Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hotellet og rundt omkring? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hotellet og rundt omkring? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hotellet og rundt omkring? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hotellet og rundt omkring? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hotellet og rundt omkring? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hotellet og rundt omkring? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hotellet og rundt omkring? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hotellet og rundt omkring? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hotellet og rundt omkring? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hotellet og rundt omkring? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hotellet og rundt omkring?

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:23

Tid : 10:21 Morgen
Dato : 18 marts
Sted : Hotellet og Udenfor i byen og parken..
Vejr : Dejlig smuk sommer vejr der fjerner alle spor på den klare blå himmel
og på veje, at der overhovedet har været Regn vejr Om aften
Omgivelser : travl dag for Hotellet og deres Persionale og folk
der går rundt og nyder vejret



Yuuki lå stille i sengen oppe i sin Suite, hun vågnede stille og så lidt rundt som altid var hendes syn utrolig sløret vær dag om morgen, fordi hun plejede at ha søvn for det meste, hun kiggede rundt omkring og opdagede til sin store forskrækkelse at hun holdte om NERO!.. hun tog hurtig sin hånd til sig af forskrækkelsen men smilte så stille og tog stille lidt mere dyne over hans krop efter som man kunne se det meste af hans overkrop. hun strakte sig stille med et lille gab på mundvigen og rødmede let i det hun strøg ham blidt og stille over hans dejlige hår og smilte sødt til ham. hun rejste sig op og gik mod vinduet og så ud over byen de var temmelig mange meter over jorden, man kunne se ud over alle bygninger i Terre, hun smilte stille og åbnede stille vinduet Varmen var dejlig at mærke og der var ingen blæst hvor herligt. hun så mod Nero og tænkte*Årh! hvor ser han nuttede ud når han sover!* hun grinte sødt og så mod byen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:34

Nero gjorde ingenting, og der skulle gå hele 5 minutter før hans sløvede hjerne fik sat kroppen igang fordi der havde været ændringer i nærheden, han åbnede stille sine øjne, og søgte rummet, Yuuki stod ved vinduet og han smilte venligt til hende, "Godmorgen Yuukiel, det ser ud til at være en dejlig morgen," han gabte kort, og lagde sig ned igen, han sov ikke helt, men kun halvt, han havde dynen op til under armene, og slappede godt og grundigt af, han smilte stille og tænkte på dagen før det, han smilte glad og slappede ganske godt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:37

Yuuki sad halvvejs over vindus karmen, og holdte hendes hoved oppe med armen som hun støttede sit hoved til og kiggede sig stille over skuldren da hun hørte Nero vågne.. hun kiggede på ham lidt og sagde stille med et smil på læberne"Godmorgen Nero" hun grinte sødt og rødmede meget i det hun gik hen og satte sig ved hans side og så på ham og sagde"Skal du ikke op efter som det er sådan en dejlig morgen som du lige sagde" hun smilede til ham og strøg ham over kinden og så lidt mod vinduet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:43

Nero smilte og gabte kort igen, han smilte venligt til hende og åbnede sine øjne, "kunne du have ret i, men jeg er stadig træt!" han gabte og rejste sig langsom op i siddende stilling, han kiggede på hende og smilte venligt, "min elskede Yuukiel, har du været vågen længe?" han så spørgende på hende og ventede ganske roligt på hendes svar.
Hans øjne kiggede på hendes og han smilte venligt, han rejste sig ganske langsomt op fra sengen, gik hen til en pose og fandt et par jeans, nogle underbukser, strømper, en sort t-shirt, og en langærmet hvid tynd bluse!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 17:46

Yuuki så Nero i øjene og så lidt væk med et smil på læben" nej ikke særlig længe og jeg lagde forresten os dynen lidt mere op over dig da jeg troede du frøs efter som jeg os ville åbne vinduet" hun kiggede på Nero og smilede sødt i det hun rejste sig op og sagde"jeg tager lige et bad Nero" hun gik ud på badeværelset og tændte stille vandet men lukkede ikke døren i nu efter som hun jo skulle hente noget nyt tøj inde ved Nero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:04

Nero nikkede og smuttede ud af sengen, han havde været ibad aftenen før, så han skiftede bare hurtigt over i det andet, den hvide trøje kom inderst og den lidt større sorte t-shirt kom ud over, han smilte og stillede sig på gangen ved siden af døren til badeværelset, han ventede roligt på Yuuki skulle komme ud, han havde nydt synet sidste gang, men denne gang ville han nyde det fuldt ud, han smilte en smule sjofelt, og rystede svagt på hoved, han skulle ikke overfalde hende, det var nok med at kigge, så ikke røre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:07

Yuuki kom ud fra badeværelset og smilte i det hun tog noget tøj med ud på badeværelset og lukkede døren og sagde"Beklager Nero men du får intet af se denne gang efter som du altid klager over min krop jo" hun blinkede inden døren blev helt lukkede i. hun tog sit tøj langsomt af og gik ind under vandet og nød dens stråler ned af hendes krop og sagde stille"Aaaarh dejligt" hun smilte og slukkede stille vandet da hun var færdig og tog håndklædet og tørte sig i det hun kastede sit hår om på skuldren og tørte det.. og tog et andet håndklæde om sin krop og åbnede stille døren og smed det snavsede tøj der ud og lukkede igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:15

Nero sukkede og blev stående, han tog stille hendes tøj, og lagde det ud til vask, han gik ganske roligt rundt i lejligheden, og endte med at rede seng, og derefter satte han sig bare ned og stenene noget tv, han så nogle nyheder og sukkede, han kunne ikke finde det ligemeget hvad han gjorde, han kunne ikke finde sig selv, han havde været død en uge nu, han døde i byen, og stadig var der intet omkring ham på nyhederne, han sukkede og tænkte lidt på sit liv som menneske, havde han været uønsket, stille og rolig, vild og frækt som han var nogen gange, havde han haft en kæreste, venner, måske en familie der savnede ham, havde han haft skole, og måske et helt andet liv, han sukkede og gik hen til vinduet, lagde panden mod som dagen før, og sukkede mens han kiggede ned i gaderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:19

Yuuki kom der ud fra og kun i håndklæde og så på Nero og sagde"Bruseren sprang og over sprøjtede mit nye tøj til så jeg ikke har noget at gå i før der har været noget til vask" hun stod der kun iført Håndklæde våd sexet hår der lå ned af hendes skuldre og lidt foran ansigtet og et håndklæde der lige med nød og næppe kunne dække hendes krop... hun så på nero og sagde"Hmmm?? har du lagt det andet til vask" hun kiggede undrende på ham og syntes det lignede der var nået galt så hun gik hen til ham stille og sagde"Nero er der noget galt??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:22

Nero så på hende og rødmede men tog sig sammen og kiggede på nyhederne igen, "jeg lagde det til vask ja, hvis det endelig skal være så har jeg noget tøj du sikkert kan passe indtil du får dit eget!" han smilte en lille smule, og lænte sig med ryggen mod glasset, "kig og sig mig hvad du ser!" han pegede på skærmen og nyheds manden gennemgik de mest normale nyheder der nu foregik, Nero ville ikke afsløre at hun ikke skulle finde noget der var med, men at hun skulle finde det der ikke var med! han sukkede og kiggede ganske roligt på hende mens han ventede på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:25

Yuuki satte sig ned i sofaen og sagde"Hmm?? jeg kan ikke se noget der intet spændende det er de samme nyheder som altid" hun kiggede undrende på ham og sagde"Rødmer man nu igen søde" hun sendte ham et lysende smil og grinte sødt fordi han så nu meget nuttede ud når han sådan rødmede.. hun så lidt på ham og gik hen til ham og holdte om ham man kunne se hendes blanke smukke ben og lår.. hun tog stille om ham og så på ham og sagde"Hvad er der galt nero?? du kan godt sige det til mig??" hun kiggede stille på ham og så på uret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:29

Nero smilte og kiggede på hende med et smil, "ja jeg rødmer igen," han smilte og kiggede igen mod nyhederne, "jeg har teoretisk set været død og væk i en uge nu, og der er ikke noget som helst om det, hverken i tv, eller på nettet, ej heller i aviserne, det er som om jeg aldrig har eksisteret som et menneske, og det skræmmer mig ærlig talt en smule, jeg døde jo i denne by, så jeg må have været fra denne by, det vil sige min familie som mennesker er her stadig!" han så sigende på hende og holdt om hende, han var stadig rød i kinderne, men smilte igen til hende, "men det er okay, jeg er glad for det er sådan, det virker bare mærkeligt!" han smilte til hende og kyssede hende på panden, og han så på hende, "din sexede engel, du er da slem!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:32

Yuuki så undrende på nero og sagde"jaaa det virker lidt mærkeligt egenlig?? at der intet er nævnt om dig i tvet eller noget?? Nero" hun kiggede på ham og rødmede lidt i det hun uskyldigt så væk og sagde"Nej jeg ikke slem eller sexet" hun så på nero og kiggede ham i øjnene og sagde"men denne gang løb du da ikke mod bade værelset har jeg mistede min charme da" hun grinte sødt og prikkede ham lidt på maven blødt og kiggede undrende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:40

Nero smilte venligt til hende da hun prikkede til ham, "nej jeg har bare ikke drukket så meget som igår, så jeg kan rent faktisk tænke inden jeg vælger at gøre noget, og så var jeg forberedt denne gang!" han smilte til hende og holdt blidt om hende, "hvis du gerne vil have jeg reagerer mere kan jeg godt tage og tænke lidt mindre og handle lidt mere!" han så smilende på hende, og satte sig hoved ned til hendes, "men du ved vidst godt hvordan jeg bliver så," hans ene hånd var i hendes nakke, og rodede blidt i hendes våde hår, han smilte til hende og overvejede stærkt at kysse hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 18:45

Yuuki stod op af Nero og så stille på ham med sine blanke blå øjne der nærmest lyste op.. hun rødmede let over sine kinder og så ham i øjne og kunne ikke få et ord frem hun var helt væk i hans øjne og armene der holdte om hende og roede i hendes hår gjorde det ikke bedre.. hun så stille på ham og sagde"Jeg... jeg??.. troede ikke du var sådan fordi du fik noget at drikke" hun kiggede stille på ham og rømmede sig lidt og sagde"det må du selv bestemme Nero" hun kiggede på ham og strøg stille sin hånd op af hans kind og mod hans hage og lod stille en finger blidt stryge over hans læber og lukkede så øjnene og rystede lidt på hovedet og så på ham igen og sagde"Undskyld jeg ved slet slet ikke hvad jeg laver dumme dumme mig hva" hun grinte sjovt og så lidt sjov ud i ansigtet mens hun roede sig i håret nervøst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 21:01

Nero så smilende på hende og nød hendes kærtegn på hans kind, han smilte og fjernede sin anden hånd da hun lavede det sjove ansigt, han flyttede den op på hendes kind så han både havde en på hendes kind, og i hendes hår, han lukkede den sidste afstand og kyssede hende blidt, han elskede at mærke hendes læber mod hans, de var mindre end hans men mere fyldige, hun havde en sød smag som var der sukker i hendes mund, og det var ikke noget Nero havde noget imod, hendes duft var ligeså sødede som blomster, han var rimelig sikker på det var liljer, han var glad, og holdt inde med sit kys og så på hende, "slemme slemme Yuukiel!" han lod hende ikke svare før han vendte hende op mod ruden og kyssede hende krævende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 21:05

Yuuki så på Nero og sagde"Nero je" hun blev kysset lige i det hun ville sige at hun ville gerne med ham ud og prøve flyve med hans vinge vis det var og at hun nok skulle gribe ham vis det var han styrtede hun ville aldrig lade noget ske med Nero... hun kiggede på ham og over rødmede i det han kyssede hende og blev endnu mere rød i hovedet da hun mærkede sin halv nøgne krop op mod Glad ruden og kunne mærke hvordan han holdte hende der fanget som magi næsten.. Hun lukkede øjnene og kunne ikke rigtig få sig selv til at rør sig.. hans læber mod hendes . hendes krop mod den kolde rude.. hvordan varmen og presset steg i hendes krop hans duft, hans smag.. hun åbnede stille sine øjne og sagde"Nero" hun fik ham til at stoppe ved at sige hans navn fordi man kunne jo ikke rigtig kysse en der sagde noget. hun grinte ldit for at lette stemning og sagde"vil du med ud og flyve træne i dag??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 21:39

Nero stoppede og kiggede på hende, "kan vi godt jeg kan nok godt flyve, men ikke noget med fanger eller drabelige dyk, jeg tager den med ro et par dage til!" han så venligt på hende, og kiggede ned i hendes barm, "du er ikke god til at sige fra!" han overvejede om han kunne smide hendes håndklæde uden brok fra hende, men blev enig med sig selv om at det ville være dumt at prøve, måske efter en små 2 ugers tid kunne han tænke på den slags ting, men indtil videre var det mere end rigeligt bare at kysse hende, "men først skal dit tøj tørre!" han smilte frækt til hende, men lod hende slippe og stillede sig en smule længere væk, men stadoig så han nemt kunne nå hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 21:44

Yuuki stod helt stille nærmest forstenet og tog sig stille op til læberne og over rødmede i det hun så på Nero og sagde"årh Nero du vist alligevel ikke helt ædre fra igår hva?? din dejlige teddy" hun grinte og prikkede ham blidt på maven i det hun gik hen til sig tøj og sagde"Okay men jeg tørre bare mit tøj med mine vingers Luft" hun så lidt på Nero og sagde"Nero vender du dig ikke om fordi ellers kan du næsten se mine.. ja nemlig dem jeg siger ikke ordet fordi det er pinligt" hun over rødmede og tog fingeren op til munden og bed stille i den og så på ham.. hun stod på en uskyldig skole pige måde, og kiggede mod Nero og ventede til han vendte sig om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 21:50

Nero sukkede og gik roligt hen til hende, "hvorfor, jeg ville elske at se dig uden håndklæde på!" han smilte og kyssede hende i nakken, "jeg skal nok forsvinde kort, du kommer bare ind når du har tøj på igen!" han smilte og forsvandt ganske stille ind til sengen, han smilte og kiggede ud på vejret, han smilte og glædede sig allerede til at flyve, han skulle se hvor godt den var kommet sig, men han klarede det nok, han syntes at mærke at det ville gå, det ville nok gøre ondt efter et stykke tid, men han kunne nok godt flyve, igen misundede han Yuuki hendes små adrætte vinger, hun var en bedre flyver end ham, og han var ikke sikker på om han var glad for det, men han måtte lære at leve med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 21:55

Yuuki rødmede meget og sagde"Nero du så Naughty nu" hun grinte og slog ham i røven en gang ikke hårdt eller noget og grinte sødt til ham i det hun smilte og smed håndklædet med ryggen til ham lige inden han nået ind på hendes sove værelse.. hun smilte og spredte vingerne ud og baskede dem mod tøjet det tørte hurtigt fordi der kom så meget vind på en gang. hun smilte og tog det på og gik stille ind til Nero. hun havde En stram top på der fremhævede hendes barm og små stramme shorts efter som vejret var super duper dejlig varmt og vind stille. hun smilte og tog vingerne ind og sagde"Hva er du klar smukke??" hun grinte sødt og stod sexet i dør åbning og slikkede sig erotisk om munden for at fugte sine bløde fyldige læber og blinket til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:00

Nero så på hende, han grinte og kiggede derefter en smule mere alvorligt på hende, "til at smide dig ned i sengen og overfalde dig og holde dig fast, så må jeg sige ja, for det tøj der er da ganske lækkert!" han så frækt på hende, og gik roligt hen til hende, han holdt en hånd ud mod hende, hvis hun lod den være ville han lade hende værre, hvis hun tog den ville han sikkert smide dem ned i sengen med ham øverst, og begynde at pirre hende med kys på halsen, fra lige under øret, til kravebenet, han ville sikkert nyde det, men han ville heller ikke have noget imod bare at smutte ud med det samme, selvom det tøj godt nok var fristende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:03

Yuuki grinte og tog hans hånd og sagde"skal vi smutte nu smukke" hun stod der og svejede rigtig fra side til side med hofterne og blinkede sødt til ham og rødmede let i kinderne og det kunne ses, det så rigtig nuttede ud helt uskyldigt og dog frækt. hun smilte og tog et æble og bed af det og sagde"Og bare rolig jeg skal nok være rolig mod dig i dag angående at træne din vinge op igen og de skal ikke spredes helt ud ellers vis den ikke er helet kan det gør rigtig ondt" hun kiggede på ham og sagde"du kan jo ikke flyve med det samme uden vi sikker på den kan bære dig så du ikke falder mod jorden som et lyn" hun grinte sødt og strøg ham over hagen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:09

Nero hev hende hen i sengen, smed dem begge ned i den, men hende nederst, han så på hende og smilte frækt til hende, "du er pokkers uimodståelig!!" han smilte og kyssede hende, han ville ikke lade hende bryde det kys, og han ville ikke lade hende smide om om på siden, han ville have sin vilje, men han ville nok stoppe hvis hun blev desperat og virkelig kæmpede imod.
Hans kys var blidt, men blev hurtigt mere hedt, og han prøvede det han var blevet stoppet med dagen før, nemlig at få tungen med, han nød hendes læbers berøring, og han kunne slet ikke lade værre, hun var bare så utrolig smuk, og lækker, hun var et natur talent til at pirre ham og hun anede det garanteret ikke engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:13

Yuuki skrig da han hev hende ned i sengen ikke et bange skrig men et grine skrig hun grinte og så på ham men rødmede mega og blev helt stille da han kyssede hende hun prøvede at sætte sig op men kunne mærke nu at Han holdte hende nede hun kæmpede ikke i mod men lod ham kysse hende hun var så flov og vidste ikke hvordan hun skulle reager som om hun var en lille pige stadig. hun kiggede på ham og kunne mærke hans tunge nu mod hendes læber og så tænder,hun vidste ikke hvad hun skulle gør men inden han nået det fik hun vendt dem om så hun lå øverst og holdte ham nede blidt og grinte i det hun sagde med et lysende tandpasta smil" Nero du så skør ved du godt det og så uimodståelig er jeg da ikke fjolle" hun grinte og smilte rigtig sødt til ham og kyssede ham på panden mens man stadig kunne se rødmen i hendes kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum