Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 10:38

Zann smilede fortsat mens han mærkede hendes berøringer og lukkede nydende øjnene ”jeg vil ha min store lem til at smadre din jomfruhinde så hårdt du aldrig nogensinde ville ture at ha sex med andre” hviskede han ind i hendes øre ”jeg vil ha dig som min egendom min pige i byen og min slave i sengen” hviskede han blidt ind i hendes øre før han med en hurtig bevægelse fandt hendes kniv frem fra hans lomme som han stadig havde og skar hendes G streng i stykker med en virkelig hurtig bevægelse før han kastede kniven hen til resten af hendes tøj samt hev hendes G streng helt af hende og kastede den osse derhen mens han kyssede hende videre før han løftede hende op så han kunne røre hendes underliv
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 11:12

Hun nød hans hvisken i hendes øre og bed sig i underlæben af nydelse. Hun mærkede han tog hendes kniv i sådan en bevægelse at hun ikke nåede at registrere det og slet ikke da han skar hendes G-streng over. Hun opdagede det først efter han smed kniven over til alt det andet af hendes udstyr og hev hendes G-streng af, det var først det det hele gik op for hende. Hun lukkede sine øjne af ren nydelse da han fortsatte med at kysse hende. Da han løftede hende lidt for han kunne røre hendes underliv, lod hun et svagt støn undslippe. Hun mærkede hvordan en bølge af nydelse flød i gennem hendes krop, hvilket var første gang hun havde følt. I hans arme følte hun sig faktisk tryg på en eller anden måde " Mhm " lød det fra hende af ren nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 11:48

Zann smilede roligt ”men lige nu vil jeg have dig nede mellem mine ben og se på dig give mig et blowjob og så må vi se hvad vi kan finde på bagefter” hviskede han før han blidt slap hende så hun kunne glide ned af ham og give ham et blowjob ”tro mig du vil aldrig nogensinde kunne tænke på andet end mig når vi endelig er færdige” hviskede han blidt og gav hende et hårdt smæk på røven mens han nød hun nussede hans lem udvendigt på hans bukser
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 14:42

Hun så på ham med et blidt smil og bed sig forførende i underlæben " Så må du tvinge mig" sagde hun og lod kort sin tunge komme ud og fugte sine læber. Hvis han ville have noget af hende måtte han få hende til det, for så var hun sikker på dette nok skulle blive et godt forhold mellem dem. Hun kunne lide mænd der vidste hvad de ville have af kvinder og viste deres dominans over for hende, der var ikke noget der var bedre i hendes hoved. Hun lukkede øjnene kort øjnene da han smækkede hende i røven og smilte derefter " Vis mig hvad du kan Zann" sagde hun og lænede sig ind mod ham og lod sin tunge glide kort op af hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 15:08

Langsomt tog han sin ene hånd ind imellem dem og tog hans lem frem fra hans bukser før han greb fat i hendes nakke blidt ”du bad selv om det” hviskede han i hendes høre før han langsomt begyndte at presse hende ned mod hans lem mens han tog hende på røven og smækkede hende hårdt mens han lukkede øjnene klar til snart at mærke hende ved hans lem og hans styrke var så stor hun ville ha svært ved at stå imod og det var osse meningen hun kunne li den slemme stil så måtte hun nyde den så meget hun nu kunne det var ham der ville nyde det mest for det var ham som var mesteren
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:24

Hun så på ham med et blidt smil og mærkede han begyndte at presse hende ned mod hans lem. Det var præcis dette hun ville have ham til at gøre, han skulle vise hvem det var der bestemte. Hun lukkede sine øjne da hun vidste hun var ved hans lem og åbnede munden så hans lem kunne komme ind. Da han var inde lod hun sin tunge glide op og ned at hans lem og satte farten op og holdte den i et stykke tid, inden hun lod hans lem glide helt ind i hendes mund. Hun nød det fuldt og lod ham gøre præcis hvad han havde lyst til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 15:28

Der gik ikke lang tid før han tog kontrollen helt og han tog blidt fat i hendes hår samtidig med han havde fat i hendes baghoved og pressede hende op og ned af den hurtigt mens han nød det meget mens han bare pressede hende længere og længere ned hver gang han skubbede hende indtil han ikke kunne holde det mere og pressede hende helt ned til roden på den og holdte hende lidt så hun ikke kunne få luft før han slå løsnede grebet på hende så hun kunne løfte hovedet og få luft dog kunne hun ikke løfte hovedet nok til at den ville komme ud af hendes mund ikke endnu
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:56

Hun mærkede hvordan han tog kontrollen over hende og pressede hende længere og længere ned, hvilket fik hende til at ryste af nydelse. Ingen mand havde før fået hende til at ryste af nydelse, men han kunne. Da han skubbede hende helt ned over hans lem så hun ikke kunne trække vejret lukkede hun øjnene hårdt sammen, dog af nydelse. Da han endelig løftede hende op så hun igen kunne få vejret lod hun sin tunge lege med hans lem, mens hun stadig havde lukkede øjne. Hun blev helt vildt tændt af det her og hun kunne mærke han også blev det, hvilket også var idéen bag det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 17:21

Langsomt løftede han sig lidt så hun gled ned af hans ben ned på jorde med et smil mens han så ned på hende og langsomt smed han bukserne helt og så derefter hans underbukser så han var helt nøgen mens han smilede roligt før han begyndte at rykke hende frem og tilbage på hans lem igen og lukkede nydende øjnene "det føles godt" hviskede han roligt ud i luften før han blidt tog den ud af hendes mund og tvang hende hen til sengen halvt hen over sengen så hendes ben var ned langs sengen før han sparkede svagt til hendes lår så hun fik spredt sin ben endnu mere før han stillede sig på knæ bag hende lænede sig frem så han pressede indersiden af hans lem mod hendes underliv uden at han pressede den ind "godt nok er det vidunderligt at dominere dig men du er trods alt jomfru så jeg spørger dig roligt "han kyssede hende blidt "er du klar" hviskede han med et roligt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 17:33

Hun så op på ham med et blidt smil da han tog hans lem ud af hendes mund og tog sine bukser og underbukser helt af, men igen lod hans lem komme ind i hendes mund. Hun rødmede blidt over hans ord og lod ham fortsætte. Da han igen tog den ud af hendes mund og rejste hende op og tvang hende over mod sengen så hun på ham med et genert og flirtende blik. Hun mærkede hvordan han fik hendes ben spredt ud til hver sin side så han havde nemmere ved at komme til og lod sit lem køre op af hendes underliv. Hun så op på ham med et blidt smil da han sagde hun var vidunderlig at dominere, men at hun trods alt var jomfru, hun lukkede kort øjnene da deres læber mødtes og åbnede dem igen efter kysset. Der gik lidt tid før hun svarede og inden da bed hun sig kort i underlæben " Jeg er født klar" sagde hun og lod sin tunge komme ud og fugte hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 18:04

Zann smilede roligt før han tog fat i hendes nakke blidt og lænede sig tilbage igen så han stod på knæ ligesom før han havde bukket sig frem og tog sit underliv blidt tilbage og sørgede for hans lem var præcis ved hendes underliv nussede hendes underliv blidt med hans lem hoved før han med et roligt smil pressede sin lem ind i hende længere og længere ind i hende helt ind til bunds i hende så vis hun havde en jomfru hinde ville den springe OG blive udvidet samtidig så der ville komme en voldsom smerte og det håbede han halvt for at se om smerte osse var noget hun kunne li for så ville han have rigtig mange idéer om hvordan de kunne have sex. Flere og flere tanker om forskellige stillinger kom frem i hans hoved. Da han nåede bunden af hendes underliv med hans store lem begyndte han at rykke med det samme og der gik ikke lang tid før han rykkede voldsomt i hende mens han nød det meget
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 18:30

Hun bed sig i underlæben og mærkede hans lem glide langsomt ind i hende og helt ind i hende. Hun lukkede øjnene af nydelse og mærkede nærmest der var noget i hendes underliv der sprang. Det var hendes jomfru hinde. Hun mærkede hvordan smerten spredte sig inden i hende, men det generede hende ikke, det tilføjede bare endnu mere nydelse til hende. Dette var hendes første gang og hun nød det mere end noget andet lige nu. Hun mærkede hvordan han begyndte at rykke i hende og tilføje så meget nydelse til hende som han kunne, hvilket han var mester i lige i pt. Nogle støn undslap hende, jo mere han rykkede i hende. Hun bed sig kort i underlæben og lod en af hendes hæder glide op mod hendes ene bryst som hun begyndte at tage på sig selv af ren nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 18:40

Han smilede roligt mens han så på hende roligt. Efter lidt tid tog han fat i hendes arme og hev hende så hun blev løftet op i frit luft over sengen og begyndte at rykke i hende hårdt med et roligt smil og nød det meget "du er stram Sonya" hviskede han mens han nød det fortsat "er du på P piller eller noget i den stil" spurgte han pludselig han ville gerne ha et barn måske en dag men lige nu var for tidligt. Efter lidt tid mens han havde hende løftet tog han den ud af hende og løftede hende op på benene og hen til væggen med ryggen ind mod væggen før han greb fat i hendes lår og løftede hende op mod væggen og pressede sin lem hårdt op i hende og begyndte at rykke videre hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 23:00

Hun bed sig kort i underlæben og lod flere støn undslippe eftersom han fortsatte i samme tempo. Hans ord fik hende til at rødme svagt, selvfølgelig var hun stram, hun var trods alt jomfru og dette var hendes første gang, grunden til at Zann blev hendes første gang var at hun følte sig tryg ved ham af en grund. Han var både kærlig og hård, hvilket var noget af det hun søgte i en fyr. Hun hørte hans ord om hun var på p-piller og nikkede kort som svar, men da han tog sit lem ud af hende og løftede hende op og fik hende op af væggen bed hun sig i underlæben " Ja jeg er på... P-piller" sagde hun lettere forpustet og bed sig i underlæben da han atter lod sit lem glide op i hende og fortsatte i et fast tempo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Lør 19 Nov 2011 - 23:15

Han nød det meget og lukkede nydende øjnene han pressede hendes overkrop mere op af den kolde væg så hendes bryster rørte væggen mens han blev ved hårdt i hende "fuck det føles for godt til at være sandt det her" hviskede han og nød det meget før han med hurtig bevægelse slap hende så hun røg helt ned til bunds og greb fat i hendes hofter så han holdte hende nede hvorefter han kom kraftigt og meget i hende

//Sorry kreasvigt sker ikke igenD:
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 23:18

Hun bed sig i underlæben af nydelse og lod høje støn undslippe " Zann.. Jeg.. Jeg.." Stønnede hun og begyndte og ryste over hele kroppen af nydelse. Da han lod hende glide ned og mærke jorden under hendes fødder igen og han kom, kunne hun mærke hun også kom. Den følelse var noget så god at hun bed sig så hårdt i underlæben det næsten blødte, og dette blev efterfulgt af en højt støn af ren nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 9:53

Langsomt holdte han den indeni hende og aede hendes sider blidt før han lænede sig frem og kyssede hendes kind blidt før han blidt tog den ud af hende og slap hende så hun kunne faldt helt nede at sidde vis hun havde brug for det. Zann tog roligt sine underbukser op fra jorden og tog dem roligt på samt sine bukser hvorefter han vendte sig mod hende smilende ”jeg håber du nød det” sagde han roligt før han tog sin jakke og gik hen stilte sig hen til hende hug vis hun sad ned og stod op vis hun stod op hvorefter han tog sin røde varme læderjakke om hende og gik så hen og lagde sig på sengen blidt klappede på pladsen ved siden af ham som tegn på hun skulle komme hen og lægge sig hos ham.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 10:08

Hun mærkede hvordan han kærtegnede hendes sider mens han stadig var oppe i hende. Da han tog sit lem ud af hende og gik over og tog sine underbukser på, faldt hun til jorden med et blidt smil på læberne " Om jeg nød det?" sagde hun og så op på ham da han lå hans røde frakke omkring hende " Det kan ikke beskrives med ord" sagde hun og lod kort sin tunge komme frem og fugte sine læber. Da han havde lagt sig i sengen og klappede på pladsen rejste hun sig op og lå sig op til ham med et blidt smil. Dette var virkelig hvad hun havde haft brug for, en fyr der kunne kontrollere hende, vise dominans overfor hende, men på samme tid også være kærlig overfor hende. Alt dette var det han var, hvilket fik hende til at ville blive i hans arme lige meget hvor ond han var overfor andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 10:18

Langsomt da hun lagde sig ned lå han på siden med sit hoved hvilende på hans hånd mens det blev støttet med hans arm og albuen ned i sengen han så på hende smilende mens hans ansigt så sødt ud på grund af hånden som skubbede lidt mod hans kind før han blidt lagde en hånd om hendes liv blidt og bukkede sig frem og kyssede hende kærligt på munden og holdte tæt om hende blidt før han kærligt slap hendes læber ”du er smuk du er vidunderlig du er sød og du er fræk samt du kan li at blive domineret du er alt hvad jeg ønsker mig Sonya så lad os ikke spilde mere tid” hviskede han i hendes øre ”vil du være min pige min dame i byen og min slave i sengen vil du være den eneste jeg har lyst til at være sammen hele tiden” han smilede det var rimelig forvirrende men hun ville forstå det ved hans næste ord ”vil du være min kæreste” hvorefter han kyssede hendes kind blidt og lagde hovedet ned på puden som var på hendes seng så han bedre kunne kigge på hende mens han glad ventede på hendes svar det ene ord som bestemte om de skulle komme sammen eller ej det ene ja eller nej var alt som pinnede ham lige nu for han ville vide svaret nu.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 10:33

Hun så på ham med et roligt blik og mærkede han lå armen omkring livet på hende. Da deres læber mødtes lukkede hun øjnene af nydelse og lagde den ene arm omkring hans nakke og nussede hans hår mens de kyssede, men da kysset blev brudt og han hviskede i hendes øre rødmede hun over hans ord. Dette var kaldet på at give slip på alle hendes gamle idéer om mænd, der bare ville have sex og intet andet. Hun vidste godt at han ikke var en af dem, hun kunne se, mærke og høre det på ham, den måde han snakkede til hende på, så intenst. Hun så op på ham da han spurgte om hun ville være hans og smilte blidt til ham " Zann.. Der er ikke noget jeg hellere ville" sagde hun med intens stemme og lod hendes tunge komme frem og fugte hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 10:43

Han smilede mens han så på hende og tog hende mere ind til ham da hun sagde hun gerne ville komme sammen med ham før han blidt lod sin tunge røre hendes hurtigt som lynet så deres tunger rørte hinanden kort før han smilede drillende og lagde sig lidt bedre så deres ansigter var lige over for hinanden mens han bare lå og så på hendes øjne han kunne ligge her og se ind i hendes øjne i timevis uden at sige et ord for hendes øjne sagde alt det var tydeligt hun ikke havde stolet på mænd så meget så han var rigtig glad for at hun allerede fra starten af var blevet fristet af ham og han vidste en ting. Ligemeget hvad han gjorde ligemeget hvem han voldtog ligemeget hvem han dræbte ligemeget hvem han tvang til at være hans slave så ville Sonya (Forhåbentlig) stadig elske ham ligesom han ville elske hende
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 10:59

Hun så på ham med et blidt smil og nød virkelig at ligge helt op af ham, hun følte sig så tryg som et nyfødt barn i sin mors arme. Hun mærkede hans tunge mod sin og rødmede kort. Hun vidste godt han var en der myrdede, voldtog, men det ændrede ikke sit syn på ham. Efter hendes mening kunne han voldtage alle de duller han havde lyst til, men han skulle huske hvem han tilhørte, nemlig hende. Hun var jo selv en af dem der myrdede folk og det vidste han sikkert også, men hun ville aldrig kunne myrde ham, uanset hvor ond han var mod hende, ikke engang skade ham kunne hun. Hun elskede ham allerede for højt til at kunne skade ham. Hun så ham ind i hans øjne og bed sig kort i underlæben, hun var vild med hans øjne, de var dystre og på samme tid kærlige overfor hende, men da hun så dem første gang på strip baren var de fulde af had og han var meget dyster, men alligevel var han sådan en gentleman overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 11:21

Zann smilede roligt mens han så på hende svagt hans øjne lyste af lykke og så meget svag dyster men det var fordi han ikke kunne li tanken om at voldtage nogle andre end Sonya men mest fordi hun godt kunne li han tog kontrollen dog vidste han at han skulle han blev nød til det for at holde sin gaderespekt oppe som han kaldte det. ”forresten Sonya” hviskede han blidt ”ville du ha noget imod vis jeg fik en slave” spurgte han og så på hende roligt faktisk havde han en slave Alex så det var lidt for sent og spørge om hun ville ha noget imod det men hellere sendt end aldrig ”for jeg har sådan set en slave hun hedder Alex” hviskede han blidt og så hende i øjnene med et roligt smil og kyssede hendes næse blidt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 11:34

Hun så på ham med et blidt smil og rystede kort på hovedet " Du må gerne have en slave, med mindre.." sagde hun og bed sig i underlæben " Med mindre du bruger hende som du bruger mig" sagde hun og så op på ham med et skævt smil og bed sig derefter kort i underlæben. Hvis han havde tænkt sig at bruge denne Alex som han brugte hende selv som slave, skulle hun nok vise ham hvem der var mest værd af de to. Hun ville kæmpe til den bitre ende om hun så stod smurt ind i blod fra hoved til røv. Hun lukkede øjnene og bed sig kort i underlæben " Men jeg stoler på dig Zann.. Jeg håber bare det er en af de slaver du ikke laver det samme med som du gør med mig" sagde hun og smilte kort til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX - Page 2 Empty Sv: Good luck escaping me Zann ~Privat ~ XXX

Indlæg af Zann Søn 20 Nov 2011 - 11:43

Han så på hende roligt ”det bliver jeg lidt nød til skat ellers er jeg ikke en ordentlig slavemester vis jeg ikke tvinger dem til alle mulige forskellige sexting hun vil med garanti fortryde det hele men jeg kommer til at være ond imod hende meget ondere end jeg er imod dig skat du kan jo li det hun kan ikke derfor er jeg hårdere imod hende for så kan jeg få nogle skrig ud af det så hun ender med at blive bange for mig” hviskede han roligt med et smil og kyssede hende kærligt ”men det er stadig dig jeg holder af” hviskede han blidt mens han så hende i øjnene før han blidt lagde sig på ryggen og tog dynen over dem begge to og lå bare og slappede af "jeg holder virkelig meget af dig Sonya" hviskede han blidt han ville ikke sige han elskede hende det gjorde han men han ville ikke sige det først ville han ha hun sagde det så ville han pine hende lidt med ikke at sige det tilbage i lang tid for at sikre sig hun virkelig elskede ham og ikke bare ville ha det af vide.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum