Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tirs 15 Nov 2011 - 22:04

S~De strip tease
T~23:00
V~Lettere køligt, blæsende og lettere overskyet
O~Folk der ser på stripperne, folk der drikker, snakker og Sonya
P~Et sort læder corsage, som er temmelig afslørende, sorte tætsiddende læder bukser og sorte stiletter

____________________________________________________

Der var efterhånden begyndt at blive mørkt i Terre by og det var tid til folk søgte mod diverse bar steder. En ung dame med langt blond hår og sort påklædning, gik gennem Terre's tågede gader, på vej ned mod De Strip-tease, uden egentlig at vide hvad hun skulle der, da hun ikke var til kvinder, men det kunne være hun kunne komme til og snakke med nogle der nede og måske, hvem ved, få en fyr med hjem. Hun lod en hånd glide gennem det lange hår som hang løst ned af ryggen på hende. Hun så døren med et kort smil og derefter på dørmanden der åbnede døren op for hende " Mange tak " sagde hun med en blid stemme og lod sine ben føre hende indenfor i det menneskefylde rum, strippere, mænd, kvinder, unge fyrer på 18 års alderen var inde på denne bar, selvfølgelig var stripperne, ellers ville det jo ikke være en stripklub. Hun gik op mod baren med et svagt smil på sine læber og gjorde sine penge klar til at betale med " En eller anden flaske med noget stærkt i" sagde hun og smilte blidt til bartenderen som gav hende en flaske whiskey " Tak hr. " sagde hun og smed pengene på disken og gik over mod et bord der så ud til at være ledigt, hvis ikke det var, ville hun bare tage det med magt, hvilket hun så tit havde gjort alligevel. Hun stillede flasken og glasset på bordet og så sig omkring, der var ufatteligt mange mennesker denne aften, hvilket irriterede hende noget så grusomt, men hun havde jo selv valgt at gå her over, så måtte hun jo også overleve med de folk der var der.


Sidst rettet af Sonya Lør 19 Nov 2011 - 17:58, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Ons 16 Nov 2011 - 15:58

Zann huskede strip-tease fra dengang han havde været sig selv helt sig selv. Han grinte svagt han huskede at det var her hans første forelskelse eller rettere en af de første han blev jo forelsket i Kajika og Milla samtidig. Han havde dog valgt Kajika og han begynder at fortryde han gjorde det. Vis han havde valgt Milla kunne det være de var sammen nu stadig så var han måske ikke halvengel halv dæmon men fuldt ud dæmon som dengang. Ham og Milla var blevet rigtig gode venner bagefter. Sammen med Moon nej hvor han savnede dem alle sammen. Kajika Moon Jaster Zero Milla ja dem alle sammen de alle ejede noget af hans hjerte. Men det var ikke tid til at sørge nu. Nu var de alle sammen væk. I hans øjne var alle væk selv Kajika. Han var helt ensom nu. Ingen venner ingen familie ingen kæreste han var ingenting. Efter lidt tid valgte han at gå ind i strip-teasen det var tydeligt den lignede sig selv selv efter de mange år var der ikke forandret på den ikke engang gæsteantallet var formindsket dog heller ikke forhøjet. Langsomt så han rundt. Der var et bord ledigt tilbage. Han begyndte at gå derhen imod men så satte en pige sig der. Han gik derhen og så på pigen ”undskyld mig men det bord har jeg allerede udpeget vil du være venlig at gå så jeg kan sidde ned” spurgte han roligt men gad ikke at vente på hun havde rejst sig før han satte sig ned i en af de bløde lænestole som var ved bordet og så op mod podierne roligt. Han forventede selvfølgelig at hun havde flyttet sig men for en sikkerheds skyld havde han den ene hånd på hans pistol ved hans bælte ved ryggen vis hun nu ville bruge vold imod ham.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 17:56

Hendes blik gled op på denne fremmede der nu var kommet over til det sted hun sad " Ellers hvad? Skyder du mig så?" sagde hun lettere provokerende og lod en hånd glide gennem det lange blonde hår, så det kom vær fra hendes dybblå øjne " Du kunne finde en stol og sætte dig ved mig.. Så giver jeg en drink" sagde hun med et smil på de blege læber. Hendes blik gled over på en af stripperne, hvilket fik hende til at skære en grimasse af væmmelse, hvem var så dum at udstille sig selv på den måde som de gjorde? En ting var sikkert, det var sikkert mennesker eller andre former for racer der var i underklassen, men hvorfor? Hun undrede sig meget over det, men i sidste ende lod hun det ligge og ignorerede stripperne. Hun rettede igen blikket mod manden foran hende og fnøs " Det der sølle våben virker ikke på mig kære.. Der skal noget større til" sagde hun og lagde mærke til han havde lagt hånden på sin pistol. Hun trækkede kort op i kjolen og smilte til ham" Den der kan for eksempel tage livet af mig" sagde hun og hev en kniv ud af den holder den sad i på hendes lår " Men det kræver du er dum nok til at rage på mig, hvilket jeg ikke ville gør" sagde hun kort og knipsede efter en tjener " Find en stol og et glas til manden " sagde hun og lod et blidt smil komme frem på hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Ons 16 Nov 2011 - 18:35

Efter lidt tid mens manden så på hende roligt rejste han sig og skubbede med en lillefinger den tunge lænestol hen til bordet hvorefter han satte sig på den "jeg drikker ikke Whisky jeg drikker Martini" sagde han og så på tjeneren roligt tjeneren nikkede hurtigt og skyndte sig væk hvorefter han trak pistolen op og lagde den på bordet den var tydelig meget kraftig og der skulle en stor styrke for at kunne holde rekylet tilbage. Pludselig rejste han sig op igen og knipsede hvorefter hans læderjakke fløj af ham og landede pænt over på en knage ved døren hvorefter han satte sig ned igen og så på hende roligt ”du kan ikke vinde med en kniv mod mig jeg er for stærk til det” han smilede roligt ”tro mig når jeg siger at jeg har kræfter som kan få dig til at måbe” efter lidt tid kom tjeneren med en martini til ham han tog imod den og tog en slurk af den dejlige stærke væske og duftede til det ”hmm ja den er god” sagde han og lagde den på bordet ”og så en flaske vodka og et shotsglas” han smilede svagt som om det var ligemeget hvor dyrt det var eller hvor stærkt det var jo stærkere desto bedre så kunne han faktisk smage det vis det var stærkt nok ”og det skal gå STÆRKT” halvråbte han pludselig hvorefter tjeneren skyndte sig væk som om han blev skræmt før han rettede blikket mod hende igen og så op og ned af hende roligt som om han tjekkede hende ud ”vil du ikke sidde her” spurgte han og klappede roligt på armlænet af hans stol med et smil (Stolen bare i sort læder http://www.birkebiksen.dk/images/P1010324.JPG ) ”så kan vi bedre snakke sammen for du ser virkelig interessant ud” sagde han med et roligt blik rettet imod hendes ansigt som om det var hendes ansigt som var interessant og det var det osse det var mystisk og hårdt ondt og slemt men gad vide om han kunne få hendes søde og kærlige side frem bare for sjov.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 19:06

Hun så på ham med et smil og så på tjeneren som skyndte sig væk da han nærmest halvråbte af ham " Fin pistol" sagde hun og så på tjeneren der kom igen " Her er pengene" sagde hun og lagde pengene for hans martini og hans vodka. Hun så på ham med et blidt smil og rejste sig op da han bedte hende sætte sig på armlænet " Jamen.. Tænk at en som dig gider tilbringe tid med mig" sagde hun og satte sig på armlænet og så ned på ham med et blidt smil. Hun hævede et øjenbryn da han nævnte det med hun så interessant ud og virkelig studerede hende " så længe du ikke er en af de klamme idioter der forlanger jeg går med ind i et baglokale for at knalde så jeg frisk" sagde hun og gav ham et blidt smil inden hun tog et glas Whiskey. Hun lod atter en hånd glide gennem det lange blonde hår da det irriterede hende grusomt " Navnet er Sonya.. Og deres er?" sagde hun og smilte blidt til denne mand hun sad ved, hendes blik rettede sig kort mod døren idet der kom en nyankommen ind " Sonya.. ÅÅH Sonya din lækre tøs.. Kom over og giv mig et kys" sagde manden der kom ind. Manden var ham hun boede ved og hvis man kiggede godt efter kunne man se det fine ar han havde over kinden. Hun rejste sig op og gik over mod denne mand med et koldt smil på læberne og hev sin kniv frem " Hvis du er her for at ødelægge min aften slagter jeg dig.. Og du ved jeg tør" vrissede hun lavt og så på manden foran hende. Hun fjernede igen kniven og gik tilbage til denne mand hun havde tilbudt noget at drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Ons 16 Nov 2011 - 19:29

Efter lidt tid stilhed greb han fat i pistolen og sigtede på manden for en sikkerhedsskyld han så rimelig gammel ud så der var egentlig ikke nogen trussel i det så han slap den igen og sad normalt igen og så på hende roligt før han rejste sig og tog hendes hånd og løftede den op og kyssede hendes håndryg ”Zann Bang” sagde han roligt hun havde med garanti hørt om ham han stod i de fleste aviser for mulig skyldig i flere drab dog var der ikke nok beviser for at kunne sætte ham inde og det ville alligevel ikke kunne holde ham så det var lidt ligegyldigt om han blev arresteret dog betød det ham noget at gøre et godt indtryk. Han slap hendes hånd roligt og satte sig ned på stolen igen og viste hende vej hen til stollænet igen med et smil ”du kan osse godt sætte dig på mit skød det er ligemeget hvor du sætter dig faktisk så længe jeg kan snakke med dig” sagde han og blinkede forførende til hende ”nej jeg tænker ikke kun på sex ja jeg tænker en del på det men ikke så meget jeg vil gøre med en tøs jeg lige har mødt ikke før jeg har lært hende at kende” sagde han smilende mens han så på hende med et roligt blik mod hendes ansigt dog begyndte han osse at undersøge resten af hendes krop nu lidt efter lidt men dog kiggede han mest på hendes ansigt der var et eller andet specielt over det han kunne ikke sætte en finger på hvad det var og det var osse det han prøvede at finde ud af nu. Han tog flasken med vodka og hældte det op i et shotsglas og drak det hele på en gang og hældte noget mere i til senere
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 19:48

Hun så på ham med et smil og nikkede kort " Morderen... Jamen godt at møde en af sin egen slags" sagde hun og smilte skævt til ham. Hun hævede et øjenbryn idet han sagde hun også måtte sætte sig på hans skød " tja hvorfor ikke" sagde hun og lod sig glide ned af armlænet og ned på hans skød " Godt så er du ikke en af de mænd der burde dræbes" sagde hun med et kort smil på læberne. Hun så op mod manden i baren og rystede nærmest af vrede over hans ankomst * forbandede idiot* tænkte hun og havde mest af alt lyst til at rejse sig op og myrde ham på stedet og så igen ikke alligevel. Hun tog en tår af sin whiskey og så derefter på ham med et kort smil " Sig mig Zann... Hvad laver du her? Udover at savle over de mange strippere" sagde hun og gøs over ordet " strippere", hun kunne ikke klare det ord, og slet ikke folkene der ikke havde respekt for deres egen krop. Hun så sig omkring og væmmedes over stripperne " Jeg forstår simpelthen ikke hvad der er så frækt i kvinder der danser nøgne på et bord.. Jeg ville da kunne gøre det samme, med tøj på og det ville gøre mændene lige så vilde" sagde hun og bed sig kort i underlæben og så derefter på Zann

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Ons 16 Nov 2011 - 19:57

Han så bare på hende mens hun snakkede og roligt lagde en hånd hen over armlænet som så lagde sig på hendes sidde og aede hendes side roligt mens han så på hende og lavede et muskelhop så hun røg ind og sidde helt op af ham mens han så på hende ”mit ærinde her? Tja jeg skulle møde en klient her men han aflyste lige da jeg stod udenfor så jeg tænkte jeg ville gå ind og se om jeg kunne finde en som ville interessere mig” han så op på stripperne ”men ingen af dem der jeg savler ikke over strippere jeg synes det er respektløst og klamt” sagde han roligt ”det er okay vis en tøs gør det over for sin kæreste eller en fyr hun kan li men direkte gøre det foran fremmede det synes jeg er for lidt selvrespekt” sagde han mens han så på dem lidt før han drejede hovedet imod hende ”Det ville jeg gerne se” sagde han smilende og grinte svagt over sig selv og tog og drak shotset af vodka og lagde glasset tomt på bordet og så på hende roligt ”eller en god Body Tequilla det ville være sjovt” sagde han smilende ”men igen det skal være noget man gør sammen med en man kan li og ikke bare en tilfældig fremmed” sagde han roligt med et roligt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 20:29

Hun så på ham med et blidt smil og mærkede hvordan hun nu sad helt op af ham, hvilket hun ikke havde noget imod. Hun smilede blidt til ham da han gav hende ret i det med stripperne " Hvor ville du have jeg skulle gøre det? Her? eller et sted hvor vi bare er os to?" sagde hun og bed sig forførende i underlæben "Body Tequilla? Tja hvorfor ikke " sagde hun og smilte kort for sig selv. Hun syntes det lod som nogle gode idéer, men hvis det skulle gøres, ville hun gøre det med en hun kendte og ikke en fremmed som han selv sagde. Hun mærkede hvordan hans hånd nusse hendes side, hvilket fik hende til at slappe af og nyde sig selv. Hvis hun var en kat lige nu, havde hun uden tvivl spindet som noget der var løgn. Hun lod en hånd glide gennem hendes blonde hår, uden at får det til at dække ham til, så han forsvandt i hendes lange hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Ons 16 Nov 2011 - 20:50

Langsomt kørte hans hånd som lå på armlænet overfor hende ned på hendes lår og aede hendes lår roligt med et smil før han bukkede sig frem og hviskede i hendes øre ”hos dig eller mig” med en forførende tone ”jeg er frisk kom her baby vis mig du kan vis mig du fræk jeg kan køre hele natten” hviskede han med en melodi i så det lød som om han sang mens han nussede hendes lår og side videre roligt ”vis mig hvad du kan” hviskede han og nappede hende i øret roligt og kort før han lænede sig tilbage igen ”vi kan altid finde på flere lege senere” sagde han smilende mens han fortsat så på hende ”og det ville osse være en god måde at lære hinanden endnu bedre at kende” sagde han smilende
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 17:05

Et frækt smil kom frem på hendes læber " Om det er ved dig eller mig er lige meget" sagde hun og lod kort sin tunge komme ud og fugte hendes læber. Hun bed sig kort i underlæben og lukkede øjnene da hun mærkede han nappede hende i øreflippen, hvilket var et af hendes turn ons. Hun åbnede igen sine øjne og så sig over sin skulder " Når du siger andre lege, hvad hentyder du så til?" spurgte hun og smilte skævt til ham. Hun havde på fornemmelsen at det var en form for love game, hvis det var det, så var hun frisk, hvis han i så fald kunne få hende lokket, hvilket for det meste var temmelig svært, da hun ikke var en af disse tøser der sprang på hvad som helst der havde noget langt mellem deres ben. Hun så op på manden i baren da han kaldte på hende " Hvad vil du mig? " spurgte hun irriteret og rejste sig fra ham " Du burde ikke sidde sådan der med en mand du ikke kender når du er min lille slave" sagde han og tog fat i hendes lange blonde hår. Det var dråben, nu fandt hun sig ikke i mere " Hvis du ikke slipper mig får jeg den fremmede, som du kalder ham, til at fyre en kugle gennem skalden på dig!" hvæste hun og lukkede øjnene af smerte. Hvis der var noget der kunne få hende til at blive vred, så var det når folk rev hende i håret under en kamp " Zann.." sagde hun og bed sig i underlæben og mærkede at en tåre faldt ned af hendes ene kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Tors 17 Nov 2011 - 18:51

Han smilede og lyttede til hendes spørgsmål ”det ved man aldrig” hviskede han igen ”men jeg kan love dig det bliver virkelig hot vis du er frisk” hviskede han og nussede hendes lår roligt lidt tæt på underlivet før han så lænede sig tilbage igen pludselig snakkede den gamle mand igen. Og der gik ikke lang tid før Zann opfattede at nu havde hun fået nok. Dårligt uden man kunne nå at opfatte det havde Zann taget hendes kniv lavet et snitsår men meget smertefuldt sår på mandens hånd så han gav slip forsvundet ud af ingenting med hende hen bag manden. Sat Sonya ned og trukket sin pistol og sigtede direkte på manden ”De her special designede kugler er endnu kraftigere end en 44. Magnum kugle og en Magnum kugle er så stærk at vis du har fingeren der hvor luften kommer ud blæser den din finger af samt den kan total destruere en vandmelon denne her kan smadre en sten ved et enkelt skud så jeg foreslår dig at du lader hende være medmindre du gerne vil miste hele dit hoved OG dine skuldre med men nej nej jeg starter ikke med det jeg starter fandeme med at skære din fuckin diller af og stikke den hårdt ind i munden på dig så du kan smage hvordan det er at have sådan en fuckin klam ting i munden og derefter lader jeg dig tigge om dit liv men ligemeget hvor meget du tigger er det hende der bestemmer om jeg skal skyde knoppen af dig” sagde han hårdt det var hørligt han mente hver eneste lille ord og han havde tænkt sig at gøre det vis han ikke sagde undskyld til Sonya samt lovede det ikke ville ske igen. Zann var meget svær at pisse af når det galt provokationer rettet mod ham men når det galt kvinder så var det meget nem at pisse ham af specielt eftersom kvinder oftes blev meget diskriminerede af mænd ”og jeg mener hver eneste fuckin ord af det” sagde han og gik hen foran ham sigtede mod hans pande og satte kniven ved hans skridt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 20:02

Et smil kom frem på hendes læber idet hun opfangede hvad der egentlig lige var sket, han havde trukket hendes kniv med lynets hast og gjort så hun kom fri, fået hende over og sidde og derefter vendt tilbage til manden og stod nu med pistolen for panden af ham. Hun rejste sig langsomt op og gik over mod dem og lyttede til hvad han sagde til manden " Du gør det bare" sagde hun og smilte koldt for sig selv " Er det virkelig det du vil have? Ham der tog dig indenfor og passede dig... Skal han dø nu?" spurgte manden og så forfærdet på hende " Passede mig! Jeg vil mere sige du er pædofil! Du belurede mig da jeg begyndte at få former og gik i bad.. Ja jeg vidste du var der!" sagde hun og kneb øjnene sammen " Og det gjorde Salia også" sagde hun og blinkede provokerende til ham. Salia var mandens kone, der gjorde alt for at beskytte Sonya, mod ondskab, men desværre vidste hun ikke hvad hendes mand lavede. Hun så på Zann med et blidt smil " Du skyder bare knoppen af ham.. Han er forfærdelig at se på" sagde hun og samlede en spytklat i hendes mund " Inden du gør det.. " sagde hun og fyrede spytklatten af i hovedet på manden " Sådan" sagde hun og vendte sig om og gik ned i stolen igen og hældte et glas whiskey op til hende selv og derefter et glas Martini til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Tors 17 Nov 2011 - 20:40

Zann så på manden roligt og smilede lidt før han lavede et hurtigt sving med sin hånd og skar hans ulækre lem af ham og stak den ind i munden på ham før han trak pistolen tilbage fik ham til at tigge lidt efter at få lov til at leve før han så trykkede aftrækkeren af et kæmpe brag kom og med det samme startede alarmen for at der var sket et mord (igen) Zann tog pistolen i holderen ved ryggen og gik hen og tog sin pistol på bordet og satte den i dog glasset bundede Martini'en og gik hen ved siden af hende ”mød mig hjemme hos dig bare rolig jeg finder dig!” hviskede han i hendes øre og kyssede hendes kind roligt før han så gik væk da politiet kunne høres udenfor det gik så stærkt som om det ikke var første gang politiet gik efter Zann som var gået ud i baglokalet men da de kom derud var han væk han havde teleporteret sig selv i sikkerhed oppe på taget hvor han nu stod og ventede på Sonya kom ud så ville han følge efter hende hen til hvor hun boede regne ud hvor hendes værelse var og så forsvinde derned siddende på hendes seng og vente på hende.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 21:33

Hun så på ham med et smil da han skær mandens lem af og derefter affyrede sin pistol, dette gav hende et adrenalin sus og gjorde hende tændt på en måde. Lugten af blod gav hende myrekryb, dog på den gode måde "Mhm Pas nu på dig selv" sagde hun nydende da han kyssede hendes kind. Hun så efter ham da han gik ud i baglokalet og smilte koldt da politiet kom og gik der ind efter ham, men hun vidste han ikke var så dum, han var sikkert stukket af allerede. Hun drak resten af det whiskey der var i hendes glas og rejste sig for at gå udenfor og gå hjem. Et koldt smil kom frem på hendes læber da hun så op mod De Strip-tease's tag og så ham. Hun begyndte at gå med faste og hurtige skridt hjem mod hende selv, da hun havde fået ordre på at de skulle mødes hjemme ved hende. Efter 5 minutter ankom de til det hus hun havde boet i det meste af hendes liv. Hun åbnede døren og gik indenfor og ud i køkkenet efter en flaske martini, som hun tilfældigvis havde stående. Hun følte han var ankommet og gik derfor ud og lukkede og låste døren, hvorefter hun gik ind i sit soveværelse, hvor hun regnede med han ville befinde sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Tors 17 Nov 2011 - 21:47

Zann lå nu på hendes seng han havde lagt sin jakke og sine pistoler i en bunke ved siden af sengen og lå nu med det ene knæ hævet og det andet ben over det så han så afslappet af før han rettede ansigtet mod hende ”hej du sorry men de er ved at være så forberedt på at jeg dræber en eller anden derinde at politiet har lavet deres egen lille station lige et par husblokke væk så der går ingen tid så de i hælende på mig godt nok er det mit arbejde at dræbe men jeg dræber ikke en uskyldig politiet er der jo bare for at hjælpe de uskyldige så de er faktisk selv uskyldige” sagde han roligt før han rettede blikket opad igen før han svang benene rundt og gik hen til hende tog flasken med Martinien åbnede den og tog en slurk af den før han så på hende roligt med et smil ”har du lige så meget lyst til at kysse mig som omvendt” spurgte han pludselig ud af ingenting dog var han ikke fuld han kunne ikke blive fuld så det var helt ham selv som sagde det fordi han havde lyst til at kysse hende rigtig meget lyst endda
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 22:00

Hun så på ham med et blidt smil " men er du kommet noget til" spurgte hun og mærkede han slyngede sine ben omkring hende " Du drikker bare " sagde hun da han havde taget martini'en og var begyndt og drikke af den. Hun så ned på ham med et lettere overrasket blik da hun hørte hvad han sagde " Der er kun en måde at finde ud af det på" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun lod en hånd glide gennem det lange blonde hår inden hun lod sig blidt falde ned over ham og ligge sig tæt op af ham " Lad os nu se om det virkelig kun er det du vil" sagde hun og bed sig forførende i underlæben og lod kort sin tunge strejfe hans hals. Hun kunne høre en svag lyd af politiets sirener i det fjerne, men ignorerede det fuldkommen og fokuserede derfor kun på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Fre 18 Nov 2011 - 15:20

Han smilede roligt og så på hende ”det ved man aldrig men man må starte et sted” sagde han smilende og lænede sig hen over hende som om han ville kysse hende før han lagde flasken ned på gulvet foran sengen og havde hovedet lidt over hendes ”hvad for en af tingene skal vi starte med stripshowet eller body'en” spurgte han smilende og lod en hånd glide op og ned af hendes side på en blid og næsten ikke røre måde så hun sikkert ville få en nydende fornemmelse op af sig mens han fortsat bare så på hende med et roligt smil ”eller endnu bedre stripshow så du kun har undertøj på body'en derefter og så smide resten af tøjet” hviskede han smilende ind i hendes øre ”og bagefter kan vi se hvad jeg kan få ud af det se om jeg ikke kan lave en behagelig stemning vis du forstår” hviskede han blidt med et smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 15:42

Hun mærkede hvordan hans ord varmede hende op inden i, sådan havde hun aldrig haft det med en mand før " Hvad hvis jeg nægter?" spurgte hun og bed sig kort i underlæben, som om hun havde tænk sig rent faktisk at kæmpe lidt i mod, bare for at se om han var en af dem der vidste hvad han ville. Hun tog sin frakke af og lagde den på gulvet og det samme med sin Desert Eagle, hun så ned på han med et hævet øjenbryn og et skummelt smil " Og hvem siger jeg kan stole på dig? Trods du redede mig for ham i baren, det betyder ikke jeg skal stole på dig" sagde hun og så stift på ham. Nu havde det da vidst slået klik for hende, på De Strip-Tease var hun som en kælen kat og nu var hun en lille irriterende og kostbar finke, der testede ham. Hun gik nogle skridt bagud og så ned på ham med et smil " Jeg ved du vil have mig Zann.. Men du må kæmpe for det, vise mig hvad du virkelig vil" sagde hun og stillede sig op af dørkarmen og ventede egentlig bare på han kom op efter hende og viste hvad han egentlig ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Fre 18 Nov 2011 - 18:12

Zann så på hende lidt før han rejste sig op og gik hen foran hende så hun havde dørkammen mod ryggen før han lænede sig frem og lænede sig mod sin arm som var mod dørkammen over hende så deres ansigter kun var få centimeter fra hinanden ”hvad jeg vil? Hvad end der skal til for du er min jeg vil ha dig som min” hviskede han ”ingen kan få mig til at føle mig så glad så sikker så fastlåst som dig jeg har 2 1 at mærke dig mod mig og 2 gøre dig til min og kun min” hviskede han roligt før han lænede sig frem ned til hendes øre ”i know what you want me you know i want ya let's stick together and se what it brings us” hviskede han før hans anden hånd langsomt gled hen over hendes ene side lige ud for solarplexus som gled om på hendes ryg og hev hende nærmest imod ham så deres læber ville mødes i midten af dem
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:21

Hun så på ham med et blidt smil og rødmede over hans ord og ikke mindst da deres læber havde mødtes " Mener du det? " sagde hun stille og bed sig kort i underlæben efterfulgt af et blidt smil " Hvordan mærke mig" sagde hun og lagde sine hænder rundt om hans nakke og bed sig forførende i underlæben " Hvis du vil have mig.. Så må du tage mig" sagde hun og kom fri og lagde sig over i sengen med et smil på sine blege læber. Hun vidste godt hvad dette ville ende med og hvis det var sådan det endte ville hun være glad, for hun kunne virkelig godt lide ham. Hun lagde sig til rette i sengen og ventede på han ville komme ned til hende og gøre det han nu havde lyst til, for hun var villig til at gøre hvad som helst u anset hvad det var. Hun lod en hånd glide gennem det blonde hår inden hun lod sit blik glide over på ham og bed sig kort i underlæben efterfulgt af hendes tunge der fugtede hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Fre 18 Nov 2011 - 19:36

Zann smilede roligt ”nej så nemt får du ikke min lem” sagde han og gik hen og satte sig på en stol som der var derinde ”der er først nogle ting vi skal ha klaret først” sagde han smilende ”jeg vil se dig strippe som du sagde du kunne samt body som du så gerne ville ha vi skulle lave og så kan du strippe resten af igen bagefter så kan vi måske find ud af noget” sagde han smilende og var fastbesluttet hun havde selv sagt hun kunne og han var fast besluttet for at finde noget hun var svag på fx at hun ikke KUNNE strippe eller noget i den stil så han kunne drille hende lidt men vis hun nu kunne det hele så var hun stort set den perfekte pige for ham der var stadig nogle småting som tungepiercing eller noget men det kom de til først skulle han tjekke hendes evner
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 20:00

Hun smilte blidt til ham " Hvem sagde det var det jeg fiskede efter" sagde hun og rejste sig op og gik over mod ham " Du får din striptease her" sagde hun og begyndte at lave nogle sexede bevægelser, hun dansede en fræk dans foran ham mens hun begyndte at tage sit corsage af i en langsom bevægelse og derefter hendes bukser. Hun havde nu gjort hvad han havde bedt hende om og det var helt uden tvang, hun havde gjort dette af egen fri vilje. Hun satte sig på skødet af ham med sine ben spredt over hans. Hun lænede sig ned mod hans hans og lod kort sin tunge strejfe hvorefter hun svagt kyssede hans hals " Mhm Zann.. Jeg ved du vil" sagde hun og lod hendes ene hånd glide fra hans skulder og ned mod hans lem. Hun smilte kort for sig selv og begyndte svagt at massegere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Fre 18 Nov 2011 - 20:27

Han smilede roligt og så på hende med intense øjne meget nøjagtigt for at sikre sig der var de rigtige ting hun havde de rigtige former han overvejede han var højere end hende det kunne han osse godt li hun ville gerne bestemmes over ligesom han godt kunne li det hun havde de rigtige øjne alt var næsten perfekt der manglede bare en eneste ting da hun satte sig på hans skød og lod sin hånd glide ned mod hans lem lukkede han øjnene blidt ”er du jomfru” spurgte han pludselig og åbnede øjnene og så ind i hendes øjne med et roligt smil og kyssede hende kort på munden før han blidt lod sin ene hånd glide om på hendes røv og den anden tog hende på brystet med et ondt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 20:42

Hun så på ham med et genert smil og mærkede hans berøringer og lukkede øjnene af nydelse og hørte hans ord " Hvad foretrækker du?" sagde hun og bed sig kort i underlæben og nød han tog hende på det ene bryst " Men ja" sagde hun og smilte blidt til ham. Ja Sonya var jomfru, men hun vidste godt hvordan hun skulle gøre for at tænde mænd, hvilket hun have tænkt sig at udnytte. Hun masserede stadig hans lem og lænede sig ind mod ham " Hvad vil du mere have?" hviskede hun ind i hans øre og nappede ham blidt i øret . hun lod kort en hånd glide gennem det lange blonde hår og smilte for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum