og havde 2 trapper op til indgangen, en i hver side!. Hun smilede og sagde"vil du med op?" hun smilede og når dørene ville åbne var der indgangen med køkken til venstre forneden og så stue og spise sal til højre... vis man gik oven på var der vest og øst fløjen. Disse havde hver 2 badeværelser på hver side og 3 værelser ovn i. bagved var der indendørs sports rum med trænings maskiner og øve lokale til bodyguardsene hvor de kunne sidde og slappe af eller øve i at skyde og tage greb sådan lidt af hvert, bagved var der en svømming pool og bagved det var der en slags inddørs ? badeværelse i et hus, med marmor gulv i hvid smukke guld ligende vægge og et kæmpe boblebad... dette var Aces personlige friheds sted så der kunne sættes musik til der inde radio eller mp3?, og så var der os løver på væggene og selveste boblebadet havde en løve i hver ende der så ud til at lægge ned skønt boblebadet var ej lavet som et karbad... Hun smilede og sagde"Sååå hvad vil du se først?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 18:45

David kiggede lidt rundt i hendes værelse, eller fri-tids rum, der så mindst tre gange så stort ud som hele hans lejlighed. Han kiggede på hende og slog ud med armene. "Jeg lever normalt med meget mindre end der er det ét rum i det her hus, så ... jeg har ikke ved virkelig ikke hvad vi skal lave." han kiggede rundt, og udpegede sig en stol, som han satte sig i, bare for at have noget at gøre i det kæmpe rum, som fik ham til at føle sig enorm lille.
Han kom frem til, efter at have begloet tingene, at han fortrak den lille lejlighed. Han turde slet ikke tænke på hvor meget han ville rode hvis han fik alt den plads at brede sig på. Han kiggede op på hende. "Kender du ordet, at kede dig?" Spurgte han drilsk. Hun kunne da aldrig kede sig i det her rum, med alt hvad hjertet kunne begære af alle mulige ting, og dimser.
"Hvad er dine forældre egentlig siden alt det her?" Han følte sig virkelig som tigger drengen lige nu, men han var dog ikke misundelig på hende, han ville nok være bange for hvordan stedet ville se ud, hvis han fik lov til at bare passe det en uge, enten vil der ikke være rørt en eneste genstand, eller også vil det ligne ... at jorden var gået under.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 19:12

Ace betragtede stille David undrende og tog ham blidt i hånden og tog ham med op til sit værelse det havde udsigt hen til hendes personlige boblebad hus. Hun smilede og hendes seng var der plads til næsten 10 personer og den var virkelig bred og stor og der var fladskærms tv meget bredt og alle mulige konsoller og dimser samt mega langt spejl på den ene side hvor hun kunne øve sig i at blive mere smidig og holde balancen som en ballerina.. og så var der hendes skabe var inde i væggene og der var fyldt med alt muligt tøj. Hun så stille på David og sagde"Min far er advokat og hjerne kirug og min mor er plastik kiru og et eller andet med at undersøge døde mennesker og finde deres døds årsag..,." hun så lidt på ham og sagde"og så rejser de til mange forskellige lande og hjælper os lidt her og der" hun grinte let og smilede sødt til David og sagde"og så fritid er min far opfinder det er der jeg har arvet min opfindsomhed og min mors fritid er arrangør til bryllupper og sådan? med at have styr og orden på alting og nårh ja så står hun selv for en have vi har omme bagved alt dette her" man kunne se en stor smuk have med masser af roser i en slags rund mønster på ca? 5 meter bred og lang. Hun smilede og sagde"Hun elsker at lave arbejde der ude og tilføje nye blomster og sådan... holde styr på alt?.." hun smilede og sagde"Og min far arbejder os lidt med sit advokat job i fritiden..." hun så lidt på David og sagde"såååå kan du huske noget om dine forældre... eller er det helt væk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2011 - 19:21

Han smilede og kiggede på hende. "Jeg ved godt hvorfor de så ikke kan lide mig, og vi kommer da helt sikkert ikke til at blive perlevenner." Han kiggede overhaven som så alt for ordenligt ud. "Jeg roder, og hader at arbejde." Han blinkede til hende, og vendte så hele sin opmærksomhed mod hende. "Mine? Nope ..." Han kiggede lidt på hende med hoved på skrå. "Det overrasker vel dig ikke." Han smilede kort, dog uden at det rigtigt var et smil. "Godt det ikke er mig der skal arbejde så meget ..." hans dagsorden skulle jo helst ikke være noget der krævede for meget tid, da bare én ting kunne tage en million år for ham. "De arme mennesker har jo ingen fritid." han smilede, denne gang rigtigt, mens han lænede dig op af en væg. Han kiggede over på sengen, med et mindre triumferende smil. "Nu kan du ikke lænke mig fast til sengen, med mindre du har andre sengen." Han kiggede kort på hende. "Sig ikke at du har taget sine super håndjern med vel?" han kiggede bedene på hende. Det måtte hun virkelig ikke have gjort, for ellers var han på spanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 3:52

Hun så undrende på ham og grinte og sagde"de er altså nu til forsvar men vis du da så gerne vil lænkes kan jeg blot låne nogen håndjern fra bodyguardsene ? vis det er da" hun rakte let drilsk tunge til ham og gik hen til ham og skubbede ham blidt op af væggen og kyssede ham så direkte på munden intenst og rev hans trøje i stykker og slog let vingerne ud i det hun tog blidt fat i ham og skubbede ham hen i sengen og kravlede katteligende meget sensuelt hen over ham og lå nu over ham og kyssede ham ned af halsen og smilede i det hun let bed hul i hendes underlæbe og kyssede så hans dejlige bløde læber med hendes blodige silkebløde læber så de nærmest smeltede sammen i varme og blod. Hun smilede og hendes mund var ikke smurt ind i blod dog gjorde hun det mest for hans skyld, han elskede jo blod nærmest som en vampyr så hun håbede da han ville blive glad for det hun lige havde gjordt ?. Hun smilede frækt og kyssede ham så ned af brystkassen efter at ha tørt blodet væk fra den smukke fugtige blødende læbe der ikke blødte mere sådan helt og langsomt strøg hun en hånd op af hans inderlår og let over hvor hans lem var og så ham i øjnene rigtig uskyldigt men os lysten, i det hun knappede med en hånd langsomt hans bukser op og strøg ham over det dejlige pjuskede hår i det hun kyssede ham igen og fik bukserne op og stak let hånden ned til hans lem og lod blidt hånden gnide sig blidt op og ned af det så det rigtig ville pirre ham vis... han dog var i the mood

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 9:11

Han smilede lidt, og kiggede på hendes unormale at hive tøjet af ham, men da det jo var hende, ja, hun kunne jo gøre alt, men IKKE lænke ham til en seng, dog glemte han alt om denne tanke, da hun skubbede ham ned i sengen, og hans øjne gled over hendes læber, der nu havde et tyndt lag blod over sig. Han nød hendes læber, og den lidt varme væske der var dem, som han blidt slikkede af dem.
blot hendes tilnærmelser fik hans krop til at reagere. Han greb blidt fat i hende, og kyssede hende, imens han dog med letter besvær fik hendes bælte af, og fik rasten af hendes tøj af, dog rev han det ikke af, da han havde på fornemmelsen han ville blive meget upopulær hvis han rev hendes tøj af, mest fra hendes forældres side, men måske også fra hendes, hun elskede jo at klæde sig på, med alverdens ting.
Han lod en hånd glide ned mellem bene på hende, og kørte den rundt i cirkler, mens han slikkede hende op af halsen. Han trak hende ind til sig, så han kunne mærke hendes bløde bryster ind mod sin overkrop. Han slikkede hende op af det ene bryst, og endte med et velplaceret kys, på hendes fine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 17 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 17 af 17 Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum