Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kort før daggry,- Ting chan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kort før daggry,- Ting chan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kort før daggry,- Ting chan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kort før daggry,- Ting chan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kort før daggry,- Ting chan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kort før daggry,- Ting chan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kort før daggry,- Ting chan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kort før daggry,- Ting chan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kort før daggry,- Ting chan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kort før daggry,- Ting chan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kort før daggry,- Ting chan

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 16:00

S: Skoven, mellem de høje træer
D: 15. maj 2010
T: Kort før daggry
V: Skyfri himmel og koldt
O: Træer, som er ved at få forskellige grønne påklædninger.



Der gik en maskeklædt pige rundt imellem de høje tykke træer. Hun betragtede på skovens kønne natur og strejfede et træ, som hun kom forbi med hånden. Det var vidunderligt at komme til et sted, som hun virkeligt følte sig tryg ved og forstod slet intet på fare eller mystik ved det grønne landskab. Lidt længere foran hende, gik en kat dovent men alligevel elegant. Den stoppede ved et træ, så op ad det og begyndte at hoppe op på en af de nærmeste grene.
Pigen gik roligt hen til træet og så lidt efter katten. Bag masken dukkede der et kort tilfredsstillende smil op, og så begyndte hun også at komme op i træet.
Da begge væsener var kommet til det højeste standsede de. Det var snart daggry, og pigen rejste sig op mod den kommende sol.
"Tak, Yuya.." takkede hun hviskende til katten, og katten ved kaldenavn Yuya miavede med et kort nik til pigen.
Hendes navn var Liony.


Sidst rettet af Liony Lør 29 Maj 2010 - 18:09, rettet 1 gang
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 16:10

"Aha, skrov i sigte" sagde Ting chan og lød meget glad, da hun fløj på den sort le. Hun sukkede, hadet bare når hun lugtede andres blod. Hun får altid dårlig samvittighed, når hun lugter andres blod og ikke når at suge hendes blod, betyder det døden for dem der lugter af blod. Derfor tænkte hun at hun ville flyve en tur med sin gamle ven le. Hun kom til den grønneskov og betragte den med et smil. Hun hoppede af sin le, imens hun tog fat om den. Hun faldt ikke, hun gik bare i luften. Vinden bærede hende, hun kunne jo styre vinden. Ting chan elskede det grønne og hørte træerne hvisle til hende og hun forstod dem godt. Hun lande på en stilfældigt gren og smilede stort....

//WHAT, hvordan lavede du din skræft sådan..?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 16:21

Liony stod lidt og så mod solen, som var i sigte. Men det gjorde den dovne kat ikke, som allerede var faldet i søvn ved siden af hende og snorkede sjovt nok næsten lydløst.
Der var en stemme at høre længere nede; en pigestemme. Den lød lidt grov, men også lidt.. hvordan kunne hun sige det.. anderledes?
Uden at gøre noget ved den fremmede pige, begyndte hun at sætte hænderne på grenen, som hun stod på og vifte benene op i luften, så hun stod på hænder med et smil.

//Sorry.. ^^' Nogle små problemer.. :D Øhm..?
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 16:27

Hun balancedet i den lange gren og en brise ramte hende, så hendes blodrøde hår svajede. Hende hår var virkelig kort, men den svajede da... Hun så direkte på pigen og så nærmest i gennem hende "Aha, en Aspara, Tehe det her bliver sjovt" mumlede hun og hendes le var på en måde levende, den fløj rundt omkring hende. Hun tænkte sig om. Hvad skulle hun sige...? Skulle hun gå derover til pigen....? Kunne hun det, efter hun ikke ved hvordan man er over for andre eller bare tale...? Hun hostede lidt og forsvandt. Hun stod to træer væk fra pigen og hostede lidt, hvordan kom hun der over, hun brugte elementet lyn for at nå derover "Nihao, uhm og dig kat" sagde hun venligt men også usikker.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 16:36

"Åhh.. Hej.." hilste Liony kort med et kærligt smil. Hun stod stadig på hænder og havde ryggen vendt til pigen.
Yuyani var for længst vågnet og så på Liony, som om den ikke havde set pigen endnu.
"Yuya," sagde hun kort og fortsatte; "Hils på Ting chan, men måske tørster hun efter at skære os ihjel med hendes 'bedste ven' leen."
Katten gav sig et dovent miav fra sig, som om den allerede vidste hvem pigen var og vendte sig over mod hende.
"Meow." hilste den så bare for at være venlig.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 16:44

Hun tænkte sig om usikkert og så på pigen. Så smuk og køn, hun kunne ikke lade være med at være inponerret "Uhm mit navn er uhm Ting chan... Hvad er dit uhm" hun hadet når hun stammede, hvorfor skulle hun også miste følelse med at tale til andre eller bare det værste af dem alle. Miste kærligheden, hvad det nu var.... Ensomheden har nu taget bo i hende. Nu vil hun altså begynde at lære andre at kende. Hun så på katten og smilede venligt "Nihao..." Hun så hurtigt igennem ham "Yuyam" sagde hun med et smil og så på pigen, hvorfor vendte hun ryggen til hende...? *Har jeg sagt noget forkert.. Har jeg gjort hende ked..... Åh nej, jeg hade at tænkte så meget* tænkte hun og så desperat ud.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 16:51

"Frygt ej.." var Liony faktisk lige ved at sige men lod være og svingede sig rundt om grenen og landede siddende mod grenen. Man kunne se hendes smilende øjne bag masken, og det var et kærligt smil.
"Du har slet ikke sagt noget forkert og behøver faktisk slet ikke at være bange for noget." sagde hun i stedet for. Hun blev ved med at smile og rejste sig op på grenen. Derefter sprang hun på grenen mellem dem og nejede roligt.
Efter af have øjenkontakt med Ting chan igen præsenterede hun sig selv.
"Jeg er Liony, og det er min kat Yuya."



// Ting chaaaan!!!! xD Husk liiige at Yuyani er hunkønnet :D
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 16:58

Hun smilede og leen forsvandt og hun bukkede til Liony "Smukt navn til en flot aspara som du nu er..." hun var lidt usikkert på om det var rigtig. Hun frydede sig over hun talte til en Aspara, som dem med leen jo ikke bryd sig om.... Mærkeligt nok. Hun fik en skyld fornemmelse af det lille barn hun lige førte til døden ikke så lang tid siden, fordi hun lugtede hans blod. Han faldt og fik skrabet huden af, så det blødte vildt. Og hun selv var der i nærheden noget ikke at suge sit blod, før hun tog den lille drengs sjæl og førte ham til døden. Hun sukkede.... Det var jo ikke med vilje, men han fik da det godt der hvor han kom hen nu..

//Sorry. havde glemt det. Undskyld Yuyani//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 17:08

"Heeh, tak" lo Liony glad, for det var første gang hun fik et kompliment. Hun satte sig ned på grenen, som hun stod på. Og da hun vidste, hvad Ting chan tænkte og følte på det tidspunkt, vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige men åbnede alligevel munden.
"Øhm.. Ting chan?" begyndte hun, "Du behøver ikke at tænke på det du havde gjort.. Altså, jeg mener.."
Der kom ikke flere ord ud af hendes mund, og derfor forblev hun tavs og så i stedet på hende. Stadig smilende. Hun vidste slet ikke, hvor, hvem og hvordan hun havde det fra.


//Yuyani nikker med et miav d;
Ogg! Er det en utydelig skrift? Skal jeg skifte den??
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 17:13

Hun så på hende og mumlede "Jeg er pigen med leen, og det er mit job at føre dem der dør over floden til nirvana eller til helvede.... Ellers føre jeg dem til over floden hvor sjælen bliver til 'sjæle blomster' og det er på en måde nirvana...." sagde hun og så på hende "Men den lille dreng, var jo ikke parat til at dø.... Men han for det bedre der hvor han er nu... Han blev også mobbet" sagde hun og sukkede. Så meget der kom ud af hendes mund, udne hun selv vidste fortalte hun alt til Liony, mærkelig fornemmelse...

//Ja, lidt utydligt, men heeey HVORDAN GØRE DU DET.....?//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 17:27

Liony hørte tålmodigt til hendes forklaring af oplevelsen af drengens død.
"Jeg kan ikke sige, at je forstår dig. Men jeg kan sige, at jeg ved, hvad du mener. Med følelsen og alt det du har oplevet under drengens død." svarede hun bare med et kort smil i øjnene.
"Måske føles det mærkeligt at fortælle det til en 'fremmed' som mig, men det er rent faktisk normalt." Hun fortsatte og rejste sig igen op.
"Bare for at gøre denne stemning bedre, så synes jeg vi skulle til at skifte et emne?" foreslog hun, "Det er nemlig ikke særlig sundt at blive hængende. Sket er sket, du ved?"


//Hmmm... Du ved.. Har du "Word" eller noget? Jeg kan hjælpe dig med det :D
Ogg! Er denne bedre? Det tog lidt tid at finde en ny, sorry ^^'
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 17:38

Hun smilede "ok" sagde hun og sprang hen til Liony og betragte hende "Jeg kan fornemme og se du er en Aspara. Sejt ville jeg sige" sagde hun venligt og høfligt. Måske kunne hun tale med nogen igen.... Og endag finde hendes rigtige jeg.. Hun elskede det her sted. Hun lavede ne beværgelse og en kvist voksede hurtigt til en gren, så hun kunne sidde på den. Hun aede grenen lidt og smilede glad...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 17:48

"Det er jeg også," Liony smilte, "men der er ikke noget at være stolt over."
Hun forstod ikke hvordan denne person så venlig, kunne sende folk i døden men glemte hurtigt den tanke, da hun så hende få en gren til at dukke op og udbrød i stedet for et "Sejt!". Det lød lidt underligt, da hun havde masken på men ignorerede også den tanke.
For at lave en lille opvisning, begyndte hun at læne sig tilbage på grenen og endte så på hoved med benene som en krog på gren. Hun slap roligt benene og landede elegant på fødderne på en gren neden under.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 17:51

Hun smilede og peget på en gren ved siden af Liony. Hun smilede, der kom små blomster fra grenens små kvister. En af blomsterne voksede sig større og større. "Denn må du godt tage" sagde hun med et smil og blomsten hang slap så Liony kunne tage den...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 18:01

Liony smilte og modtog blomsten.
"Tak," takkede hun, "Jeg tror også jeg vil give dig en lille gave..?"
Hun tog pege- og tommelfinger mellem sine læber og piftede et højt og kort pift. Yuyani som var i sin dybe søvn højere oppe, vågnede straks op og hoppede fra gren til gren mod dem. Da katten havde passeret dem, hoppede den bare videre ned mod jorden, løb væk og forsvandt hurtigt bag træerne.
"Hun kommer snart..." forklarede Liony med et smil og rettede lidt på sin maske.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 18:04

Hun så med store øjne. Hende en gave, det havde hun ikke troet. Hvad ville hun give hende..? Hun smilede, vinden sussede blidt i hendes kind. Hun var glad, det forstod vinden godt.....
Hun så på Liony "må jeg godt kalde dig Ony" spurgte hun med et smil..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 18:10

"Selvfølgelig, må du det! Du må kalde hvad du vil. Fra Ony til Tony." svarede hun med et kort fjoget grin og vidste slet ikke hvor hun havde den humor fra. Sort humor.
"Så vil jeg kalde dig for 'U.T.', hvis jeg må..? Eller er det for upassende?" spurgte hun næsten lydløst bag masken. Hun så lidt på vejen og vidste, at Yuya snart ville komme.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 18:12

Hun tænkte sig om "UT" sagde hun for at smage ldit i ordet "Hmm Hvad med hmmm Bare chan" sagde hun sødt og så på hende..
Ville Yuya hente en gave, hvad mon gave var. Hun blev varm indevendig og smilede ofr sig selv.. En gave, fra ne ven...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 18:20

"Tjoo.." mumlede hun bare og tænkte på sit dårlige kælenavn. Hun var altid så dårlig til det med navne.
"Hvad med T-chan?" spurgte hun så og vidste, at Yuya var på vej mod deres træ, uden at fjerne blikket fra Ting chan. Katten havde kun en læder pose med sig, og den så tung ud, da katten gik langsomt slæbende med posen i gabet.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 18:25

Hun blev glad "god kæle navn" sagde sagde hun glad og hoppede af glæde men gled og faldt..... Men faktisk faldt ikke. Træets grene voksede hurtigt så de blev på en måde en fange arme og greb hende. "puu det var tæt på" sagde hun og grinede og vinkede til Yuya...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 18:35

Liony var rædselsslagen og var lige ved at falde for at gribe hende. Men så gave hun sig et suk og satte sig på plads igen.
Yuyani hørte en hilsen og kastede posen så højt den kunne i luften og kom så hurtigt op i træet, at posen ikke engang nåede højere end den. Liony drejede sig hurtigt om grenen, så hun hang ned fra grenen og nåede hurtigt med fingerspidserne at gribe den ophævede pose. I mellemtiden havde katten nået hen til Ting chan og strejfede hendes kind med dens hoved.
"Nu til gaven.." prustede Liony, efter af have sat sig tilpas på grenen igen. Hun rystede lidt til læder posen, som afslørede det våde indhold i den.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 18:43

//svare efter jeg har spist. sees sener//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 18:44

//'kay :D
Skal oss' snart spise, så tror mere du kommer til at vente?
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 19:01

Hun så med store øjne "Hvad i" sagde hun da hun så der var noget vådt i det.
Hendes gyldne brune øjne kunne man se, de så ud som nysgerige ræve øjne.
Havd mon det var Lio ville give hende..?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 19:12

Liony smilte tilfreds efter af have hørt T-chans tankegang. Hun løsnede forsigtigt snoren om posens åbning og lagde snoren på grenen, hun sad på.
Hun tog sin finger og skulle til at dyppe den ned i posen, men stoppede lige før den rørte vandet.
"Hvilken farve føler du dig mest elsket og tryg i, T-chan ?" spurgte hun med et kærligt smil bag øjnene.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum