Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kort før daggry,- Ting chan

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 19:53

Hun så overrasket ud men tænkte sig om. En sort kom omkring hendes sind. Det var ensomheden. Hun sukkede, den farve var ikke god. Hun tænkte vidre og fik svaret "Indigo" sagde hun glad, det var blanning af lilla og hvid. Så indigo, det var det..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 20:45

"Indigo.." gentog hun for sig selv og smilte. Det var den perfekte farve for T-chan. Farven der rensede og healede sindet og befrier én for frygt og giver klarhed. Suværent!
"Indigo," sagde hun igen, "Lad farven strømme gennem din krop og sjæl, legeme og ånd og fjerne din frygt..." Da Liony endte sin sætning, gav hun vandet et prik fra fingerspidsen, og vandet forvandlede til den ønskede farve.
Hun følte sin hånd lavt over overfladen af vandet og førte den ud af posen og ud i luften. Stille og roligt formede hun en lilla blomst med en stor krone, som havde tynde og spidse blade. Efter af have lave en form, der havde tilfredsstillet hende, frøs hun vandet til is, så den opbevarede formen.
".. En kornblomst, som repræsenterer dit stjernetegn skytten, som repræsenterer tilbage til dig med farven indigo.." Hun afsluttede ved at tage masken halvt af, så det kun var munden, der var synlig, pustede blidt til den lilla isblomst og sagde; ".. Og et pust, så isen ikke smelter med dig, så dit hjerte bliver koldt som is."
Liony rettede sin maske på plads og rakte den lune isblomst til T-chan.
"Værs'go'!" sagde hun med et varmt smil i øjnene.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 20:56

//Glemte liiige at tilføje én ting!! xD

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Purple_Flower_by_RenDMC
Sådan ser den nogenlunde ud! Bare i is. :D
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 20:58

Hun havde åben mund og store øjne og så forundret ud. Såå smukt en blomst havde hun ikke set før, bare i vand. Hendes var af jo jord, eller rettere levende plante. Hun så ned, hendes gave var rigtig smuk et, men kunne hun mon tage imod den "Den er utroligt flot. Men er du sikker..? Uhm den er jo såå utroligt smuk" sagde hun og rødmed lidt. Hun kunne da ikke bare havde sådan et mesterværk, når hun gav hende en helt alminde blomst til Lio...?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 21:05

//Mums, kommer igen. Skal spise desert, Kage ^^/7

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 21:09

Liony smilte bare og ventede på, at T-chan ville tage imod den. Hun ignorerede som sædvanlig hendes tanker, men sagde alligevel noget; "T-chan! Du skal ikke føle dig flov over gaven du gav mig! Jeg vil gemme den, huske den og beholde den for evigt. Men kun til plantens dages ende. Jeg vil plante den, som ingen har plantet en blomst. Passe den, som ingen har passet noget. Jeg er faktisk meget glad og taknemlig over denne blomst, du har givet mig!"
Det sidste var Liony lige ved at råbe, men det lod hun være. Hun rakte den længere frem mod hende.
"Hvis du vil give mig en større gave end den, jeg giver dig nu, så skal du modtage denne blomst." Hun så meget bestemt ud og så hende meget dybt i øjnene.
"For jeg ved, der er en god person i dig og jeg kan se det! Tag denne blomst, jeg mener isblomst, så det kan minde dig om dit rigtige jeg. Det du er nu, og det du hele tiden har været indeni." sluttede hun uden at blive forpustet

//Heeh.. Okay ^^
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 21:26

Hun smilede, hvordan... Var det fordi hun var blivet bedre til at tale med andre, *Tak Liony, dig vil jeg aldrig glemme* tænkte hun og rakte ud efter isblomsten. Den var sååå glat og dejlig kold men også ldit varm. Ting chan betragte den og hun sagde "Tusind tak, også til dig Yuya" sagde hun til hunkatten med et smil. Hun så på hendes øjne var åben og noget vågnede i hende. Glæden, varmen hun smilede så lykkeligt "Tak. Tak for denne smukke gave du gav mig" sagde hun med en hvisken stemme.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 21:34

Hun havde stadig sit kærlige smil i øjnene.
"T-chan. Glem nu aldrig dig selv." sagde hun så, "Jeg vil heller ikke glemme dig og gaven du gav mig." Hun fortsatte og tog blomsten op fra grenen, hvor den havde ligget og rakte den frem for at betragte den.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 21:38

Hun nikkede, nu havde Ting chan en plan, måske vil det lykkes hende at finde kærligheden hun havde for mange år siden. Inden hun rejste og var ensom og alene. Hun så på isblomsten og gned i den, så glat "Hey, har du vandet element" spurgte hun pludselig... Det kan da være derfor hun kunne lave den.. Hun smilede for sig selv, så havde hun jo mødt en som havde det samme som hende. undtaget med at Ting chan kan styre de fem elementer...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 21:42

"Ja?" svarede hun kort.
"Jeg kan nogenlunde styre vandet og det, der har noget med vand at gøre." forklarede hun og vinkede sin kat til sig, som hoppede over mod hende med det samme.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 21:49

Hun smilede og rakte hånden ud og smilede "Kan du andre elementer" spurgte hun og en dråbe vand kom frem i hendes håndflade, og en vind ramte den. Så den blev til is, og i den anden hånd peget på isen, så der snorede en slyngen plante omkring isen hun sukkede og smeltede den og brændede planten.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 21:56

//Okay... Der var Liony lidt forvirret.. Oo s; Sorry?? Forstod det nemlig ikk..?
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 22:06

//Haha, kan jeg godt forstå ok.. Ved højre håndflade har hun en dråbevand. En vind blæser blidt i den så vandet blever til is. Hun tager sin venstre hånd og peget på Is klumpen, så der vokser slyngenplanter omkring isklumpen. Men så bliver hun utilfreds og smelter isen med ild, og brænder også planten.. Hun brugte de fire elementer haha forstå du den nu... Eller skal jeg forklare det igen ."-". //

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 22:20

//Nu forstår jeg ^^! Nej, du behøver ikke at forklare igen. Det er bare mig, der er for fatsvag! ^^'


Liony betragtede T-chans lille 'element-opvisning', som nok ikke var en rigtigt opvisning.
"Hmm.." Hun begyndte at tænke sig om, "Jeg kan nogenlunde med luft ellers ikke." grinte hun og prøvede at vise hende noget.
Hun holdt sin hånd knuget og pustede i den. Derefter tog hun resten af vandet fra posen og formede den forsigtigt rundt om luften i hendes hånd ved at åbne hånden forsigtigt. Så blev det til en luftbobbel, som fløj højere op i luften.
"Jeg kan puste helium ud.." forklarede hun og så mod boblen.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Lør 15 Maj 2010 - 22:26

Hun klappede inponerret "flot" sagde hun med et barnligt stemme "virkelig flot" hun så på boblen, men noget inde i hende blev uroligt "Uhm hvad er Helium for noget" Dårlig timing, hun vidste godt at hun havde hørt det, mon hun også havde glemt det..? Helium ordet lyder sådan bekendt....?


//Det er bare mig som forklare dårlig ^^ du er ikke fatsvag. Sig ikke sådan/&

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Lør 15 Maj 2010 - 22:32

"Helium er det folk plejer at putter i balloner, som derefter kan løfte sig op mod himlen, fordi det er lettere end den normale luft. Man behøver faktisk ikke at bruge helium til at puste luftbobler, men jeg gør det alligevel, for at boblen kan forsvinde hurtigere. Hvis du har helium i dine lunger, kan du gør din stemme rigtig sjov!" forklarede hun hurtigt på en professor-agtig måde.
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Mr. Ting Søn 16 Maj 2010 - 18:35

Hun knipede "bingo, det var lige det det var... Jeg tænkte det nok" sagde hun, men tænkte over om hvorfor hun ikke kunne huske det...? Hun smilede og lavede nogle besværgelse i med fingren. "Hej" sagde hun i en piv stemme og grinede...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Liony Tors 24 Jun 2010 - 14:30

Liony gav et kort grin fra sig selv, sukkede og så derefter på T-chan. Hun satte sig lidt ordenligt på plads og nød de syngende fugle.
Hun lod Yuyani hoppe ned fra hende og jagte de små fugle, der stod i nærheden af grenene. Liony grinte og sukkede atter igen.

//Sorry alt dén tid! Har været helt ude af den og kunne først svare nu! //
Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Kort før daggry,- Ting chan - Page 2 Empty Sv: Kort før daggry,- Ting chan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum