Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Unhappy affairs? :: David - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Unhappy affairs? :: David

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 20:30

Han smilede og kiggede ned på hende. "Du gør mig glad." Han kiggede ned på hendes lukket øjne. "Men ellers spørg løs, jeg svare på alt." Han lage sig ned og kiggede lidt på hendes fine lille næse. "Det behøver vi heller ikke." Han sukkede og lyttede til hendes nynne. "Du skal ikke være bange for at skræmme mig væk, for jeg bliver så længe du vil have det." Han lukkede øjne, og mærkede den varme dejlige duft og varme der strømmede ud fra hende. Det var dejligt at hans chokolade løve ikke smeltede, og det måtte den heller ej gøre for så længe han kunne stoppe det. Han kyssede hende blidt og ønskede virkeligt at verden bare ville stå stille, og han kunne mærke hendes dejlige, behagelige ånde, hendes hjerte og hendes krop der lå trykket op af ham. Men det kunne han selvfølgelig ikke, desværre.
"Hvis du selv kunne bestemme, og havde frit på alle hylder, hvad ville du så allerhelst?" Han kiggede ned på hende. "Men ... det må ikke være noget med mig." Han grinede.
//Beklager det ikke blev længere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 20:38

Ace åbnede let det ene øje og sagde"det da let jeg" hun stoppede dog da han sagde det ikke måtte være med ham så sukkede hun dybt og sagde"øv så jeg må ikke have sex med dig?" hun grinte fordi hun mente det for sjov for at drille ham lidt og sagde"Hvem skal det mund så være hmmmm hmmm" hun rakte tunge til ham og sagde"juuuuuuuuust ! kidding !?" hun grinte let og smilede så i det hun satte sig stille op og trykkede sig blidt mod David og sagde"Hmm hvad det skulle være vis jeg havde frit på alle hylder... det skulle nok være at prøve at flyve igen, at komme ud at flyve, eller vis jeg kunne være en engle som dig David, vis jeg kunne blive det, leve forevigt!, være en engle med smukke vinger der kunne spredes og skinde let som solens stråler ramte dem, og så bære mig selv højt... højt! over skyerne... eller måske at blive forlovede? at få en smuk ring og et løfte om evig kærlighed og trykhed... men jeg har ikke rigtig nogen virkelig ønsker der højere end alle andre egenlig?" hun så let på David og kyssede ham blidt på læberne og slap dem så da hun dumpede ned på sengen ved hans side og sagde stille"det skulle da lige være at være ved dig forevigt, på alle tænkelige måder men det gælder jo ikke" hun grinte sødt og lukkede øjnene igen og berørte blidt hans bukse ben fordi han havde jo tøj på?, hun smilede lidt og lod hånden stryge op af hans side og blidt placere den der og falde halvt i søvn..."hvorfor spørger du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 21:11

Han smilede og nikkede. "Flyve og blive gift." Han grinede. Han ville kunne jo opfylde begge, med lidt god hjælp. "Flyve kan jeg give dig, hvis det må være med mig, for jeg kan desværre ikke give dig mine vinger." Han kiggede ud i luften. "Og jeg kan også give dig en ring hvis du gerne vil have det." Han smilede og lukkede øjne. Han kiggede på hende, og grinede. "Jeg kan da også gifte mig med dig." Han kyssede hende blidt. "Men nu skal jeg nok lade dig sove." Han havde ikke gennemtænkt den der med at blive gift og sad og studsede lidt over det. Han sukkede før han lukkede øjne og begyndte at slumre. Hvis hun ville snakke med ham kunne hun vægge ham, han ville være ligeglad, han ville aldrig kunne blive sur på hende, ud over den ene gang han allerede havde været. Hun vidste jo godt hvad der kunne gøre ham sur, men så længe hun ikke gjorde det var han ligeglad med hvad hun ville gøre, faktisk kunne hun gøre hvad hun ville, og han ville ikke blive sur på hende. For ham handlede det om at hun havde det godt, andre ting, f.eks. ham selv kunne komme bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 22:06

Tingene syntes at være så meget lettere i Davids nærvær? som hver gang han trådte ind i et lokale ville hele rummet og dens folk stråle op når han smilede, dog... vis han virkede depri ville det smitte af ligeså vel og hele rummet ville emme ud af sorg og kaos.. Hvorfor var David så speciel, var det fordi han ikke var menneskelig eller hans vidunderlige ydre eller...? var det mund fordi han faktisk tog sig tid den gang til hende til at sørger for hun kom med ud af toget og han ikke ville lade hende alene, han ville ikke have hun var ensom?...
Hun sukkede let fra struben af, kun et øjeblik i det hun faldte i søvn i hans arme dog noget tid efter smilede hun da hun endelig var vågen igen og dagen var som ny, solen skindet og vejret var virkelig varmt og hot, shorts ville skarve og gnave på hendes ben så hun tog tideligt op og ind til byen for at købe sig en nederdel måske i hvid til midt på lårene eller over knæene og så en skjorte der matchede som en rigtig lille skole tøs, måske David så ville blive rigtig vild i varmen efter hende dog troede hun ikke helt på det..... desværre?.
Hun sukkede stille i det hun gik ind i Matt fra tidligere og smilede i det hun sagde"Oh hi Matt hvad laver du her?" han måtte have fri og være ude og shoppe eller blot gå en tur lignede det, måske han ville med hende?...
Eller... os ville han afslå måske vis hun spurgte ham?"øhm så Matt vil du med mig ud og shoppe lidt? måske..." hun lagde hovedet let på skrå og så bedende ud. Hjemme ved David lå der en seddle hvor der stod hun snart kom og hun var ude og shoppe lidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 22:20

Matt stod og vidste ikke helt hvad han skulle gøre, da døren gik op og Ace kom ind. Han blev helt forfjamsket da hun kom ind. "Åh, hej." han smilede og genkendte hende straks som pigen med ham den lidt underlige ven. "Jeg kede mig der hjemme, og de ringede efter lidt hjælp, men jeg skal til at tage hjem nu." Han tog en jakke på som lå på et af bar stolene. "Men jo, jeg er da med på en shoppe tur." Han kiggede på hende med et smil. Gad vide hvor hendes parter var henne? Han gik hen til hende og åbnede døren for hende. "Lad os komme ud i det dejlige vejr." Hans øjne lyste af glæde. Gad vide hvorfor hun gerne ville snakke med ham.
Da han kom ud kiggede han på hende. En utrolig skønhed. "Hvorfor spøger du egentligt?" Det undrede ham at hun pludselig var kommet til ham, var hendes ven ikke god nok? Han grinede for sig selv, og smilede ved billederne der kom op for hans indre øje. "Nå, men hvad vil du egentligt købe?"

David vågnede ved lyden af døren der blev lukket. Han kiggede lidt rundt, og kunne mærke at Ace ikke lå i sengen. Han satte sig op, og fandt sedlen hun havde efterladt sig. Shoppe?! Han undrede sig over det at hun ville shoppe, men sukkede så. han kom op at sidde, og kiggede ned af sig selv. Han var faldet i søvn med alt tøjet på. Han hev sig op ud af sengen og kiggede rundt, før han gik ud og tog et bad. Det kunne han vel lige så godt gøre nu hun ikke var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 22:31

Hun smilede da han holdte døren*Så galant Matt han er* hun så let mod Matt og sagde"Jeg hader at shoppe alene, og eftersom jeg opdagede dig så tænkte jeg perfekt måde at få en ny ven på? altså ved at hænge lidt mere ud og sådan" hun grinte let og smilede og sagde så "jeg skal se efter nogen skjorter nederdele og måske undertøj ... men det sidste bliver du ikke slæbt med til haha bare rolig" hun grinte sødt og sagde"så er her nogen gode butikker egenlig i denne by altså med lidt avangarde tøj agtig du ved coture som i bladene og sådan" hun så let på Matt og smilede i det hun sagde"Oh forresten undskyld for det igår, jeg aner virkelig ikke hvad der gik af david? han blev lige pludselig så mærkelig dog sådan er han til tidere haha... han er ikke rigtig til at regne ud" hun grinte let og huskede det kys David havde givet hende den gang, han havde taget så hurtigt om hende og kigget mod Matt i det han nærmest prøvede at lave en scene som var hun hans og kun hans forevigt?.
Ace gik indenfor i en butik sammen med Matt og fandt hurtig en mini skirt nederdel og smilede i det hun sagde"er den ikke nuttet!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 22:44

Han smilede og fulgte efter hende ned af gaden. han kiggede på hendes krop, og hendes smukke hår, der bølgede ned af hendes skulder. "Åh, det gør skam ikke noget." Nå, så hendes fyr hed David? Han nikkede og fulgte efter hende ind i butikken. Han kiggede på det lille skørt hun fandt frem. "Jo, ganske lækkert." han grinede letter nervøst. Han var ikke sikker på hvad hun ville. "Men hvad laver i to her i byen? Er i kærester?" Han lænede sig lidt op af tøj stativ og kiggede på tøjet der hang på det stativ han havde lænet sig op af.
"Er du ikke med på en lille cafe tur? Eller skal du noget her efter?" Han ville gerne længere ind på livet af hende, men han var ikke sikker på hvad hun ville gøre. "Nå ja, jeg fik forrasten ikke dit navn igår, så hvad hedder du?" Han rettede sig op, og kiggede på hende, med gråblå øjne og det lyse hår strittenede ud til alle sider. Han havde taget en letter stram t-shirt på, så man kunne se de velformet mavemuskler som han brugte lang tid på at træne. "Nu bliver din ven David vel ikke sur over du er sammen med mig vel?" Han ville nødig op at kæmpe mod ham, selvom han ikke var bange for David. Han havde brug for de penge han kunne tjene på cafeen, og han fik jo ikke noget ind, hvis han ikke arbejde for det. hans blik gled op af Ace's velformet krop. Den virkede dejlig tiltrækkende på ham, men han blev stående. Det var jo ikke passende her midt i fuld offentlighed at snakke om det, og han var jo heller ikke sikker på om hun overhoved var indterresesret i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 22:53

Ace smilede og gik ind og prøvede det, det sad perfekt og flagrende virkelig feminint og forførende os?. Lige som det skulle være, hun grinte sødt til Matt og sagde"Ja det kan vi da godt" hun rødmede let og da han spurgte om hendes navn kunne hun ikke sige Ace det var jo skrevet over alt næsten hvad hun hed så hun sagde stille"Mit navn er Lion" hun smilede sødt og rigtig nuttet i det hun købte et slips i sort, et miniskirt i hvid og sort tern og en hvid skjorte til det skole ligende outfit og så en sort nederdel os miniskirt dog lidt længere og så nogen stiletter i sort til det og en hvid skjorte og en vest i sølv til.
Hun smilede og sagde"Nåårh skal vi smutte hen til Cafeen" dog købte hun først lidt lingeri undertøj til sig selv som 2 gstrenge i sort og hvid silke, samt 2 bher os i silke dog åbnes disse bher foran i stedet for bagved.. lige mellem kavalere gangen åbnes disse bher.
Hun smilede og gik så med Matt hen til Cafeen og sagde "nej bare rolig, selv om han kan være en hyper unge så han en virkelig god ven og nej han er... er ikke min kæreste" hun tøvede lidt men kun lidt, så hun var vel et let offer for en Womenizer...
Hun elskede det strittende lyse hår ! Matt havde hun elskede bare generaldt lyst eller UH! HVIDT! HÅR!, det var det mest tiltrækkende ved en fyr ever!.
Hun smilede og sagde"så med sådan et arbejde her, bor du så alene ude eller bor du stadig hjemme Matt... og jeg fik vist aldrig fat i din alder??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 23:28

Han kiggede overraskende på hendes meget ... sexet indkøb af tøj. Hvad skulle hun dog bruge alt det tøj til? Han fulgte tænksomt med hende ud, mod en cafee der lå hundrede meter væk. Han kiggede undrende på hende da hun tøvede i hendes svar om de var kærester, men han lod det ligge og fulgt efter hende over på cafeen hvor han bestilte en Latte til sig selv. "Hvad vil du have? Jeg gir." Han smilede over hele hoved. "Lion, smukt navn." tog imod Latten der blev sat foran ham. "Jeg selv er 23, jeg bor alene, tjener til hverdagens hårde liv." han smilede. Han undrede sig stadig over hendes køb af tøj. Var hun luder eller sådan noget? Hvis hun var, betalte han skam gerne hende en nat.

David steg ud efter sit lange bad og fik tørret sig, hoppede i noget tøj og kiggede rundt. Det var en lang shoppetur hun ville på. Han kiggede rundt. Nå, men hun virkede jo ikke til at komme tilbage med det samme, så han pakkede deres ting, og låste rummet af, hvor efter han smuttede ned i lobbyen, og videre ned på gaden, hvor han da lige så godt selv kunne gå en lille tur. Han gik ned af gaden forbi cafeen de var på igår. Den var overraskende åbnet nu. Der stod to mænd udenfor og røg inden dagens stundt skulle begynde. "Det var dejligt Matt gad at hjælpe, men sikke meget fart han fik da hende kvinden kom ind." Sagde den ene og grinte. "Hun var også køn, men jeg vidste ikke at shoppe var noget Matt gik op i, nej, hans store dille er jo hans fine hår." De brød begge ud i grin og havde ikke bemærket David der gik forbi med et forstenet ansigt. Han ånde tungt ud af næsen og gik videre forbi dem. Shoppe og cafeer, det var det samme. Han gik ned af gaden, mens han holdt øje med alle butiksvinduerne. Han stoppede op midt på gaden med en underlig følelse før han kiggede hen af gaden og fik øje på Matt, der sad ved et vindues bord, og snakkede. Han kunne ikke se Ace, men hvis han ikke tog meget fejl, sad hun over for ham. Det var vel derfor der lå sådan et smørret grin over Matts læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 23:35

Hun så helt paf ud og sagde"Ååårh tak" hun hørte han var 23!? det var vist ældre end David var !? så Matt var faktisk en mand og ikke en dreng!? han var en virkelig mand, Wauw!... Hun smilede og sagde"Jeg tager bare en kakao vis det er iorden" hun grinte let og fik en kakao lidt efter og smilede så i det hun sagde"alene det må være så cool!, jeg kommer oprindeligt fra London dog har jeg været på en sightseen rundt i landet lidt og stødte ind i David og så endte vi med blot at rejse lidt her og der sammen" hun grinte let og smilede så.. Ace grinte let og sagde"så Wauw jeg havde regnet med du var de 19 år kun Matt? men du er virkelig 23 det helt vildt, altså jeg selv er kun 18 år faktisk, dog snart kommer jeg op i de lidt højere rækker vis du forstår hvad jeg mener haha!" hun smilede og sagde"mit stjernetegn er tvilling så her i juni står min fødselsdag og banker på døren" hun grinte let og strøg håret bagud og smilede for sig selv i det hun tog en tår af sin Kakao og sagde"så det må være hårdt at arbejde der hver dag ? i hverdagene og tjene ind til føde og husleje og sådan?, er det ikke, altså hvor jeg kommer fra der bor jeg stadig ved mine forældre der nærmest forære mig alt væk" hun havde helt glemt David i mens hun smilede til Matt og så på hans flotte hår dog... ville hun aldrig gøre noget med Matt?.. selv... selv om David ikke var hendes kæreste egenlig...???

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Ons 4 Maj 2011 - 23:50

Matt strålede som en sol, imens hun snakkede løs omkring sig selv og alder. Han lod hende snakke løs, for det virkede som det hun gerne ville. Han kunne virkelig godt lide hende, rolig, afslappet og talte som det passede hende. Han rettede sig op i stolen og rakte ud efter sin kop, og tog en tår af den varme væske. Han smilede til hende. "Jeg har nogle gode venner som hjælper hvis der bliver penge problemer, og arbejdet passer mig fint, ellers ville jeg vel bare rådne op i min bolig." Han grinede og smilede. "Men hvorfor rejser i så rundt, i to?"

David var kommet uset forbi vindues facaden og åbnede langsomt døren til cafeen og gik hen til deres bord. Han kiggede først på Matts pindsvine hår, og derefter Ace. "Goddag i hyggestuen." Sagde han køligt, og fandt en stol, og satte sig overskrævs på den og lage armene på ryglænet, der stod ind mod bordet kant. Han kiggede kort på Matt og vendte så blikket mod Ace. Han havde, som han havde lært sig selv efter mange år, at lukke ned for sig selv, så man ikke kunne se nogle følelser overhoved. Man kunne godt se at det lille smil der var overlæberne var klistret på, men man kunne ikke se de følelser der kørte rundt inde i ham. Han kendte dem ikke, eller de var ikke som han havde forventet. Jalousi var det ikke direkte, for han havde jo ikke krav på hende på nogle måde, men der var alligevel lidt i det, men undren og harme var også gemt bag facaden. De grå øjne kiggede udtryksløse på hende da han åbnede munden. "skal vi komme videre, eller vil du snakke videre med din ven?" Hans stemme var mat, og rolig. intet ud over hans på klistret smil kunne afsløre hvordan han rigtig havde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 0:04

Ace smilede og sagde"ved ikke jeg fik den her mærkelige ide at gøre det og tja? David kom vel bare med som selvskab egenlig? det altid dejligt at have en at rejse med" hun smilede sødt til Matt og grinte let i det hun sagde"men det fedt du har så mange venner og veninder der hjælper dig med alt muligt" hun så hurtigt over på David da han kom ind og hun rødmede mega i det han så temmelig sur ud!.. hun smilede forsigtigt og sagde"Heeej,..... david" hun turde ikke rigtig være helt oppe og køre over han kom fordi han misforstod sikkert det hele af dette her... hun så på David dog hurtigt da hun sagde"Allerede? hvorfor lige nu" hun så mod Matt og rejste sig så stille op og sagde"Nåårh men han har nok ret Matt så vi ses måske en anden dag" hun smilede virkelig nuttet og kært til Matt og rakte hånden frem til ham da hun stod ved hans side som et tak , hun regnede ikke med der ville ske noget ved at sige farvel på den måde eller ses på en måde, hun ville komme en dag og spise på hans cafe havde hun nået at sige inden hun rakte hånden frem og sagde"Ses vel?" hun smilede og David var der jo ved hende, hun ville virkelig ikke ha at David troede hun flirtede med en anden fordi det ville hun aldrig gøre!, hun var Davids chokolade løve! og ingen andres, men David ville vel ignorer hende vel, og blot lade som om hun ikke var der eller os blive såret eller måske mega sur på hende og aldrig rør hende igen.. han ville aldrig tage hende med magt eller noget?... hun var jo blot en chokolade løve ikke en juvel for ham?...
Hun så mod David i det hun sagde"skal vi gå?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 0:17

Matt kiggede forskrækket op da David kom ind, og smilede tamt til ham. Han ville have bedt Lion om at blive, men hun så pludselig ud til at få travlt med at sige farvel. Han smilede og gav hende et let håndtryk. "Jamen det ser jeg da frem til, må i have en god tur." Han kiggede efter dem, imens de gik ud af cafeen og satte sig ned med et suk efter de var forsvundet.

Det var utroligt så hurtigt der pludseligt kom gang i hende, men stoppede hende dog ikke da hun rejste sig op, og ville gå. Han nikkede kort til hende og gik efter hende ud af døren, mens smilet forsvandt fra hans læber. Han kiggede op mod morgen himlen og gik tilbage mod hotellet. "Hvad var det du ville købe?" Han kiggede kort på poserne hun var i hænderne. Det så ud til at komme inde fra en dame butik, meget piget, for posen var lyserød, med alt muligt pige diller daller på. Han gik op på deres værelse, og hentede tasken og kiggede på hende. "vil du have det ned i, eller tager du det bare i hånden?" Han havde lidt svært ved at komme ud af den følelsesløse tilstand, men det kom dog lidt efter lidt. Han kiggede på hende, på sengen med et tænksomt udtryk. "Må jeg høre hvad i lavede?" Han kiggede på hende før han rejste sig op og tog nøglerne til motorcyklen.
Han greb tasken og gik ned mod motorcyklen, satte sig op, og ventede på hun skulle sætte sig op bagved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 0:22

Hun tog det i poserne op og i sin taske i det hun stille svang den over ryggen og satte sig op på motorcyklen og sagde"Jeg ville shoppe efter undertøj og nederdele samt skjorter og så et slips? hvorfor, og så stødte jeg skam ind i Matt og endte med at spørge ham om han ville med eftersom jeg syntes det var synd vis du skulle lægge der og sove så godt og pludselig skulle op og alt det" hun sukkede stille og tog let om David og sagde med tårene i øjnene og rigtig børne agtig med gråd i stemmen og temmelig højt os"Dont hate me!!! du må ikke være så følses kold over for din løve så smelter jeg i smerte vis du er så ond" hun snøftede let og holdte rigtig stramt om ham dog ikke kvælende men skam stramt nok til han kunne mærke hun ville være tæt på ham og ikke have han var sådan mod hende som nu, han virkede virkelig vred og da han begyndte at køre så hun stille til siden og tænkte alt muligt for sig selv... David var han en mand eller en fyr.. i hendes blik?... han var vel begge dele dog... elskede han hende virkelig?... de var jo ikke kærester men heller ikke lovers?... hvad var de egenlig til hinanden....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 0:38

Han pressede læberne sammen mens han mærkede hendes hænder omkring sig. Han kørte lidt uden helt at vide hvad han skulle sige. Han stoppede op da de var kommet udenfor byen, slukkede motoren og rejste sig op, og satte sig den forkerte vej over sadlen på motorcyklen og kiggede ind i hendes løve øjne. "Jeg hader dig ikke, og kommer aldrig til det." Han tørrede blidt hendes kinder af for de saltene tåre. "Du må ikke smelte." Han løftede hendes hage blidt op, og kyssede hende blidt. "Du må gøre alt, men du må ikke smelte." Han kiggede på hende. Han sænkende blikket. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han trak vejret dybt og slap hende så. Hans læber var presset sammen og øjne kiggede ned i jorden. Han kiggede op på hende og lage blidt sin pande mod hendes. Han trak vejret dybt og lukkede øjne, mens han bekæmpede de følelser der kæmpede om hans krop. Han blev siddende helt stille i lang tid, uden at gøre noget før han så slog øjne op og kyssede hende intenst og ømt. Han slap hende uden et ord, go kiggede på hende uden stadig at vide hvad han mere skulle gøre.
Han trak vejret dybt og kiggede op på himlen hvor solen bagte ned på dem. "Undskyld ... men det her er nyt for mig ..." han ville uddybe det lidt mere, men det var der jo ingen grund til. Det var vel nok nok i sig selv ikke? Han lukkede øjne igen og blev siddende helt stille og trak vejret dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 0:45

langsomt men sikkert kunne hun mærke farten sænke sig og hun opdagede pludselig at se holdte stille, til hendes store forundring, vendte David sig om i stedet for at stige af som det kunne ha lignet?, i det han pludselig...
tog blidt om hendes hage..
Hun mærkede tårene igen glide ned af hendes rødmende kinder i mens han havde blikket mod hende og tørte de tåre væk der kom og hans ord var som sød dug på himlen og fugt i vejret, der gjorde ens hud glinsende. Hun ville være hans chokolade løve, han måtte aldrig tro at hun ikke tilhørte ham!..
Hun brød ud i stor gråd da han havde pludselig kysset hende intenst og hun pressede læberne mod hans efter han havde sagt undskyld og det var nyt for ham. Hun pressede blidt men lidenskabeligt sine læber om hans som var de skabt for hinanden, de læber der var så fantastiske nærmest smeltede sammen, dog smeltede hun ikke, hun ville aldrig smelte bort fra Davids bløde dog mandige stærke hænder....
Hun mærkede sin krop op af ham da hun rykkede tættere på ham og sagde"Jeg din chokolade løve..... handsom jeg din forevigt, please aldrig tro andet okay... a....aldrig tro noget som helst andet end det" hun holdte stramt om ham og knugede fingerne ind i stoffet på hans tshirt og mærkede trængen til at lukke alle tåre ud mens hun kyssede ham intenst og mærkede ham nær sig...."Jeg din løve forevigt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 0:57

en varme bølgede glædeligt igennem hans krop, da han mærkede hendes læber der pressede sig hårdt mod sine. Han sukkede og kiggede på hende, imens hun begyndte at snakke. Han kiggede på hende slugte hvert et ord der kom ud af hendes mund. han pressede igen sine læber mod hendes og sukkede. Han lage sin kind mod hendes skuldre, og sukkede. Han kiggede op på hende igen og kiggede på hende letter blanke øjne. Han vidste ikke om hun skulle til at græde og hvorfor. Han kyssede hende igen og kiggede på hende. Han nikkede. "Jeg skal nok huske det nu." Han kyssede hende igen mærkede hendes varme lår mod sine. Han slap hende, og kiggede kort tid ud i luften. "Lad os komme afsted inden de indhenter os." Han kyssede hende blidt igen, før han drejede om på sædet, og startede maskinen under dem. "Vi skal have fat i noget mad til dyret imorgen, jeg tror måske lige den holder denne dag ud, og lidt imorgen." Han gav hendes hånd et klem, før han lage begge hænder på styret, og satte farten op så landskabet susede forbi dem, udvasket, som en masse uformelige ting. Han glæde sig til de kom til deres mål, så han kunne være sammen hele tiden, og ikke tænkte på at de var på flugt fra et eller andet. han nød følesen af Ace krop mod sin ryg. Han stoppede op igen lidt efter og svang sig af maskinen. "Tager du over?" Han kiggede afventende på hende. Det var ikke tvang, men hvis hun ville, så kunne hun lige så godt gøre det nu, og til de kom til det næste sted de kunne bo/overnatte.
//Natnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 1:08

Ace så undrende på David der pludselig stoppede igen og hun nikkede forsigtigt i det hun stille tog nøglerne og satte sig og rødmede let og tænkte om det mund var fordi han gerne ville holde om hende som hun havde holdt om ham måske?. Hun satte nøglerne i og drejede i det hun begyndte at køre da han holdte om hende og satte så afsted mod en tank station hvor hun købte lidt snack til dem som lange lakrids og furgt stænger, dem der var lidt ligesom snørbånd? i dem slik pose ting med jordbær smag og det hele.
Hun smilede let og satte sig så op igen efter at ha tanket færdigt og kørte så videre da hun havde betalt inde i butikken og kørte så det meste af natten faktisk, hun kørte alt hvad hun kunne både dag og nat, i 2 nætter faktisk for at de var foran og hun tankede rigtig meget op efter de 2 nætter hvor hun næsten ikke var vågen mere og hun så et hotel, det sidste hotel de skulle bo på inden spanien......... dejlige spanien...
Hun smilede forsigtigt og kom så i tanke om en ting i det hun sagde"VENT!? vi har en personlig suite på et hotel med svømming pool og cafe lige ved siden af den og så er der strand lige forneden af den hvor vis vi står på balkonen kan vi se ned til stranden dog os fra vinduerne på den ene side og svømming pool og byen fra den anden ... der kan vi tage hen imorgen!" hun smilede glad og sagde"lyder det ikke fedt!?"
Hun holdte ind ved dette billige vej hotel hvor de fik et værelse og så holdte hun motorcyklen ude foran og gik så indenfor og lagde sig på sengen, hun var DØD! træt, og David havde vist sovet op af hende begge nætter hun havde kørt men hun havde sørget for han ikke var røget af en eneste gang..
hun stank af sved og så forfærdelig ud og var død beskidt op af begge jeans bukse ben... hun sukkede stille og lagde sig udmattet i sengen og sagde"så nu er vi sikker på de ikke når os i nat..." hun grinte let og smilede til David og lukkede så blidt øjnene... i... der var roomservice ellers var der tv.. overfor sengene og så et skab og så badeværelse med toilet og bruser kun... low budget agtig
/Nat nat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 8:47

Han satte sig op bag hende og lod hende høre. Han lage armene blidt omkring hendes mave, og lage hoved på hendes skuldre så han ikke fik alt hendes hår i hoved. Han kigge undrende på hende da hun stoppede op ved tanken. Han små grinte da hun kom ud med alle sine ting. "Du ligner en der skal leve uden sukker i flere år." Han kiggede på hende og ventede på at hun satte sig op, før han slog armene omkring hende. Det undrede ham at hun kørte hele natten. Når hun først fik styret, gav hun ikke slip. Han smillede og lage sit hoved mod hendes skuldre og faldt i søvn.
Han vågnede ved lyden af ... motor?! Han kiggede forvirret rundt, og opdaget at de stadig kørte. Han sukkede og lage sig på hendes skuldre igen, uden at sige et pip.
Dagen gled ud i et, uden at der blev sagt for meget, ud over at han begyndte at ømme sig over at sidde på motorcyklen. Da hun ikke ligefrem gjorde mine til at ville stoppe op. Så han lage sig til at sove med hoved på hendes skuldre igen.
Han vågnede igen ved lyden af motorcyklen under ham. Han kiggede undret på hende, men sagde ikke så meget. Det var helt underligt at høre hende snakkede igen, efter de mange timers stilhed. "Det lyder ... fint." han smilede halvhjerte. Hans ben var ømme, og han var godt træt af at køre.
Han var vildt glad da hun endelig stoppede op. Han følte sig helt hjulbenet trods han gik normalt, men var godt stiv i bene. Han fulgte efter hende op på værelset hvor hun lage sig på sengen. Han kiggede på hende, og smilede. "Nu passer du bedre til situationen!" Beskidt og lugtende af sved. Han smilede, og lage sig ned ved siden af hende, og kyssede hende blidt på de dejlige læber. Aha! Det var derfor hun ville køre så meget. Han kiggede på hende. "Vil du ud i bad, inden du vil sove, eller sover du først?"
Han lage sig på hendes arm. "Men jeg køre næste gang, ellers kommer vi til Madrid før du stille motorcyklen fra dig igen, og du ser ... meget ..." han kiggede på hende og vurderede lidt hvad han ville sige. "Du ser faktisk meget sexset ud." Han grinede og lukkede øjne. Selvom han havde sovet begge nætter, og ikke rigtig var træt, efter hans egen mening, gik han ud som et lys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 14:57

Ace så på den stivbenede David og grinte lidt i det hun sagde"du vist ikke vand til det med at køre i 3 dage du ved 2 nætter jo og 3 hele dage" hun smilede forsigtigt og fulgte efter ham og da de endelig var der inde grinte hun lidt og sagde"mig stinke af sved?" hun smilede og sagde"Ja det ulækkert jeg gør det egenlig?" hun smilede lidt for sig selv og strøg håret bagud og smilede blot mere og mere... Hun så undrende på ham da han sagde hun så sexet ud iført tshirt og jeans? og så at hun stank af sved og var beskidt op af bene!?. Hun grinte let og sagde"David altså.....?? Da.. David ? er du vågen" hun så undrende på ham og smilede over han sov og lagde sig blot til at sove højlys dag ved hans side og sagde"Mmmh nat nat David" hun sov hele dage næsten til 19 stykker og vågnede så endelig ved at være slik sulten og tog så en af disse lange jordbær stinger rør af en slags i dejlig slik og bed den let over og spiste det så med stor velbehag og tog så endnu en igen og spiste... hun betragtede den sovende David imens og sagde"Vågne vågne fjolle" hun grinte let og sagde"Så skal du op, og ? skal du ikke ha et bad, eller skal jeg først?, jeg regner ikke med at vil være så ulækker her hele tiden haha!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 15:17

Han kigget søvndrukkent på Ace og smilede, mens han gned sig i øjne. Han snuppede hendes jordbærstang og spiste den før han med et højt støn, som en gammel mand kom op at sidde. "Jeg tror jeg går i bad først, hvis du skal bruge to timer der ude." Han kom stivbenet op, og kiggede ned af sig selv og sukkede. Kan var knap så beskidt som Ace, da han jo havde siddet bag hende, og hun havde taget det hele. Han små grinte og kom ud på badeværelset, og kom i bad. Det var godt at få skyllet det hele af. Han havde nok aldrig brugt så meget sæbe som nu, så da han kom ud hang der en kraftig duft af sæbe ved ham. Han vilkede et håndklæde om livet, og gik ud, og fandt noget nyt tøj og hoppe i. Han kiggede på den meget piget pose og vendte sig om mod Ace med et spørgende blik og en lang pegefinger der pegede på posen. "Hvad er indholdet?" Han var ikke sikker på han bare ville kigge ned i posen så afventede derfor et svar fra hendes side. Han var heller ikke sikker på hvad hun ville gøre hvis han gjorde. Ville hendes indre løve som komme op? Åh, det ville da være sjovt at se hvad den kunne præstere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 15:26

Ace så stille på David og nikkede i det hun blot lagde sig på sengen og tog en ny jordbær stang og spiste den så i mens hun sukkede stille og bed sig let i underlæben og sad blot der og havde det ja underligt efter alt det der var sket og hun var så beskidt og stinkende og den måde han havde hevet hende med ud af cafeen den måde han havde reageret?. Hun sukkede stille og så da David kom ud og sagde"Nååårh den... det igen ting andre end til når vi kommer der over til spanien, så kan jeg iføre mig noget meget friluftende så jeg ikke dør af sved" hun så lidt på ham igen og sagde frækt "og så os lidt undertøj fra en lingeri forretning, hvor man rigtig kan føle sig uartig inden under sit artige tøj" hun blinkede til David drilsk og lagde sig så under dynen som en der var træt af morgen og tog dynen over hovedet og mumlede"Nårh ja og så har jeg købt en skole uniform for sjov" hun grinte lidt og faldte næsten halvt i søvn vis da ikke hun blev vækket af Davids overraskelse eller andet?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 15:35

Han sukkede og rystede på hoved, mens hun betragtede hendes kunstner med dynen. Skole uniform! Ville hun til at gå i skole? Han sukkede og lod en hånd glide igennem sit våde hår. Han skulle til at åbne munden da hun igen begyndt at ligge sig til at sove, men hun var vel træt. Han lod hende sove, og satte sig i en lænsesto, og kiggede på hende. Hun var nok meget træt efter dagens stunt og der var jo ingen grund til at vække hans chokolade løve, når hun lå så godt, med jord og snavn op af bene, og en let stank af sved. Han små smilte for sig selv, mens han prøvede at knækkede koden til hvorfor hun havde købt en skoleuniform. Han grinede lidt da han fik et forslag til hvad det kunne være. Da han var sådan nogenlunde sikker på at hun sov godt, gik han hen til hende, og lage sig ved siden af hende, uden at vække hende, eller det håbede han da ikke han gjorde. Han kiggede på hendes lukkede øjne og de rolige vejrtrækninger.
Hun så ganske fredfyldt ud når hun sov, og lignede da bestemt ikke en der kunne lave terrohandlinger, men skindet kunne jo bedrage, men han var nu sikker på det ikke var hende, da han selv havde været i toget, metroen og betragtet hendes den gang blå hår. Skulle det så have været en selvmords bombe, så var det kikset godt og grundigt for hende, hvis det havde været.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 15:53

Ace havde taget toget den nat uden at vide noget som helst om hvad der kunne være sket, hun kunne være endt med at dø? hun kunne være endt med at brænde op i lidelse og bagefter dø? med resten i toget, men i stedet var hun den overlevende af disse mennesker, den overlevende med David. Der var meget historie der allerede imellem dem, og hun husker aldrig den første gang han tog rundt om hendes håndled frivillig og bar hende op i sine arme og fløj væk med hende til et sted der var sikkert for en tid. Hun elskede ham allerede højt der, der var denne kemi mellem dem der holdte hende fast i ham, som holdte hun hans sjæl eller måske var det omvendt?, som var de sjælskabt for hinanden men ikke kødlig skabt for hinanden?. Hun smilede let i sin drøm, David var blevet en allerbedste ven for hende, en hun kunne græde, grine, og blive mobset med, samt være trist, eller lykkelig, hyper og ja alle følelser spillede vel ind mellem dem`? os jalouxi havde skam os spillet ind?, det gav drama og eventyr til alt dette.
Hun vågnede stille en time efter og så stille på David og sagde i det hun ruskede ham blidt ved at rulle ham med den ene arm mod hans skuldre som var han en træstamme"Hey...??.. du skal ikke tro du må sove nu du" hun smilede lumsk og sugede let fast på hans kind og lavede et rødt suge mærke og grinte så i det hun sagde"HAHAH!!! det ligner en sugemalle har angrebet din KIND! HAHAHA!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 16:06

Han kiggede på hende og sukkede. "Jeg sover ikke, det er DIG der sover." Han smilede og sukkede igen da hun brød ud i grin. Han trag sig op at sidde. "Nå, min lille sugemalle, skal du ikke ned i niget vand, og suge rundt der ude? Eller har du droppet alt det der med at gå i bad?" Det betød ikke så meget for ham om hun gjorde det, for så længe hun ikke ændrede sig var han ligeglad med hvordan hun fysisk så ud ... sådan næsten da. Han smilede, og kyssede hende blidt på halsen. Han kiggede på hende med et afventende udtryg. "Men ved du hvor langt vi mere skal køre før vi er i Spanien, og tror du vi også er eftersøgt der?" Han gløde sig tænksomt på hagen mens han kiggede op i loftet. Det skulle ikke undre ham. Måske var det en ide at de gjorde det? Han tøvede og rode rundt i sit hår. "Jeg tror jeg går ned og ser om jeg kan finde en avis." Han trak sig ud af sengen. "Nu skal du ikke låse mig ude, selvom det nu ikke forhindre mig i at komme ud." Han smilede og forsvandt ud af værelset. Han gik ned, og snuppede en avis der lå nede i lobbyen. Han kiggede lidt på den, og læste overrerskrifterne. Terrorist er som sunket i jorden. Han gik op på værelset igen med avisen og smed den på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Unhappy affairs? :: David - Page 10 Empty Sv: Unhappy affairs? :: David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum