Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 11:53

Hun så på ham med et blidt smil " Jeg ved du behøver at gøre det skat, men husk hvem du tilhører" sagde hun og smilte til ham. Hun håbede på ham vidste hvor meget dette betød for hende, at han elskede hende mere end nogen anden, man at han stadig kunne have sin frihed. Hun så på ham og rødmede kort over hans ord " Zann jeg.." sagde hun og bed sig kort i underlæben og puttede sig helt ind til ham da han havde lagt dynen over dem " Jeg elsker dig" sagde hun og lod deres læber mødes i et langt og kærlighedsfyldt kys. Hun havde ventet på dette længe, en fyr der virkelig elskede hende for den hun var og ikke fordi hun var lækker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 12:23

Der gik lidt tid hvor ham bare så på hende smilende før han langsomt reagerede ”du tilhøre mig skat ligesom jeg tilhøre dig” hviskede han blidt ”jeg holder for meget af dig til at ville røre nogle af de andre men jeg bliver nød til det for at holde min stilling oppe men husk hver gang jeg voldtager nogen er det dig jeg tænker på dig jeg forestiller hun er” hviskede han smilende med et roligt og blidt smil ”jeg tilhøre dig du tilhøre mig story of our life” hviskede han smilende og kyssede hende kærligt tilbage og nød det meget ”jeg holder virkelig osse meget af dig” hviskede han bagefter det vidunderlige og lange kys hvorefter han vendte sig om på ryggen så hun kunne lægge sig bedre hos ham
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 12:50

Hun lukkede øjnene og så på ham igen derefter " Så er vi enige" sagde hun og bed sig kort i underlæben. Hun lod en hånd glide gennem det lange blonde hår og smilte blidt til ham " Holder af mig? Du elsker mig ikke?" sagde hun stille og så på ham med et hævet øjenbryn. Hun vidste at man nogle gange nærmest skulle tvinge mænd til at sige de elskede en " Zann.. Jeg elsker dig virkelig.. Lige for første øjenkast, men jeg havde ikke troet vi skulle ende i samme seng, nøgne " sagde hun og lå sig ind til ham da han havde vendt sig om på ryggen. Hun vendte sig om så hun lå på maven og lænede sig ind mod hans hals og kyssede ham blidt " Og du ved jeg elsker dig og vil gøre alt for dig" hviskede hun og lod hendes ene hånd glide ned af hans krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 14:01

Zann så på hende med et blidt blik ”det ikke fordi jeg ikke vil sige det Sonya tro mig” hviskede han og lagde sig mere ind til hende ” det er fordi jeg har ikke sagt det siden min ekskæreste Kajika for mange år siden” hviskede han blidt mens han så hende i øjnene blidt han så på hende fortsat og smilede lidt ”vi fik aldrig gjort den body tecuilla har du nogle shotsglas og forskellige alkoholer” spurgte han smilende og blinkede til hende ”og salt selvfølgelig samt citroner” han kyssede hende kort før han satte sig op på sengen ”og så et bord som kan holde til nogen ligger på det” sagde han smilende før han rettede blikket imod hende med et roligt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 14:44

Hun så på ham med et blidt smil og bed sig kort i underlæben " Det gør ikke noget" sagde hun og lå så sig helt ind til ham. Hun vidste godt at det var svært for ham at sige det, men det vigtigste var at han holdte af hende. Hun så på ham da han mindede hende om den body tiquilla " Ja jeg har massere af alkohol, salt har jeg og citron har jeg også" sagde hun med et blidt smil og satte sig op i sengen og smilte blidt til ham "Jeg henter det nu" sagde hun og gik ud efter tiquilla, salt, citron, shotsglas og en masse andet alkohol og gik tilbage til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 15:37

Zann smilede roligt da hun rejste sig op og gik ud af sengen for at hente det han rejste sig roligt op og så på hende smilende da hun kom ind ”hvor skal vi gøre det henne” spurgte han smilende og gav hende et lille klap på røven da hun gik forbi ”jeg tænkte på at vi kunne da godt flytte ind her nu når din stedfar er død” sagde han og så kort rundt i det kælderrum agtige sted som hun havde værelse ”synes du ikke?” spurgte han smilende mens han så på hende roligt og så så på de forskellige ting hun havde taget med det var jo perfekt lige hvad de havde brug for nu manglede der bare noget frækt undertøj men han ville ikke sige det han ville se om hun selv kunne tænke sig frem til at gøre det frækkere. Det var som sagt en af hans krav.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 16:06

Hun smilte blidt til ham og nikkede " Det kunne vi sådan set godt" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun gik over til ham med et blidt smil på de blege læber og så på ham " Vi kan gøre det her inde " sagde hun og åbnede døren ind til et rum der var overfor hendes eget. I rummet var der et massivt egetræs bord, et sted man kunne spænde en fast i og diverse sex legetøjer, piske og alt andet godt, som man kunne bruge på en slave. Hun havde altid vidst at hendes stedfar havde det rum, for mange gange når hun så hans kone havde hun oftest mærker og besvær med at gå eller at sidde ned. Et smil kom frem på hendes læber da hun hev ham med ind i rummet " Hvis du finder det du nu har lyst til at bruge så finder jeg noget andet" sagde hun og lukkede døren ind til rummet og gik tilbage til soveværelset og tog et par sorte G-streng frem og en passende BH der til. Efter hun havde fundet det undertøj og havde fået det på, gik hun ind til ham med et blidt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 20:26

Zann smilede roligt da hun endelig kom ind igen havde han lagt på bordet 3 ting et halsbånd til rundt om halsen samt en snor som sad sammen så han kunne bruge hende nærmest som en hånd. Derefter en gagball med huller så hun ikke kunne undgå at savle vis hun fik kraftig nydelse. Og til sidst en kniv til at skære tøjet af på hende men ikke hvilken som helst kniv hendes kniv fordi han godt kunne li den. Hvorefter han havde taget et ekstra bord hen til det store bord hvor han havde stillet shot'sglassende ovenpå og fyldt dem op med forskellige ting med et roligt smil ”så skat så er vi vist klar” sagde han og smækkede hænderne hårdt sammen og gned dem mod hinanden ”wow skat du er fræk” hviskede han og gik hen til hende og lagde armene om hende blidt og kyssede hende kærligt på munden og nød det meget.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 7:03

Hun så på ham da hun kom tilbage og derefter på bordet hvor de 3 ting lagde, hvilket frembragte et smil på hendes læber. Hun lod en hånd glide gennem hendes hår og rødmede kort da hun hørte hans ord om hun var fræk og drejede kort omkring sig selv og så på ham med et frækt smil. Hun så igen på bordet og så derefter på ham " Min kniv?" sagde hun lettere overrasket og smilte blidt til ham " Er den til tøjet?" hun bed sig kort i underlæben, men stoppede hurtigt da han kyssede hende, hvilket fik hende til at lukke sine øjne af ren nydelse og kyssede ham tilbage. Hun så på ham med et blidt smil og lod kort sin tunge fugte sine læber " Jeg tror vi er mere end klar" sagde hun og bed sig forførende i underlæben. Hun kunne næsten ikke vente og bare synet af tingene der lå på bordet fik hende til at ryste af nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 10:25

Han smilede roligt mens han så på hende svagt ”så læg dig op på bordet min skat så starter vi med Body tequilaen” hviskede han smilende og kyssede hende kærligt kort før han gik hen og lukkede døren og opdagede der var låse på. Han smilede frækt og låste den med en hængelås som var der samt tog nøglen som sad i den som han så kastede hen i et mørkt hjørne så der ingen udvej var for hende bare for at lave en frækkere mere 'du min slave' stemning før han smækkede hende hårdt på røven for at få hende til at skynde sig med at gå hen og lægge sig på bordet.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 13:55

Hun så op ham med et blidt smil og gik over mod bordet, men stoppede op da hun hørte han lukkede døren og låste den bag hende og kastede nøglen væk * Dette er perfekt* tænkte hun, hvorefter hun mærkede han klappede hende i røven hvilket fik hende til at undslippe et lille støn. Hun lagde sig op på bordet og så over på ham med et blidt smil " Nu venter jeg på dig" sagde hun og bed sig kort i underlæben, hun kunne nærmest allerede mærke nydelsen, inden de var begyndt. Tanken om at han snart skulle til at forgude hendes krop, mere end han gjorde i forvejen tændte hende en smugle. Hun lukkede kort øjnene og lod sin krop ligge på bordet så hun så op i loftet med et blidt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 18:31

Zann kom roligt hen til hende og smilede roligt før han langsomt tog noget af alkoholet noget af vodkaen i et shotsglas og stillede det på hendes smukke mave før han med et roligt smil lavede en lille ring af shotsglas lige præcis nok til at han skal have munden om dem men de var så fyldte at vis hun bevægede sig ville hun spilde samt glassene stod så ustabilt at vis hun rørte sig ville glassene falde ”du må ikke bevæge dig skat” hviskede han blidt mens han tog citronen skar et stykke af den og stillede mellem hendes bryster så tog han en lille håndfuld salt og lagde over hendes ene lår samt i munden med skralden først puttede han en citron på hende bare sådan den lå ovenpå hendes tænder så at han kunne tage den uden at røre hende vis han virkelig var god. Derefter tog han tequillaen og hældte en smule ned i hendes navle så han skulle suge det op for at få det samt et lille reagens glas med Sambuca i ned mellem hendes lår ved hendes underliv.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 18:54

Hun så på ham og smilte blidt til ham " jeg skal prøve skat" sagde hun og lagde sig helt stille og mærkede han satte shotsglasene på hendes mave. Hun lukkede øjnene da hun mærkede han hældte tiquilla i hendes navle. Hun syntes det var en underlig følelse, men alligevel lod hun ham gøre det. Hun så på ham med et blidt smil da hun mærkede han lagde citron stykkerne ud på hendes halvnøgne krop og mellem hendes læber. Dette skulle nok blive sjovt, hvis hun kunne ligge stille uden af få nogle af glasene til at vælte. Hun mærkede han satte et glas mellem hendes lår ved hendes underliv. hun bed sig kort i underlæben af nydelse og lagde stadig helt stille som hun var blevet bedt om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Man 21 Nov 2011 - 22:11

Der gik lidt tid mens han bare så på hende før han blidt tog nogle tændstikker frem og lagde ved siden af hende før han gik ned til hendes lår hvorefter han blidt slikkede salten af hendes lår samtidig med han langsomt kyssede op af hende tændte en tændstik og satte ild til reagensglasset mellem hendes ben og efter lidt tid lukkede for hulet hvorefter han kom der op med munden satte læberne om reagensglasset og langsomt hev det op og drak bare det hele i det og smed det ned på gulvet så det knuste hvorefter han langsomt hævede sig og gik op til hendes ansigt og blidt tog citronen fra hendes mund rørte hendes læber lidt i et blidt kys bed citronen og slugte den og kastede skralden ned på gulvet før han gik ned og tog citronen fra hendes bryster og bed den og smed den osse før han blidt tog kniven og skar hendes BH op foran og tog fat i dem og suttede lidt på hendes nips bare for at gøre det svære for hende at ligge stille. Vis hun ikke lå stille og hun tabte bare et glas ville han straffe hende.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 22:25

Hun mærkede hvordan hans tunge gled op af hendes lår hvilket gav hende lyst til at vride sig, men hun huskede på hvad han havde sagt, hun skulle ligge stille. Hun hørte en tændstik blive strøget og mærkede derefter hans hoved nede ved hendes lår, da han skulle have reagensglasset op og drikke dets indhold. Hun mærkede lysten til at bevæge sig voksede inde i hende, bare hive ham ned over hende og være fuldkommen ligeglad med de glas, men hun gjorde det ikke. Hun lukkede øjnene af nydelse idet han tog citronen i hendes mund og derefter citronen han havde lagt på hendes bryst. Da han skær hendes BH op og lod sin tunge kærtegne hendes nips, bed hun sig hårdt i underlæben og anstrengte sig virkelig for ikke at bevæge sig, men det ville snart ske, hun kunne mærke det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Tirs 22 Nov 2011 - 9:20

Efter lidt tid stoppede han med at kærtegne hendes bryst med hans tunge tog blidt på hendes bryst kort før han bukkede sig ned og tog det ene glas i munden og drejede hovedet så han sank det hvorefter han smed glasset ved at dreje hovedet og åbne for munden så det fløj ned på gulvet og smadrede. Langsomt blev han ved med det ene glas efter det andet indtil han manglede det sidste. Langsomt spredte han hendes ben uden at få glasset til at falde og lod sin hånd røre hendes underliv roligt og nussede blidt hvorefter han med langsomme bevægelser gik efter glasset men hun ville sikkert lige om lidt røre sig så han ville sikkert ikke nå glasset men vis han ikke nåede det ville han tage det i hendes navle før han ville smile og slippe hendes underliv vis hun rørte sig så glasset ville falde ville han smile ondt ”det kræver en straf” sagde han med rolige ord
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 20:33

Hun lukkede øjnene og bed sig i underlæben og anstrengte sig for ikke at få glassene væltet, der var nu et glas tilbage og så det hun havde i navlen. Hun bedte nærmest til gud om at hun ville klare det, men inderst inde vidste hun godt hun ikke ville, men det var takke været hans hånd der gled ned til hendes underliv og nussede blidt. Hun kunne snart ikke mere, hun ville vride kroppen, men så vidste hun der ville komme en straf, men hvad hvis det var det han ville have der skulle ske? Hun lå hovedet til siden, hvilket var ved at få glasset til at vælte, men gjorde det ikke. Hans kærtegnelse hjalp ikke på at hun skulle ligge stille, men nu kunne hun ikke mere, inden han fjernede hånden lænede hun hovedet bagover af nydelse, hvilket præcist var nok til at vælte glasset. Hun så på på ham med et uskyldigt blik og bed sig i underlæben, da hun havde på fornemmelsen hvad der skulle til at ske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Man 28 Nov 2011 - 15:13

Zann smilede roligt mens han så på hende. Langsomt gik han op til hendes ansigt og kyssede hendes hals før han løftede hende op på knæ på bordet og lænkede hendes hænder fast bag hende hvorefter han svang sin pisk og piskede hendes arme hendes lår og ryg og smilede ondt. ”Slemme tøs slemme slemme slemme tøs så liderlig du er” sagde han med et ondt smil før han hev hende ned og ligge på maven hen af bordet og tog sin lem frem så hun kunne sutte mens han piskede hendes ryg videre ”slemme slemme slave” sagde han med et ondt smil

//Kreasvigt men jeg svarede da?
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 16:32

Et blidt smil kom frem på hendes blege læber da han kyssede hendes hals, hvilket fik hende til at lukke sine øjne af nydelse. Da hun følte han tog hendes hænder og førte dem over på hendes ryg og lænkede hende bed hun sig i underlæben og da hun hørte pisken svinge over hendes nøgne ryg bed hun sig endnu hårdere og udstødte et hvin takke været pisken. Da han kom op foran hende og tog sit lem frem åbnede hun munden så hun kunne få den ind og give ham et blowjob. Hun startede i et forholdsvis hurtigt tempo og for hver gang pisken ramte hendes ryg, arme og lår udstødte hun nogle hvin, de var både af nydelse og af smerte, dog mest nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Tors 8 Dec 2011 - 15:55

Han piskede hårdere og hårdere mens han rykkede sig frem og tilbage så hun ikke kunne kontrollere hvor dybt den skulle komme og røg næsten helt ned i halsen hver gang før han til sidst greb fat i hendes baghoved og tvang sin lem helt ned dybt ned i halsen på hende og slap hende så så hun selv kunne bestemme om hun ville lade den blive der eller tage den ud af munden før han piskede hendes røv hårdt mens han lukkede nydende øjnene ”Årh Sonya” hviskede han og aede hendes ryg over de røde mærker fra pisken ”det føles fantastisk min skat” hviskede han nydende mens han smilede overholdende og rent af nydelse over at kunne gøre alt hvad han vil imod hende uden hun siger noget imod det
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tors 8 Dec 2011 - 16:10

Hun lukkede øjnene da han begyndte at rykke sig frem og tilbage så hans lem kom længere og længere ned i hendes hals for hver gang han lod den komme ind i hendes mund igen. Hun mærkede hvordan han svang pisken hårdere mod hendes nøgne krop hvilket fik hende til at ryste over hele kroppen. Det var både af smerte og nydelse. Da han tog fat i hendes baghoved trak hun sig lidt tilbage og så op på ham med en svag rødmen over de halv blege kinder. Hun bed sig kort i underlæben inden hun lod sin tunge komme ud og kærtegne hans lem med en blid bevægelse, men stoppede kort og lod derefter hans lem komme ind i hendes mund igen, hvor hun begyndte at trække sig frem og tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Tors 8 Dec 2011 - 16:19

Med lukkede øjnene og et svagt nydende støn nød han det hun gjorde voldsomt. Før han til sidst tog sin lem ud af hendes mund løftede den lidt så hun lige kunne røre kuglerne før han gik rundt om bordet og hev hende om på ryggen og hev hende hen og sidde på bordkanten før han gik på knæ og begyndte at slikke hendes underliv for at tænde hende yderligere mens hans hænder kørte op og ned af hendes lår og pisken lå på gulvet. Efter lidt tid sådan her løftede han sig endelig op og fik hende ned og ligge stadig med hænderne lænket på hendes ryg før han langsomt lod sin lem røre hendes underliv kort give hende en smule nydelse af det før han hårdt pressede den helt i bunds på hende.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 22 Jan 2012 - 15:51

Hendes øjne var stadig lukkede af ren nydelse, hun mærkede hvordan han fik hende vendt om på ryggen hvilket fik hende til at åbne sine øjne, men kun ganske kort inden hun mærkede hans tunge kærtegne hendes underliv. Hun nød det mere end noget andet i denne verden, hvilket også var grunden til hun undslap nogle støn " Z.. Zann... " lød det fra hende af ren nydelse. Hun mærkede hvordan hans hænder kærtegnede hendes lår, mens han stadig slikkede hende. Da han rejste sig fra gulvet og lå hende helt ned igen så hun op på ham med halv åbne øjne. Dette var fantastisk, intet andet i verden kunne gøre hende så tilfreds som han kunne, det var helt sikkert. Hun mærkede hvordan hans lem kort rørte hendes underliv inden han lod sig komme helt ind i hende, hvilket fik hende til at lukke sine øjne og læne sit hoved bagover af nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Ons 14 Mar 2012 - 20:54

Han smilede roligt og vendte hende rundt på maven og greb fat i hendes hår og hev det tilbage og begyndte at rykke hurtigt og hårdt "Årh Sonya det er så godt det her." sagde han hårdt og smækkede hende mens han rykkede i hende så hurtigt han kunne og det var faktisk ikke så lidt. Hans tommelfinger røg ind i hendes røv bare for at være ond ved hende mens han rykkede videre voldsomt. Til sidst kunne han ikke mere han var tæt på at komme allerede. Han holdte det så lang tid han kunne. Til sidst kunne han ikke mere og pressede den helt ind i hende og kom. Men det der ikke var kommet ud endnu skulle jo ikke gå til spilde så han hev sig ud af hende og vendte hende rundt og kom ud over hende før han smed sig ned og ligge ved siden af hende på bordet.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 3 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 20:46

Hun bed sig i underlæben da han vendte hende om på maven. Nydelsen fik hende helt til at ryste, men det var mere eller mindre også fordi hun var tæt på at komme. Da han greb fat i hendes hår og begyndte at rykke i hende, udstødte hun små nydelses skrig. Det var ikke af smerte, hun nød det rent faktisk, men mange ville sikkert syntes det gjorde ufatteligt ondt. Hun mærkede hans finger og bed sig i underlæben og lod ham gøre det, han vidste virkelig hvordan hun kunne lide det, hvilket ville være underligt andet. Hun rystede mere og mere og var efterhånden meget tæt på at komme, men hun holdt den tilbage, eller hun prøvede så vidt muligt at gøre det, trods det var svært " Za.. Zann,, Jeg... Jeg... " stønnede hun og bed sig hårdt i underlæben af nydelse da hun snart ikke kunne holde den mere. Da hun mærkede han kom og trak sig ud, faldt hun sammen og lå bare og rystede over hele kroppen af nydelse. Hendes blik gled over på ham idet han lå sig ved hendes side på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum