Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hotellet og rundt omkring? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hotellet og rundt omkring?

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:20

Nero så på hende og smilte et halvt smil til hende, "Yuuki må jeg bede dig om en ting inden vi går ud og flyver?" han så spørgende på hende og holdt om hende, han rødmede svagt og spurgte så inden han egentlig vidste om han måtte, "kys mig!" han så på hende, og ville have at hun skulle kysse ham istedetfor omvendt, han følte han tvang hende til at kysse ham og han ville ikke have det sådan, han ville ikke tvinge noget ned over hendes hoved, han ville have hun kyssede ham, at hun beviste hun ikke havde noget mod det, og han ville ikke tage mod andet end en smule fra hendes side, han ville ikke stille sig tilfreds med et kys på kinden eller panden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:24

Yuuki så undrende på ham og sagde"Ja hvad er der?? Nero??" hun kiggede på ham og tog en bid af sit æble og rødmede meget da han spurgte hende hun kiggede lettere nervøs og lagde æblet fra sig og ¨
så ham i øjnene og rødmede meget hun smilte sødt og hvisket blidt i hans øre"Okay" hun kyssede ham ned af halsen og så ham så i øjnene mens hendes ben var på vær sin side af hans krop og kiggede på ham i det hun stille lod sine læber rør hans i et varmt og blidt kys der virkelig kunne mærkes efter 4 sek. stoppede hun og så på ham og over rødmede og sagde"Så fik du dit kys hva" hun grinte sødt og rejste sig op og rakte sin hånd til ham i det hun tog æblet med den anden og sagde"skal vi så se at få dig op i himlen hva" hun grinte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:33

Nero kunne ikke lade være, han rødmede kraftigt da hun kyssede hans hals og han stønnede svagt, han sukkede af nydelse da hun kyssede ham, og han så næsten drømmende på hende, "et sekundt, jeg skal lige komme til mig selv igen," han rejste sig op i siddende stilling og tog sig kort til hoved, han smilte til hende og smilte venligt til hende, "tak Yuukiel, jeg elsker dig!" han smilte og rejste sig helt op, han tog hendes hånd, og hans vinger voksede langsomt frem, han så smilende på hende, og prøvede at bevæge vingerne, det var ganske enkelt, han smilte og nikkede, "jeg skal nok have pause om et kvater eller deromkring, men jeg føler mig klar til at flyve," hans fjer var sorte med hvide ender, og han smilte venligt til hende, han holdt dem så små han nu kunne, og kiggede venlig på Yuuki.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:37

Yuuki grinte og sagde"tag dem ind igen fjolle vi tager over i parken på det høje bjerg og øver lidt" hun grinte sødt og sagde"hvor er du nuttede jamen jeg elsker da os dig Nero du jo min bedste ven og værelses kammerat" hun lyste helt op og krammede ham blidt og trak ham ud af døren og låste efter sig trykkede efter en elevator og sagde"du må først tag dem ud når vi når parken okay smukke" hun smilede sødt til ham og strøg ham over kinden og ned til hagen og kom rigtig tæt på ham og sagde"Så du en dygtig dreng" hun drillede ham der og blinkede så han kunne se det var for sjov det sidste og sagde"Kom taxaen venter allerede" hun tog ham med ind i elevatoren og trykkede på en knap på sin mobil der sendte et kald til den nærmeste taxi og sagde"Glæder du dig så?? Nero??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:45

Nero tog sine vinger ind igen, han fulgte med hende, og rødmede svagt da hun sagde han ville være en god dreng, han smilte til hende og var virkelig glad, "det gør jeg utroligt nok!" han smilte og glædede sig utroligt meget, han længtes efter himlen, og han kunne godt undvære dem kort endnu, "husk du også skal lære mig at danse, ellers bliver der ingen dans til ballet!! og jakkesæt kan jeg selv skaffe!" han smilte og ventede roligt, der var kun 2 dage til ballet og han skulle virkelig øve, han behøvede det, han ville helst gerne danse med både Yuuki, Faith, og måske andre kvinder som han kendte fra arbejdet, han kunne jo ikke skuffe sine dejlige kunder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:48

Yuuki grinte og sagde"Okay jeg skal nok lære dig det men jeg kommer først søndag aften hvad med dig?? hvornår kommer du??" hun kiggede lidt yderligere på ham og smilte sødt i det elevatoren gik op tog hun blidt hans hånd og førte ham med sig hen til taxien hvor hun satte sig ind og sagde"Parken" manden nikkede og kørte dem der hen. Yuuki så på ham og sagde"Sååå?? hvem vil du så danse med til festen eller helst danse med til festen??" hun kiggede på ham og rødmede let i det hun så ud af vinduet da de næsten var der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:52

Nero sukkede og kiggede på hende og smilte venligt, "en anden engel der hedder Faith, hun virker altid så trist, det er synd for hende, men hun er ganske venlig og en god historie fortæller, og så selvfølgelig et halvt dusin kvinder fra jobbet som forventer det!" han smilte og lagde sit hoved på hendes skulder og smilte venligt til hende, "men jeg vil helst danse med dig, og jeg håber jeg for din første dans når det er!" han smilte og kiggede stille ud af vinduet, "jeg tror nok jeg kommer fredag, men det er ikke sikkert, der kan ske så meget," han smilte til hende og kiggede roligt på parken der kom tættere på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 22:55

Taxien holdte og sagde"så er vi her" Yuuki steg ud og følte sig lidt trist den første dans. faith de andre kvinder.. hun kiggede mod Nero men smilte glad og tog ham i hånden og gik op på bakken og så rundt og sagde"Okay Nero nu kan du sprede dine vinger lidt ud ikke ud strækt fordi at vis den ikke er helt okay så kan det gør den brækker igen og jeg kan ikke sætte sådan noget på plads så besvimer jeg bare igen" hun grinte og så stille på ham og prøvede at skjule at hun ville ønske hun kunne komme fredag men viste en anden ville få den første dans med Nero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 23:02

Nero kiggede på hende og sukkede, han kunne godt nok kun se med et øje, men han obseverede flere ting end normalt og han så trist på hende, "vil du have den første dans?" han så spørgende på hende og smilte venligt, han ville vente på hende, han ville tage skraldet og vente, han kunne altid undskylde sig med han ikke kunne danse, og vente på Yuuki, han ville gøre hende glad, det var ikke Faith eller de andre kvinder han elskede, de kunne danse med andre mennesker, men hvis Yuuki ville have Nero's første dans ville han give hende den, om så han skulle afvise to dage i stræk før han kunne danse med hende.
Hans vinger kom langsomt til syne, og han bevægede dem langsomt, han kunne ikke mærke noget, og strækte dem utrolig langsomt og stoppede så og samlede dem, der var stadig ikke noget, men der var ingen grund til at friste skæbnen, hans vinger var hvide som sne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 23:08

Yuuki rødmede meget og kyssede ham blidt på kinden i det hun stille strøg sin hånd over hans brystkasse og sagde"ja det vil jeg meget gerne men det ikke fair for de andre at de skal vente og du skal bare dans med dem men når vi skal så vil jeg gerne ha du danser længere tid med mig end de andre" hun kiggede på ham og smilte sødt hun kunne aldrig lade ham vente på hende hun var jo intet specielt og han skulle ikke lide under at hun først kunne komme søndag. hun kiggede på ham stille og smilte sødt i det hun gik bagved ham og strøg stille hans vinger meget blidt, hun så på dem og sagde"jeg tror godt du kan flyve men ikke i særlig høj højde maks 4 meters højde så du ikke tager skade vis du skulle miste kontrollen eller den driller fordi den ikke er blevet brugt i noget tid" hun smilte sødt og så på hans hals og bed ham blidt i den og grinte sødt i det hun gik foran ham og lænte sig mod ham og så rigtig nuttet ud hendes barm blev presset lidt mere frem og blev større og tydliger. hun vidste det ikke men smilte bare og sagde"Er du klar til at flyve lidt og husk roligt tempo og langsomme bask" hun smilte og spredte sine vinger ud og sagde"Forresten dine vinger er super cute når de hvide"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 23:18

Nero så på hende og sukkede, han sagde ikke noget til hende, men han ville gerne bruge hele søndagen på hende, og stadig give hende den første dans, han rødmede svagt da hun bed ham, og da hun skød brystet frem rødmede han endnu mere, han så på hende og sukkede, "det er sexualt chikane det der, at stikke dine bryster frem er ledt!" han så på hende og nikkede, han begyndte stille at baske, der kom ikke luft nok til han lettede, men han prøvede dem stadig, han så på hende og baskede til, han hævede sig og han lod sig selv falde ned efter det med et smil, han kunne idetmindste komme op i luften, "jeg tror jeg kan flyve normalt et par minutter, men det er vidste også det," han smilte og baskede, han hævede sig 2½ meter, og smilte til hende, han greb en vildfaren fjer, og smilte til hende, han landede igen og begyndte at prøve at kilde hende med fjeren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Ons 17 Mar 2010 - 23:21

Yuuki så på ham undrende og rettede sin ryg og sagde"årh undskyld Nero" hun prikkede ham på maven med et grin og smilede meget til ham i det hun sagde"Kom så du kan godt komme op" hun smitle da han lettede og sagde"men pas nu på du ikke over anstrenger dem de skal lgie ha tid til at vende sig til at flyve igen" hun grinte sødt og smitle da han kom ned igen var hun ved at dø af grin og sagde"haha Nero stop haha! det kilder mega meget! haha" hun prikkede til ham og tog om ham og hans arme og sagde"Nu kan du intet gøre muhahah fordi jeg har om dine arme na na na na naa naaa"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 8:29

Nero så lidt undrende på hende, han tænkte sig om, og prøvede stille at hive sin ene arm væk, men kunne ikke og så tænkende på dem, "hmm jeg har stadig et trik!" han smilte og hans venstre vingre bøjede sig ned mod hende, han prøvede at kilde hende med vingen og dens fjer, han smilte en smule drillende til hende, og nød hendes nærvær, det var en god dag, og han kunne godt bare ligge og slappe af i græsset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 12:56

Yuuki grinte og slap ham i det hun smile sødt og sagde"Du sådan en snyder Nero" hun grinte og lagde sig i græsset og så mod den klare himmel og sagde"sååå?? nero er det ikke dejligt at være udenfor igen og kunne flyve sådan da" hun smilte sødt og kiggede på ham i det hun uglede sit eget hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 13:08

Nero smilte til hende og hans vinger trak sig ind igen, han så roligt på hende og satte sig ned ved siden af hende, "det er utroligt dejligt, bare at den kan bruges er nok, men jeg venter stadig før jeg begynder at flyve rundt igent!" han smilte til hende og ventede ganske rolig på at en vind skulle omfavne dem, han smilte da der endelig kom en, og smilte venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 13:16

Yuuki smilte til ham og strøg sin hånd over hans kind og kiggede blidt på ham og sagde"Bare du glad nero så jeg også glad" hun smilede sødt til ham og uglede blidt hans hår og satte sig halvvejs op og sagde"sååå Er du stadig lidt fuld" hun blinkede fordi han havde jo holdt hende oppe i lejligheden på sengen og op af ruden os.. og han sagde jo han mest ikke kunne styre sig når han var fuld.. Hun slikkede sig erotisk om munden og sad med bene lidt spredt strøg sit hår elegant væk fra ansigtet og sagde"godt jeg tog shorts på ellers havde jeg svedet så meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 17:07

Nero så venligt på hende og rødmede svagt, "måske en smule, men ikke nok til det du tænker på, jeg er ædru nok til at flyve, så jeg kan også styre mig selv!" han smilte venligt til hende, og lagde stille sin kind mod hendes hånd, han rødmede svagt og kiggede på hendes læber, "nu tirrer du igen," han sukkede og lod sig falde ned og ligge i græsset, han lukkede stille øjnene og slappede ganske godt af, han smilte og nynnede en glad melodi, det var en herlig dag, og han ville nyde den til fulde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 17:16

Yuuki så på ham og rødmede meget og sagde"hva mener du ?? det gør jeg da ikke Nero" hun lagde sig op af hans dejlige overkrop og kiggede stille på ham og rødmede let i det hun prikkede ham på næsen og grinte sødt og sagde"såå?? nero hvad tænker du på??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:48

Nero så roligt på Yuuki og smilte venligt, "det er ikke noget du kan gøre for så det er okay," han smilte og blev roligt liggende, "på hvor dejlig en dag det er, og så er jeg lidt bekymret for om jeg overhoved når at lære at danse!" han smilte venligt og blev stadigvæk liggende, "men lige nu ligger jeg og nyder den dejlige dag, samt dit vidunderlige selvskab!" han smilte venligt til hende, og aede hende stille på kinden, et par drenge på cirka 6 - 8 år kom løbende op på bakken, og begyndte at råbe ad da de så Nero liggede og nussede med Yuuki, hvorefter de løb grinende væk, Nero var først overrasket men grinte derefter en smule over hele situationen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 20:57

Yuuki så på ham og sagde"jeg skal nok lære dig det når vi kommer tilbage til hotellet" hun grinte sødt da børnene kom og strøg Nero over hans hår og rødmede let i mens hun så ham i øjnene og sagde"jeg tror at de troede at vi var et kæreste par og skulle til at kysse" hun smilte sødt og lagde sig op af Nero og sagde"glæder du dig?? til galla festen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:07

Nero trak stille på skuldrene, "jeg ender nok i en fordybende samtale med en kvinde omkring hendes udseende, men eller så ja!" han smilte og kiggede venligt på hende, "det kunne også nemt være sket at vi gjorde det, og selvom vi ikke er kærester, så har vi kysset utrolig mange gange!" han så venligt på hende og smilte venligt til hende, han kiggede på himlen og smilte, "jeg kender ikke så mange, men måske jeg kan komme i et par spændende samtaler hen af vejen!" han smilte og kyssede blidt hendes hånd, "og så skal jeg selvfølgelig danse om søndagen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:17

Yuuki rødmede meget og sagde"jaaa men det os kun fordi du nuttede og du overfalder mig" hun blinkede og så på ham stille og lagde sig på siden så hendes bryster var tydligere fremme og hendes krop formede sig let og toppen gik ldit op af hende så man kunne se hendes smukke hud. ved hofterne og noget af maven hendes hår hang på en sexet måde løst og hun stillede på Nero go sagde"Jeg håber du får en rigtig go dag Nero i morgen helt til søndag" hun blinkede sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:30

Nero smilte og kiggede venligt på hende, han sukkede og satte sig op, han kiggede omkring og smilte ved at se solen fremme, han lagde sig roligt ned igen og kiggede venligt på Yuuki, han kunne mærke en kølig brise lege med deres hår, og han så venligt på hende, "du kyssede da også mig!" han grinte og vendte sig mod hende, han smilte og lagde sin hånd på hendes kind, han aede hende stille, og var virkelig glad, det var en god dag, det enneste der manglede var et dejligt slag skak, eller måske Gi, eller shogi!"[/b] han tænkte sig om, der var mange andre spil, som freksempel dam.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:40

Yuuki grinte og tog hans hånd og rejste sig op og sagde"ved du hva jeg er i humør til at lære dig at danse nu så skal vi ikke gi det en chance og se hvor meget du kan lære lige nu og her" hun blinkede sødt til ham og rødmede let og grinte sødt fordi hun tænkte på de to små børn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:55

Nero smilte og rejste sig roligt op, han nikkede og kiggede ganske afventende på hende, "kan vi da sagtens," han anede intet, han kunne nok nemt lære teknikken, men han skulle nok øve sig hele natten før han fik den rigtig, han smilte til hende og ventede ganske roligt på hun begyndte at vise ham hvad han skulle gøre, hans øjne kiggede i hendes og han smilte opmuntrende til hende, han ville gerne lære at danse, han ville gerne have en god weekend, men han ville helst tilbringe den med Yuuki, men måske var det umuligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 2 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum