Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hotellet og rundt omkring? - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hotellet og rundt omkring?

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 21:57

Yuuki smilte og tog om ham og satte hans hænder hvor de skulle være om livet og hvor den anden skulle være. hun rettede lidt på hans stilling og smilte i det hun stille viste ham hvordan han skulle bevæge fødderne og fik ham til at følge hende og sagde"Nu skal du prøve at få mig til at følge dig fordi det altid drengen der føre pigen og ikke omvendt" hun blinkede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:19

Nero begyndte at bevæge sig, han tænkte hvert skridt igennem, og han var ganske langsom, han lavede dog ingen fejl og han smilte venligt til hende, han prøvede at føre hende og var ikke sikker på hvem der førte hvem, han smilte og skulle nok øve sig hele natten, men det havde han også tænkt sig at gøre!
Han smilte venligt til hende og prøvede igen, denne i et normalt langsomt tempo, han missede et enkelt trin, men syntes til han gjorde det ganske godt selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 22:22

Yuuki smilte og sagde"Smukt du kan allerede bare øv dig på det i aften og så kan du det hele i morgen" hun kiggede yderligere på nero og bed sig i læben og sagde"Nero?? kan du stadig godt li mig altså du ved ligeså meget som den dag i baren ved dit arbejde eller oppe i lejligheden??" hun kiggede på ham og satte sig stille ned igen og stirrede mod himlen med et tomt udtryk i øjnene og bed sig let i underlæben så det stille blødte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Lør 20 Mar 2010 - 10:20

Nero nikkede mod hende ved hendes første sætning og han smilte venligt til hende. Hans smil blev lidt mindre glad, og lidt mere medfølende da hun snakkede igen, han gik roligt hen til hende og lagde sin hånd på hendes kind og hans smil var venligt og varmt, "altid! det vil ikke ændre sig i sikkert 100 år!" han smilte og kyssede hende hurtigt, og trøstende på munden, han slikkede blodet af hendes læbe igen, og såret var lukket endnu engang, "du må stoppe med at bide hul i dig selv! det er en dårlig vane!" han smilte overbærende og lagde sine arme om hende, han smilte og aede stille hendes hår i nakken, mens hans anden lå nede på hendes len.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 18:40

Yuuki rødmede og så på ham stille i det hun smilte og sagde"Jamen hvordan skal jeg dog ellers få kys af dig Nero vis jeg ikke bider mig selv så du rør mine læber med dine" hun blinkede og begyndte stille at grine i mens hun så rigtig uskyldigt på ham og rødmede da hans hånd var ved hendes len. Hun kiggede ham i øjnene og sagde"du så dejlig Nero ved du godt det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:50

Nero så skeptisk på hende, "du kan spørge pænt," han kyssede hende igen kort, og så på hende, hans ånde var tung og han prøvede at lade være med at reagere ved at de stod så tæt, og indtil videre lykkedes det da også.
han smilte og holdt hende helt ind til sig, han smilte og var virkelig glad da hun sagde han var dejlig, "det ved jeg så nu!" han smilte og kiggede hende i øjnene, han var virkelig glad for det hun havde sagt, han smilte venligt til hende og aede hende stille i nakken og på lenden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 21:52

Yuuki rødmede let og sagde"hvor er du dog nuttede Nero" hun smilte sødt og sagde"jeg skal nok huske at spørge pænt næste gang men jeg simpelthen så dårlig til at spørge om lov slemme slemme mig" hun blinkede til ham og dansede stadig med ham i det hun smilede og sagde med stor glæde" hvor er du dog go Nero du er helt klar til Ballet jeg håber bare vi møder hinanden" hun blinkede til ham og rødmede let af hans berøring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:11

Nero smilte og var glad for det hun sagde, han rødmede svagt over det hun sagde og dansede roligt videre med hende, han smilte og kiggede venligt på hende, "du behøver heller ikke spørge! du kan kysse mig når du vil!" han smilte og stoppede stille op, han kiggede venligt på hende og aede hende stille i håret, "synes du jeg er slem når jeg kysser dig!!" han så spørgende på hende, han syntes næsten det var snyd han havde næsten set hende nøgen, men det mindste hun havde set ham i var bukser, og nu var det ikke lige hans bryst han var mest skammelig over at gemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:15

Yuuki rødmede let og huskede episoden op af den kolde glas rude oppe i suiten og bed sig let i læben og sagde stille"måske nogen gange men det ikke noget jeg ikke nyder" hun så rigtig flovt væk fra ham og over rødmede *årh! hvor pinligt hvad sagde jeg lige til ham at jeg havde det godt ved at han var lidt mere slem tænder jeg på sådan nogen fyre årh hvad sagde jeg dog* hun så genert mod Nero og rødmede da hun fik øjenkontakt og sagde"Nogen gange er du"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:23

Nero grinte af hende og smilte venligt til hende, han trak hende helt ind til sig og hviskede stille i hendes øre, "vil du så have jeg er mere slem??" han var en smule ond, men kunne ikke lade være, hun var jo lige til at plukke i det øjeblik, hun var så utrolig sød, og han kunne slet ikke lade værre med at drille hende.
Hans hånd i nakken bevægede sig hen ved hendes kind, og han løftede hendes hoved så hun så ham i øjnene og han smilte frækt til hende, han sagde ikke noget men kyssede hende krævende, han holdt hende ind mod sig selv med hånden på hendes len.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:28

Yuuki så stille på ham og sagde"jeg.... Nero det ... jeg øøøhm det ved jeg ikke jeg føler mig bare tiltrukkede til sådan nogen fyre...." hun rødmede meget og så væk fra hans blik i flovhed og tænkte*Argh! det sagde jeg bare ikke hvorfor siger jeg det jeg.... jeg skal bare tie stille så sker der intet* hun kiggede på nero igen og rødmede da han gjorde så de fik øjen kontakt og Især da han KYSSEDE HENDE krævende var hun helt væk hun vidste ikke hvad hun skulle alt kørte rundt i hendes hoved skulle hun stritte i mod eller nyde det.... hun gik et skridt bagud og faldt ved et uheld over sine egne føder så hun endte med at lægge ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:34

Nero faldt med, han havde ikke givet slip på hende, og sekundter efter kom smerten i knæ og håndflader, han smilte til hende da hun lå ned og han var ligeglad med smerten, "så må jeg vel tage alle trick i brug!" han smilte og kyssede hende igen fra der hvor han stoppede, han prøvede at få tungen med, og han ville have hende til at kysse igen, han ville nok ikke stoppe før hun gjorde det, han var glad, og utrolig opstemt på at få mere af Yuuki's himmelske mund at føle, han følte sig så og sige i den syvende himmel sammen med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Søn 21 Mar 2010 - 22:40

Yuuki over rødmede og lukkede blidt øjnene men åbnede dem efter noget tid igen og rullede rundt med ham og rejste sig så op med et kækt smil og rakte tunge til ham og sagde"Nååårh tror du bare du kan gør hva du vil hva som du sagde alle trick gælder" hun begyndte at løbe og sagde"Ha ! Na naaa na naaa naaa! Nero du kan ikke fange mig og vis du gør kan det være du får et kys af mig som man siger intet er gratis i verden" hun vidste ikke hvad hun skulle føle det var dejlgit og forvirrende på samme tid at blive kysset af ham.. og nu da han var så vild var hun måske lidt bange for han ikke kunne holde sig tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 8:17

Nero sukkede og rejste sig op, han overvejede lidt tilbuddet, og tænkte om hun havde glemt sidste gang de havde leget den leg, han smilte dog og kiggede sig omkring, der var ikke så mange ting hun kunne gemme sig bag, så han kunne nok godt klare det!
benene satte i løb, og i starten var det utrolig svært, men stille og roligt tog han fart på, Nero var langsom når han bevægede sig, men nu hvor han prøvede kom der godt fart i hans krop, i modsætning til hans vinger var hans krop bestemt beregnet til spurt, og det var tydeligt at han virkelig ville fange hende igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Man 22 Mar 2010 - 15:47

Yuuki så mod Nero og sagde"Nåårh jamen vis du ikke vil fange mig må jeg da bare gå rundt helt for mig selv" Yuuki gik rundt i cirkler i det hun opdagede at Nero rørte på sig satte hun i spurt væk fra ham og rakte tunge." Du kan ikke fange mig Nero!" hun kunne godt se han var tusind gange hurtigere end hende, men hun gjorde alt for ikke at blive fanget. Hun så sig om skuldren og kunne se han var kun sølle 4 meter fra at nå hende måske mindre!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:12

Nero smilte og fortsatte sit løb, han indhentede 2 meter til og kunne godt mærke han snart skulle have fat i hende! hans ben farede over jorden, og sekundter efter var han kun 20 cm fra at kunne nå hende, han koncentrerede sig en del, der var ikke noget ved at hun drejede af og undveg ham på den måde, han skulle fange hende, han smilte og tog spurten, han nærmest kastede sig frem for at røre hende på skulderen, han kunne nok have væltet hende, men det ville ikke være pænt, så han holdt sig til bare at puffe hende i ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Gæst Tirs 23 Mar 2010 - 17:15

Yuuki grinte og sagde"Årh hvor er du langsom ! Nero" hun smilte rigtig meget helt lysende så hun ud og vendte sig om da han lige kunne nå hende. hun havde ikke tænkt over farten så da hun drejede om på sin fod kom hun til at falde over fødderne og trække Nero med sig i hendes styrtdykkende fald. hun grinte da hun ramte græsset og sagde"Okay jeg over gir mig" hun kyssede ham blidt på læberne og over rødmede i det hun stille satte sig op men lod sig så kolapse ned i græsset igen med et støn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hotellet og rundt omkring? - Page 3 Empty Sv: Hotellet og rundt omkring?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum