Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Lør 23 Jun 2012 - 19:08

han lå bare og slappe af, da han ikke rigtig gør laver andet, han lod hende flette sin finger ind i hans, enlig lidt mærke at hun ikke havde opdage at han ikke var et menneske, nu hvor han er kolde end et menneske, det burdt hun havde ladt mærke til da hun har ligger op af ham, mens han havde bar overkrop og hun havde flette finger med ham, det virke til at hun falde hurtigt i søvn da hun trække vejt mere rolig, det kun også være at han skulle få noget søvn.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Lør 23 Jun 2012 - 20:11

Hun lå bare og lagde enlig ikke mærke til, at han var koldere end et normalt menneske, da hun havde vænnet sig til det. Hun faldt bare langsomt ind i en drømmefuld søvn, mens hun holdte hans hånd og havde sine fingre flettet ind i hans, nærmest som en slaks livline til, at hun kunne trække sig tilbage til bevidstheden igen og ikke bare forsvandt ind i det uendelige mørke af hendes sind, hvilket sagtens vil kunne ske, hvis hun bare havde ligget alene. Hun sov bare stille i hans arme og var glad for, at hun havde en til at holde sig fast til virkeligheden, når hun ikke selv kunne...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Lør 23 Jun 2012 - 20:29

der gik noget tid end han lad sig rette til at sove, det kun han lige så godt i sted for at ligger og glor ud i luft, der gik lidt tid end han rigtig sove men derefter lå han bare og sove stille og rolig, der gik en del time end han våge, han våge første da sol var på vej ned op på jorden overfald, da han våge kiggede han kort rundt og lytte derefter om hun stadig sove eller om hun var våge.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Lør 23 Jun 2012 - 22:08

Hun lå bare i en drømmefyldt søvn hele dagen uden at flytte sig en meter. Hendes drøm var underlig og uforståelig, mens den forandrede sig og flere hundrede scener passerede igennem de timer hun lå hen i søvnens dybe favntag. Mørket svøbte sig om hende som et klamt tæppe, men det klæbrede sig ikke til hende som det plejede. Det krøb ikke ind igennem hendes hud i form af maddiker og orme. Nej, hun var omgivet af en lun mur, der gjorde det umuligt for mørket at nå ind til hende. Hun var beskyttet og i hånden havde hun en tynd rød line, der førte et sted ud i mørket, hendes eneste livline. Hun sov bare tungt i flere timer og vågnede ikke, da solen var ved at gå ned. Drømmen skulle ende, før hun kunne komme tilbage igen...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Lør 23 Jun 2012 - 23:09

efter han havde lytte fandt han ud at hun stadig sove, når så må han bliver ligger og vente, selvom han var bliver træt at ligger på side, som han havde gjort i en del timer nu, han lad sig rolig om på ryg og prøve stille og rolig at hiver hende op af ligger halvt på ham, for det vil være mere ret at ligger på ryg frem for side.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 24 Jun 2012 - 0:02

Mørket, den lune mur og den røde line var det eneste hun kunne sanse, hvis hun velopmærket konsentrerede sig meget om det. Hun var helt vægtløs og svævede bare ud i luften uden noget rigtigt mål, ind til den lune beskyttende mur omkring hende begyndte at flimre, hvilket fik hende til at trække i den røde line, mens hun begyndte at gå imod enden af den. Hun kom med en mumlende let protesterede lyd, men holdte op med søvnigt at beklage sig, da hun kom til at ligge med hoved på hans bryst og hans arme omkring sig. Hun var dog alligevel på vej tilbage fra drømmeland, så der gik ikke mere end fem minutter, før hun prøvende ned søvnen ud af øjnene med den ene hånd og lidt efter åbnede dem langsomt, mens et stille og træt gab forlod hendes læber...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 24 Jun 2012 - 0:08

han lå bare og slappe af nu hvor han var kommer om på ryg af lig, men det tyder på at det vække hende, da der ikke gik lang tid end hun åben øjne som plejer at være, tegn på at folk var ved at våge, "godmorgen eller godaften, hvad du nu kalder det" sagde han og kiggede på hende, han lod arm om hende være der mens han bare slappe af og kiggede kort ud af vindue, ingent nyt at ser i underverden.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 24 Jun 2012 - 0:19

Det første hun kunne mærke på sin krop, da hun vågnede var sulten, der gnavede i hendes indre, men hun kunne let ligge den til side, som hun altid havde gjort, hvilket havde bragt hende i denne situation. Hun lå bare og missede en smule med øjnene, til hans ord krævede hendes opmærksomhed og et stille smil sneg sig op i hendes mundvig, da hun med en træt og mumlende stemme svarede "Jeg vil nok sige godaften" Hun nød bare at ligge sådan med ham uden nogle former for seksuelle undertoner, bare at kunne blive holdt om uden, at der skulle være nogen former for ubehagelige bagtanker, hvilket hun gik ud fra, at han ikke havde og det glædede hende, at han ikke bare tænkte som et dyr med dets forplantnings trang. Hun puttede sig bare en smule mere ind til ham ved tanken...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 24 Jun 2012 - 0:23

han smiler svagt af hende og lukke kort øjne, "okay men efter mit hoved er det morgen, da mit dag første rigtig begynde efter solnedgang" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler kort af hende, da hun putte sig mere indtil ham, hun havde nok ikke regn med at stå nu lige nu og her, eller der tyder det ikke på, "har men så få det bedre" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 24 Jun 2012 - 0:37

Hun lukkede bare stille øjnene og trak vejret tungt, så hun indåndede hans helt specielle duft, da han igen svarede hende. Hun smilte bare hemmelighedsfuldt, mens hun bare nød hans nærvær og svarede "Ja ja, men nu er det så ikke alle der er overnaturlige her" Hun hentydede til, at han jo var vampyr og hun bare var et normalt og kedeligt menneske. Hun lagde ikke mærke til hans ansigt, da hun havde lukket øjnene og bare fokuserede på hans stemme, da han endnu en gang snakkede til hende. Der gik lidt tid, før hun svarede ham med "Bedre end før ja, men hvis det ikke er for meget at bede om så..." Hun nåede ikke længere, før hendes mave afbrød hende med en dyb knurren, der fik rødmen til at stige hende til kinderne, da hun fandt det en smule pinligt, at hendes mave sådan brokkede sig...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 24 Jun 2012 - 0:41

"ved det godt men der er jo også menneske som lever deres liv om natten" sagde han og han hentyder ikke til hende, "det var godt af høre og du sulte kan jeg høre, jeg er bare ikke hele sikke på at jeg har noget at spise eller sagt på en anden måde, noget du kan spise" sagde han og kiggede kort på hende, han havde selv noget han kun spise men det indholde bare en del blod, eller havde han blod til at drikke jo han selvfølgelig og vin og vand.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 24 Jun 2012 - 0:53

Hun lå bare stille med hoved på hans bryst og lagde først nu mærke til, at hans hjerte ikke bankede, hvilket fik det til at gyse hende et godt stykke ned ad ryggen, gør hun kunne fokusere på hans ord igen. Hun kom bare med et stille "mmm" til svar og fordømte sin indkrævende mave langt ind i helvede. Hun rødmede stadig en smule, da hun svarede "Det er ikke for at kræve ind og jeg kan saktens vente, til jeg kommer tilbage til jorden igen" Tanken om at indtage blod tiltalte hende langt fra, da selv bare duften af det gjorde hende dårlig. Hun blev bare liggende uden at gøre mine til at ville flytte sig lige forløbig...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 24 Jun 2012 - 0:57

"jeg kan godt kig om jeg har noget, hvis du held har jeg måske men det kan jeg ikke husk om jeg har, derfor skal jeg kig om jeg har det" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort rundt og smiler svagt, "du kan bare bliver ligger i seng, hvis det er" sagde han og kiggede på hende og afvente et svar, om han skulle kig om han enlig havde noget mad som hun kun spise eller om han ikke havde noget mad.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 24 Jun 2012 - 11:16

Hun lå bare stille og tænkte, ind til hans ord nåede hendes øre. Hun smilte bare fredfyldt uden overhoved at tænke på at åbne øjnene. Hun tænkte lidt, før hun svarede ham stille "Ja, og maden skal helst ikke være for gammel heller, hvis jeg må have lov til at stille krav" Hun puttede sig mere ned under dynen ved det næste han sagde og kom med et "Hmmmm" før hun svarede ham "Jeg vil enlig gerne se dit hus" hendes stemme var stille og komfortabel, mens hun bare ventede på hans svar og resktion. Hun ville enlig gerne have ham til at kigge efter noget mad, men ville heller ikke efterlades alene i sengen, så så måtte hun gå med hvis det var...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 24 Jun 2012 - 22:27

"det havde jeg nu heller ikke regn med at jeg vil giv dig hvis jeg havde noget mad som var for gammel" sagde han og kiggede kort på hende, end han kort lukke øjne og kiggede derefter ko ud af vindue, "det kan du godt få lov til, men så skal du nok har noget mere tøj på, da jeg ikke har varm på, det har jeg kun når jeg ved at jeg få besøg, så skal jeg går ud på den anden side af dør mens du klæde om eller" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 24 Jun 2012 - 22:42

Hun tænkte bare stille og lyttede til ham, selvfølgelig vil han ikke give hende for gammelt mad, sådan en person var han ikke, af hvad hun vidste af. Hun smilede bare stille og nikkede langsomt til det næste han sagde, jo hun måtte hellere iklæde sig sit eget tøj igen. Hun smilte dog en smule ved hans forslag om at gå uden for døren og en drillesyg tanke gik igennem hendes hoved, da hun modvilligt satte sig op i sengen, før et stille gab undslap hendes læber. Hun stragte sig en smule, før hendes blik faldt på ham, stadig uden at smilet forlod hendes læber. Hun svarede ham så "Hvis du bare lukker øjenene til jeg siger du må åbne dem igen, så behøves du ikke gå udenfor døren" Hun smilede bare stille til ham, mens hun ventede på hans reaktion og betragtede ham i hans bare overkrop. Han så enlig ret godt ud, nu hun tænkte over det...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 24 Jun 2012 - 22:47

"det kan jeg også godt nok, og det vælge jeg at gør" sagde han og kiggede kort på hende end han lukke øjne og slappe af, han var ikke overrasker ovet at hun sagde det da det nok var mere at hun var dårlig dag før at han skulle det, han lå bare og slappe af og vente rolig på at hun skulle få sit ejer tøj på så, han kun åben sin øjne så det lå han og vente på at han måtte det.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 8 Jul 2012 - 11:38

Hun smilede stille af hans svar og ventede til, at han havde lukket øjnene, før hun trak ud af hans meget store bluse og i sit eget tøj. Hun knappede den sidste knap, før hun stragte sig og listede hen til ham. Hun betragtede ham lidt med hoved let på skrå og overvejede hvor langt tid han kunne tolerere at sidde sådan med lukkede øjne. Hun vippede hoved let til siden, før hun sagde "Du kan godt åbne øjnene nu" det var let at høre smilet i hendes stemme, mens hun ventede på, at han reagerede...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 8 Jul 2012 - 15:36

han lå fortsætte bare og slappe af og vente på at hun vil sige at han måå åben øjne, da hun så gik over mod hende, kun han gæt at hun havde få sit tøj på, men han vente stadig til at hun sagde han måtte, han åben øjne da hun sagde at han måtte og kiggede kort på hende, end han rejse sig op, "det regn jeg også med at jeg måtte sige du har bevæge dig" sagde han og smiler svagt, "når skal vi ser om jeg har noget mad som du kan spise" sagde han ikke rigtig som et spørgsmål, hvor han gik ud af soveværelse, hvor han drej ned af gang hvor de når til en trappe som gik ned under, hvor han han gik en af en dør som føler dem en i køkken, selvom han er en vampyr mangle han ingenting i sit køkken, hvor han begynde at lede efter noget mad til hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 8 Jul 2012 - 17:41

Hun ventede bare stille på, at han åbnede øjnene og så kort ind i hans øjne, da han endelig åbnede dem, før hendes blik flakkede en smule til vinduet, dog blev smilet ikke mindre, da de første ord kom over hans læber. Hendes øjne lå igen på ham, da hun svarede leende "Jeg burde have regnet ud, at det ikke ville undgå din opmærksomhed" Hun nikkede bare stille til det sidste han sagde og fulgte efter ham ud ad værelset og ned af trappen. Hun var påpasselig med at holde hånden i ro og så sig bare rundt ind til han stoppede op nede i køkkenet. Hun smilede stille, da hun hoppede at sidde op på køkkenbordet, så hendes ben hang og dinglede et stykke over jorden, mens hun betragtede ham med hoved let på skrå, det stille smil i mundvigen og hænderne placeret på kanten af bordet, ventende på hans reaktion...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 8 Jul 2012 - 17:55

"ja det burdt du" sagde han og kiggede kort på hende, han stopper op efter han havde lede i lidt tid og kiggede på hende, "du havde måske ikke regn med at hjælp med at leder efter mad, som du skal har" spurgte han og kiggede på hende, han sagde det på en drille måde så hun ikke skulle bliver bare eller hvad hun nu eller skulle finde på at bliv, hvor han begynde at leder videre efter lidt tid, da det nok ikke finde sig selv det mad, efter måske en halv time lede finde han noget mad som ikke er for gamle, han havde funde noget end men det var for meget for gamle da det næste selv kun går, hun var så heldig at hun bare skulle varm det, så vil det ellers være klar til at kun spise det.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 8 Jul 2012 - 18:29

Hun tænkte bare stille og betragtede ham, da han snakkede til hende og vente hoved imod hende. Hun smilede bare stille og holdte undskyldende den sårede og forbundede hånd op, før hun lagde hoved let på skrå til den anden side og svarede "Jeg ville nu sige at den her hånd giver mig en ret god undskyldning og desuden kender jeg jo ikke dit køkken" hun havde stadig et smil i stemmen og blev bare siddende, da han begyndte at lede efter noget mad. Hun havde enlig ikke styr på tiden men lukkede bare stille øjnene efter et stykke tid, mens hun ventede...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 8 Jul 2012 - 18:34

"nu var det også mere for sjov at jeg sagde det" sagde han og kiggede kort på hende end han leder videre efter noget mad til hende, da han endelig fandt noget mad til hende, varm han det og fandt en tallenken til det og noget bestik, hvor han sat det på et bord, "ja så er der mad til dig" sagde han og kiggede på hende, end han sat sig ved bord overfor hvor han havde stille mad til hende, han læner sig tilbage og slappe af, han holder sig fra blod da det vis sig, at hun få det dårlig af det.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Melicia Søn 8 Jul 2012 - 19:23

Hun smilede bare stille og mat ved hans ord og nikkede let, før hun vente hoved imod loftet og trak vejret tungt. Hun hørte nogle rumsterende lyde, før hans ord igen tiltrak hendes opmærksomhed, før hun hoppede ned fra bordet og gik på bare tær hen til stolen, der stod foran maden han havde fundet til hende. Hun sendte ham et stille smil, da hun svarede "Tak" før hun satte sig og brugte gaflen til at tage et lille stykke af maden og smage prøvende på det. Hun lagde godt mærke til, at han satte sig ned over for hende, men gjorde ikke noget ved det ud over at spise endnu et stykke af maden...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Tchort Søn 8 Jul 2012 - 19:32

"så lidt" sagde han og smiler svagt af hende, efter noget tid rejse han sig og fandt et vin glad og en flaske hvor der er vin i, hvor han hælder op i glas og sidder sig tilbage overfor hende, han nippe til vin og lukke kort øjne, "har du tænke over hvornår du vil hjem, ikke fordi jeg ikke vil har dig her, det skal du endelig ikke tro" sagde han og kiggede på hende og nippe til vin, han lad det en ben over det andet så ben som var øverst led i en 90 vinke, han læner sig tilbage og slappe af, han nippe til vin og slappe af mens han afvente rolig på et svar fra hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort)) - Page 4 Empty Sv: I see the light, but will always be a child of the night...((Tchort))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum